Veel fokkers hier toch ookquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
die zwemmer zit er ook al de hele week elke nacht, je went snel aan het ritme
Spanje, Argentinië. Servië dus. Australië deed het ook prima.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ohhhh. Jammer. Op de een of andere manier dacht ik dat die ok een goed team hadden. Wie kunnen het amerika het meest moeilijk maken
Zevenkampsters zijn samen met polsstokhoogspringsters de leukste atletesquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:02 schreef Szura het volgende:
Zitten een paar leuke zevenkampsters bij
Ja al heb ik iets meer aandacht voor de atletiek nu Maar wel een paar thrillers gespot netquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:04 schreef Szura het volgende:
[..]
Kijk je Nadal nog?
Tering spannende game
Spanje bij heren met Pau Gasol. Verder normaal gesproken niet echt veel. Bij dames is er al helemaal geen tegenstandquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ohhhh. Jammer. Op de een of andere manier dacht ik dat die ok een goed team hadden. Wie kunnen het amerika het meest moeilijk maken
Dat 'hoort erbij' omdat je niet anders gewend bent. Zouden ze ook prima over 2 dagen kunnen verdelen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Van de 100 meter? Dat hoort er juist bij. En dat kunnen ze ook prima aan.
Kirani James.quote:
Om 6 uur 's ochtends pas slapen en dan de hele dag sport kijken en voorbereiden en de hele nacht in de studio gaan zitten hakt erin hoor lijkt mequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Denk dat dat nu wel meevalt, gewoon je slaapritme aanpassen.
Kan ook niet, omdat je anders met de 200 meter in de knoop zit.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:06 schreef DO2 het volgende:
[..]
Dat 'hoort erbij' omdat je niet anders gewend bent. Zouden ze ook prima over 2 dagen kunnen verdelen.
Vraag me af wie nachts kijkt voor samenvattingenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
In plaats van deze spectaculaire serie herhaalt de NOS baanwielrennen.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misschien mensen die 's avonds om 10 uur aan het werk waren.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vraag me af wie nachts kijkt voor samenvattingen
Daar hebben ze al die samenvattingsvideo's voor op de site staanquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Misschien mensen die 's avonds om 10 uur aan het werk waren.
Medaille op de hep kunnen we wel schrappen dus. Leuk voor haar wel.quote:
Snel?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:08 schreef Fylax het volgende:
hier was de openingsceremonie toch? hebben ze wel snel omgebouwd dan
Jij snapt hetquote:
en op nposport hockeyquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |