5.00 uur nacht ma. op di. (Rio 00.00 uur)quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:40 schreef Wup2 het volgende:
Weet iemand of de NL heren morgen vroeg of laat spelen?
ik vind het tijdsverschil wel behoorlijk eigenlijk......
oh wat jammer zeg...... maar bedankt voor het meldenquote:Op zondag 14 augustus 2016 18:55 schreef soapie het volgende:
5.00 uur nacht ma. op di. (Rio 00.00 uur)![]()
Als ze er een beetje een spannende partij van maken kan ik wellicht het einde nog meepakken bij t ontbijtquote:Op zondag 14 augustus 2016 18:55 schreef soapie het volgende:
[..]
5.00 uur nacht ma. op di. (Rio 00.00 uur)![]()
Gelukkig snachts geen Nederlanders bij atletiek geloof ik, dus misschien vroeg naar bed en dan om 05.00u wakker wordenquote:Op zondag 14 augustus 2016 18:58 schreef noodgang het volgende:
[..]
Als ze er een beetje een spannende partij van maken kan ik wellicht het einde nog meepakken bij t ontbijt
Dan mis je het halve avondprogramma weerquote:Op zondag 14 augustus 2016 19:01 schreef franklop het volgende:
[..]
Gelukkig snachts geen Nederlanders bij atletiek geloof ik, dus misschien vroeg naar bed en dan om 05.00u wakker worden
23.00u is ook vroeg in dat gevalquote:Op zondag 14 augustus 2016 19:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan mis je het halve avondprogramma weer
Doe ik het al bijna anderhalve week mee (gemiddeld)quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
6 uur slaap? Misschien één keer, maar dan houdt het op
Ik haal niet veel meer dan 6 per nacht de afgelopen week hoorquote:Op zondag 14 augustus 2016 19:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
6 uur slaap? Misschien één keer, maar dan houdt het op
Ze gaan het wel winnen, maar denk dat de Duitse dames een aardige kans hebben in de halve finale.quote:
Ben benieuwd. Vond Ludwig en Walkenhorst voor het toernooi de topfavorieten en voorlopig maken ze het waar.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:07 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ze gaan het wel winnen, maar denk dat de Duitse dames een aardige kans hebben in de halve finale.
ze spelen om 22.00 u al volgens Rio site?quote:Op maandag 15 augustus 2016 06:40 schreef DeeBee het volgende:
Idiote tijden man.
Morgenochtend kan ik bij het ontbijt gewoon even de Nederlanders meepakken als ze om 0:00 in Rio starten.
? Dat is hier toch niet van toepassing?quote:Op maandag 15 augustus 2016 08:32 schreef Iwanius het volgende:
Je gaat mij toch niet vertellen dat de NOS nu ook al op de NBC toer gaat met live delay = wel dat 'live' logo op het tv-scherm tonen, maar dat het al van te voren of met vertraging wordt uitgezonden.
Ach,dan schakelen we lekker naar de BRT of ARD of BBC1-2 of 4 of voor mij part POL24 (sport-kanaal nu)
De NOS heeft voor het eerst in de geschiedenis iets goeds gedaanquote:Op maandag 15 augustus 2016 08:17 schreef soapie het volgende:
Raar ja las het ook net. Snap er niet veel meer van......
Zou knap zijn als dat niet zo wasquote:
1x je inleg.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:52 schreef TLC het volgende:
Ik denk dat we een Nederlandse ploeg in de halve finale krijgen, ff kijken bij de bookies wat me die bet oplevert
Gelukkig laten ze die dan ook zien.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:53 schreef Tagliano het volgende:
KNOTSGEKKE punten volgens de analist
Hmm, dan zouden ze beelden moeten laten zien die niet live zijn. Niks voor de NOS me dunktquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:54 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Gelukkig laten ze die dan ook zien.
Diskwalificatie van beide teams.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:54 schreef Nattekat het volgende:
Nederland kan iig niet genaaid worden.
Nederlandquote:
Zo voelt het wel. Ik hoop op een medaille voor Nummerdor, maar geef Brouwer en Meeuwsen meer kansquote:
N/V 2,05quote:
Die is helemaal van zijn à propos door al die vroege diensten.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:59 schreef franklop het volgende:
Herman moet nog even zijn roes uitslapen denk ik
Zijn vrouw vraagt nu wat die zo vroeg thuis doet.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:00 schreef Sked het volgende:
[..]
Die is helemaal van zijn à propos door al die vroege diensten.
Uh, jaquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:01 schreef -XOR- het volgende:
ik word altijd een beetje moe van sporters die beweren dat hun buitenlandse evenknieën "niet normaal over straat kunnen, zo populair zijn ze". Kom op nou, alsof in Brazilië iemand een neuk geeft om beachvolleybal
Hier precies hetzelfde gevoel.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:57 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Zo voelt het wel. Ik hoop op een medaille voor Nummerdor, maar geef Brouwer en Meeuwsen meer kans
Beachvolleybal is na voetbal de grootste sport aldaar, dus ja mensen geven er wel heel veel om juistquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:01 schreef -XOR- het volgende:
ik word altijd een beetje moe van sporters die beweren dat hun buitenlandse evenknieën "niet normaal over straat kunnen, zo populair zijn ze". Kom op nou, alsof in Brazilië iemand een neuk geeft om beachvolleybal
Goed verhaal!quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:01 schreef -XOR- het volgende:
Bij bijna alle sporten en landen had je gelijk gehad en dan pak je beachvolleybal en Brazilie.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:01 schreef -XOR- het volgende:
tuurlijkquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Beachvolleybal is na voetbal de grootste sport aldaar, dus ja mensen geven er wel heel veel om juist
Schaatsen is dan ook een kutsportquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:05 schreef -XOR- het volgende:
[..]
tuurlijk90% van Nederland zou Jan Blokhuijsen niet herkennen als ze 'm tegenkwamen.
Voetbal, tennis, formule 1, basketbal zijn allemaal populairderquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:04 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Bij bijna alle sporten en landen had je gelijk gehad en dan pak je beachvolleybal en Brazilie.
Schaatsen is ook niet zo groot.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:05 schreef -XOR- het volgende:
[..]
tuurlijk90% van Nederland zou Jan Blokhuijsen niet herkennen als ze 'm tegenkwamen.
Ah jk hoorde het dus goedquote:
Wow, zijn wij het nu eens?quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Schaatsen is ook niet zo groot.
Inb4haters
Uiteraard is niet over straat kunnen waarschijnlijk wat overdreven. En worden dat soort teksten sowieso wat te vaak gebruikt.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:05 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Vieze chauvinistquote:
Bedankt Hansquote:
Zeker. Eergisteren was het in de eerste set al een match punt voor Brouwer/Meeuwsen aldus Maarten.quote:
Ik denk dat ik 90% van de Nederlandse sporters niet zou herkennen op straat.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:05 schreef -XOR- het volgende:
[..]
In Brazilie enkel voetbal.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:05 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Voetbal, tennis, formule 1, basketbal zijn allemaal populairder
Ehmm... volgens mij droom ik.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wow, zijn wij het nu eens?
Even de ogen uitwrijven
De Nederlanders.quote:
Dat heb ik ook. Voor wie moet ik gaan juichen?quote:
Daarom zijn de eerste twee sets ook schriftelijk afgedaan.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze wedstrijd gaat nergens over.
Was dit de finale maar.quote:
Misschien hebben ze wel afgesproken dat degene die de eerste set wint, ook de tweede mag winnen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:09 schreef franklop het volgende:
Vervolgens wordt het een 35-33 in de derde sets, beide teams kapot en kansloos in de halve
Zit er dik inquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:09 schreef franklop het volgende:
Vervolgens wordt het een 35-33 in de derde sets, beide teams kapot en kansloos in de halve
Glas = halfleegquote:
Of op z'n minst de halve finale.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:09 schreef WEST het volgende:
[..]
Was dit de finale maar.
Maar de gun factor is voor Nummedor
Shirt. Nummerdor/Varenhorstquote:
Omdat ik ook denk dat ze meer kans maken de rest van het toernooi ik eigenlijk ook. Aan een vierde plaats hebben we niks.quote:
Gunfactor en sportfactor zijn tegenstrijdigquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:10 schreef franklop het volgende:
Poll: Voor wie zijn we?
• Nummerdor/Varenhorst
• Meeuwsen/Brouwer
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Dat gaat net zo hard heen en weer als deze set.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gunfactor en sportfactor zijn tegenstrijdig
Dit ja.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Omdat ik ook denk dat ze meer kans maken de rest van het toernooi ik eigenlijk ook. Aan een vierde plaats hebben we niks.
Varenhorst.quote:
Dit.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:12 schreef franklop het volgende:
Ik gun het Nummerdor gewoon meer. Omdat Nummerdor
Mensen die Reinder hetenquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:12 schreef franklop het volgende:
Gelijkquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:10 schreef franklop het volgende:
Poll: Voor wie zijn we?
• Nummerdor/Varenhorst
• Meeuwsen/Brouwer
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Halve finale dat kan niet meer foutquote:
Dit.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:12 schreef franklop het volgende:
Dit. Die heb ik nog zien spelen toen hij bij Kuipers Zwolle speelde.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:12 schreef franklop het volgende:
Kijken wie daar de eerste set wint.quote:
Straks serveer ik links. En dan stiekem rechts serverenquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:13 schreef franklop het volgende:
Lijkt me lastig coachen onderling ook, de andere verstaan je
Fijn.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:14 schreef Scrummie het volgende:
Ik kijk voor het eerst Olympische spelen.
Je mist spanning zo.quote:
na 32 jaar 19:00 bord op schoot met Tom Egberts ben ik dat gewendquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:14 schreef TLC het volgende:
Wat is dit raar kijken als 2 Nederlandse ploegen tegen elkaar moetenecht als een neutrale kijker
Inderdaad. Dat die ene partij dan de wedstrijd van zijn/haar/hun leven speelt en dan die wedstrijd erna helemaal nergens meer isquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:15 schreef franklop het volgende:
Het is meestal zo als 2 NL'ers tegen elkaar moeten en een bepaald duo dan een betere kans heeft tegen een volgende opponent, dat de andere ploeg wint
Tot nu toe gaat het goedquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:15 schreef franklop het volgende:
Het is meestal zo als 2 NL'ers tegen elkaar moeten en een bepaald duo dan een betere kans heeft tegen een volgende opponent, dat de andere ploeg wint
On-unaniem Brouwer/Meeuwsenquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:16 schreef TLC het volgende:
Wie heeft er meer kans om de finale te bereiken eigenlijk ?
Dat lijken Brouwer/Meeuwsen te zijn.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:16 schreef TLC het volgende:
Wie heeft er meer kans om de finale te bereiken eigenlijk ?
Heb je nou nog niet geleerd van de afgelopen week?quote:
+1quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat lijken Brouwer/Meeuwsen te zijn.
Dat er goud gewonnen wordt als ik dat zeg.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Heb je nou nog niet geleerd van de afgelopen week?![]()
Quequote:Op maandag 15 augustus 2016 22:18 schreef Redefine het volgende:
Leuk trouwens dat je maar ONZ topics mag posten op dit forum![]()
Ben benieuwd of het dan ook echt spannend gaat worden.
Zijn ook beter dusja voor medaillekansen beter dat hun winnen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:19 schreef TLC het volgende:
Doe maar Brouwer en Meeuwsen, simpelweg omdat ze al hun partijen gewonnen hebben.
Nou dat denk ik niet echt hoor, dat eerstequote:Op maandag 15 augustus 2016 22:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Braziliaantjes lekker de neus vol he, ouwe sossers
Ja. Al is het gekke voor mij dat haar stem NET AAN irritant is. Ik kan bij wijze van spreken Bouwmeester wel aan waarschijnlijk, terwijl haar stem veel erger is. Ze zit eigenlijk net over de irritatiegrens Wesselink, wat het juist heel storend maakt.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:18 schreef Onnoman het volgende:
kan het niet vaak genoeg zeggen.. wat een irritante stem heeft deze vrouw toch
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
[ afbeelding ]
Ik zie dat ik wat woorden vergat bij die tweede zin. Die zin was eigenlijk on-topic bedoeld, na mijn eerste zin die dat niet was.quote:
Waarschijnlijk wel.quote:
Nee man hij kan blokkenquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:22 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Varenhorst komt altijd een beetje over als een schlemiel op mij.
"Christiaan, ga jij maar lekker bij het net staan kerel."
Idd. Niet weten welk land er wint.quote:
Neh, gewoon de sport zelf...quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:23 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Vooral als je NL tegen NL moet
Ik geef echt geen fuck om uit welk land welke sporter komt, dus dat scheeltquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:23 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Idd. Niet weten welk land er wint.
zouden ze moeten kunnen winnen iddquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:23 schreef Slobeend het volgende:
Denk dat Brouwer en Meeuwsen meer kans maken tegen Brazilianen.
Dat wordt sowieso lastig.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
zouden ze moeten kunnen winnen idd
21-21 wat?quote:
Dan moeten ze eerst deze partij maar zien te winnen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
zouden ze moeten kunnen winnen idd
Dan heb je de vorige wedstrijd van Varenhorst/Nummerdor niet gezien. Daar zaten me een paar rallies bijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Hahaquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:27 schreef Redefine het volgende:
Zoveel setpunten weggeven. Zo typisch Nederland
Omdat hij de meest fanatieke is..quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:28 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Nummerdor de minst sympathieke van de 4, geen idee waarom
En hij is in deze pot vooralsnog de minste van de 4quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:28 schreef franklop het volgende:
[..]
Omdat hij de meest fanatieke is..
quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:29 schreef Poepz0r het volgende:
Ik kwam klaar bij die laatste service
Dit is al de tiende grap van deze soort. Bedankt Hans.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:29 schreef Fylax het volgende:
Godverdomme die nummerdor en varenhorst falen, geheel in stijl van TeamNL
Veel te leuk potje om 2-0 te laten wordenquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:30 schreef Redefine het volgende:
Doe maar een 2-0 voor Brouwer/Meeuwsen dat scheelt energie.
Nummerdor en Varenhorst hebben hun kans gehad maar CHOKETEN. Nu verdienen Brouwer&Meeuwsen het.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:23 schreef Slobeend het volgende:
Denk dat Brouwer en Meeuwsen meer kans maken tegen Brazilianen.
Je onderarmen staan open als je de bal raakt. Daar zit geen haar.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:30 schreef Poepz0r het volgende:
Volleybal is een natte sport. Die bal als man op je onderarmen bovenop die haartjes is pijnlijk mang
Zij maken sowieso een grotere kans om de 1/2 finale te winnen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:30 schreef Redefine het volgende:
Doe maar een 2-0 voor Brouwer/Meeuwsen dat scheelt energie.
Soms komt zon bal op je onderarmen en dat doet pijn en ik hou niet van pijn. Ik hou van liefdequote:Op maandag 15 augustus 2016 22:31 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Je onderarmen staan open als je de bal raakt. Daar zit geen haar.
Ja dat zei ik van te voren ook. Maar in deze situatie is een slopende partij het slechtste voor elk Nederlands team.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zij maken sowieso een grotere kans om de 1/2 finale te winnen.
En tijd van onsquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:33 schreef DeLuna het volgende:
Ik hoop dat het 2-0 wordt nu want dat scheelt energie
Dit lijkt me geen fysiek zware sport. Driesetter hoeft geen probleem te zijn.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja dat zei ik van te voren ook. Maar in deze situatie is een slopende partij het slechtste voor elk Nederlands team.
Daar verkijk je je opquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit lijkt me geen fysiek zware sport. Driesetter hoeft geen probleem te zijn.
Geen fysiek zware sport, gelachenquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit lijkt me geen fysiek zware sport. Driesetter hoeft geen probleem te zijn.
Brouwer/Meeuwsen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:33 schreef Smoofie het volgende:
Wie kan er beter winnen kijkend naar volgende tegenstanders en potentie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |