quote:
Met dank aan een Lucky framebalquote:Op zondag 14 augustus 2016 19:37 schreef wimderon het volgende:
Rampras die Olympisch goud pakt zou ik enorm leuk vinden.
Na de mixed dubbel finale.quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:58 schreef Federer-fan het volgende:
Ik hoop dat Nadal in elk geval nog koper wint, of hoe het ook heet als je vierde wordt.
Nja, als Del Potro maar goud wint.
Begint Del-Potro Murray pas na Nadal-Nishikori?
Oké, bedankt, ik hoopte hieruit te mogen afleiden dat het zou overlappen, maar helaas dan.quote:
Olympisch diploma met een gouden rand.quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:58 schreef Federer-fan het volgende:
Ik hoop dat Nadal in elk geval nog koper wint, of hoe het ook heet als je vierde wordt.
Alle finales zijn op Centre Court.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, bedankt, ik hoopte hieruit te mogen afleiden dat het zou overlappen, maar helaas dan.
Ja, idd. 6-2 *5-2 Nishikori nu.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:07 schreef Szura het volgende:
Voetenwerk van Nadal niet zo goed, alle partijen zullen er wel ingehakt hebben
Dat had ook de Kiek kunnen zijn.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:19 schreef wimderon het volgende:
Sjaak Sok heeft nu een gouden medalje in zijn bezit.
Voorde tweede keer deze partij.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:16 schreef Szura het volgende:
Kei raakt Nadal ook nog ff op het lichaam
HUILENquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:19 schreef PippenScottie het volgende:
Bethanie Mattek is heeeeul blij!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My friends all drive horses
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |