Volgens Reuters ging het toernooi af op een tekort van 100 miljoen, maar als ik dit zie is dat Braziliaanse faillissement dichterbij dan ooitquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:30 schreef TheArt het volgende:
Dit is echt de meest trieste sfeer die ooit bij een Spelen heb gezien
twitter:DanMartin86 twitterde op vrijdag 12-08-2016 om 14:22:36Completely sold out. Impossible to get tickets. Maybe everybody is at the toilets. https://t.co/FsZqeuqoJ8 reageer retweet
Phelps in het inzwembad vind ik ook wel goddelijk.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is nog net niet zo ziekelijk dat de NOS geen beelden van Dafne onder de douche uitzendt.
Baan 3/4/5 eerderquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
baan 5/6/7 is het best eigenlijk. Kun je je nog enigszins optrekken en de lopers voor je en heb je niet te veel last van de curve van de bocht.
Wat mij betreft gaan we terug naar een Olympisch Stadion met maximaal iets van 20duizend plaatsen, dan had het ook hier vol (of in elk geval toch bijna vol) gezeten. Veel veel liever 20duizend man en een vol stadion dan 25duizend en een halfvol stadion.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:30 schreef TheArt het volgende:
Dit is echt de meest trieste sfeer die ooit bij een Spelen heb gezien
Die kans was ook maar 5% of zo (er zijn sowieso al 5 atletes beter; en dan reken ik Thiam nog niet eens mee).quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Medaille op de hep kunnen we wel schrappen dus. Leuk voor haar wel.
Wat is dezequote:
Ze zouden duizenden zo niet tienduizenden kaarten hebben weggegeven aan scholen, enz enzquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat mij betreft gaan we terug naar een Olympisch Stadion met maximaal iets van 20duizend plaatsen, dan had het ook hier vol (of in elk geval toch bijna vol) gezeten. Veel veel liever 20duizend man en een vol stadion dan 25duizend en een halfvol stadion.
“Het is een onderdeel van onze benadering, wij willen de verhalen erbij vertellen, sport inbedden. Wat wij niet willen, is sport op tv tonen omdat er nu eenmaal wordt gesport“quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooi, de NOS gaat nu de gemiste series herhalen.
Wat een omroep jongens.
quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:23 schreef Fylax het volgende:
waarom moeten ze bij 100 200 en 400 meter wel in hun baan blijven maar bij verder dan dat niet?
5 atletes beter? Er zijn maar 4 atletes die ooit 6626 hebben gehaald die nog actief zijn volgens mij.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:31 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Die kans was ook maar 5% of zo (er zijn sowieso al 5 atletes beter; en dan reken ik Thiam nog niet eens mee).
Het zal na de 200m wel allemaal dicht bij elkaar zitten aan de top (de Britse dames zullen de snelste tijden hebben, Thiam zal achterblijven, maar in deze vorm wellicht niet al teveel verliezen).
Verder zal Vetter wel de beste Nederlandse blijven en na vandaag zullen de twee Nadinetjes dicht bij elkaar zitten (maar Broersen heeft een betere tweede dag met de speer).
Een verslaggever die een nacht met Neymar optrekt in de nachtclubs zou ik ook een boeiend concept vinden. Dat verhaal triggert.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Phelps in het inzwembad vind ik ook wel goddelijk.
Dit is live, anders kom je nooit aan 14.8 uurquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:32 schreef DeLuna het volgende:
Ga eens live, de echte sportliefhebber zit niet te wachten op herhalingen
Misschien is de reis er naar toe en eten/drinken (Eventueel overnachten) te duur?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze zouden duizenden zo niet tienduizenden kaarten hebben weggegeven aan scholen, enz enz
Ze komen niet
Yuri wil vast wel.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een verslaggever die een nacht met Neymar optrekt in de nachtclubs zou ik ook een boeiend concept vinden. Dat verhaal triggert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |