Samenvatting van de huldigingquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:34 schreef MrBadGuy het volgende:
Wat een geluk dat ze net na de samenvatting live konden overschakelen
Dan ben je eigenlijk al acht dagen aan het lachen.quote:
Buikspierpijnquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan ben je eigenlijk al acht dagen aan het lachen.
Uiteraard, maar vanavond was een speciale vermelding waard.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan ben je eigenlijk al acht dagen aan het lachen.
Ik heb mijn hele vloer vrij moeten maken om daar te kunnen rollen van het lachenquote:
Vanavond werd de gewone lach een slappe lach.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Uiteraard, maar vanavond was een speciale vermelding waard.
Oh ja dat verhaal van die 14 uur live weer. Daar werd toen hard om gelachen hier op FOK!quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:48 schreef Windhapper het volgende:
Jullie vinden allemaal wel weer dingen maar niemand hier heeft enig idee hoe het is om hoofdredacteur bij de NOS te zijn. NOS zendt dagelijks gemiddeld 18 uur sport uit waarvan 14 uur live. Ga er maar aan staan.
Ze moeten verjongen en vernieuwen. Gewoon tijdens de OS 12 TV kanalen erbij...en alle streams ook gewoon via het 'ouderwetse' CAI uitzenden....en die Eredivisie troep gewoon afschaffen tijdens de OS.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:47 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
De arrogante houding van de leiding maakt het nog vervelender.
Aan de domme vragen van een Dione zijn we al lang gewend.
Ja....ik doelde eigenlijk ook meer op het 'concept' OS uitzenden op TV....dat gaat nog steeds zou ouderwets, terwijl ze er best (vanuit Ziggo en de andere grote aanbieders) een TV zender op 10 kunnen bijschakelen...tijdens dat gedoe aan het eind van het jaar van 3FM lukte dat ook altijd...quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:53 schreef Ericr het volgende:
Verjongen en vernieuwen lukt ze niet. Ze laten figuren als Dione en Tom al jaren zitten terwijl ze al voor de eeuwwisseling over the hill waren
Feiten.twitter:jandejong twitterde op vrijdag 12-08-2016 om 14:54:12De NOS zendt 18 uur per dag de Olympische spelen uit via NPO 1. Daarvan is tot nu gemiddeld 14,8 uur live sport. reageer retweet
Gewoon eenmalig een keer Eredivisie op 2/3. Dat kan gerust wel een keer. Maar daar niet want bureaucratie/ouderwets.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:50 schreef MikeRoss het volgende:
[..]
Ze moeten verjongen en vernieuwen. Gewoon tijdens de OS 12 TV kanalen erbij...en alle streams ook gewoon via het 'ouderwetse' CAI uitzenden....en die Eredivisie troep gewoon afschaffen tijdens de OS.
Net als die Wereldbekerwedstrijden (van de wielrenners), de wielrenkampioen kwam vandaag al weer aan in NL omdat er een wereldbekerwedstrijd is...WTF...er zijn olympische spelen...dan kunnen toch wel 3 weken (per 4 jaar) alle andere wedstrijden/toernooien stil liggen?
Had best gekund ja, maar misschien mag dat contractueel niet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:55 schreef RipCity het volgende:
[..]
Gewoon eenmalig een keer Eredivisie op 2/3. Dat kan gerust wel een keer. Maar daar niet want bureaucratie/ouderwets.
contractueel als in met de Eredivisie zelf..?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Had best gekund ja, maar misschien mag dat contractueel niet.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:50 schreef MikeRoss het volgende:
[..]
Ze moeten verjongen en vernieuwen. Gewoon tijdens de OS 12 TV kanalen erbij...en alle streams ook gewoon via het 'ouderwetse' CAI uitzenden....en die Eredivisie troep gewoon afschaffen tijdens de OS.
Net als die Wereldbekerwedstrijden (van de wielrenners), de wielrenkampioen kwam vandaag al weer aan in NL omdat er een wereldbekerwedstrijd is...WTF...er zijn olympische spelen...dan kunnen toch wel 3 weken (per 4 jaar) alle andere wedstrijden/toernooien stil liggen?
Yep...als je OS en voetbal uitzendt dan kijken er minder mensen naar voetbal.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:57 schreef MikeRoss het volgende:
[..]
contractueel als in met de Eredivisie zelf..?
Dit dus. Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:48 schreef Windhapper het volgende:
Jullie vinden allemaal wel weer dingen maar niemand hier heeft enig idee hoe het is om hoofdredacteur bij de NOS te zijn. NOS zendt dagelijks gemiddeld 18 uur sport uit waarvan 14 uur live. Ga er maar aan staan.
Geen idee...de mensen die nu OS willen kijken, die kunnen dat niet....niet dat er iets interessants te zien is, want dat is pas om 2:00quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep...als je OS en voetbal uitzendt dan kijken er minder mensen naar voetbal.
Vergeet niet nu beachvolleybal met Brouwer/Meeuwsen. En om 01.30 halve finale 400m met Liemarvin Bonevacia.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:57 schreef MikeRoss het volgende:
Ik zie net in de planning dat het voor NL pas weer begint om 2:00 met de halve finale van de 100meter.
Jij slaat de 1/8 finales van het beachvolleybal over?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:57 schreef MikeRoss het volgende:
Ik zie net in de planning dat het voor NL pas weer begint om 2:00 met de halve finale van de 100meter.
Dat is die 8ste finale met die 2 NLers...? Pff...hoop dat ze dat zo wel gaan uitzenden trouwens.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:59 schreef Redefine het volgende:
Beachvolleybal gaat beginnen, kijken wat ze gaan doen.
Sorry...die stond niet in de planning op RTL : http://www.rtlnieuws.nl/sport/olympische-spelen/programmaquote:Op zondag 14 augustus 2016 00:00 schreef Max23 het volgende:
[..]
Jij slaat de 1/8 finales van het beachvolleybal over?
Dat geloof ik niet maar wel dat ze voetbal op/voor een bepaald tijdstip uit MOETEN zenden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep...als je OS en voetbal uitzendt dan kijken er minder mensen naar voetbal.
Scheelt dat ik geen tv kijk.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:00 schreef Joezi het volgende:
Je mag eigenlijk maar 2 uur per dag tv kijken, dus al die uren live kijken is niet echt goed voor een mens.
RTLquote:Op zondag 14 augustus 2016 00:01 schreef MikeRoss het volgende:
[..]
Sorry...die stond niet in de planning op RTL : http://www.rtlnieuws.nl/sport/olympische-spelen/programma
Je trollpogingen worden een beetje vermoeiend.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:00 schreef Joezi het volgende:
Je mag eigenlijk maar 2 uur per dag tv kijken, dus al die uren live kijken is niet echt goed voor een mens.
Goed tegenargument, als je er niks tegen in te brengen hebt zeg dan gewoon niks.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je trollpogingen worden een beetje vermoeiend.
Tja.....ik vond het ook al raar dat ik daar zat te kijken...quote:
alle schermen tellen wel mee denk ik, LCD is wat minder erg, maar die LED zijn weer schadelijker dan de oude beeldkanonnenquote:
Jij komt met een onzinnige reactie die helemaal nergens op slaat. Wordt een mens echt slechter van inderdaad als die twee weken even wat meer tv kijkt.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:04 schreef Joezi het volgende:
[..]
Goed tegenargument, als je er niks tegen in te brengen hebt zeg dan gewoon niks.
Wat doe je hier zelf dan urenlang?quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
alle schermen tellen wel mee denk ik, LCD is wat minder erg, maar die LED zijn weer schadelijker dan de oude beeldkanonnen
Genoeg onderzoeken over hoor, slecht voor je hersenen, psyche en slaap. Snap dat het niet fijn is om te horen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij komt met een onzinnige reactie die helemaal nergens op slaat. Wordt een mens echt slechter van inderdaad als die twee weken even wat meer tv kijkt.
Inderdaad. Gelijk gejinxt.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:08 schreef Redefine het volgende:
Zal nu wel leuk gaan worden dat er gelijk een medaille wordt verwacht door de NOS voor de sprint...
Tja ze zenden zoveel uit dan is de neiging ook veel groter. Eigenlijk zouden ze gewoon 2 uur samenvattingen moeten laten zien, en niet de hele dag door mensen blijven lokken.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat doe je hier zelf dan urenlang?
In die zin vond ik het interview wel prima. Die deed het wel op een normale manier. Maar ik gok dat Dione en co de boel wel weer gaan hypen.quote:
Joost vind ik echt slecht, nooit op de Spelen geweest en maar oordelen op een nare toon. Koekebakker.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:09 schreef Pino112 het volgende:
Jaaaaa!! Herman, Joost, Daan en Gregory
(Een positieve post over de NOS)
Zomaar 12 HD kanalen bijschakelen zal niet zo snel lukken, de bandbreedte op de kabel is ook beperkt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:50 schreef MikeRoss het volgende:
[..]
Ach, mijn ogen zijn toch al naar de klote, en dat was in de tijd dat ik alleen maar buitenspeelde.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
alle schermen tellen wel mee denk ik, LCD is wat minder erg, maar die LED zijn weer schadelijker dan de oude beeldkanonnen
Kwartfinales, dit zijn de 8ste finales.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:13 schreef MikeRoss het volgende:
Jaah...we gaan naar de 8ste finales! Zoohw..we staan al 17-9 voor!
Omdat ik op het nieuws hoorde dat het, blijkbaar, gebruikelijk is dat winnaars tot het einde van de OS in Rio blijven..?quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:15 schreef Dennism het volgende:
[..]
Zomaar 12 HD kanalen bijschakelen zal niet zo snel lukken, de bandbreedte op de kabel is ook beperkt.
Welke wielrenner heb je het trouwens over? De volgende WT koersen zijn pas de 19de (vrouwen) en de 20ste (mannen). En waarom zouden die trouwens de sport stil moeten leggen wanneer het Wielerprogramma op de OS voor wegrenners allang voorbij is. Bij sommige sporten zijn de OS het meest belangrijke evement, maar zeker bij het mannen wielrennen is dat niet zo.
Ogen valt wel mee, dat is een beetje achterhaald, gaat meer om onnatuurlijk licht, straling en de passiviteit natuurlijkquote:Op zondag 14 augustus 2016 00:16 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Ach, mijn ogen zijn toch al naar de klote, en dat was in de tijd dat ik alleen maar buitenspeelde.
Nu zomerstop en vakantie van werk, maar verder beweeg ik veel meer dan aangeraden wordt. Daar maak ik me echt geen zorgen over.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ogen valt wel mee, dat is een beetje achterhaald, gaat meer om onnatuurlijk licht, straling en de passiviteit natuurlijk
Wel sympathiek van de NOS dat ze twee kansen krijgen om de Team sprint een medaille proberen te pakken.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:19 schreef Aguero het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou toch ook rekening houden met de Chinezen hoor.
Ongelofelijk weer!quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:19 schreef Aguero het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou toch ook rekening houden met de Chinezen hoor.
Dat durf ik niet te zeggen hoe gebruikelijk dat is, maar in bijv. het mannen wielrennen start bijv. de Vuelta de 20ste, alle wielrenners die daar heen moeten zouden dus sowieso niet tot het einde kunnen blijven.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:19 schreef MikeRoss het volgende:
[..]
Omdat ik op het nieuws hoorde dat het, blijkbaar, gebruikelijk is dat winnaars tot het einde van de OS in Rio blijven..?
Een foutje maken is menselijk, dat doen we allemaal. Maar ik vraag mij bij dat soort dingen af, of ze echt gewoon direct op send drukken zodra ze het stukje hebben geschreven.quote:
Haha, alleen met die eerste zondag hebben ze ervoor gezorgd dat ze dat gemiddelde in live sport niet kunnen halen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:55 schreef Windhapper het volgende:
Feiten.twitter:jandejong twitterde op vrijdag 12-08-2016 om 14:54:12De NOS zendt 18 uur per dag de Olympische spelen uit via NPO 1. Daarvan is tot nu gemiddeld 14,8 uur live sport. reageer retweet
![]()
Ik denk dat hij semi-live ook als live ziet...quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:57 schreef maan_man het volgende:
[..]
Haha, alleen met die eerste zondag hebben ze ervoor gezorgd dat ze dat gemiddelde in live sport niet kunnen halen.
Dan nog dat update programma rond 18:00, het avond- en het ochtendprogramma. Ook zijn er een berg analyses.
Soms is er live sport, maar gaat het om de keuzes. Nederlandse tennis mix bij de super tiebreak onderbreken voor series zwemmen zonder Nederlander.
Normaliter is het normaal dat je om een van je grotere sporters reclames bouwt, maar ik vraag me af hoe de kijkcijfers zijn zo in de nachtquote:Op zondag 14 augustus 2016 03:18 schreef PippenScottie het volgende:
Wel ja, laten we de hardcore sportkijker om kwart over drie s nachts trakteren op reclame...
Ik denk dat hij een live uitzending ook als live sport ziet, zelf als er herhalingen worden uitgezonden.quote:Op zondag 14 augustus 2016 02:21 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij semi-live ook als live ziet...
Denk dat er per reclameblok mensen afvallen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Normaliter is het normaal dat je om een van je grotere sporters reclames bouwt, maar ik vraag me af hoe de kijkcijfers zijn zo in de nacht
Als iedereen nou ergens anders gaat kijken dan doen ze het misschien beter met dat belasting geldquote:Op zondag 14 augustus 2016 03:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Denk dat er per reclameblok mensen afvallen.
Met de reclames kost het juist minder belastinggeld he.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als iedereen nou ergens anders gaat kijken dan doen ze het misschien beter met dat belasting geld
Die zullen vast een leuk bedrag krijgenquote:Op zondag 14 augustus 2016 03:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Met de reclames kost het juist minder belastinggeld he.
Vind het nog best sterk dat ze drie mensen op de bank hebben die iets kunnen vertellen.
Meer waard dan het handje vol kijkers denk ik.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die zullen vast een leuk bedrag krijgen
Had je maar een kaartje moeten kopen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:39 schreef swimmie86 het volgende:
Serieus, wel een 'livestream' met herhaling basketbal, poulewedstrijden badminton, maar een beetje moeite doen voor de laatste 3 zwemfinales. Ho maar.
Eh, LIVE FINALES tegenover herhalingen? Dikke faal.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Had je maar een kaartje moeten kopen.
Zo weinig boeit het dus de rest van de wereld.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:42 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Eh, LIVE FINALES tegenover herhalingen? Dikke faal.
Alsof een livestream zo moeilijk is, ze hebben tig kanalen en bijna alles is nu ongebruikt.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zo weinig boeit het dus de rest van de wereld.
Goed zo.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:46 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Alsof een livestream zo moeilijk is, ze hebben tig kanalen en bijna alles is nu ongebruikt.
Maakt verder ook niks uit, want ik kijk vanaf nu wel naar anders zenders. Niet meer naar de NOS.
Dat zal ze leren!quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:46 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Alsof een livestream zo moeilijk is, ze hebben tig kanalen en bijna alles is nu ongebruikt.
Maakt verder ook niks uit, want ik kijk vanaf nu wel naar anders zenders. Niet meer naar de NOS.
Er was een stream te zien op de site van Hole1988.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:48 schreef swimmie86 het volgende:
Ach kom op zeg, jullie zijn zielig.
Een livestream moet gewoon, dit is echt te slecht.
Nogmaals, daar is chrome voor nodig en die heb ik niet. Vond ik ook niet nodig om te installeren, aangezien de NOS. Maar ja, nu Sporza.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Er was een stream te zien op de site van Hole1988.
Dat jij Chrome niet wil installeren is dan jouw probleem. Er was wel degelijk een mogelijkheid om het te bekijken, dus het is nu off-topic.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:54 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Nogmaals, daar is chrome voor nodig en die heb ik niet. Vond ik ook niet nodig om te installeren, aangezien de NOS. Maar ja, nu Sporza.
Je loopt wel veel te zeikenquote:Op zondag 14 augustus 2016 03:54 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Nogmaals, daar is chrome voor nodig en die heb ik niet. Vond ik ook niet nodig om te installeren, aangezien de NOS. Maar ja, nu Sporza.
Het was tot nu ook niet nodig. Zal er morgen/straks eens aan beginnen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat jij Chrome niet wil installeren is dan jouw probleem. Er was wel degelijk een mogelijkheid om het te bekijken, dus het is nu off-topic.
Nee, ze rekenen gewoon het aantal uur dat 'Rio live' wordt uitgezonden. Met al het gelul en de herhalingen erbij, voetbalgelul wordt ook gewoon meegerekend, enz. Anders komen ze nooit aan 14.8quote:Op zondag 14 augustus 2016 02:21 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij semi-live ook als live ziet...
De stagiair was de livestream even vergeten open te zetten. Daardoor helaas de helft van de 1500 meter gemist ja. Was een beetje jammer. Maar uiteindelijk viel de schade mee.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:48 schreef swimmie86 het volgende:
Ach kom op zeg, jullie zijn zielig.
Een livestream moet gewoon, dit is echt te slecht.
Tijdens het gelul en gezever is er op de achtergrond vaak een scherm met livebeelden. Dat zullen ze wel meetellen, want ze zenden het tenslotte uitquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, ze rekenen gewoon het aantal uur dat 'Rio live' wordt uitgezonden. Met al het gelul en de herhalingen erbij, voetbalgelul wordt ook gewoon meegerekend, enz. Anders komen ze nooit aan 14.8
[..]
De stagiair was de livestream even vergeten open te zetten. Daardoor helaas de helft van de 1500 meter gemist ja. Was een beetje jammer. Maar uiteindelijk viel de schade mee.
Mensen die niet doorhebben dat dit een parodie is.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:59 schreef Joezi het volgende:
De NOS van Ierland, kan toch niet, wel hilarisch
inderdaadquote:Op zondag 14 augustus 2016 17:18 schreef snellejelle het volgende:
Ja hoor, die waterpolocoach weet er weer ALLES van![]()
![]()
Toch lekker dat je je geld kan verdienen door meningkjes op TV te braken.quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:18 schreef snellejelle het volgende:
Ja hoor, die waterpolocoach weet er weer ALLES van![]()
![]()
nu gaat 'ie miepen over Schippers.quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:20 schreef kilon het volgende:
Ik ben benieuwd wat Van Galen gaat vinden van Schippers en Kromo. Vast dat het geweldige sporters zijn en bla bla bla.
Ja fijn, maar Schippers deed het toch echt zichzelf aan door te beginnen over die fysieke problemen. Dan moet je niet zeuren als erop door wordt gevraagd.quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:23 schreef golfer het volgende:
Mooi stukje van iemand met een blog:
https://feetjeblogt.wordp(...)-meter-azijn-zeiken/
Dat is altijd al zo geweest en de kern van het Nederlandse falen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 12:27 schreef Evertjan het volgende:
ik ben er helemaal niet zo van om de NOS af te serveren, maar wat ze vannacht deden na de races van Dafne en Kromo was echt te triest te woorden.Wat een stelletje azijnzeikers zeg. De enigst die het nog iets relativeerde was Sedoc. De NOS-hype rond Nederlandse sporters begint echt ziekelijke vormen aan te nemen. Het gaat bij de NOS allang niet meer om onpartijdige journalistieke verslaggeving en commentaar, maar gewoon puur om zoveel kijkcijfers te scoren voor de STER
Past juist goed bij jullie cultuur toch en dat moeten ze uitdragen, doen ze dus prima. Trouwens in andere Westerse landen is het vaak nog erger, met een grotere roddelpers aan het roer.quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:05 schreef Vallon het volgende:
[..]
Dat is altijd al zo geweest en de kern van het Nederlandse falen.
Programma's en zeker de NOS items, worden niet ingezet om de inhoud maar om zoveel mogelijk naïeve kijkers te verzamelen rondom de (sluikende ster)reclame.
Ik zal blij zijn wanneer die inhoudsloze sportovervloed (voetbal, wielrennen, spelen) over is en 'we' ons weer kunnen vergapen aan nog inhoudslozere brabbelprogramma's waarmee de NOS hun zg. objectieve signatuur oplegt.
Goed punt uit deze blog over de NOS is:quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:23 schreef golfer het volgende:
quote:Vastbesloten om niet te genieten van sport an sich, maar alleen maar te focussen op prestatiedrang.
Ze zouden er live bij zijn.. Dat werd idd de hele dag gezegd Als de medal race start zijn we daar natuurlijk live bij.....quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:35 schreef wimderon het volgende:
De hele dag roeptoeteren over Van Rijsselberghe en dan alsnog de start missen
eerst nog 10 minuten vooorbeschouwenquote:Op zondag 14 augustus 2016 19:37 schreef TargaFlorio het volgende:
Gaan ze het handbal halen? Het volkslied is al bezig.
en een item over Dafnequote:Op zondag 14 augustus 2016 19:39 schreef Dos37 het volgende:
[..]
eerst nog 10 minuten vooorbeschouwen
Verstandige mensen nietquote:Op zondag 14 augustus 2016 19:43 schreef Gtaboy107 het volgende:
Wie is opgebleven om de faal van Dafne en Kromo te kijken dan?
jaquote:Op zondag 14 augustus 2016 19:42 schreef Sked het volgende:
Herman
Moeten we het vannacht dan doen met Dione?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik blijf graag wakker voor mooie sportquote:Op zondag 14 augustus 2016 19:43 schreef Gtaboy107 het volgende:
Wie is opgebleven om de faal van Dafne en Kromo te kijken dan?
Ik hoop dat je geen spijt ervan hebt gehad.quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik blijf graag wakker voor mooie sport
Ik heb mij prima vermaakt.quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:45 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je geen spijt ervan hebt gehad.
Nooooo. Ook geen Joost uiteraard, het godenteam is gehalveerd.quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:42 schreef Sked het volgende:
Herman
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:42 schreef Sked het volgende:
Herman
![]()
![]()
![]()
![]()
Laatste paar spelen is er ook geklaagd over de NOS maar volgens mij was het toen niet zo erg als nu. Sowieso hebben hebben dit jaar het praten over sport wel erg belangrijk gemaakt.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:06 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Hoe deed de nos het eigenlijk bij eerdere Spelen. Ook zoveel gemist? Niet alleen dat ze Nederlanders missen, ook weinig finale's van sporten. En weinig overzicht wat een sport is in hun schema. Vorronde, halve finale etc.
Ik weet niet wat ik moeten denken aan jouw/mijn/onze/hun cultuur....quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
Past juist goed bij jullie cultuur toch en dat moeten ze uitdragen, doen ze dus prima. Trouwens in andere Westerse landen is het vaak nog erger, met een grotere roddelpers aan het roer.
Was 4 jaar geleden ook al zo.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:10 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Laatste paar spelen is er ook geklaagd over de NOS maar volgens mij was het toen niet zo erg als nu. Sowieso hebben hebben dit jaar het praten over sport wel erg belangrijk gemaakt.
OS4 / KUT NOS #4quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:06 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Hoe deed de nos het eigenlijk bij eerdere Spelen. Ook zoveel gemist? Niet alleen dat ze Nederlanders missen, ook weinig finale's van sporten. En weinig overzicht wat een sport is in hun schema. Vorronde, halve finale etc.
Ja en ja. Behalve het deel over de fysieke problemen van Schippers. Daar had ze dan zelf over moeten zwijgen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:48 schreef TheArt het volgende:
Deze al geplaatst?
In ieder gevalZo ongelooflijk hard waar.
Eens, maar voor de rest heeft ie zo hard gelijk.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:49 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja en ja. Behalve het deel over de fysieke problemen van Schippers. Daar had ze dan zelf over moeten zwijgen.
Ja:quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:48 schreef TheArt het volgende:
Deze al geplaatst?
In ieder gevalZo ongelooflijk hard waar.
quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:23 schreef golfer het volgende:
Herman heeft gewoon gelijk hoor.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:00 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Knap dat Herman kan vertellen dat de handbal vrouwen tegen Brazilië moeten (Noorwegen speelt momenteel voor de groepswinst = kwartfinale tegen Nederland).
Nahja ligt ook aan de NOC*NSF met hun doelstellingen, we gaan voor de 20 medailles, dit moeten de beste spelen ooit worden, dan creëren ze zelf die druk toch.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:23 schreef Redefine het volgende:
Waar ik mij overigens ook nogal aan stoor dat ze zelf heel erg een stemming aan het kweken zijn. Bijvoorbeeld met de hype rondom Schippers en de interviews van Vriezema bij het zwemmen. Maar als je dan de afgelopen en net bij Studio Olympic Park ze steeds weer ziet spreken over ja de DE MEDIA creëert zus en zo, terwijl zij gewoon onderdeel van het probleem zijn. Prima, maar neem dan tenminste je eigen verantwoordelijkheid.
Nee het gaat dan vaak over wat de media doen. En dan gaat het niet alleen maar om prestatiedruk, maar ook hoe de media vindt dat ze er mee om moeten gaan. De NOS voorop. Maar dan vervolgens het vingertje wijzen naar de media.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nahja ligt ook aan de NOC*NSF met hun doelstellingen, we gaan voor de 20 medailles, dit moeten de beste spelen ooit worden, dan creëren ze zelf die druk toch.
Doen ze allemaal om de NOS te plezieren. Die houden wel van mooie verhalen. Zoals ik het atletiek topic al zei.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:00 schreef Geo4kant het volgende:
Ik geloof weinig van dat gejank over die blessure van Schipperswedden dat ze een goede 200m loopt en een medaille pakt..
"Ja een gewone atleet.. had nooit gestart hier".. Aha daarom liep ze met gemak die halve finale..
Daarnaast, ja de 200meter is haar sterkte nummer.. aha dus dan heb je nog tijd om te rusten en te herstellen en dan ga je haar laten lopen op de 100![]()
Ze is gewoon niet zo in vorm of heeft wel een blessure maar lang niet zo erg als ze het laten overkomen, diegene die gister won liep mank na de halve finale.. Waarschijnlijk goud op de 200 en dan is er een 'wonder' gebeurd, flikker op.
De stagiair heeft een nacht goede slaap nodig.quote:Nadat Dorian van Rijsselberghe over de finish was gekomen, voer hij naar de boot waarop koning Willem-Alexander, koningin Maxima en de drie prinsjes de race hadden gevolgd.
Volgens infostrada (ik blijf ze gewoon bij die naam noemen dan hoef ik me ook niet af te vragen wat de nieuwe naam ook alweer was) zou Nederland 28 medailles halen, de druk wordt dus niet alleen vanuit het binnenland opgevoerd.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nahja ligt ook aan de NOC*NSF met hun doelstellingen, we gaan voor de 20 medailles, dit moeten de beste spelen ooit worden, dan creëren ze zelf die druk toch.
De eerste week wel, deze week vrijwel zeker Dionequote:
Maar Infostrada is dan wel weer Nederlandsquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:23 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Volgens infostrada (ik blijf ze gewoon bij die naam noemen dan hoef ik me ook niet af te vragen wat de nieuwe naam ook alweer was) zou Nederland 28 medailles halen, de druk wordt dus niet alleen vanuit het binnenland opgevoerd.
Dione noemt net de hockeymannen een gouden generatie.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:23 schreef Redefine het volgende:
Waar ik mij overigens ook nogal aan stoor dat ze zelf heel erg een stemming aan het kweken zijn. Bijvoorbeeld met de hype rondom Schippers en de interviews van Vriezema bij het zwemmen. Maar als je dan de afgelopen en net bij Studio Olympic Park ze steeds weer ziet spreken over ja de DE MEDIA creëert zus en zo, terwijl zij gewoon onderdeel van het probleem zijn. Prima, maar neem dan tenminste je eigen verantwoordelijkheid.
Ja lekker inbedden alvast.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:40 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Dione noemt net de hockeymannen een gouden generatie.
Hup, nieuw verhalen creëren.
Neeeeeeheeee toch??quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:57 schreef heywoodu het volgende:
We gaan de nacht dus in met Dione in week twee?
Niks sport, ik hoorde net dat ze de hele nacht over Usain Bolt gaan praten. Veel plezier ermee, ik ga naar bed.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:57 schreef heywoodu het volgende:
We gaan de nacht dus in met Dione in week twee?
Al gezien inderdaadquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:01 schreef heywoodu het volgende:
"Dit had u vast nog niet eerder gezien"
Gelachen.
Ja, ze vergeten even dat vannacht zo mogelijk een van de meest epische races van de laatste 10 jaar gelopen gaat wordenquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niks sport, ik hoorde net dat ze de hele nacht over Usain Bolt gaan praten. Veel plezier ermee, ik ga naar bed.
De NOS kan de pleures krijgen
Die zin klonk deels als zelfkennis (NOS weet dat ze hiervan grotendeels niks hebben laten zien) als de kijker lekker trollen (3 van deze fragmenten heb je al 40-45 keer gezien).quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:01 schreef heywoodu het volgende:
"Dit had u vast nog niet eerder gezien"
Gelachen.
Maar al die atleten kent u nietquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, ze vergeten even dat vannacht zo mogelijk een van de meest epische races van de laatste 10 jaar gelopen gaat worden(de 400m-finale bij de mannen)
Dat gaat wel een genotsrace worden jaquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, ze vergeten even dat vannacht zo mogelijk een van de meest epische races van de laatste 10 jaar gelopen gaat worden(de 400m-finale bij de mannen)
Dat is puur om voor herkenning te zorgen bij veel users op dit forum hier.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:03 schreef timmmmm het volgende:
Ben je Olympisch kampioen, klink je alsnog alsof je meegedaan hebt aan de Paralympics
Dan moet ze niet alleen praten alsof ze een verstandelijke handicap heeft, dan moet het ook wat lang-za-merquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is puur om voor herkenning te zorgen bij veel users op dit forum hier.
Daar heb je een punt, maar ik ben de interviews met Marit Bouwmeester gewend, dan vind je niets meer snelquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan moet ze niet alleen praten alsof ze een verstandelijke handicap heeft, dan moet het ook wat lang-za-mer
Jorien Voorhuisquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, maar ik ben de interviews met Marit Bouwmeester gewend, dan vind je niets meer snel
Die is juist niet snel. Klinkt dan wel weer als een dweil.quote:
Ja ik las verkeerdquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die is juist niet snel. Klinkt dan wel weer als een dweil.
Renners op de weg, Kluge, Cavendish en Viviani.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:08 schreef Redefine het volgende:
De NOS laat dit alleen maar zien omdat Cav meedoet....
Het verbaasd mij al dat wij als kijker Kluge en Viviani wel kennen. Die winnen immers nooit een hoofdact.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Renners op de weg, Kluge, Cavendish en Viviani.
Gaviria, die kent U niet.
Gras is groen. Syn tix is voor Team GB. Nattekrant maakt een domme fout. De paus is katholiek.quote:
Nee, die is te druk om al zijn medewerkers aan het werk te zetten om verhalen te maken voor al deze sporters. Lekker inbedden.quote:
Nou nou, de NOS is nu ook lekker aan het herhalen terwijl er om maar wat te noemen een gezellige tennisfinale is. Om 01:00 gewoon doodleuk lekker herhalen en herhalen. Wat een in en intrieste zooi.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee, die is te druk om al zijn medewerkers aan het werk te zetten om verhalen te maken voor al deze sporters. Lekker inbedden.
Dus binnenkort komen er verhalen over NOS medewerkers zelf.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
die tekst bij zijn twitter-account:
NOS=TopSport
![]()
Wel elke GrandSlam van voor tot achter uitzenden en dan deze finale nietquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nou nou, de NOS is nu ook lekker aan het herhalen terwijl er om maar wat te noemen een gezellige tennisfinale is. Om 01:00 gewoon doodleuk lekker herhalen en herhalen. Wat een in en intrieste zooi.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wel elke GrandSlam van voor tot achter uitzenden en dan deze finale niet
Op NPO Sport wordt nu volleybal herhaaldquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nou nou, de NOS is nu ook lekker aan het herhalen terwijl er om maar wat te noemen een gezellige tennisfinale is. Om 01:00 gewoon doodleuk lekker herhalen en herhalen. Wat een in en intrieste zooi.
Ik snap hem nu eindelijk. Die twee zenders worden bij elkaar opgeteld.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Op NPO Sport wordt nu volleybal herhaald
Die 14,8 uur is echt bullshit.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Op NPO Sport wordt nu volleybal herhaald
Die 14,8 uur is echt bullshit.
Ja goed, vast niet alles, maar deze finale was een kleine moeite toch jaquote:
De NOS heeft niet voor elke GS een licentie, dus daarom ook mijn vraag of het sarcasme was, maar je was toch serieus.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja goed, vast niet alles, maar deze finale was een kleine moeite toch ja
Ohja ik kijk altijd wel alles maar ik vergeet onderhand waar ik dat kijk.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
De NOS heeft niet voor elke GS een licentie, dus daarom ook mijn vraag of het sarcasme was, maar je was toch serieus.
Dat krijg je dan wel jaquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ohja ik kijk altijd wel alles maar ik vergeet onderhand waar ik dat kijk.
Die greg is iig aangenamer om naar te luisteren ipv die atletiek-dude.quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat krijg je dan wel jaMisschien dat ze dat bedoelen met 14,8 uur live tv. Dat ze daar ook andere zenders mee bedoelen waarvan wij denken dat het de NOS is
Mwoah neequote:Op maandag 15 augustus 2016 01:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Even een stelling: FOX Sports >>>> NOS.
Ik hoop dat #exitbert lekker een club in Saudi-Arabië gaat trainenquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk heeft Bert van Marwijk geen eksklusief contract bij Ziggo Sport.
Hij is daar bondscoach toch..quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:25 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik hoop dat #exitbert lekker een club in Saudi-Arabië gaat trainen
Zat Sjaak Brinkman er niet nog steeds?quote:
Lijkt er wel op ja. Bedanktquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zat Sjaak Brinkman er niet nog steeds?
Ik zag het nu even. Ja het is hem. Zal wel weer voor de nodige sfeer daar gaan zorgenquote:
De zoveelste epische tennismatch van de laatste dagen is bezig maar de NOS heeft er niks van laten zien.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:31 schreef timmmmm het volgende:
Lekker naar een persco van 100 jaar geleden kijken. Gebeurt er iets anders dan? Wordt er ook gesport? Nee toch?
Gek genoeg doen alle sprinters dat geen idee waaromquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:33 schreef MakkieR het volgende:
Ik vind het zelf wel jammer, dat Dafne voor haar 100 meter, haar blessure niet heeft openbaar gemaakt. Zoals al eerder is vermeld, dit is geen Judo, dus je hoeft niet bang te zijn dat de tegenstanders je zwakte aanvalt. Gewoon een persconferentie vlak na de blessure organiseren,dan heb je als atleet veel meer sympathie van de pers, de media en de fans.
Hier kun je gewoon niks mee, waar je alleen negativiteit mee kweekt. zeg dan helemaal niks en hou de blessure voor je als deze er is.
Nu lijkt het inderdaad een smoes, helemaal voor mensen die niet verder kijken dan hun neus lang isquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:33 schreef MakkieR het volgende:
Ik vind het zelf wel jammer, dat Dafne voor haar 100 meter, haar blessure niet heeft openbaar gemaakt. Zoals al eerder is vermeld, dit is geen Judo, dus je hoeft niet bang te zijn dat de tegenstanders je zwakte aanvalt. Gewoon een persconferentie vlak na de blessure organiseren,dan heb je als atleet veel meer sympathie van de pers, de media en de fans.
Hier kun je gewoon niks mee, waar je alleen negativiteit mee kweekt. zeg dan helemaal niks en hou de blessure voor je als deze er is.
NPO minacht tennis al vele jarenquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:36 schreef Aguero het volgende:
Het vrijwel nooit inzetten van NPO Sport is ook debiel, daar zijn nu herhalingen terwijl de tennisfinale bezig is en tennis is juist een sport waar ook het grote Nederlandse publiek interesse in heeft.
Wat dacht je vanquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:36 schreef Aguero het volgende:
Het vrijwel nooit inzetten van NPO Sport is ook debiel, daar zijn nu herhalingen terwijl de tennisfinale bezig is en tennis is juist een sport waar ook het grote Nederlandse publiek interesse in heeft.
samenvattingen met alleen het matchpointquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:37 schreef Szura het volgende:
[..]
NPO minacht tennis al vele jaren
Die samenvattingen altijd
Dat mogen ze ook niet.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:39 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Wat dacht je van
Fox1,2,3,4,5,6
sport 1, 2
Eurosport 1 2 Engels en Nederland
ziggo sport extra
en echt helemaal niks van de OS te zien, los van soms een herhaling en oud nieuws.
Die zijn bizar duur voor de Spelen. Als de NOS het al toelaat.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:41 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Maar dat is toch triest, zoveel betaalde sportzenders en auteurs rechten kopen doen ze niet.
Hoeveel had Fox betaald voor de Eredivisie, die kan heus wel een paar eurootjes extra betalen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die zijn bizar duur voor de Spelen. Als de NOS het al toelaat.
Er zijn meer mensen eredivisie voetbal live willen zien dan andere sporten, helaas.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:44 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Hoeveel had Fox betaald voor de Eredivisie, die kan heus wel een paar eurootjes extra betalen.
Het trieste is dat wij betalen voor deze sportzenders terwijl we het belangrijkste sport evenement niet lieve kunnen ontvangen terwijl de daar wel veel geld extra voor betalen.
ik heb de betaalde sportzenders genomen, niet alleen voor de voetbal, maar juist voor alle sporten. En natuurlijk vooral de olympische spelen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er zijn meer mensen eredivisie voetbal live willen zien dan andere sporten, helaas.
Dat geld hebben ze daar echt niet voor hoor. Zeker niet afgezet tegen wat het ze oplevert. Alle licenties rondom OS zijn bizar duur.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:46 schreef MakkieR het volgende:
[..]
ik heb de betaalde sportzenders genomen, niet alleen voor de voetbal, maar juist voor alle sporten. En natuurlijk vooral de olympische spelen.
Dat neemt niet weg dat je geld betaald om sport te zien, en nu moet ik OS kijken op een gratis zender. waar lang niet alle sporten te zien zijn op NPO1, als NOS slim was verkocht het de overige sporten naar sport1 of naar Fox. Wij betaalde kijkers hebben daar recht op.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat geld hebben ze daar echt niet voor hoor. Zeker niet afgezet tegen wat het ze oplevert. Alle licenties rondom OS zijn bizar duur.
Je had gewoon even moeten checken of de betaalde zenders wel de rechten haddenquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:50 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Dat neemt niet weg dat je geld betaald om sport te zien, en nu moet ik OS kijken op een gratis zender. waar lang niet alle sporten te zien zijn op NPO1, als NOS slim was verkocht het de overige sporten naar sport1 of naar Fox. Wij betaalde kijkers hebben daar recht op.
Jij wordt betaald om te kijken?quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:50 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Dat neemt niet weg dat je geld betaald om sport te zien, en nu moet ik OS kijken op een gratis zender. waar lang niet alle sporten te zien zijn op NPO1, als NOS slim was verkocht het de overige sporten naar sport1 of naar Fox. Wij betaalde kijkers hebben daar recht op.
goed gelezen, ik bedoel natuurlijk dat ik betaal om te kijkenquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:51 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Jij wordt betaald om te kijken?
Klopt maar dat is bijna overal zo.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:53 schreef MakkieR het volgende:
Maar al met al is het aanbod van de OS wel heel mager op de Nederlandse Televisie.
Het Nederlandse publiek dat en nog wakker was en interesse heeft in tennis wist echt de weg naar de BBC wel te wachten, met Wimbledon doen ze immers niet anders.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:36 schreef Aguero het volgende:
Kianoush Rostami werd ook heel even genoemd met beeld. En een bijzonder giechelende Tom Egbers die het allemaal heel erg ongelooflijk bijzonder leek te vinden, dat maffe gewichtheffen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 04:03 schreef wimderon het volgende:
Gewichtheffen bij de NOS. Om 4:02 in de nacht, maar ze kunnen toch maar mooi zeggen dat ze het gecovered hebben.
Volgens Tom en Robin bestaat gewichtheffen uit één onderdeel, waarbij ze 3,5 keer hun lichaamsgewicht tillen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 04:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Kianoush Rostami werd ook heel even genoemd met beeld. En een bijzonder giechelende Tom Egbers die het allemaal heel erg ongelooflijk bijzonder leek te vinden, dat maffe gewichtheffen.
Oh jaquote:Op maandag 15 augustus 2016 04:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Volgens Tom en Robin bestaat gewichtheffen uit één onderdeel, waarbij ze 3,5 keer hun lichaamsgewicht tillen.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 04:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Volgens Tom en Robin bestaat gewichtheffen uit één onderdeel, waarbij ze 3,5 keer hun lichaamsgewicht tillen.
Ik heb het idee dat ze voor Van Galen een scriptje krijgt waar hij zich in grote lijnen aan moet houden. Vooral omdat hij altijd degene van de twee is die elke keer heel veel weet over de sport(er) in kwestie. Ik denk niet dat hij dat elke keer zelf zou gaan opzoeken, sowieso zou hij minstens een keer dan zeggen dat die er niks van af weet.quote:Op maandag 15 augustus 2016 04:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh ja
Hoewel ik bij Robin nog wel een beetje het idee had dat hij erbij zat van "gast...doe niet zo kansloos."
Beter dan geen infoquote:Op maandag 15 augustus 2016 04:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze voor Van Galen een scriptje krijgt waar hij zich in grote lijnen aan moet houden. Vooral omdat hij altijd degene van de twee is die elke keer heel veel weet over de sport(er) in kwestie. Ik denk niet dat hij dat elke keer zelf zou gaan opzoeken, sowieso zou hij minstens een keer dan zeggen dat die er niks van af weet.
Nee hij heeft altijd wat van die duidelijk bijelkaar gezochte info paraat.
Nog niks gezien.quote:Op maandag 15 augustus 2016 04:06 schreef Szura het volgende:
En hebben ze al een samenvatting van Murray - Del Potro (lees: het MP) uitgezonden?
Daar is Tom voorquote:
Sedoc kwam zelfs authentieker over in dat filmpje dan deze act.quote:Op maandag 15 augustus 2016 04:12 schreef Joezi het volgende:
Grote klasse dat Jeroen Bolt voor de camera kreeg, dat zegt wel wat hoe groot de naam NOS in het buitenland is
Joezi is een act.quote:Op maandag 15 augustus 2016 04:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Sedoc kwam zelfs authentieker over in dat filmpje dan deze act.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |