Had je maar een kaartje moeten kopen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:39 schreef swimmie86 het volgende:
Serieus, wel een 'livestream' met herhaling basketbal, poulewedstrijden badminton, maar een beetje moeite doen voor de laatste 3 zwemfinales. Ho maar.
Eh, LIVE FINALES tegenover herhalingen? Dikke faal.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Had je maar een kaartje moeten kopen.
Zo weinig boeit het dus de rest van de wereld.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:42 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Eh, LIVE FINALES tegenover herhalingen? Dikke faal.
Alsof een livestream zo moeilijk is, ze hebben tig kanalen en bijna alles is nu ongebruikt.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zo weinig boeit het dus de rest van de wereld.
Goed zo.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:46 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Alsof een livestream zo moeilijk is, ze hebben tig kanalen en bijna alles is nu ongebruikt.
Maakt verder ook niks uit, want ik kijk vanaf nu wel naar anders zenders. Niet meer naar de NOS.
Dat zal ze leren!quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:46 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Alsof een livestream zo moeilijk is, ze hebben tig kanalen en bijna alles is nu ongebruikt.
Maakt verder ook niks uit, want ik kijk vanaf nu wel naar anders zenders. Niet meer naar de NOS.
Er was een stream te zien op de site van Hole1988.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:48 schreef swimmie86 het volgende:
Ach kom op zeg, jullie zijn zielig.
Een livestream moet gewoon, dit is echt te slecht.
Nogmaals, daar is chrome voor nodig en die heb ik niet. Vond ik ook niet nodig om te installeren, aangezien de NOS. Maar ja, nu Sporza.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Er was een stream te zien op de site van Hole1988.
Dat jij Chrome niet wil installeren is dan jouw probleem. Er was wel degelijk een mogelijkheid om het te bekijken, dus het is nu off-topic.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:54 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Nogmaals, daar is chrome voor nodig en die heb ik niet. Vond ik ook niet nodig om te installeren, aangezien de NOS. Maar ja, nu Sporza.
Je loopt wel veel te zeikenquote:Op zondag 14 augustus 2016 03:54 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Nogmaals, daar is chrome voor nodig en die heb ik niet. Vond ik ook niet nodig om te installeren, aangezien de NOS. Maar ja, nu Sporza.
Het was tot nu ook niet nodig. Zal er morgen/straks eens aan beginnen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat jij Chrome niet wil installeren is dan jouw probleem. Er was wel degelijk een mogelijkheid om het te bekijken, dus het is nu off-topic.
Nee, ze rekenen gewoon het aantal uur dat 'Rio live' wordt uitgezonden. Met al het gelul en de herhalingen erbij, voetbalgelul wordt ook gewoon meegerekend, enz. Anders komen ze nooit aan 14.8quote:Op zondag 14 augustus 2016 02:21 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij semi-live ook als live ziet...
De stagiair was de livestream even vergeten open te zetten. Daardoor helaas de helft van de 1500 meter gemist ja. Was een beetje jammer. Maar uiteindelijk viel de schade mee.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:48 schreef swimmie86 het volgende:
Ach kom op zeg, jullie zijn zielig.
Een livestream moet gewoon, dit is echt te slecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |