SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Nattekat op 13-08-2016 23:48:01 ]❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Morgen volgens de BBC.quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:37 schreef Cee het volgende:
Ik denk dat we nu een beetje weten hoe landen zich bij het schaatsen in Sotchi voelden, met al die lollerhollanders.
Hee, hee, niet met Fernando he. Niet met Fernando.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:38 schreef Redefine het volgende:
Eigenlijk hoort Ligtlee met foto in de OP i.p.v. een of ander Colombiaantje die nog eerst maar eens moet zien te winnen op het omnium.
Daar was ik halverwege ook afgehaakt zo kut vond ik datquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:37 schreef Cee het volgende:
Ik denk dat we nu een beetje weten hoe landen zich bij het schaatsen in Sotchi voelden, met al die lollerhollanders.
Najah, niet heel veel landen boeit het schaatsen denk ik zo.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:37 schreef Cee het volgende:
je gevoel zit wat mis.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:38 schreef Maver24 het volgende:
Alle Britse fans hier waren ook zeker fan van Armstrong. Mijn gevoel zegt dat.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:38 schreef Redefine het volgende:
Eigenlijk hoort Ligtlee met foto in de OP i.p.v. een of ander Colombiaantje die nog eerst maar eens moet zien te winnen op het omnium.
Rooie lijn.quote:
Uiteraard was dit een bewuste om jou en koffieplanter op te fokken. Missie geslaagd.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hee, hee, niet met Fernando he. Niet met Fernando.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |