SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gedetailleerde tijdschema is hier te zien, reken er vijf uur bij voor de Nederlandse tijd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar?
João Havelange Olympic Stadium, genoemd naar de man die Sepp Blatter zijn trucjes geleerd heeft. Ook wel het Engenhão genoemd als topclub Botafogo er haar voetbalwedstrijden speelt.
Nederland
De ogen zullen wat Nederlandse medailles betreft toch vooral op twee dames gericht zijn: Dafne Schippers en Sifan Hassan. Op de 100 en 200 meter moet Schippers Nederland historische medailles gaan bezorgen, Hassan is een van de kanshebsters op eremetaal op de 1500 meter. Natuurlijk is ook Churandy Martina weer van de partij, de man die samen met Usain Bolt de enige atleet is die in 2008 en 2012 in de olympische finale van de 100 en 200 meter stond en daar blij om was ook![]()
Dat doen ze alleen bij de 100 meter, op dezelfde dag.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dacht dat ze ook halve finale moest
Ik vind Herman sinds zijn overstap toch een beetje een onwennige en ontevreden indruk maken... nu is een maand met Dione in Frankrijk en de graveyardshift bij de OS ook niet heel erg fijn lijkt me... dus misschien trekt ie nog bijquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:57 schreef marcodej het volgende:
Ik vind Herman, Joost, Daan en Gregory wel een superteam.
Onwennig zeker. Maar Herman kan zich dan nog wel door de foutjes heenworstelen, waardoor het vaak ook wel iets leuks krijgt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind Herman sinds zijn overstap toch een beetje een onwennige en ontevreden indruk maken... nu is een maand met Dione in Frankrijk en de graveyardshift bij de OS ook niet heel erg fijn lijkt me... dus misschien trekt ie nog bij
Herman is nu al gesloopt, al een week maakt hij nachten tot 5 uurquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind Herman sinds zijn overstap toch een beetje een onwennige en ontevreden indruk maken... nu is een maand met Dione in Frankrijk en de graveyardshift bij de OS ook niet heel erg fijn lijkt me... dus misschien trekt ie nog bij
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat doen ze alleen bij de 100 meter, op dezelfde dag.
SPOILER: basketbalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook vreemd, overigens. Maar vooruit.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat doen ze alleen bij de 100 meter, op dezelfde dag.
Wat is vreemd?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:01 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ook vreemd, overigens. Maar vooruit.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoe doet Rusland het eigenlijk.SPOILER: basketbalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wow.SPOILER: basketbalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Now which way do we go?" - Dorothy Gale
Halve finale is over twee dagen. Finale weer 2 dagen later.quote:
Rusland bereidt een oorlog tegen Oekraïne voor.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hoe doet Rusland het eigenlijk.
Rusland?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hoe doet Rusland het eigenlijk.
En eruit.quote:
Denk dat dat nu wel meevalt, gewoon je slaapritme aanpassen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Herman is nu al gesloopt, al een week maakt hij nachten tot 5 uur
Van de 100 meter? Dat hoort er juist bij. En dat kunnen ze ook prima aan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:03 schreef DO2 het volgende:
[..]
Dat ze de halve finale en de finale op 1 dag doen.
Ik ben ook echt niet meer moe nu neequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Denk dat dat nu wel meevalt, gewoon je slaapritme aanpassen.
Ben benieuwd of er een zender om 3 uur naar het zwemmen gaat.quote:
D'r moeder vindt haar niet zo cool omdat ze te gematigd moslim is.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:03 schreef riazop het volgende:
nog wat geenstijl-klootzakjes hier die Sifan "moslim" vinden?
Wat is daar mis meequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:03 schreef riazop het volgende:
nog wat geenstijl-klootzakjes hier die Sifan "moslim" vinden?
Zijn echt helemaal nergens deze Spelen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nul punten, nul gespeeld
Ohhhh. Jammer. Op de een of andere manier dacht ik dat die ok een goed team hadden. Wie kunnen het amerika het meest moeilijk makenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nul punten, nul gespeeld
die zwemmer zit er ook al de hele week elke nacht, je went snel aan het ritmequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Herman is nu al gesloopt, al een week maakt hij nachten tot 5 uur
Kijk je Nadal nog?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ben benieuwd of er een zender om 3 uur naar het zwemmen gaat.
Die heeft ook niet zoveel staan in de forecast.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:02 schreef skysherrif het volgende:
schafer stoot niet zover, onder de 14m.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |