SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gedetailleerde tijdschema is hier te zien, reken er vijf uur bij voor de Nederlandse tijd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar?
João Havelange Olympic Stadium, genoemd naar de man die Sepp Blatter zijn trucjes geleerd heeft. Ook wel het Engenhão genoemd als topclub Botafogo er haar voetbalwedstrijden speelt.
Nederland
De ogen zullen wat Nederlandse medailles betreft toch vooral op twee dames gericht zijn: Dafne Schippers en Sifan Hassan. Op de 100 en 200 meter moet Schippers Nederland historische medailles gaan bezorgen, Hassan is een van de kanshebsters op eremetaal op de 1500 meter. Natuurlijk is ook Churandy Martina weer van de partij, de man die samen met Usain Bolt de enige atleet is die in 2008 en 2012 in de olympische finale van de 100 en 200 meter stond en daar blij om was ook![]()
Dat doen ze alleen bij de 100 meter, op dezelfde dag.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dacht dat ze ook halve finale moest
Ik vind Herman sinds zijn overstap toch een beetje een onwennige en ontevreden indruk maken... nu is een maand met Dione in Frankrijk en de graveyardshift bij de OS ook niet heel erg fijn lijkt me... dus misschien trekt ie nog bijquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:57 schreef marcodej het volgende:
Ik vind Herman, Joost, Daan en Gregory wel een superteam.
Onwennig zeker. Maar Herman kan zich dan nog wel door de foutjes heenworstelen, waardoor het vaak ook wel iets leuks krijgt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind Herman sinds zijn overstap toch een beetje een onwennige en ontevreden indruk maken... nu is een maand met Dione in Frankrijk en de graveyardshift bij de OS ook niet heel erg fijn lijkt me... dus misschien trekt ie nog bij
Herman is nu al gesloopt, al een week maakt hij nachten tot 5 uurquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind Herman sinds zijn overstap toch een beetje een onwennige en ontevreden indruk maken... nu is een maand met Dione in Frankrijk en de graveyardshift bij de OS ook niet heel erg fijn lijkt me... dus misschien trekt ie nog bij
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat doen ze alleen bij de 100 meter, op dezelfde dag.
SPOILER: basketbalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook vreemd, overigens. Maar vooruit.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat doen ze alleen bij de 100 meter, op dezelfde dag.
Wat is vreemd?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:01 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ook vreemd, overigens. Maar vooruit.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoe doet Rusland het eigenlijk.SPOILER: basketbalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wow.SPOILER: basketbalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Now which way do we go?" - Dorothy Gale
Halve finale is over twee dagen. Finale weer 2 dagen later.quote:
Rusland bereidt een oorlog tegen Oekraïne voor.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hoe doet Rusland het eigenlijk.
Rusland?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hoe doet Rusland het eigenlijk.
En eruit.quote:
Denk dat dat nu wel meevalt, gewoon je slaapritme aanpassen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Herman is nu al gesloopt, al een week maakt hij nachten tot 5 uur
Van de 100 meter? Dat hoort er juist bij. En dat kunnen ze ook prima aan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:03 schreef DO2 het volgende:
[..]
Dat ze de halve finale en de finale op 1 dag doen.
Ik ben ook echt niet meer moe nu neequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Denk dat dat nu wel meevalt, gewoon je slaapritme aanpassen.
Ben benieuwd of er een zender om 3 uur naar het zwemmen gaat.quote:
D'r moeder vindt haar niet zo cool omdat ze te gematigd moslim is.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:03 schreef riazop het volgende:
nog wat geenstijl-klootzakjes hier die Sifan "moslim" vinden?
Wat is daar mis meequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:03 schreef riazop het volgende:
nog wat geenstijl-klootzakjes hier die Sifan "moslim" vinden?
Zijn echt helemaal nergens deze Spelen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nul punten, nul gespeeld
Ohhhh. Jammer. Op de een of andere manier dacht ik dat die ok een goed team hadden. Wie kunnen het amerika het meest moeilijk makenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nul punten, nul gespeeld
die zwemmer zit er ook al de hele week elke nacht, je went snel aan het ritmequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Herman is nu al gesloopt, al een week maakt hij nachten tot 5 uur
Kijk je Nadal nog?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ben benieuwd of er een zender om 3 uur naar het zwemmen gaat.
Die heeft ook niet zoveel staan in de forecast.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:02 schreef skysherrif het volgende:
schafer stoot niet zover, onder de 14m.
Veel fokkers hier toch ookquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
die zwemmer zit er ook al de hele week elke nacht, je went snel aan het ritme
Spanje, Argentinië. Servië dus. Australië deed het ook prima.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ohhhh. Jammer. Op de een of andere manier dacht ik dat die ok een goed team hadden. Wie kunnen het amerika het meest moeilijk maken
Zevenkampsters zijn samen met polsstokhoogspringsters de leukste atletesquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:02 schreef Szura het volgende:
Zitten een paar leuke zevenkampsters bij
Ja al heb ik iets meer aandacht voor de atletiek nu Maar wel een paar thrillers gespot netquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:04 schreef Szura het volgende:
[..]
Kijk je Nadal nog?
Tering spannende game
Spanje bij heren met Pau Gasol. Verder normaal gesproken niet echt veel. Bij dames is er al helemaal geen tegenstandquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ohhhh. Jammer. Op de een of andere manier dacht ik dat die ok een goed team hadden. Wie kunnen het amerika het meest moeilijk maken
Dat 'hoort erbij' omdat je niet anders gewend bent. Zouden ze ook prima over 2 dagen kunnen verdelen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Van de 100 meter? Dat hoort er juist bij. En dat kunnen ze ook prima aan.
Kirani James.quote:
Om 6 uur 's ochtends pas slapen en dan de hele dag sport kijken en voorbereiden en de hele nacht in de studio gaan zitten hakt erin hoor lijkt mequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Denk dat dat nu wel meevalt, gewoon je slaapritme aanpassen.
Kan ook niet, omdat je anders met de 200 meter in de knoop zit.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:06 schreef DO2 het volgende:
[..]
Dat 'hoort erbij' omdat je niet anders gewend bent. Zouden ze ook prima over 2 dagen kunnen verdelen.
Vraag me af wie nachts kijkt voor samenvattingenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
In plaats van deze spectaculaire serie herhaalt de NOS baanwielrennen.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misschien mensen die 's avonds om 10 uur aan het werk waren.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vraag me af wie nachts kijkt voor samenvattingen
Daar hebben ze al die samenvattingsvideo's voor op de site staanquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Misschien mensen die 's avonds om 10 uur aan het werk waren.
Medaille op de hep kunnen we wel schrappen dus. Leuk voor haar wel.quote:
Snel?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:08 schreef Fylax het volgende:
hier was de openingsceremonie toch? hebben ze wel snel omgebouwd dan
Jij snapt hetquote:
en op nposport hockeyquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
8.15quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:10 schreef Redefine het volgende:
Ben benieuwd op welke afstand ze kwalificatie eis gaan neerleggen en hoe weinig atleten dit gaan halen
Die was ook geweldig jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Wayde van Niekerk, wat een geweldige wedstrijd was die 400 meter finale vorig jaar
Ik vraag me af of ze dit wel halenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vraag me af wie nachts kijkt voor samenvattingen
twitter:jandejong twitterde op vrijdag 12-08-2016 om 14:54:12De NOS zendt 18 uur per dag de Olympische spelen uit via NPO 1. Daarvan is tot nu gemiddeld 14,8 uur live sport. reageer retweet
Ik zet in op 3 man die daar overheen gaan.quote:
Gelachenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze dit wel halentwitter:jandejong twitterde op vrijdag 12-08-2016 om 14:54:12De NOS zendt 18 uur per dag de Olympische spelen uit via NPO 1. Daarvan is tot nu gemiddeld 14,8 uur live sport. reageer retweet
Charlatanquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze dit wel halentwitter:jandejong twitterde op vrijdag 12-08-2016 om 14:54:12De NOS zendt 18 uur per dag de Olympische spelen uit via NPO 1. Daarvan is tot nu gemiddeld 14,8 uur live sport. reageer retweet
Daar rekenen ze echt alles waar ook een studio bij zit in mee.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waarom niet?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:12 schreef Evertjan het volgende:
Waren er hier echt mensen die twijfels hadden over Sifan? En dat ze zich niet zou kwalificeren?
Geldquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:12 schreef Fylax het volgende:
NPO 2 heeft over klein uurtje Teletekst TV, NPO 3 nu al. Waarom kan er geen live OS daar?
Dat is geen live sport.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar rekenen ze echt alles waar ook een studio bij zit in mee.
Nouja, P5/6 is ook mooi.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:13 schreef TheArt het volgende:
Bleh Vetter 14.41 en niet verder dus.
Ze heeft gewoon niet getraind op werpen vanwege blessure aan elleboog.http://m.sporza.be/#!/snippet/57abb541c9976f6058abfa89quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dacht dat Thiam niet fit was?
Voor de NOS wel.quote:
Leuk onderdeel dat kogelspringen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:13 schreef Marcoss het volgende:
Vetter met 14.41 laatste sprong, verliest dus flink
zou een mooie afstand voor een sprong zijnquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:13 schreef Marcoss het volgende:
Dat is een dik wereldrecordquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:13 schreef Marcoss het volgende:
Nee BBC ook. Die doen dat met baanwielrennen op de achtergrondquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Echt alleen bij de NOS zelf denken ze dat we zitten te wachten op urenlang gezwets in de rondte.
Springen met kogel.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Leuk onderdeel dat kogelspringen.
Precies, hup Sibanda.quote:
En terecht.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:13 schreef Redefine het volgende:
Jongens ik waarschuw jullie alvast dat ik het komende halfuur heel erg MAD ga zijn over het verspringen en de huidige staat daarvan![]()
Alvast mijn excuses hiervoor.
Hinkstapspringen zou nog kunnenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
zou een mooie afstand voor een sprong zijn
Baanwielrennen draaide toch gisteren en vandaag om de Britse Wielergoden. Ze zullen zich bij het Omnium vast ook compleet kapotrukken op Cavendish.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:14 schreef Szura het volgende:
[..]
Nee BBC ook. Die doen dat met baanwielrennen op de achtergrond
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
zou een mooie afstand voor een sprong zijn
Daar heb je wel gewoon streams met commentaar, zonder studio.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:14 schreef Szura het volgende:
[..]
Nee BBC ook. Die doen dat met baanwielrennen op de achtergrond
Ibarguen haalt dat meestal wel.quote:
Ik zou mij kapot schamen als je je dan niet kwalificeert.quote:
En op Trott.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Baanwielrennen draaide toch gisteren en vandaag om de Britse Wielergoden. Ze zullen zich bij het Omnium vast ook compleet kapotrukken op Cavendish.
Daar zit over het algemeen nog wel een hink en een stap voorquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ibarguen haalt dat meestal wel.
Of een 10 meterquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:16 schreef Geo4kant het volgende:
Waarom is er eigenlijk geen 50 meter sprint? Bij het zwemmen is dat er wel.
Bij het zwemmen duurt dat nog 21-24 seconden, hier is 100m al afgelopen na 10 secondenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:16 schreef Geo4kant het volgende:
Omdat zwemmenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:16 schreef Geo4kant het volgende:
Ze zouden eigenlijk een 50km toe moeten voegen juist. Oh wacht.quote:
Voor sommige mensen is 10 seconde best langquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Bij het zwemmen duurt dat nog 21-24 seconden, hier is 100m al afgelopen na 10 seconden
Maarten Nooter vindt dat niet leuk.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is de NPO een extreem kansloos gebeuren.
AH dat is prima worp.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:17 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ze had echter al 12.84 staan in poging 2.
Ja. Zeker omdat deze weer zeven minuten duurt. Bij ES ben je dan tenminste nog snel terug. Ook daarna wel snel weer weg maar goed.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij het zwemmen is er nog wel tijd voor reclame, maar bij atletiek er een reclameblok in gooien vind ik altijd zo kut.
Mooiste onderdeel.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Indoor is er natuurlijk wel de 60m.
Daar was ik met gym wel goed in. Ooit in 9 seconde rond gedaan. Een 10 gekregenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Indoor is er natuurlijk wel de 60m.
“Het is een onderdeel van onze benadering, wij willen de verhalen erbij vertellen, sport inbedden. Wat wij niet willen, is sport op tv tonen omdat er nu eenmaal wordt gesport“quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maarten Nooter vindt dat niet leuk.
Niet eens een medalje? Man man man.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daar was ik met gym wel goed in. Ooit in 9 seconde rond gedaan. Een 10 gekregen
Omdat zwemmen ruim 4x zo langzaam gaat. 50m hardlopen is veel te snel voorbij.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:16 schreef Geo4kant het volgende:
7 rondquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daar was ik met gym wel goed in. Ooit in 9 seconde rond gedaan. Een 10 gekregen
Stickertjequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Niet eens een medalje? Man man man.
60 meter bestaat wel. Maar niet Olympisch.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:16 schreef Geo4kant het volgende:
14 uur beginnen, rond 4 uur eindigen. Ik ga ff tellen hoeveel uren dat er uberhaupt uit te zenden zijn ...quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
15. Ze rekenen gewoon de volledige uitzending als 'live' uitzending.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:20 schreef Crocmaz het volgende:
[..]
14 uur beginnen, rond 4 uur eindigen. Ik ga ff tellen hoeveel uren dat er uberhaupt uit te zenden zijn ...
In tegenstelling tot de onderdelen van vandaag en gisteren draait het omnium niet om Britse wielergorden maar om een Colombiaanse wielergod.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Baanwielrennen draaide toch gisteren en vandaag om de Britse Wielergoden. Ze zullen zich bij het Omnium vast ook compleet kapotrukken op Cavendish.
Ik vind hem zelfs zo mooi dat ik m aan mijn sig heb toegevoegd.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
“Het is een onderdeel van onze benadering, wij willen de verhalen erbij vertellen, sport inbedden. Wat wij niet willen, is sport op tv tonen omdat er nu eenmaal wordt gesport“
Ik pink een traantje weg.
Ze stoppen om 5u. Wat ze na zwemmen uitzenden weet ik eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:20 schreef Crocmaz het volgende:
[..]
14 uur beginnen, rond 4 uur eindigen. Ik ga ff tellen hoeveel uren dat er uberhaupt uit te zenden zijn ...
Een atlete uit mijn adoptieland liep daarnet mee in de 1500m. In een nieuw Nepalees record.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:16 schreef Redefine het volgende:
Overigens steun ik dit jaar niet eens officieel een exotisch land. Dit is nog blijven hangen van vier jaar geleden.
15 uur uitzendtijdquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
15. Ze rekenen gewoon de volledige uitzending als 'live' uitzending.
En de reclame ook. En de vooraankondigingen ook. En dan komen ze er nog niet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
15. Ze rekenen gewoon de volledige uitzending als 'live' uitzending.
Die teletekstpagina's in beeldquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ze stoppen om 5u. Wat ze na zwemmen uitzenden weet ik eigenlijk niet.
En dan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:22 schreef Fylax het volgende:
Ik wil dat er een referendum komt waarin we over de NOS (tijdens de OS) kunnen stemmen.
krijgen we meer inspraak in hoe de NOS dingen moet doenquote:
omdat je dan bij de 10 km wel heel ver naar achter moet starten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:23 schreef Fylax het volgende:
waarom moeten ze bij 100 200 en 400 meter wel in hun baan blijven maar bij verder dan dat niet?
''Wat wij niet willen, is het sport om het sport tonen''quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vind hem zelfs zo mooi dat ik m aan mijn sig heb toegevoegd.
Omdat binnenbaan minderloopt dan buitenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:23 schreef Fylax het volgende:
waarom moeten ze bij 100 200 en 400 meter wel in hun baan blijven maar bij verder dan dat niet?
Als je op de vijf kilometer in je eigen baan moet blijven en je start binnen moet je straks 10 rondjes meer lopen dan iemand die buiten loopt. Beetje onhandig.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:23 schreef Fylax het volgende:
Dat is oneerlijkquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:23 schreef Fylax het volgende:
Op de 10.000 moet je dan nogal ver uit elkaar startenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:23 schreef Fylax het volgende:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:23 schreef Fylax het volgende:
Ja dat lijkt me echt een fantastisch idee.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
krijgen we meer inspraak in hoe de NOS dingen moet doen
zoals meer live uitzenden dus
Discriminatie.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:23 schreef Fylax het volgende:
Het gaat om HET VERHAAL van de Nederlandse sporters.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Wat wij niet willen, is het sport om het sport tonen''.
Beste. tekst. ooit.
Die kan bij de grote filosofen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Wat wij niet willen, is het sport om het sport tonen''.
Beste. tekst. ooit.
Vooral die 800 meter.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:25 schreef Columbiafan het volgende:
Thiam moet echt wel iets aan die 200 meter gaan doen.
800m is ook niet best, gelukkig wel beter dan eerst.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:25 schreef Columbiafan het volgende:
Thiam moet echt wel iets aan die 200 meter gaan doen.
nee.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Besef je nu hoe dom je vraag was?
Die vind ik gemiddeld al wat minder knap. Maar knappe Chinese sporters is al heel erg zoeken, laat staan atletesquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Chinese is niet heel knap.
Hamerslingeren aldus de Belgquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:26 schreef heywoodu het volgende:
Ah, kogelslingeren, broekje op de knieeën hier.
Ah joh kom op, als je nooit kijkt heb je wel eens vragen waar anderen van denken ":')", hoort erbij tochquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Besef je nu hoe dom je vraag was?
2.17 is niet geweldig, maar beter dan de 2.25 die het voorheen was.quote:
Ja die doet echt pachecchio op die afstandquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2.17 is niet geweldig, maar beter dan de 2.25 die het voorheen was.
Dat is echt de achilleshiel van Vetter trouwens, haal daar 15 seconden af en doe hoog nog wat beter en je pakt goud.
Als het erop aankwam, zou Maarten liever een weekcompilatie van GoPro-opnames bij Dafne Schippers thuis uitzenden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die kan bij de grote filosofen.
Is dat de derde broer of bedoel je Olivia? Of is zij Borlee 4?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:27 schreef Szura het volgende:
Doet die Borlee 3 ook nog individueel mee?
Breng hem nou niet op ideeën.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als het erop aankwam, zou Maarten liever een weekcompilatie van GoPro-opnames bij Dafne Schippers thuis uitzenden.
De derde jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is dat de derde broer of bedoel je Olivia? Of is zij Borlee 4?
Zolang ie zn handen maar thuis houdtquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
Chris Brown moet toch ook al de 40 gepasseerd zijn onderhand
jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:28 schreef Fylax het volgende:
Is er ook nog een voordeel ergens? is binnebaan makkelijker dan buitenbaan? is het midden de beste plek?
Binnen is kut want dan moet je scherpe bochten lopen. Baan 9 is ook kut want niemand voor je.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:28 schreef Fylax het volgende:
Is er ook nog een voordeel ergens? is binnebaan makkelijker dan buitenbaan? is het midden de beste plek?
Zeker. Middenbanen zijn het beste. Baan 1 ben je eigenlijk al uitgeschakeld wegens te krappe bacht. Baan 8 kan je naar niemand toelopen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:28 schreef Fylax het volgende:
Binnenbaan --> je ziet iedereen voor je, das wel lekker, maar het is een stuk lastiger lopen omdat de bocht veel krapper isquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:28 schreef Fylax het volgende:
baan 5/6/7 is het best eigenlijk. Kun je je nog enigszins optrekken en de lopers voor je en heb je niet te veel last van de curve van de bocht.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:28 schreef Fylax het volgende:
Dan moet je niet van IJsland verliezenquote:
Echt he.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:30 schreef TheArt het volgende:
Dit is echt de meest trieste sfeer die ooit bij een Spelen heb gezien
Viel mij ook al op. Had echt veel meer verwacht van Braziliëquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:30 schreef TheArt het volgende:
Dat zijn allemaal kinderen van.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan moet je niet van IJsland verliezen
Volgens Reuters ging het toernooi af op een tekort van 100 miljoen, maar als ik dit zie is dat Braziliaanse faillissement dichterbij dan ooitquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:30 schreef TheArt het volgende:
twitter:DanMartin86 twitterde op vrijdag 12-08-2016 om 14:22:36Completely sold out. Impossible to get tickets. Maybe everybody is at the toilets. https://t.co/FsZqeuqoJ8 reageer retweet
Phelps in het inzwembad vind ik ook wel goddelijk.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is nog net niet zo ziekelijk dat de NOS geen beelden van Dafne onder de douche uitzendt.
Baan 3/4/5 eerderquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
baan 5/6/7 is het best eigenlijk. Kun je je nog enigszins optrekken en de lopers voor je en heb je niet te veel last van de curve van de bocht.
Wat mij betreft gaan we terug naar een Olympisch Stadion met maximaal iets van 20duizend plaatsen, dan had het ook hier vol (of in elk geval toch bijna vol) gezeten. Veel veel liever 20duizend man en een vol stadion dan 25duizend en een halfvol stadion.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:30 schreef TheArt het volgende:
Die kans was ook maar 5% of zo (er zijn sowieso al 5 atletes beter; en dan reken ik Thiam nog niet eens mee).quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Medaille op de hep kunnen we wel schrappen dus. Leuk voor haar wel.
Wat is dezequote:
Ze zouden duizenden zo niet tienduizenden kaarten hebben weggegeven aan scholen, enz enzquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat mij betreft gaan we terug naar een Olympisch Stadion met maximaal iets van 20duizend plaatsen, dan had het ook hier vol (of in elk geval toch bijna vol) gezeten. Veel veel liever 20duizend man en een vol stadion dan 25duizend en een halfvol stadion.
“Het is een onderdeel van onze benadering, wij willen de verhalen erbij vertellen, sport inbedden. Wat wij niet willen, is sport op tv tonen omdat er nu eenmaal wordt gesport“quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooi, de NOS gaat nu de gemiste series herhalen.
Wat een omroep jongens.
quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:23 schreef Fylax het volgende:
5 atletes beter? Er zijn maar 4 atletes die ooit 6626 hebben gehaald die nog actief zijn volgens mij.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:31 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Die kans was ook maar 5% of zo (er zijn sowieso al 5 atletes beter; en dan reken ik Thiam nog niet eens mee).
Het zal na de 200m wel allemaal dicht bij elkaar zitten aan de top (de Britse dames zullen de snelste tijden hebben, Thiam zal achterblijven, maar in deze vorm wellicht niet al teveel verliezen).
Verder zal Vetter wel de beste Nederlandse blijven en na vandaag zullen de twee Nadinetjes dicht bij elkaar zitten (maar Broersen heeft een betere tweede dag met de speer).
Een verslaggever die een nacht met Neymar optrekt in de nachtclubs zou ik ook een boeiend concept vinden. Dat verhaal triggert.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Phelps in het inzwembad vind ik ook wel goddelijk.
Dit is live, anders kom je nooit aan 14.8 uurquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:32 schreef DeLuna het volgende:
Ga eens live, de echte sportliefhebber zit niet te wachten op herhalingen
Misschien is de reis er naar toe en eten/drinken (Eventueel overnachten) te duur?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze zouden duizenden zo niet tienduizenden kaarten hebben weggegeven aan scholen, enz enz
Ze komen niet
Yuri wil vast wel.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een verslaggever die een nacht met Neymar optrekt in de nachtclubs zou ik ook een boeiend concept vinden. Dat verhaal triggert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |