SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Nattekat op 13-08-2016 23:48:01 ]❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Morgen volgens de BBC.quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:37 schreef Cee het volgende:
Ik denk dat we nu een beetje weten hoe landen zich bij het schaatsen in Sotchi voelden, met al die lollerhollanders.
Hee, hee, niet met Fernando he. Niet met Fernando.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:38 schreef Redefine het volgende:
Eigenlijk hoort Ligtlee met foto in de OP i.p.v. een of ander Colombiaantje die nog eerst maar eens moet zien te winnen op het omnium.
Daar was ik halverwege ook afgehaakt zo kut vond ik datquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:37 schreef Cee het volgende:
Ik denk dat we nu een beetje weten hoe landen zich bij het schaatsen in Sotchi voelden, met al die lollerhollanders.
Najah, niet heel veel landen boeit het schaatsen denk ik zo.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:37 schreef Cee het volgende:
je gevoel zit wat mis.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:38 schreef Maver24 het volgende:
Alle Britse fans hier waren ook zeker fan van Armstrong. Mijn gevoel zegt dat.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:38 schreef Redefine het volgende:
Eigenlijk hoort Ligtlee met foto in de OP i.p.v. een of ander Colombiaantje die nog eerst maar eens moet zien te winnen op het omnium.
Rooie lijn.quote:
Uiteraard was dit een bewuste om jou en koffieplanter op te fokken. Missie geslaagd.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hee, hee, niet met Fernando he. Niet met Fernando.
Was toch redelijk veel aandacht voor in het buitenland? Meer dan normaal gesproken volgens mij.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Najah, niet heel veel landen boeit het schaatsen denk ik zo.
Pas op het einde toch, toen duidelijk werd dat hij niet meer kon winnen. Hij heeft hem ook gefeliciteerd, ik denk niet dat er nog een protest gaat komen.quote:
Bedoel meer qua investeren in de sport. Staat schaatsen bij Nederland niet op plek 2/3? Als die britter er een miljoen of 10 tegenaan knallen hebben ze zo 5 medailles.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Was toch redelijk veel aandacht voor in het buitenland? Meer dan normaal gesproken volgens mij.
Dit is al helemaal niet flatteus.quote:
Duurt inmiddels wel erg lang voor de uitslag officieel wordt gemaakt op de Rio website.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:41 schreef Maver24 het volgende:
Als er een DQ is dan was dat toch al bekend?
Er zijn denk ik betere foto's.quote:
Neequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit is al helemaal niet flatteus.
quote:
Dit hadden de betere onder ons al voorspeld, Theo had lekker bij DData moeten blijven, maar okay dit is achteraf gelul.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:45 schreef TheVulture het volgende:
Al gepost? Bron Telegraaf:
Hoogland geeft zelf aan dat de strijd om de olympische plekken door de komst van onder andere Theo Bos een bepaalde druk op de groep heeft gezet. ,,Eerder was ons sterke punt dat alle koppen altijd dezelfde kant op stonden. Misschien is dat toch enigszins verwaterd. We zijn ons individueel drukker gaan maken om onze eigen posities. Misschien heeft ons dat op de kop gezet. Maar dan nog is dat steeds mijn eigen schuld. Ik had me daardoor niet mogen laten afleiden. Er zijn sporten waar de selectie nog strikter is en waar nog meer mensen om een positie vechten. Ik had hier gewoon mijn kans moeten pakken.”
Hoogland kijkt wel meteen al vooruit naar de Olympische Spelen van 2020 in Tokyo. ,,Dit toernooi is een goede lering. Ik weet nu hoeveel pijn deze tegenvallende prestaties doen. Van binnen ben ik helemaal kapot. Dit gaat me over vier jaar echt niet meer overkomen.”
Die van napoleonfour vind ik wel een goede.quote:
Een excuus aandragen en daarna zeggen dat het geen excuus is. Da's altijd wel mooi.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:45 schreef TheVulture het volgende:
Hoogland geeft zelf aan dat de strijd om de olympische plekken door de komst van onder andere Theo Bos een bepaalde druk op de groep heeft gezet. ,,Eerder was ons sterke punt dat alle koppen altijd dezelfde kant op stonden. Misschien is dat toch enigszins verwaterd. We zijn ons individueel drukker gaan maken om onze eigen posities. Misschien heeft ons dat op de kop gezet. Maar dan nog is dat steeds mijn eigen schuld. Ik had me daardoor niet mogen laten afleiden. Er zijn sporten waar de selectie nog strikter is en waar nog meer mensen om een positie vechten. Ik had hier gewoon mijn kans moeten pakken.”
Hoogland kijkt wel meteen al vooruit naar de Olympische Spelen van 2020 in Tokyo. ,,Dit toernooi is een goede lering. Ik weet nu hoeveel pijn deze tegenvallende prestaties doen. Van binnen ben ik helemaal kapot. Dit gaat me over vier jaar echt niet meer overkomen.”
Hij reed vorig jaar geen koers uit joh. Op de weg blijven was ook niet echt een reële optie meer.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dit hadden de betere onder ons al voorspeld, Theo had lekker bij DData moeten blijven, maar okay dit is achteraf gelul.
Relletjequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:45 schreef TheVulture het volgende:
Oh absoluut, maar hij had gewoon niet terug moeten komen en lekker de fiets in het kanaal gooien. Maar okay, wat ik net ook al zei, het heeft geen zin om terug te kijken, daar wordt het niet beter op.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij reed vorig jaar geen koers uit joh. Op de weg blijven was ook niet echt een reële optie meer.
Lol, wat maakt mij het nou wat voor foto er in de OP staat? Iedereen scrollt er toch zo langs, ikzelf incluis.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:48 schreef Redefine het volgende:
Koffieplanter en R_R zijn straks wel heerlijk MAD als de foto in de OP is vervangen. Dat zou wel lachen zijn.
Maar even serieus, Ligtlee in de OP hoort nu wel.
Toch zegt het vooral veel over hun niveau dat een matige (slechte) wegrenner zich in een paar maanden de Olympische ploeg in kan fietsen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:50 schreef Redefine het volgende:
Ik denk dat het een heel stuk had gescheeld als Bos een jaar eerder de overstap terug had gemaakt. Nu zat de rest inderdaad al in Olympische modus.
Nu niet meer, nu heb je het gejinxtquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:49 schreef TheVulture het volgende:
Bos is hier ook nog eens het minst in vorm denk ik, maar zul je zien dat ie morgen een plak pakt op de keirin
Oh absoluut hoor. Was dat net nog vergeten toe te voegen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Toch zegt het vooral veel over hun niveau dat een matige (slechte) wegrenner zich in een paar maanden de Olympische ploeg in kan fietsen.
Wel 1 natuurlijk met baanervaring. Maar inderdaad, had niet moeten kunnen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Toch zegt het vooral veel over hun niveau dat een matige (slechte) wegrenner zich in een paar maanden de Olympische ploeg in kan fietsen.
De verschillen waren wel marginaal, het is niet dat ze met Bos ineens heel veel sneller gingen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bedankt, dit bandje neem ik mee naar huis jongens.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Koffieplanter en R_R zijn wel een van weinigen die veel over wielrennen weten
Ik vind dit een bijzondere opmerking.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Koffieplanter en R_R zijn wel een van weinigen die veel over wielrennen weten
Yes, we hebben het gemaakt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bedankt, dit bandje neem ik mee naar huis jongens.
De reden waarom zowel tv als radio twijfelden of het wel goud was.twitter:sebtimmerman twitterde op zaterdag 13-08-2016 om 23:51:08@robbertderijk @henkhospes56 klopt. Wij zitten er schuin achter. Die Britse kwam zo rap. Daarom. https://t.co/N1mwWbLEnV reageer retweet
Misschien moeten we nu wel gewoon stoppen op ons hoogtepunt.quote:
Dat kan je het Vuelta topic niet aan doen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Misschien moeten we nu wel gewoon stoppen op ons hoogtepunt.
Had ik al voorspeld idd. Naja goed, niet meer over janken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:45 schreef TheVulture het volgende:
Dat Hola werkte vier jaar terug nog wel aardig, maar zowel op Sporza als BBC kan ik niks meer terug kijken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:59 schreef franklop het volgende:
http://sporza.be/cm/sporz(...)wielrennen/1.2739588
delirium
Ik ookquote:Op zondag 14 augustus 2016 00:09 schreef marcodej het volgende:
Race al een keer of 10 terug gekeken ofzo.
Ik vraag mij altijd af, postte jij vroeger als Pyama op het wielerprikbord?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bedankt, dit bandje neem ik mee naar huis jongens.
Klopt.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:08 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat Hola werkte vier jaar terug nog wel aardig, maar zowel op Sporza als BBC kan ik niks meer terug kijken.
Ja klopt.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:14 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Moest bij de finish denken aan SCHIPPEEEEEERS THOMPSOOOOON. NOU NOU NOU.
Nee. Hoezo?quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik vraag mij altijd af, postte jij vroeger als Pyama op het wielerprikbord?
Die maakte ook schitterende openingsposts voor de meeste profkoersen en was een groot fan van Euskaltel.quote:
Er zijn dus meer mensen die het wel hebben begrepen. Altijd mooi om te weten.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Die maakte ook schitterende openingsposts voor de meeste profkoersen en was een groot fan van Euskaltel.
had hier al meer kunnen zijn zonder die stomme reclamesquote:Op zondag 14 augustus 2016 00:09 schreef marcodej het volgende:
Race al een keer of 10 terug gekeken ofzo.
Dat is wel aardig van ze!quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:25 schreef Redefine het volgende:
Volgens de NOS blog mogen Ligtlee en Van Riessen morgen nog een poging wagen om de Team Sprint te winnen
Bonusronde.quote:
Sprint is wel iets explosiever dan de keirin, maar ze is zeker een kanshebber voor een medaille in deze vorm.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:41 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Afgaande op heer resultaten in 2015 kan Ligtlee dus ook gewoon goud op sprint winnen? Zit het daar ook zo dicht op elkaar?
Het blijft best een loterij allemaal, dus kanshebber op een medaille is ook wel een kans op goud.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Sprint is wel iets explosiever dan de keirin, maar ze is zeker een kanshebber voor een medaille in deze vorm.
Sprint is wel veel minder een loterij. Bij de mannen is het sprinttoernooi precies verlopen op basis van de kwalificatietijd. Dat laatste zal morgen dus alvast een goede indicatie geven.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:46 schreef noodgang het volgende:
[..]
Het blijft best een loterij allemaal, dus kanshebber op een medaille is ook wel een kans op goud.
Maar t ligt niet echt voor de hand
Klopt, al zijn die Britten wel echt een klasse apart, het verschil bij de dames is volgens mij wel een stukje kleinerquote:Op zondag 14 augustus 2016 00:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Sprint is wel veel minder een loterij. Bij de mannen is het sprinttoernooi precies verlopen op basis van de kwalificatietijd. Dat laatste zal morgen dus alvast een goede indicatie geven.
Sprint is voor haar eigenlijk het onderdeel waar het om ging deze OS, verwacht ook daarop wel wat van haar, heeft ook al WK-zilver en EK-goud op dat nummer natuurlijk.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:46 schreef noodgang het volgende:
[..]
Het blijft best een loterij allemaal, dus kanshebber op een medaille is ook wel een kans op goud.
Maar t ligt niet echt voor de hand
zal ik je eens wat vertellen? nog 5 gouden plakken voor de USA en ze hebben de magische grens van 1000 gouden plakken ooitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |