Sharon, Marit en ?quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
We gaan beginnen jongens. 3 goud het kan nog het is ongekend
wordt er nog gezeild vandaag? had ik niet verwachtquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sanne Wevers op balk, turnen. Staat eerste met nog 1 te gaanquote:
En laat dat nou net een Braziliaanse zijn.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:14 schreef franklop het volgende:
[..]
Sanne Wevers op balk, turnen. Staat eerste met nog 1 te gaan
met een enorme fout, dus goudquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:17 schreef Nober het volgende:
[..]
En laat dat nou net een Braziliaanse zijn.
Wow. Hoe dan?quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:14 schreef franklop het volgende:
[..]
Sanne Wevers op balk, turnen. Staat eerste met nog 1 te gaan
Ze pakt zelfs goud! Ze was al kanshebberquote:
alle gemiste wind van vandaag komt nu alsnogquote:
Vandaag 2x goud, dan morgen maar 3xquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh ja, Bijles is hier niet zó goed in.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:18 schreef franklop het volgende:
[..]
Ze pakt zelfs goud! Ze was al kanshebber
5 dagen op rij goud, nooit vertoondquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vandaag 2x goud, dan morgen maar 3x
Jawel, dat was de topfavoriete, maar die maakte een hele grote foutquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Oh ja, Bijles is hier niet zó goed in.
race is al uitgesteld toch?quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:22 schreef Montov het volgende:
Het duurt lang omdat er teveel wind staat.
Humor.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:25 schreef VacaLoca het volgende:
Hahaha meen je. Eerst geen wind dan teveel.
Dan zeilen ze ook niet. Windkracht 3 of 4 lijkt me wel wat.quote:
Even lief vragenquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:57 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dan zeilen ze ook niet. Windkracht 3 of 4 lijkt me wel wat.
Bij plek 4 of hoger is ze sowieso zeker van goud en ze mag maximaal 3 plekken achter de Deense eindigen en maximaal 4 plekken achter de Ierse. De rest kan haar niet meer inhalen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 10:49 schreef Shaar12 het volgende:
Marit moet bij de eerste vier eindigen en ze heeft goud. Maar ik neem aan dat als haar concurrenten (?) het af laten weten dat ze dan aan een lagere plek ook nog genoeg kan hebben toch? Iemand een overzichtje met hoe of wat?
Kun je toch ook zelf bedenken? Ze heeft geloof ik 8 punten op de nr 2 en je kijgt dubbele punten in de medalrace. Als ze 10de eindigt krijgt ze 20punten. dan moet de nr 2 minimaal 5de eindigen (6de is gelijk).quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 10:49 schreef Shaar12 het volgende:
Marit moet bij de eerste vier eindigen en ze heeft goud. Maar ik neem aan dat als haar concurrenten (?) het af laten weten dat ze dan aan een lagere plek ook nog genoeg kan hebben toch? Iemand een overzichtje met hoe of wat?
Nee, want ik zit niet zo in het zeilen, ik wist niet precies hoe het werkte en hoe de stand er voor staat. Maar in ieder geval bedanktquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 10:56 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Kun je toch ook zelf bedenken? Ze heeft geloof ik 8 punten op de nr 2 en je kijgt dubbele punten in de medalrace. Als ze 10de eindigt krijgt ze 20punten. dan moet de nr 2 minimaal 5de eindigen (6de is gelijk).
Ik denk dat bij een gelijkspel de medalrace de doorslag zal geven?
Ik voorspel zilver en iedereen MADquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 10:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bij plek 4 of hoger is ze sowieso zeker van goud en ze mag maximaal 3 plekken achter de Deense eindigen en maximaal 4 plekken achter de Ierse. De rest kan haar niet meer inhalen.
Enige echte gevaar voor haar lijkt me dat de Deense en Ierse allebei een andere tactiek kiezen en ze 1 van de 2 moet "volgen" en ze de verkeerde kiest. Al kan ze het dan eventueel nog herstellen omdat er maar 10 meedoen natuurlijk. De Deense en Ierse moeten zelf ook nog vol aan de bak om de Belgische en Finse achter zich te houden voor een medaille.
Gaat gewoon goud worden, komt allemaal goedquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik voorspel zilver en iedereen MAD
Had deze reactie gemist. Bedankt, het is me helemaal duidelijk nu.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 10:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bij plek 4 of hoger is ze sowieso zeker van goud en ze mag maximaal 3 plekken achter de Deense eindigen en maximaal 4 plekken achter de Ierse. De rest kan haar niet meer inhalen.
Enige echte gevaar voor haar lijkt me dat de Deense en Ierse allebei een andere tactiek kiezen en ze 1 van de 2 moet "volgen" en ze de verkeerde kiest. Al kan ze het dan eventueel nog herstellen omdat er maar 10 meedoen natuurlijk. De Deense en Ierse moeten zelf ook nog vol aan de bak om de Belgische en Finse achter zich te houden voor een medaille.
Dat zou deze Spelen de op twee na succesvolste Spelen voor Nederland ooit maken. Zou je niet zeggen als je alle reacties gevolgd hebt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:11 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Gaat gewoon goud worden, komt allemaal goed(of "komt allemaal goud", zoals ze in Groningen zeggen
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |