Nou nou, de NOS is nu ook lekker aan het herhalen terwijl er om maar wat te noemen een gezellige tennisfinale is. Om 01:00 gewoon doodleuk lekker herhalen en herhalen. Wat een in en intrieste zooi.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee, die is te druk om al zijn medewerkers aan het werk te zetten om verhalen te maken voor al deze sporters. Lekker inbedden.
Dus binnenkort komen er verhalen over NOS medewerkers zelf.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
die tekst bij zijn twitter-account:
NOS=TopSport
![]()
Wel elke GrandSlam van voor tot achter uitzenden en dan deze finale nietquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nou nou, de NOS is nu ook lekker aan het herhalen terwijl er om maar wat te noemen een gezellige tennisfinale is. Om 01:00 gewoon doodleuk lekker herhalen en herhalen. Wat een in en intrieste zooi.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wel elke GrandSlam van voor tot achter uitzenden en dan deze finale niet
Op NPO Sport wordt nu volleybal herhaaldquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nou nou, de NOS is nu ook lekker aan het herhalen terwijl er om maar wat te noemen een gezellige tennisfinale is. Om 01:00 gewoon doodleuk lekker herhalen en herhalen. Wat een in en intrieste zooi.
Ik snap hem nu eindelijk. Die twee zenders worden bij elkaar opgeteld.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Op NPO Sport wordt nu volleybal herhaald
Die 14,8 uur is echt bullshit.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Op NPO Sport wordt nu volleybal herhaald
Die 14,8 uur is echt bullshit.
Ja goed, vast niet alles, maar deze finale was een kleine moeite toch jaquote:
De NOS heeft niet voor elke GS een licentie, dus daarom ook mijn vraag of het sarcasme was, maar je was toch serieus.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja goed, vast niet alles, maar deze finale was een kleine moeite toch ja
Ohja ik kijk altijd wel alles maar ik vergeet onderhand waar ik dat kijk.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
De NOS heeft niet voor elke GS een licentie, dus daarom ook mijn vraag of het sarcasme was, maar je was toch serieus.
Dat krijg je dan wel jaquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ohja ik kijk altijd wel alles maar ik vergeet onderhand waar ik dat kijk.
Die greg is iig aangenamer om naar te luisteren ipv die atletiek-dude.quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat krijg je dan wel jaMisschien dat ze dat bedoelen met 14,8 uur live tv. Dat ze daar ook andere zenders mee bedoelen waarvan wij denken dat het de NOS is
Mwoah neequote:Op maandag 15 augustus 2016 01:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Even een stelling: FOX Sports >>>> NOS.
Ik hoop dat #exitbert lekker een club in Saudi-Arabië gaat trainenquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk heeft Bert van Marwijk geen eksklusief contract bij Ziggo Sport.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |