Ik wel. Leuk potje hoor. Hopelijk wel klaar voor 1 uur.quote:
Hopelijk niet, hup Kerber!quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wel. Leuk potje hoor. Hopelijk wel klaar voor 1 uur.
Moet nog bijkomen van Nadal/Delpoooooquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:43 schreef Columbiafan het volgende:
Niemand kijkt meer?edit: oow, wel dus
Kerber gaat deze set wel pakken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:48 schreef Columbiafan het volgende:
Puig speelt de wedstrijd van haar leven, dit wordt zwaar voor Kerber.
Moet eerst maar gebeuren. Zelfs dan wordt die derde set enorm zwaar.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:49 schreef superniger het volgende:
[..]
Kerber gaat deze set wel pakken.
Kerber gaat de wedstrijd ook winnenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:49 schreef superniger het volgende:
[..]
Kerber gaat deze set wel pakken.
Daar kijk ik, waar kijkt de rest dan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:56 schreef franklop het volgende:
live op ZDf, voor wie dat niet doorhad.
Prachtig potje tennis!quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:02 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Gewoon een hele goede vrouwenpartij.
Beetje raar dat alleen ZDF dit live laat zien (op de Belg notabene Nadal,lol).
3-0, Puig kan hier het eerste goud voor haar land halen...quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:24 schreef TheTraveler het volgende:
[..]
Kerber is Duits
We zijn pas net begonnen
Dan begint atletiek zo'n beetje.quote:
Atletiek en dan beachvolleybal op streamquote:
Nafigenot hopelijk.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan begint atletiek zo'n beetje.
Kun jij dit even verklaren?quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tweede break, niet choken en tis binnen
Ik ben niet echt een tennisvolger, dus je moet t niet aan mij vragenquote:Op zondag 14 augustus 2016 00:34 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Kun jij dit even verklaren?Ik volg Puig al lang, maar dit niveau heb ik nooit van haar gezien.
Wel bizar hoe zij op de lijn slaat keer op keerquote:Op zondag 14 augustus 2016 00:35 schreef Columbiafan het volgende:
Alle ballen naast de lijn bij Kerber, alles binnen bij Puig.
De kiek had gewoon goud kunnen pakkenquote:
Twee keer. Ook gewoon mixed dubbel johquote:Op zondag 14 augustus 2016 00:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De kiek had gewoon goud kunnen pakken
Het zou wat zijnquote:Op zondag 14 augustus 2016 00:39 schreef LekkerWeertje het volgende:
Nu begint de comeback van de eeuw.
En het eerste goud voor Puerto Rico. heywoodu kom er maar in.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:41 schreef Columbiafan het volgende:
Puig verdient dit wel, alleen al maar om haar kont.
De OS staat bijna garant voor minstens één enorme verrassende medaillewinnaar.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:46 schreef BobW het volgende:
1 WTA-titel, nog nooit een kwartfinale Grand Slam en dan bijna Olympisch goud
Fluttoernooitje die OS.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:46 schreef BobW het volgende:
1 WTA-titel, nog nooit een kwartfinale Grand Slam en dan bijna Olympisch goud
Die kon vooral niet geloven dat iemand in het publiek precies voor de smash schreeuwdequote:Op zondag 14 augustus 2016 00:43 schreef LekkerWeertje het volgende:
Hahah, Kerber gelooft het niet. Ze schudt met haar hoofd.
Veel landen met het eerste goud deze spelen (Fiji, Vietnam, Kosovo, Singapore)quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:51 schreef BobW het volgende:
Eerste goud ooit voor Puerto Rico
cc @heywoodu
en ze tenniste nog goed ookquote:Op zondag 14 augustus 2016 00:52 schreef Columbiafan het volgende:
Wow. Ze was te goed, speelde formidabel. Kerber heeft hier een enorme kans laten liggen wel. Puig goud, heel knap.
Ze was al maanden enorm bezig met deze OS. Ze was blij als een klein kind om zich zelfs maar te plaatsenquote:Op zondag 14 augustus 2016 00:53 schreef hhh38 het volgende:
Hoe moet je je voelen dan?
Nooit verder gekomen dan de 4e ronde in een GS en dan het eerste goud voor je land winnen.
Ongelofelijk
Kosovo op zich niet heel bijzonder, eerste spelenquote:Op zondag 14 augustus 2016 00:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Veel landen met het eerste goud deze spelen (Fiji, Vietnam, Kosovo, Singapore)
Kiek had ook finale kunnen halen gezien het schemaquote:Op zondag 14 augustus 2016 00:56 schreef Marcoss het volgende:
Venus/Ram dus gewoon de finale gehaald, die hadden er al uit moeten liggen in de 1ste ronde.
Vietnam ja?quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Veel landen met het eerste goud deze spelen (Fiji, Vietnam, Kosovo, Singapore)
Ik had daar NL ook wel een medaille kunnen zien winnen. Maar ja, die ene bal.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:56 schreef Marcoss het volgende:
Venus/Ram dus gewoon de finale gehaald, die hadden er al uit moeten liggen in de 1ste ronde.
Ik zei net toch al, Kiek mist hier twee keer goudquote:Op zondag 14 augustus 2016 00:56 schreef truedestiny het volgende:
Ik vind het spelletje van Bouchard en Puig wel veel op elkaar lijken trouwens. De forehand en backhand techniek.
huhquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zei net toch al, Kiek mist hier twee keer goud
Dat was niet serieus bedoeld.quote:
Oh ik zie nu dat ik per ongeluk jou gequote heb, terwijl ik die van omnirocket moest hebbenquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:02 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Ik snap het sws niet. Ik heb het over Bouchard en puig.
Volgens mij de 3e of 4e medaille al ofzoquote:
Aaaa Kimtwitter:Clijsterskim twitterde op zondag 14-08-2016 om 01:01:34@MonicaAce93 congratulations! Brought tears to my eyes... Congrats to @AngeliqueKerber for an other great achievement this year. reageer retweet
Jaquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:30 schreef Federer-fan het volgende:
Is de herenfinale weer best-of-five?
Bedankt.quote:
quote:
Met dank aan een Lucky framebalquote:Op zondag 14 augustus 2016 19:37 schreef wimderon het volgende:
Rampras die Olympisch goud pakt zou ik enorm leuk vinden.
Na de mixed dubbel finale.quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:58 schreef Federer-fan het volgende:
Ik hoop dat Nadal in elk geval nog koper wint, of hoe het ook heet als je vierde wordt.
Nja, als Del Potro maar goud wint.
Begint Del-Potro Murray pas na Nadal-Nishikori?
Oké, bedankt, ik hoopte hieruit te mogen afleiden dat het zou overlappen, maar helaas dan.quote:
Olympisch diploma met een gouden rand.quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:58 schreef Federer-fan het volgende:
Ik hoop dat Nadal in elk geval nog koper wint, of hoe het ook heet als je vierde wordt.
Alle finales zijn op Centre Court.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, bedankt, ik hoopte hieruit te mogen afleiden dat het zou overlappen, maar helaas dan.
Ja, idd. 6-2 *5-2 Nishikori nu.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:07 schreef Szura het volgende:
Voetenwerk van Nadal niet zo goed, alle partijen zullen er wel ingehakt hebben
Dat had ook de Kiek kunnen zijn.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:19 schreef wimderon het volgende:
Sjaak Sok heeft nu een gouden medalje in zijn bezit.
Voorde tweede keer deze partij.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:16 schreef Szura het volgende:
Kei raakt Nadal ook nog ff op het lichaam
HUILENquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:19 schreef PippenScottie het volgende:
Bethanie Mattek is heeeeul blij!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My friends all drive horses
quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:21 schreef PippenScottie het volgende:
Mattek!Bijna tien jaar geledenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nadal volgens mij nog boos dat Kei tien minuten van de baan was na set 2.quote:
En op het publiekquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nadal volgens mij nog boos dat Kei tien minuten van de baan was na set 2.
Maar nog niet senielquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:27 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Mooie tijd was dat!
Ik word ook oud.
Klasse dit.quote:
Nee, eerste de mix.quote:
Ben er ook wel een tijdje klaar mee, de Japanner van Glas.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:39 schreef Federer-fan het volgende:
Goed van Nadal. Gewoon een hand en verder niks. Wat een zaadje die Kei.
O, dacht dat ze alle drie op de hoofdbaan zouden worden gespeeld.quote:
Ik vond hem altijd wel sympathiek, maar hier niet. Die pauze van tien minuten, twee keer op Nadals lichaam slaan, dat enorme choken op 6-2 *5-2.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:42 schreef Szura het volgende:
[..]
Ben er ook wel een tijdje klaar mee, de Japanner van Glas.
Veel plezier. Ik zou het graag zien mar ik moet morgen werken. Zet wel de wekker op 03.25 voor - hopelijk - Usain.quote:
Zou zonde zijn. Beetje hetzelfde verhaal als Federer tegen Murray in 2012.quote:
Dat kan allemaal op de OS.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:30 schreef Aguero het volgende:
Een meisje met een Argentijns shirtje en Braziliaanse vlag op de tribune.
Vind dat eerlijk gezegd maar hopeloos.quote:
Scheids faalde zelfs op de BBC vonden ze dat Delpo gelijk een challenge aanvroeg.quote:
Ah ok.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:57 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Scheids faalde zelfs op de BBC vonden ze dat Delpo gelijk een challenge aanvroeg.
Maar de scheids kende de challenge dus niet toe omdat hij vond dat het te laat was.
Hockeyquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:01 schreef Norrage het volgende:
Wat een grafsfeer zeg, wtf is er aan de hand hier?
Ik bedoel meer, op de baan. Geen sfeer, slecht tennis, beide spelers kunnen niet lopen...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |