SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Nattekat op 13-08-2016 23:48:01 ]❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Morgen volgens de BBC.quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:37 schreef Cee het volgende:
Ik denk dat we nu een beetje weten hoe landen zich bij het schaatsen in Sotchi voelden, met al die lollerhollanders.
Hee, hee, niet met Fernando he. Niet met Fernando.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:38 schreef Redefine het volgende:
Eigenlijk hoort Ligtlee met foto in de OP i.p.v. een of ander Colombiaantje die nog eerst maar eens moet zien te winnen op het omnium.
Daar was ik halverwege ook afgehaakt zo kut vond ik datquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:37 schreef Cee het volgende:
Ik denk dat we nu een beetje weten hoe landen zich bij het schaatsen in Sotchi voelden, met al die lollerhollanders.
Najah, niet heel veel landen boeit het schaatsen denk ik zo.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:37 schreef Cee het volgende:
je gevoel zit wat mis.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:38 schreef Maver24 het volgende:
Alle Britse fans hier waren ook zeker fan van Armstrong. Mijn gevoel zegt dat.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:38 schreef Redefine het volgende:
Eigenlijk hoort Ligtlee met foto in de OP i.p.v. een of ander Colombiaantje die nog eerst maar eens moet zien te winnen op het omnium.
Rooie lijn.quote:
Uiteraard was dit een bewuste om jou en koffieplanter op te fokken. Missie geslaagd.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hee, hee, niet met Fernando he. Niet met Fernando.
Was toch redelijk veel aandacht voor in het buitenland? Meer dan normaal gesproken volgens mij.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Najah, niet heel veel landen boeit het schaatsen denk ik zo.
Pas op het einde toch, toen duidelijk werd dat hij niet meer kon winnen. Hij heeft hem ook gefeliciteerd, ik denk niet dat er nog een protest gaat komen.quote:
Bedoel meer qua investeren in de sport. Staat schaatsen bij Nederland niet op plek 2/3? Als die britter er een miljoen of 10 tegenaan knallen hebben ze zo 5 medailles.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Was toch redelijk veel aandacht voor in het buitenland? Meer dan normaal gesproken volgens mij.
Dit is al helemaal niet flatteus.quote:
Duurt inmiddels wel erg lang voor de uitslag officieel wordt gemaakt op de Rio website.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:41 schreef Maver24 het volgende:
Als er een DQ is dan was dat toch al bekend?
Er zijn denk ik betere foto's.quote:
Neequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit is al helemaal niet flatteus.
quote:
Dit hadden de betere onder ons al voorspeld, Theo had lekker bij DData moeten blijven, maar okay dit is achteraf gelul.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:45 schreef TheVulture het volgende:
Al gepost? Bron Telegraaf:
Hoogland geeft zelf aan dat de strijd om de olympische plekken door de komst van onder andere Theo Bos een bepaalde druk op de groep heeft gezet. ,,Eerder was ons sterke punt dat alle koppen altijd dezelfde kant op stonden. Misschien is dat toch enigszins verwaterd. We zijn ons individueel drukker gaan maken om onze eigen posities. Misschien heeft ons dat op de kop gezet. Maar dan nog is dat steeds mijn eigen schuld. Ik had me daardoor niet mogen laten afleiden. Er zijn sporten waar de selectie nog strikter is en waar nog meer mensen om een positie vechten. Ik had hier gewoon mijn kans moeten pakken.”
Hoogland kijkt wel meteen al vooruit naar de Olympische Spelen van 2020 in Tokyo. ,,Dit toernooi is een goede lering. Ik weet nu hoeveel pijn deze tegenvallende prestaties doen. Van binnen ben ik helemaal kapot. Dit gaat me over vier jaar echt niet meer overkomen.”
Die van napoleonfour vind ik wel een goede.quote:
Een excuus aandragen en daarna zeggen dat het geen excuus is. Da's altijd wel mooi.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:45 schreef TheVulture het volgende:
Hoogland geeft zelf aan dat de strijd om de olympische plekken door de komst van onder andere Theo Bos een bepaalde druk op de groep heeft gezet. ,,Eerder was ons sterke punt dat alle koppen altijd dezelfde kant op stonden. Misschien is dat toch enigszins verwaterd. We zijn ons individueel drukker gaan maken om onze eigen posities. Misschien heeft ons dat op de kop gezet. Maar dan nog is dat steeds mijn eigen schuld. Ik had me daardoor niet mogen laten afleiden. Er zijn sporten waar de selectie nog strikter is en waar nog meer mensen om een positie vechten. Ik had hier gewoon mijn kans moeten pakken.”
Hoogland kijkt wel meteen al vooruit naar de Olympische Spelen van 2020 in Tokyo. ,,Dit toernooi is een goede lering. Ik weet nu hoeveel pijn deze tegenvallende prestaties doen. Van binnen ben ik helemaal kapot. Dit gaat me over vier jaar echt niet meer overkomen.”
Hij reed vorig jaar geen koers uit joh. Op de weg blijven was ook niet echt een reële optie meer.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dit hadden de betere onder ons al voorspeld, Theo had lekker bij DData moeten blijven, maar okay dit is achteraf gelul.
Relletjequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:45 schreef TheVulture het volgende:
Oh absoluut, maar hij had gewoon niet terug moeten komen en lekker de fiets in het kanaal gooien. Maar okay, wat ik net ook al zei, het heeft geen zin om terug te kijken, daar wordt het niet beter op.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij reed vorig jaar geen koers uit joh. Op de weg blijven was ook niet echt een reële optie meer.
Lol, wat maakt mij het nou wat voor foto er in de OP staat? Iedereen scrollt er toch zo langs, ikzelf incluis.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:48 schreef Redefine het volgende:
Koffieplanter en R_R zijn straks wel heerlijk MAD als de foto in de OP is vervangen. Dat zou wel lachen zijn.
Maar even serieus, Ligtlee in de OP hoort nu wel.
Toch zegt het vooral veel over hun niveau dat een matige (slechte) wegrenner zich in een paar maanden de Olympische ploeg in kan fietsen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:50 schreef Redefine het volgende:
Ik denk dat het een heel stuk had gescheeld als Bos een jaar eerder de overstap terug had gemaakt. Nu zat de rest inderdaad al in Olympische modus.
Nu niet meer, nu heb je het gejinxtquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:49 schreef TheVulture het volgende:
Bos is hier ook nog eens het minst in vorm denk ik, maar zul je zien dat ie morgen een plak pakt op de keirin
Oh absoluut hoor. Was dat net nog vergeten toe te voegen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Toch zegt het vooral veel over hun niveau dat een matige (slechte) wegrenner zich in een paar maanden de Olympische ploeg in kan fietsen.
Wel 1 natuurlijk met baanervaring. Maar inderdaad, had niet moeten kunnen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Toch zegt het vooral veel over hun niveau dat een matige (slechte) wegrenner zich in een paar maanden de Olympische ploeg in kan fietsen.
De verschillen waren wel marginaal, het is niet dat ze met Bos ineens heel veel sneller gingen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bedankt, dit bandje neem ik mee naar huis jongens.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Koffieplanter en R_R zijn wel een van weinigen die veel over wielrennen weten
Ik vind dit een bijzondere opmerking.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Koffieplanter en R_R zijn wel een van weinigen die veel over wielrennen weten
Yes, we hebben het gemaakt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bedankt, dit bandje neem ik mee naar huis jongens.
De reden waarom zowel tv als radio twijfelden of het wel goud was.twitter:sebtimmerman twitterde op zaterdag 13-08-2016 om 23:51:08@robbertderijk @henkhospes56 klopt. Wij zitten er schuin achter. Die Britse kwam zo rap. Daarom. https://t.co/N1mwWbLEnV reageer retweet
Misschien moeten we nu wel gewoon stoppen op ons hoogtepunt.quote:
Dat kan je het Vuelta topic niet aan doen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Misschien moeten we nu wel gewoon stoppen op ons hoogtepunt.
Had ik al voorspeld idd. Naja goed, niet meer over janken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:45 schreef TheVulture het volgende:
Dat Hola werkte vier jaar terug nog wel aardig, maar zowel op Sporza als BBC kan ik niks meer terug kijken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:59 schreef franklop het volgende:
http://sporza.be/cm/sporz(...)wielrennen/1.2739588
delirium
Ik ookquote:Op zondag 14 augustus 2016 00:09 schreef marcodej het volgende:
Race al een keer of 10 terug gekeken ofzo.
Ik vraag mij altijd af, postte jij vroeger als Pyama op het wielerprikbord?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bedankt, dit bandje neem ik mee naar huis jongens.
Klopt.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:08 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat Hola werkte vier jaar terug nog wel aardig, maar zowel op Sporza als BBC kan ik niks meer terug kijken.
Ja klopt.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:14 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Moest bij de finish denken aan SCHIPPEEEEEERS THOMPSOOOOON. NOU NOU NOU.
Nee. Hoezo?quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik vraag mij altijd af, postte jij vroeger als Pyama op het wielerprikbord?
Die maakte ook schitterende openingsposts voor de meeste profkoersen en was een groot fan van Euskaltel.quote:
Er zijn dus meer mensen die het wel hebben begrepen. Altijd mooi om te weten.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Die maakte ook schitterende openingsposts voor de meeste profkoersen en was een groot fan van Euskaltel.
had hier al meer kunnen zijn zonder die stomme reclamesquote:Op zondag 14 augustus 2016 00:09 schreef marcodej het volgende:
Race al een keer of 10 terug gekeken ofzo.
Dat is wel aardig van ze!quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:25 schreef Redefine het volgende:
Volgens de NOS blog mogen Ligtlee en Van Riessen morgen nog een poging wagen om de Team Sprint te winnen
Bonusronde.quote:
Sprint is wel iets explosiever dan de keirin, maar ze is zeker een kanshebber voor een medaille in deze vorm.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:41 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Afgaande op heer resultaten in 2015 kan Ligtlee dus ook gewoon goud op sprint winnen? Zit het daar ook zo dicht op elkaar?
Het blijft best een loterij allemaal, dus kanshebber op een medaille is ook wel een kans op goud.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Sprint is wel iets explosiever dan de keirin, maar ze is zeker een kanshebber voor een medaille in deze vorm.
Sprint is wel veel minder een loterij. Bij de mannen is het sprinttoernooi precies verlopen op basis van de kwalificatietijd. Dat laatste zal morgen dus alvast een goede indicatie geven.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:46 schreef noodgang het volgende:
[..]
Het blijft best een loterij allemaal, dus kanshebber op een medaille is ook wel een kans op goud.
Maar t ligt niet echt voor de hand
Klopt, al zijn die Britten wel echt een klasse apart, het verschil bij de dames is volgens mij wel een stukje kleinerquote:Op zondag 14 augustus 2016 00:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Sprint is wel veel minder een loterij. Bij de mannen is het sprinttoernooi precies verlopen op basis van de kwalificatietijd. Dat laatste zal morgen dus alvast een goede indicatie geven.
Sprint is voor haar eigenlijk het onderdeel waar het om ging deze OS, verwacht ook daarop wel wat van haar, heeft ook al WK-zilver en EK-goud op dat nummer natuurlijk.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:46 schreef noodgang het volgende:
[..]
Het blijft best een loterij allemaal, dus kanshebber op een medaille is ook wel een kans op goud.
Maar t ligt niet echt voor de hand
zal ik je eens wat vertellen? nog 5 gouden plakken voor de USA en ze hebben de magische grens van 1000 gouden plakken ooitquote:
"het is om van je stoel te vallen"quote:Op zondag 14 augustus 2016 05:42 schreef Aguero het volgende:
Toch nog even de race terug gekeken met het commentaar van Renaat. https://streamable.com/uqti
Dit is echt wel een hele fijne gouden medaille.
Wel een verrassing. In de halve finale had ze er eigenlijk al uitgelegen als er niet was gevallen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 12:05 schreef Blik het volgende:
Zie Ligtlee nu pas terug, prachtige sprint! Was ze nou ook de favoriet hiervoor of was dit een verrassing?
Ze was wel een van de topfavorieten, na die halve finale waar ze met enorme mazzel doorging nog meer voor mij. Ze is gewoob heel sterk, enorme kracht in dat reusachtig lijf van haar.quote:Op zondag 14 augustus 2016 12:05 schreef Blik het volgende:
Zie Ligtlee nu pas terug, prachtige sprint! Was ze nou ook de favoriet hiervoor of was dit een verrassing?
Het omnium start vanavond, ja.quote:
quote:21:00-01:00 uur
vrouwen Sprint 200m tijdrit: kwalificatie,
mannen Omnium 15km: scratch race,
mannen Sprint: strijd om brons race 1,
mannen Sprint: strijd om goud race 1,
mannen Sprint: strijd om brons race 2,
mannen Sprint: strijd om goud race 2,
mannen Omnium: 4km individuele achtervolging,
vrouwen Sprint: 1/16 finales,
mannen Sprint: strijd om brons race 3,
mannen Sprint: strijd om goud race 3,
mannen Sprint: huldiging,
vrouwen Sprint: 1/16 herkansingen,
mannen Omnium: eliminatie race
Mooiste Nederlandse medaille tot nu toe.quote:Op zondag 14 augustus 2016 05:42 schreef Aguero het volgende:
Dit is echt wel een hele fijne gouden medaille.
Cavendish voor goudquote:Op zondag 14 augustus 2016 12:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het omnium start vanavond, ja.
[..]
Normaal ben ik het met je eens maar bij baanwielrennen is alles beter dan een Brit.quote:Op zondag 14 augustus 2016 12:30 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dan juich je ook samen met Patje en in dat kamp wil ik niet zitten
gewoon juichen voor Tim Veldt en Jasper de Buystquote:Op zondag 14 augustus 2016 12:43 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Normaal ben ik het met je eens maar bij baanwielrennen is alles beter dan een Brit.
Een wijs besluit.quote:Op zondag 14 augustus 2016 12:46 schreef Columbiafan het volgende:
Ik ga de komende twee dagen niet voor De Buyst of Kluge juichen maar voor Gaviria, zo bijzonder is hij.
Maar dat was niet omdat ze niet snel genoeg was, maar omdat ze ingesloten raakte en daardoor nooit vol kon sprinten. Denk dat dat er uiteindelijk voor heeft gezorgd dat ze won omdat ze wist dat er maar 1 tactiek mogelijk was waarin ze niet ingesloten kon raken en dat was vroeg aangaan en maar zien waar het schip strandtquote:Op zondag 14 augustus 2016 12:10 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Wel een verrassing. In de halve finale had ze er eigenlijk al uitgelegen als er niet was gevallen.
De gezichtsuitdrukkingen van de toeschouwers ook. Die vrouw aan de linkerkant slaat in schrik haar hand voor haar mond, terwijl die aan de rechterkant verveeld voor zich uit zit te kijken.quote:
Viviani heeft normaal meer kans dan Cavendish.quote:Op zondag 14 augustus 2016 13:59 schreef hhh38 het volgende:
Maakt Viviani nog kans, of zijn het vooral Cavendish en Gaviria van de wegrenners die favoriet zijn?
Mag je ook voor niemand juichen?quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Iedereen juicht voor Gaviria. Tenzij je een Brit bent of een fanboy van Sky.
Heb je vannacht staan juichen toen het meisje op groene en fruit geklopt werd en bijzonder mad was?quote:
Maar ik ben wel klaar met dat Colombiagefap vooraf van Koffieplanter. En uiteindelijk wordt het drie keer niks.quote:
Ja.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Heb je vannacht staan juichen toen het meisje op groene en fruit geklopt werd en bijzonder mad was?
Die schimmigheid over die zogenaamde blessure is ook wel prachtig.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De eerste vraag van Jeroen Stekelenburg had moeten zijn waarom ze niet genoeg groente en fruit had gegeten.
Ik vond dat ie bijzonder goed doorvroeg over die ongemakken en dat iedereen dan zou gaan gissenquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De eerste vraag van Jeroen Stekelenburg had moeten zijn waarom ze niet genoeg groente en fruit had gegeten.
DAN GA JE MAAR GISSENquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik vond dat ie bijzonder goed doorvroeg over die ongemakken en dat iedereen dan zou gaan gissen
Als ze op de 200m niks haalt, dan krijgen we de komende 4 jaar maandelijks repo's van de NOS hoe Dafne naar Tokio toewerkt. Oh genot.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
DAN GA JE MAAR GISSEN
quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Iedereen juicht voor Gaviria. Tenzij je een Brit bent of een fanboy van Sky.
En als ze wint dan krijgen we wekelijks een terugblik op de heroische moment van Rio 2016quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:22 schreef Szura het volgende:
[..]
Als ze op de 200m niks haalt, dan krijgen we de komende 4 jaar maandelijks repo's van de NOS hoe Dafne naar Tokio toewerkt. Oh genot.
Maar ze gaat niet winnen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En als ze wint dan krijgen we wekelijks een terugblik op de heroische moment van Rio 2016
Is het eigenlijk omdat je denkt dat de rest geen doping gebruikt, of omdat de rest wel vrolijk toegeeft doping te gebruiken en niet à la Schippers de schijn ophoudt, of is dit gewoon een act?quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar ze gaat niet winnen.
Dus kan ik weer gaan juichen.
Dat je die eerste optie überhaupt noemt zie ik als een belediging.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Is het eigenlijk omdat je denkt dat de rest geen doping gebruikt, of omdat de rest wel vrolijk toegeeft doping te gebruiken en niet à la Schippers de schijn ophoudt, of is dit gewoon een act?
Geenquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:37 schreef ratatat het volgende:
Voor welke GB renner(s) moet ik juichen?
allequote:Op zondag 14 augustus 2016 20:37 schreef ratatat het volgende:
Vogel, James, Marchantquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:51 schreef Columbiafan het volgende:
Wie gaat Ligtlee wat doen voor goud op de sprint?
Dacht dat ze meteen al tegen elkaar moestenquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:07 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat moeten ze allemaal om een tijd neer te zetten
Nee, op basis hiervan wordt iedereen gematcht. Je moet wel bij de beste 18 eindigen, anders ben je eruit al.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:07 schreef plerda het volgende:
[..]
Dacht dat ze meteen al tegen elkaar moesten
Dan zou het juist gunstig zijn als je alleen moest, win je altijd.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:07 schreef plerda het volgende:
[..]
Dacht dat ze meteen al tegen elkaar moesten
quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:37 schreef ratatat het volgende:
quote:
Die pakt gewoon de buitenbaanquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:11 schreef Max23 het volgende:
Voor Van Riessen zal het nog best lastig worden om bij die beste 18 komen denk ik
Dopinggenotquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
uiteraard weer een Britse met een nieuw OR
Dopinggenot. Zo geloof ik ook geen reet van Froome. Paar jaar terug een gewone rennen en ineens rijd meneer de ziekste wattages bergop, natuurlijkquote:
Zilver.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:14 schreef Marcoss het volgende:
James ging gisteren ook wel enorm hard op de keirin, kwam van heel ver nog richting brons
~11,2.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:16 schreef Evertjan het volgende:
wat was de tijd van de laatste 200m van Ligtlee?
Dat is niet echt vergelijkbaarquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:16 schreef Evertjan het volgende:
wat was de tijd van de laatste 200m van Ligtlee?
Zegt helemaal niks, zo'n laatste rondje op de keirinquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:17 schreef Evertjan het volgende:
[..]
is dat een beetje goed voor de kwalificatie?
Ze moet hier nog gaan rijden en ze gaat zich gewoon plaatsen natuurlijk.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:17 schreef Evertjan het volgende:
[..]
is dat een beetje goed voor de kwalificatie?
Britten weer op de brommer vandaag.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:17 schreef heywoodu het volgende:
Nog even'en voor die tijd van James, damn.
Zijn er ook Britten door het ijs gezakt of hebben ze tot nu toe allemaal gepiekt?quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Britten weer op de brommer vandaag.
James Guy viel me wel tegen. Verder kan ik zo niemand bedenkenquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:19 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zijn er ook Britten door het ijs gezakt of hebben ze tot nu toe allemaal gepiekt?
Britten zijn goden, die zakken niet door het ijsquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:19 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zijn er ook Britten door het ijs gezakt of hebben ze tot nu toe allemaal gepiekt?
Allemaal tegelijk in topvorm. British cycling (oh British cycling)!quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:19 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
James was gisteren de 1ste die geen goud won op de onderdelen waar ze aan meedoen hierquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:19 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ennis en KJT vielen een beetje tegenquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
James Guy viel me wel tegen. Verder kan ik zo niemand bedenken
Oja. Maar KJT choket altijd.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ennis en KJT vielen een beetje tegen
Echt lachwekkend hoe jij nu praat.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Omnium
Dat vindt deze meerkampjunkie een matig onderdeel.
die fietsen over waterquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:20 schreef Syntix het volgende:
[..]
Britten zijn goden, die zakken niet door het ijs
Echt, het is dat er een Colombiaan meedoet.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Echt lachwekkend hoe jij nu praat.
Zitten teveel kutonderdelen bij.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Echt lachwekkend hoe jij nu praat.
En wat voor een.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Echt, het is dat er een Colombiaan meedoet.
En een puntenkoers als einde van een puntenonderdeel, ik kan er maar niet bij dat iemand dat ooit bedacht heeft.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zitten teveel kutonderdelen bij.
Hij was zeker zijn puffer vergetenquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
James Guy viel me wel tegen. Verder kan ik zo niemand bedenken
quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:23 schreef Syntix het volgende:
11.0wat een drama. Niet eens in de buurt van GB kunnen komen
Bij Movistar hebben ze daar schijt aan.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:24 schreef Evertjan het volgende:
Spaanse wielertenues zijn toch altijd de mooiste
Rooney op de 400..quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ennis en KJT vielen een beetje tegen
Die van team Sky zijn nog wel wat mooier.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:24 schreef Evertjan het volgende:
Is dat niet vermoeiend, zo'n act de hele tijd?quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:23 schreef Syntix het volgende:
11.0wat een drama. Niet eens in de buurt van GB kunnen komen
Ik vond die van Maleisië wel gaafquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:24 schreef Evertjan het volgende:
welke actquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:25 schreef Aguero het volgende:
[..]
Is dat niet vermoeiend, zo'n act de hele tijd?
Zolang mensen blijven happen lijkt me dat zeer zeker niet het geval.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:25 schreef Aguero het volgende:
[..]
Is dat niet vermoeiend, zo'n act de hele tijd?
Dit is niet leuk.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
BABABABABBAAAAAAAANWIELRENNNENNNNNNNNNN!!!!
Nationale tijdritkampioen outfit van LL Sanchez was echt schitterendquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij Movistar hebben ze daar schijt aan.
Het is ook echt steil, laatst toen er een gat in de baan zat, werd er gewoon een grote ladder bijgehaald om er bij te kunnen komenquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:25 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Pff het is echt met gevaar voor eigen leven naar beneden duiken.
Voor Syntix maakt het niet uit of er gehapt wordt hoor, die gaat toch wel vrolijk door.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zolang mensen blijven happen lijkt me dat zeer zeker niet het geval.
Maar dat was dus niet bij Movistarquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:26 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Nationale tijdritkampioen outfit van LL Sanchez was echt schitterend
Gezien het aantal merken, zoals Look, BT, Koga, Cervelo, enz. zal er wel een technische competitie zijn.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:25 schreef Joezi het volgende:
zijn de baanfietsen gelijkwaardig of zat daar een technische competitie in
Lekker laten doen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Voor Syntix maakt het niet uit of er gehapt wordt hoor, die gaat toch wel vrolijk door.
quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Voor Syntix maakt het niet uit of er gehapt wordt hoor, die gaat toch wel vrolijk door.
nee bij Movistar zijn het een beetje eikels wat dat betreftquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:26 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar dat was dus niet bij Movistar
Omdat je er niets van kan, hahaha. Wat dacht jij dan? Dacht jij dat je pech had?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |