5.00 uur nacht ma. op di. (Rio 00.00 uur)quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:40 schreef Wup2 het volgende:
Weet iemand of de NL heren morgen vroeg of laat spelen?
ik vind het tijdsverschil wel behoorlijk eigenlijk......
oh wat jammer zeg...... maar bedankt voor het meldenquote:Op zondag 14 augustus 2016 18:55 schreef soapie het volgende:
5.00 uur nacht ma. op di. (Rio 00.00 uur)![]()
Als ze er een beetje een spannende partij van maken kan ik wellicht het einde nog meepakken bij t ontbijtquote:Op zondag 14 augustus 2016 18:55 schreef soapie het volgende:
[..]
5.00 uur nacht ma. op di. (Rio 00.00 uur)![]()
Gelukkig snachts geen Nederlanders bij atletiek geloof ik, dus misschien vroeg naar bed en dan om 05.00u wakker wordenquote:Op zondag 14 augustus 2016 18:58 schreef noodgang het volgende:
[..]
Als ze er een beetje een spannende partij van maken kan ik wellicht het einde nog meepakken bij t ontbijt
Dan mis je het halve avondprogramma weerquote:Op zondag 14 augustus 2016 19:01 schreef franklop het volgende:
[..]
Gelukkig snachts geen Nederlanders bij atletiek geloof ik, dus misschien vroeg naar bed en dan om 05.00u wakker worden
23.00u is ook vroeg in dat gevalquote:Op zondag 14 augustus 2016 19:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan mis je het halve avondprogramma weer
Doe ik het al bijna anderhalve week mee (gemiddeld)quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
6 uur slaap? Misschien één keer, maar dan houdt het op
Ik haal niet veel meer dan 6 per nacht de afgelopen week hoorquote:Op zondag 14 augustus 2016 19:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
6 uur slaap? Misschien één keer, maar dan houdt het op
Ze gaan het wel winnen, maar denk dat de Duitse dames een aardige kans hebben in de halve finale.quote:
Ben benieuwd. Vond Ludwig en Walkenhorst voor het toernooi de topfavorieten en voorlopig maken ze het waar.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:07 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ze gaan het wel winnen, maar denk dat de Duitse dames een aardige kans hebben in de halve finale.
ze spelen om 22.00 u al volgens Rio site?quote:Op maandag 15 augustus 2016 06:40 schreef DeeBee het volgende:
Idiote tijden man.
Morgenochtend kan ik bij het ontbijt gewoon even de Nederlanders meepakken als ze om 0:00 in Rio starten.
? Dat is hier toch niet van toepassing?quote:Op maandag 15 augustus 2016 08:32 schreef Iwanius het volgende:
Je gaat mij toch niet vertellen dat de NOS nu ook al op de NBC toer gaat met live delay = wel dat 'live' logo op het tv-scherm tonen, maar dat het al van te voren of met vertraging wordt uitgezonden.
Ach,dan schakelen we lekker naar de BRT of ARD of BBC1-2 of 4 of voor mij part POL24 (sport-kanaal nu)
De NOS heeft voor het eerst in de geschiedenis iets goeds gedaanquote:Op maandag 15 augustus 2016 08:17 schreef soapie het volgende:
Raar ja las het ook net. Snap er niet veel meer van......
Zou knap zijn als dat niet zo wasquote:
1x je inleg.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:52 schreef TLC het volgende:
Ik denk dat we een Nederlandse ploeg in de halve finale krijgen, ff kijken bij de bookies wat me die bet oplevert
Gelukkig laten ze die dan ook zien.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:53 schreef Tagliano het volgende:
KNOTSGEKKE punten volgens de analist
Hmm, dan zouden ze beelden moeten laten zien die niet live zijn. Niks voor de NOS me dunktquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:54 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Gelukkig laten ze die dan ook zien.
Diskwalificatie van beide teams.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:54 schreef Nattekat het volgende:
Nederland kan iig niet genaaid worden.
Nederlandquote:
Zo voelt het wel. Ik hoop op een medaille voor Nummerdor, maar geef Brouwer en Meeuwsen meer kansquote:
N/V 2,05quote:
Die is helemaal van zijn à propos door al die vroege diensten.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:59 schreef franklop het volgende:
Herman moet nog even zijn roes uitslapen denk ik
Zijn vrouw vraagt nu wat die zo vroeg thuis doet.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:00 schreef Sked het volgende:
[..]
Die is helemaal van zijn à propos door al die vroege diensten.
Uh, jaquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:01 schreef -XOR- het volgende:
ik word altijd een beetje moe van sporters die beweren dat hun buitenlandse evenknieën "niet normaal over straat kunnen, zo populair zijn ze". Kom op nou, alsof in Brazilië iemand een neuk geeft om beachvolleybal
Hier precies hetzelfde gevoel.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:57 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Zo voelt het wel. Ik hoop op een medaille voor Nummerdor, maar geef Brouwer en Meeuwsen meer kans
Beachvolleybal is na voetbal de grootste sport aldaar, dus ja mensen geven er wel heel veel om juistquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:01 schreef -XOR- het volgende:
ik word altijd een beetje moe van sporters die beweren dat hun buitenlandse evenknieën "niet normaal over straat kunnen, zo populair zijn ze". Kom op nou, alsof in Brazilië iemand een neuk geeft om beachvolleybal
Goed verhaal!quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:01 schreef -XOR- het volgende:
Bij bijna alle sporten en landen had je gelijk gehad en dan pak je beachvolleybal en Brazilie.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:01 schreef -XOR- het volgende:
tuurlijkquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Beachvolleybal is na voetbal de grootste sport aldaar, dus ja mensen geven er wel heel veel om juist
Schaatsen is dan ook een kutsportquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:05 schreef -XOR- het volgende:
[..]
tuurlijk90% van Nederland zou Jan Blokhuijsen niet herkennen als ze 'm tegenkwamen.
Voetbal, tennis, formule 1, basketbal zijn allemaal populairderquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:04 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Bij bijna alle sporten en landen had je gelijk gehad en dan pak je beachvolleybal en Brazilie.
Schaatsen is ook niet zo groot.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:05 schreef -XOR- het volgende:
[..]
tuurlijk90% van Nederland zou Jan Blokhuijsen niet herkennen als ze 'm tegenkwamen.
Ah jk hoorde het dus goedquote:
Wow, zijn wij het nu eens?quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Schaatsen is ook niet zo groot.
Inb4haters
Uiteraard is niet over straat kunnen waarschijnlijk wat overdreven. En worden dat soort teksten sowieso wat te vaak gebruikt.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:05 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |