Je loopt wel veel te zeikenquote:Op zondag 14 augustus 2016 03:54 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Nogmaals, daar is chrome voor nodig en die heb ik niet. Vond ik ook niet nodig om te installeren, aangezien de NOS. Maar ja, nu Sporza.
Het was tot nu ook niet nodig. Zal er morgen/straks eens aan beginnen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat jij Chrome niet wil installeren is dan jouw probleem. Er was wel degelijk een mogelijkheid om het te bekijken, dus het is nu off-topic.
Nee, ze rekenen gewoon het aantal uur dat 'Rio live' wordt uitgezonden. Met al het gelul en de herhalingen erbij, voetbalgelul wordt ook gewoon meegerekend, enz. Anders komen ze nooit aan 14.8quote:Op zondag 14 augustus 2016 02:21 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij semi-live ook als live ziet...
De stagiair was de livestream even vergeten open te zetten. Daardoor helaas de helft van de 1500 meter gemist ja. Was een beetje jammer. Maar uiteindelijk viel de schade mee.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:48 schreef swimmie86 het volgende:
Ach kom op zeg, jullie zijn zielig.
Een livestream moet gewoon, dit is echt te slecht.
Tijdens het gelul en gezever is er op de achtergrond vaak een scherm met livebeelden. Dat zullen ze wel meetellen, want ze zenden het tenslotte uitquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, ze rekenen gewoon het aantal uur dat 'Rio live' wordt uitgezonden. Met al het gelul en de herhalingen erbij, voetbalgelul wordt ook gewoon meegerekend, enz. Anders komen ze nooit aan 14.8
[..]
De stagiair was de livestream even vergeten open te zetten. Daardoor helaas de helft van de 1500 meter gemist ja. Was een beetje jammer. Maar uiteindelijk viel de schade mee.
Mensen die niet doorhebben dat dit een parodie is.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:59 schreef Joezi het volgende:
De NOS van Ierland, kan toch niet, wel hilarisch
inderdaadquote:Op zondag 14 augustus 2016 17:18 schreef snellejelle het volgende:
Ja hoor, die waterpolocoach weet er weer ALLES van![]()
![]()
Toch lekker dat je je geld kan verdienen door meningkjes op TV te braken.quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:18 schreef snellejelle het volgende:
Ja hoor, die waterpolocoach weet er weer ALLES van![]()
![]()
nu gaat 'ie miepen over Schippers.quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:20 schreef kilon het volgende:
Ik ben benieuwd wat Van Galen gaat vinden van Schippers en Kromo. Vast dat het geweldige sporters zijn en bla bla bla.
Ja fijn, maar Schippers deed het toch echt zichzelf aan door te beginnen over die fysieke problemen. Dan moet je niet zeuren als erop door wordt gevraagd.quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:23 schreef golfer het volgende:
Mooi stukje van iemand met een blog:
https://feetjeblogt.wordp(...)-meter-azijn-zeiken/
Dat is altijd al zo geweest en de kern van het Nederlandse falen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 12:27 schreef Evertjan het volgende:
ik ben er helemaal niet zo van om de NOS af te serveren, maar wat ze vannacht deden na de races van Dafne en Kromo was echt te triest te woorden.Wat een stelletje azijnzeikers zeg. De enigst die het nog iets relativeerde was Sedoc. De NOS-hype rond Nederlandse sporters begint echt ziekelijke vormen aan te nemen. Het gaat bij de NOS allang niet meer om onpartijdige journalistieke verslaggeving en commentaar, maar gewoon puur om zoveel kijkcijfers te scoren voor de STER
Past juist goed bij jullie cultuur toch en dat moeten ze uitdragen, doen ze dus prima. Trouwens in andere Westerse landen is het vaak nog erger, met een grotere roddelpers aan het roer.quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:05 schreef Vallon het volgende:
[..]
Dat is altijd al zo geweest en de kern van het Nederlandse falen.
Programma's en zeker de NOS items, worden niet ingezet om de inhoud maar om zoveel mogelijk naïeve kijkers te verzamelen rondom de (sluikende ster)reclame.
Ik zal blij zijn wanneer die inhoudsloze sportovervloed (voetbal, wielrennen, spelen) over is en 'we' ons weer kunnen vergapen aan nog inhoudslozere brabbelprogramma's waarmee de NOS hun zg. objectieve signatuur oplegt.
Goed punt uit deze blog over de NOS is:quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:23 schreef golfer het volgende:
quote:Vastbesloten om niet te genieten van sport an sich, maar alleen maar te focussen op prestatiedrang.
Ze zouden er live bij zijn.. Dat werd idd de hele dag gezegd Als de medal race start zijn we daar natuurlijk live bij.....quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:35 schreef wimderon het volgende:
De hele dag roeptoeteren over Van Rijsselberghe en dan alsnog de start missen
eerst nog 10 minuten vooorbeschouwenquote:Op zondag 14 augustus 2016 19:37 schreef TargaFlorio het volgende:
Gaan ze het handbal halen? Het volkslied is al bezig.
en een item over Dafnequote:Op zondag 14 augustus 2016 19:39 schreef Dos37 het volgende:
[..]
eerst nog 10 minuten vooorbeschouwen
Verstandige mensen nietquote:Op zondag 14 augustus 2016 19:43 schreef Gtaboy107 het volgende:
Wie is opgebleven om de faal van Dafne en Kromo te kijken dan?
jaquote:Op zondag 14 augustus 2016 19:42 schreef Sked het volgende:
Herman
Moeten we het vannacht dan doen met Dione?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik blijf graag wakker voor mooie sportquote:Op zondag 14 augustus 2016 19:43 schreef Gtaboy107 het volgende:
Wie is opgebleven om de faal van Dafne en Kromo te kijken dan?
Ik hoop dat je geen spijt ervan hebt gehad.quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik blijf graag wakker voor mooie sport
Ik heb mij prima vermaakt.quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:45 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je geen spijt ervan hebt gehad.
Nooooo. Ook geen Joost uiteraard, het godenteam is gehalveerd.quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:42 schreef Sked het volgende:
Herman
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:42 schreef Sked het volgende:
Herman
![]()
![]()
![]()
![]()
Laatste paar spelen is er ook geklaagd over de NOS maar volgens mij was het toen niet zo erg als nu. Sowieso hebben hebben dit jaar het praten over sport wel erg belangrijk gemaakt.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:06 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Hoe deed de nos het eigenlijk bij eerdere Spelen. Ook zoveel gemist? Niet alleen dat ze Nederlanders missen, ook weinig finale's van sporten. En weinig overzicht wat een sport is in hun schema. Vorronde, halve finale etc.
Ik weet niet wat ik moeten denken aan jouw/mijn/onze/hun cultuur....quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
Past juist goed bij jullie cultuur toch en dat moeten ze uitdragen, doen ze dus prima. Trouwens in andere Westerse landen is het vaak nog erger, met een grotere roddelpers aan het roer.
Was 4 jaar geleden ook al zo.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:10 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Laatste paar spelen is er ook geklaagd over de NOS maar volgens mij was het toen niet zo erg als nu. Sowieso hebben hebben dit jaar het praten over sport wel erg belangrijk gemaakt.
OS4 / KUT NOS #4quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:06 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Hoe deed de nos het eigenlijk bij eerdere Spelen. Ook zoveel gemist? Niet alleen dat ze Nederlanders missen, ook weinig finale's van sporten. En weinig overzicht wat een sport is in hun schema. Vorronde, halve finale etc.
Ja en ja. Behalve het deel over de fysieke problemen van Schippers. Daar had ze dan zelf over moeten zwijgen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:48 schreef TheArt het volgende:
Deze al geplaatst?
In ieder gevalZo ongelooflijk hard waar.
Eens, maar voor de rest heeft ie zo hard gelijk.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:49 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja en ja. Behalve het deel over de fysieke problemen van Schippers. Daar had ze dan zelf over moeten zwijgen.
Ja:quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:48 schreef TheArt het volgende:
Deze al geplaatst?
In ieder gevalZo ongelooflijk hard waar.
quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:23 schreef golfer het volgende:
Herman heeft gewoon gelijk hoor.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:00 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Knap dat Herman kan vertellen dat de handbal vrouwen tegen Brazilië moeten (Noorwegen speelt momenteel voor de groepswinst = kwartfinale tegen Nederland).
Nahja ligt ook aan de NOC*NSF met hun doelstellingen, we gaan voor de 20 medailles, dit moeten de beste spelen ooit worden, dan creëren ze zelf die druk toch.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:23 schreef Redefine het volgende:
Waar ik mij overigens ook nogal aan stoor dat ze zelf heel erg een stemming aan het kweken zijn. Bijvoorbeeld met de hype rondom Schippers en de interviews van Vriezema bij het zwemmen. Maar als je dan de afgelopen en net bij Studio Olympic Park ze steeds weer ziet spreken over ja de DE MEDIA creëert zus en zo, terwijl zij gewoon onderdeel van het probleem zijn. Prima, maar neem dan tenminste je eigen verantwoordelijkheid.
Nee het gaat dan vaak over wat de media doen. En dan gaat het niet alleen maar om prestatiedruk, maar ook hoe de media vindt dat ze er mee om moeten gaan. De NOS voorop. Maar dan vervolgens het vingertje wijzen naar de media.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nahja ligt ook aan de NOC*NSF met hun doelstellingen, we gaan voor de 20 medailles, dit moeten de beste spelen ooit worden, dan creëren ze zelf die druk toch.
Doen ze allemaal om de NOS te plezieren. Die houden wel van mooie verhalen. Zoals ik het atletiek topic al zei.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:00 schreef Geo4kant het volgende:
Ik geloof weinig van dat gejank over die blessure van Schipperswedden dat ze een goede 200m loopt en een medaille pakt..
"Ja een gewone atleet.. had nooit gestart hier".. Aha daarom liep ze met gemak die halve finale..
Daarnaast, ja de 200meter is haar sterkte nummer.. aha dus dan heb je nog tijd om te rusten en te herstellen en dan ga je haar laten lopen op de 100![]()
Ze is gewoon niet zo in vorm of heeft wel een blessure maar lang niet zo erg als ze het laten overkomen, diegene die gister won liep mank na de halve finale.. Waarschijnlijk goud op de 200 en dan is er een 'wonder' gebeurd, flikker op.
De stagiair heeft een nacht goede slaap nodig.quote:Nadat Dorian van Rijsselberghe over de finish was gekomen, voer hij naar de boot waarop koning Willem-Alexander, koningin Maxima en de drie prinsjes de race hadden gevolgd.
Volgens infostrada (ik blijf ze gewoon bij die naam noemen dan hoef ik me ook niet af te vragen wat de nieuwe naam ook alweer was) zou Nederland 28 medailles halen, de druk wordt dus niet alleen vanuit het binnenland opgevoerd.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nahja ligt ook aan de NOC*NSF met hun doelstellingen, we gaan voor de 20 medailles, dit moeten de beste spelen ooit worden, dan creëren ze zelf die druk toch.
De eerste week wel, deze week vrijwel zeker Dionequote:
Maar Infostrada is dan wel weer Nederlandsquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:23 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Volgens infostrada (ik blijf ze gewoon bij die naam noemen dan hoef ik me ook niet af te vragen wat de nieuwe naam ook alweer was) zou Nederland 28 medailles halen, de druk wordt dus niet alleen vanuit het binnenland opgevoerd.
Dione noemt net de hockeymannen een gouden generatie.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:23 schreef Redefine het volgende:
Waar ik mij overigens ook nogal aan stoor dat ze zelf heel erg een stemming aan het kweken zijn. Bijvoorbeeld met de hype rondom Schippers en de interviews van Vriezema bij het zwemmen. Maar als je dan de afgelopen en net bij Studio Olympic Park ze steeds weer ziet spreken over ja de DE MEDIA creëert zus en zo, terwijl zij gewoon onderdeel van het probleem zijn. Prima, maar neem dan tenminste je eigen verantwoordelijkheid.
Ja lekker inbedden alvast.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:40 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Dione noemt net de hockeymannen een gouden generatie.
Hup, nieuw verhalen creëren.
Neeeeeeheeee toch??quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:57 schreef heywoodu het volgende:
We gaan de nacht dus in met Dione in week twee?
Niks sport, ik hoorde net dat ze de hele nacht over Usain Bolt gaan praten. Veel plezier ermee, ik ga naar bed.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:57 schreef heywoodu het volgende:
We gaan de nacht dus in met Dione in week twee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |