Verstandige mensen nietquote:Op zondag 14 augustus 2016 19:43 schreef Gtaboy107 het volgende:
Wie is opgebleven om de faal van Dafne en Kromo te kijken dan?
jaquote:Op zondag 14 augustus 2016 19:42 schreef Sked het volgende:
Herman
Moeten we het vannacht dan doen met Dione?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik blijf graag wakker voor mooie sportquote:Op zondag 14 augustus 2016 19:43 schreef Gtaboy107 het volgende:
Wie is opgebleven om de faal van Dafne en Kromo te kijken dan?
Ik hoop dat je geen spijt ervan hebt gehad.quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik blijf graag wakker voor mooie sport
Ik heb mij prima vermaakt.quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:45 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je geen spijt ervan hebt gehad.
Nooooo. Ook geen Joost uiteraard, het godenteam is gehalveerd.quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:42 schreef Sked het volgende:
Herman
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:42 schreef Sked het volgende:
Herman
![]()
![]()
![]()
![]()
Laatste paar spelen is er ook geklaagd over de NOS maar volgens mij was het toen niet zo erg als nu. Sowieso hebben hebben dit jaar het praten over sport wel erg belangrijk gemaakt.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:06 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Hoe deed de nos het eigenlijk bij eerdere Spelen. Ook zoveel gemist? Niet alleen dat ze Nederlanders missen, ook weinig finale's van sporten. En weinig overzicht wat een sport is in hun schema. Vorronde, halve finale etc.
Ik weet niet wat ik moeten denken aan jouw/mijn/onze/hun cultuur....quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
Past juist goed bij jullie cultuur toch en dat moeten ze uitdragen, doen ze dus prima. Trouwens in andere Westerse landen is het vaak nog erger, met een grotere roddelpers aan het roer.
Was 4 jaar geleden ook al zo.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:10 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Laatste paar spelen is er ook geklaagd over de NOS maar volgens mij was het toen niet zo erg als nu. Sowieso hebben hebben dit jaar het praten over sport wel erg belangrijk gemaakt.
OS4 / KUT NOS #4quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:06 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Hoe deed de nos het eigenlijk bij eerdere Spelen. Ook zoveel gemist? Niet alleen dat ze Nederlanders missen, ook weinig finale's van sporten. En weinig overzicht wat een sport is in hun schema. Vorronde, halve finale etc.
Ja en ja. Behalve het deel over de fysieke problemen van Schippers. Daar had ze dan zelf over moeten zwijgen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:48 schreef TheArt het volgende:
Deze al geplaatst?
https://feetjeblogt.wordp(...)-meter-azijn-zeiken/
In ieder gevalZo ongelooflijk hard waar.
Eens, maar voor de rest heeft ie zo hard gelijk.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:49 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja en ja. Behalve het deel over de fysieke problemen van Schippers. Daar had ze dan zelf over moeten zwijgen.
Ja:quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:48 schreef TheArt het volgende:
Deze al geplaatst?
In ieder gevalZo ongelooflijk hard waar.
quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:23 schreef golfer het volgende:
Mooi stukje van iemand met een blog:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |