SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Nattekat op 13-08-2016 23:48:01 ]❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Morgen volgens de BBC.quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:37 schreef Cee het volgende:
Ik denk dat we nu een beetje weten hoe landen zich bij het schaatsen in Sotchi voelden, met al die lollerhollanders.
Hee, hee, niet met Fernando he. Niet met Fernando.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:38 schreef Redefine het volgende:
Eigenlijk hoort Ligtlee met foto in de OP i.p.v. een of ander Colombiaantje die nog eerst maar eens moet zien te winnen op het omnium.
Daar was ik halverwege ook afgehaakt zo kut vond ik datquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:37 schreef Cee het volgende:
Ik denk dat we nu een beetje weten hoe landen zich bij het schaatsen in Sotchi voelden, met al die lollerhollanders.
Najah, niet heel veel landen boeit het schaatsen denk ik zo.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:37 schreef Cee het volgende:
je gevoel zit wat mis.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:38 schreef Maver24 het volgende:
Alle Britse fans hier waren ook zeker fan van Armstrong. Mijn gevoel zegt dat.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:38 schreef Redefine het volgende:
Eigenlijk hoort Ligtlee met foto in de OP i.p.v. een of ander Colombiaantje die nog eerst maar eens moet zien te winnen op het omnium.
Rooie lijn.quote:
Uiteraard was dit een bewuste om jou en koffieplanter op te fokken. Missie geslaagd.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hee, hee, niet met Fernando he. Niet met Fernando.
Was toch redelijk veel aandacht voor in het buitenland? Meer dan normaal gesproken volgens mij.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Najah, niet heel veel landen boeit het schaatsen denk ik zo.
Pas op het einde toch, toen duidelijk werd dat hij niet meer kon winnen. Hij heeft hem ook gefeliciteerd, ik denk niet dat er nog een protest gaat komen.quote:
Bedoel meer qua investeren in de sport. Staat schaatsen bij Nederland niet op plek 2/3? Als die britter er een miljoen of 10 tegenaan knallen hebben ze zo 5 medailles.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Was toch redelijk veel aandacht voor in het buitenland? Meer dan normaal gesproken volgens mij.
Dit is al helemaal niet flatteus.quote:
Duurt inmiddels wel erg lang voor de uitslag officieel wordt gemaakt op de Rio website.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:41 schreef Maver24 het volgende:
Als er een DQ is dan was dat toch al bekend?
Er zijn denk ik betere foto's.quote:
Neequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit is al helemaal niet flatteus.
quote:
Dit hadden de betere onder ons al voorspeld, Theo had lekker bij DData moeten blijven, maar okay dit is achteraf gelul.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:45 schreef TheVulture het volgende:
Al gepost? Bron Telegraaf:
Hoogland geeft zelf aan dat de strijd om de olympische plekken door de komst van onder andere Theo Bos een bepaalde druk op de groep heeft gezet. ,,Eerder was ons sterke punt dat alle koppen altijd dezelfde kant op stonden. Misschien is dat toch enigszins verwaterd. We zijn ons individueel drukker gaan maken om onze eigen posities. Misschien heeft ons dat op de kop gezet. Maar dan nog is dat steeds mijn eigen schuld. Ik had me daardoor niet mogen laten afleiden. Er zijn sporten waar de selectie nog strikter is en waar nog meer mensen om een positie vechten. Ik had hier gewoon mijn kans moeten pakken.”
Hoogland kijkt wel meteen al vooruit naar de Olympische Spelen van 2020 in Tokyo. ,,Dit toernooi is een goede lering. Ik weet nu hoeveel pijn deze tegenvallende prestaties doen. Van binnen ben ik helemaal kapot. Dit gaat me over vier jaar echt niet meer overkomen.”
Die van napoleonfour vind ik wel een goede.quote:
Een excuus aandragen en daarna zeggen dat het geen excuus is. Da's altijd wel mooi.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:45 schreef TheVulture het volgende:
Hoogland geeft zelf aan dat de strijd om de olympische plekken door de komst van onder andere Theo Bos een bepaalde druk op de groep heeft gezet. ,,Eerder was ons sterke punt dat alle koppen altijd dezelfde kant op stonden. Misschien is dat toch enigszins verwaterd. We zijn ons individueel drukker gaan maken om onze eigen posities. Misschien heeft ons dat op de kop gezet. Maar dan nog is dat steeds mijn eigen schuld. Ik had me daardoor niet mogen laten afleiden. Er zijn sporten waar de selectie nog strikter is en waar nog meer mensen om een positie vechten. Ik had hier gewoon mijn kans moeten pakken.”
Hoogland kijkt wel meteen al vooruit naar de Olympische Spelen van 2020 in Tokyo. ,,Dit toernooi is een goede lering. Ik weet nu hoeveel pijn deze tegenvallende prestaties doen. Van binnen ben ik helemaal kapot. Dit gaat me over vier jaar echt niet meer overkomen.”
Hij reed vorig jaar geen koers uit joh. Op de weg blijven was ook niet echt een reële optie meer.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dit hadden de betere onder ons al voorspeld, Theo had lekker bij DData moeten blijven, maar okay dit is achteraf gelul.
Relletjequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:45 schreef TheVulture het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |