SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Ja, H2H met verliezers die nog naar de herkansingen mogenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hoe werkt het vanaf nu, ik dacht dat het een knockout-systeem was?
Ok, maar is het dan niet handiger om 16 man door te laten gaan?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, H2H met verliezers die nog naar de herkansingen mogen
er zijn nog herkansingenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ok, maar is het dan niet handiger om 16 man door te laten gaan?
Huh, gebruiken ze nu opeens een ander systeem dan bij de heren? Bijzonder..quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Winnaars van heat 3 en 4 rijden de finale, de verliezers + heat 1 en 2 worden gerangschikt op de tijd. 2 tijdsnelsten rijden om brons, rest om 5-8e plaats
Eh dit zijn de heren?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:10 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Huh, gebruiken ze nu opeens een ander systeem dan bij de heren? Bijzonder..
Dat heeft Renaat dan blijkbaar niet door.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Winnaars van heat 3 en 4 rijden de finale, de verliezers + heat 1 en 2 worden gerangschikt op de tijd. 2 tijdsnelsten rijden om brons, rest om 5-8e plaats
Die Denen komen weer met een lachwekkende selectie naar l'Avenir geloof ik. Mads Pedersen en zo.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:19 schreef Columbiafan het volgende:
Ik baal als een stekker. Deentjes verneuken het.
Würtz Schmidt, ik zie ze er Kragh Andersen ook wel ingooien.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:20 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Die Denen komen weer met een lachwekkende selectie naar l'Avenir geloof ik. Mads Pedersen en zo.
david walsh is het niet met je eensquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Britten zijn bijna net zo lachwekkend als die 10 km vanmiddag
Brilliant tactics by Britisch Cycling.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
.
''Sensational cycling here in Rio''
Straks nog even de boel aanscherpen in de finale. Oh genot.
Marginale gains.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
.
''Sensational cycling here in Rio''
Straks nog even de boel aanscherpen in de finale. Oh genot.
De meesten blijven gewoon op de baan hoorquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:26 schreef Syntix het volgende:
Dat worden weer een paar mooie Sky-renners over een paar jaar![]()
Niet echt, Nieuw-Zeeland is op 0.07 geplaatst voor strijd om bronsquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:26 schreef wimderon het volgende:
![]()
Nieuw-Zeeland had hier beter krachten kunnen sparen trouwens.
dat moet zo ontzettend frustrerend zijnquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:26 schreef Columbiafan het volgende:
Kiwi's rijden fenomenaal en worden nog bijna ingehaald door GB...
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Marginale gains.
Special bike paint
Natuurlijk, maar er kunnen er best een paar overstappen naar Team Skyquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:27 schreef Marcoss het volgende:
[..]
De meesten blijven gewoon op de baan hoor
Oh ja, alleen voor de winnaars van de laatste twee heats boeit de tijd nietquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niet echt, Nieuw-Zeeland is op 0.07 geplaatst voor strijd om brons
Ja wat? Met die speciale paint kwamen ze zelf mee.quote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:29 schreef Mani89 het volgende:
Stel je voor wat Froome hier had kunnen laten zien.
[ afbeelding ]
Snelste tijd ooit gereden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:30 schreef plerda het volgende:
Weer gefaald.
Nooit eens boven jezelf uitsteken.
Vierde. Nog steeds tegen Australië dus.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:30 schreef marcodej het volgende:
Waar hadden ze qua tijd gestaan als ze dit in de kwali's hadden gedaan?
4de, dus dat had niks uitgemaaktquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:30 schreef marcodej het volgende:
Vierde, boven Australie. Had geen verschil gemaaktquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:30 schreef marcodej het volgende:
Daarom dus schoonspringen kijken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
3 zenders met baanwielrennen maar nul zenden het uit![]()
![]()
Geen Nederlandse plakkenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:30 schreef Max23 het volgende:
[..]
Kom je meekijken naar de laatste judofinale? Gaat nu beginnen
Toch wel bizar. In China weten ze niet of er zand of lucht in een band zit.quote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Spanje gaat China even verslaan jongens.
helemaal als zijn concurrent nog bijzonder matig presteert ook.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:41 schreef rubbereend het volgende:
toch wel ongemakkelijk om als afgevallen renner commentaar te geven op je teamgenoten
Dat geldt zowat voor elke analist in de studio dit jaar.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:41 schreef rubbereend het volgende:
toch wel ongemakkelijk om als afgevallen renner commentaar te geven op je teamgenoten
Kijk je ook (speciaal) korfbal? Of boeit je dat geen reet (meer)?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
We worden niet teleurgesteld met het wielrennen deze OS.
ook in de eerste ronde? is dat nu pas in de volgende ronde?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:42 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Gelukkig voor hen herkansingen.
Korfbal is geen OS-sport.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kijk je ook (speciaal) korfbal? Of boeit je dat geen reet (meer)?
ze hebben ze erop uitgezochtquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat geldt zowat voor elke analist in de studio dit jaar.
Dat was waarschijnlijk basketball.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hmm ik dacht dat ik het laatst voorbij zag komenniet goed opgelet dan
Ook niet heel onlogisch, die weet er dan veel van. Plus dat het volledig past binnen het NOS dogma van verhalen vertellen. Want iemand die net aan is afgevallen heeft altijd een verhaal....quote:
Joost doet het wel goedquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ook niet heel onlogisch, die weet er dan veel van. Plus dat het volledig past binnen het NOS dogma van verhalen vertellen. Want iemand die net aan is afgevallen heeft altijd een verhaal....
ja klinkt wel logisch, bovendien zullen ze wel meer jongere gasten willen hebben. De andere analisten zijn vaak wat ouderquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ook niet heel onlogisch, die weet er dan veel van. Plus dat het volledig past binnen het NOS dogma van verhalen vertellen. Want iemand die net aan is afgevallen heeft altijd een verhaal....
Toch had Mulder dit ook wel kunnen analyserenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja klinkt wel logisch, bovendien zullen ze wel meer jongere gasten willen hebben. De andere analisten zijn vaak wat ouder
Ze doen het bijna allemaal goed.quote:
Dat dacht ik ook ja, zijn ze snel van afgestapt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:46 schreef Szura het volgende:
Herinner ik me goed dat er de vorige OS maar eentje per land mocht meedoen?
Als Dumoulin wonderbanden en een supersonisch pak krijgt wordt dat hier ook breed uitgemeten in de media, zo werkt het gewoon. Dat er 40 watt gepakt wordt met de wielen zul je niet zo snel teruglezen, maar daar pakken ze wel de grote winst.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja wat? Met die speciale paint kwamen ze zelf mee.
Het is Puerta maar, stel je niet zo aan. Hij is hier bovendien vooral voor de keirin.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Oei, een Colombiaantje.
Ik duik weg.
Weer langer erover praten dan het te laten zien.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:49 schreef noodgang het volgende:
Zag op de stream dat de NOS het aan het uitzenden was. Het was een leuke minuut!
het gaat hier niet om de wielen maar om de verf op het frame. Maar okay, laten we hier geen nutteloze discussie van gaan maken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als Dumoulin wonderbanden en een supersonisch pak krijgt wordt dat hier ook breed uitgemeten in de media, zo werkt het gewoon. Dat er 40 watt gepakt wordt met de wielen zul je niet zo snel teruglezen, maar daar pakken ze wel de grote winst.
Hoe gaat het met Fernando?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:51 schreef Koffieplanter het volgende:
De zus van Gaviria is de vriendin van Puerta. #feitjes Of ze leuk zijn is een ander verhaal.
Prima, heeft er al heel wat trainingsuren op de baan achter de rug. Onder andere achter de motor bij diezelfde Puerta.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hoe gaat het met Fernando?
Mooi. Ik ben wel toe aan iets anders dan de Britten.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:53 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Prima, heeft er al heel wat trainingsuren op de baan achter de rug. Onder andere achter de motor bij diezelfde Puerta.
Misschien over een paar jaar als Montoya, Paredes en Cardona wat ouder zijn en niet definitief overstappen naar de weg zoals ongeveer 90% doet. Die werden tweede in de wereldkampioenschappen in Gwangmyeong achter een paar op hol geslagen Australiërs in de ploegenachtervolging.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mooi. Ik ben wel toe aan iets anders dan de Britten.
Leeft Jordan Parra nog?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:57 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Misschien over een paar jaar als Montoya, Paredes en Cardona wat ouder zijn en niet definitief overstappen naar de weg zoals ongeveer 90% doet. Die werden tweede in de wereldkampioenschappen in Gwangmyeong achter een paar op hol geslagen Australiërs in de ploegenachtervolging.
Nog niet de echte sur-place gezien helaasquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Individuele sprint vind ik eigenlijk wel een geinig onderdeel, lekker sur placen.
Jazeker, Parra was zelfs de partner van Fernando op de Madison in Londen een paar maanden geleden en werd vorig jaar met Jhonatan Restrepo Pan-Amerikaans kampioen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Leeft Jordan Parra nog?
Is ie er nu ook bij?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:00 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Jazeker, Parra was zelfs de partner van Fernando op de Madison in Londen een paar maanden geleden en werd vorig jaar met Jhonatan Restrepo Pan-Amerikaans kampioen.
Mag dat wel weer dan? Dat was ooit verboden, geloof ikquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nog niet de echte sur-place gezien helaas
Dat weet ik niet, is toch al best wat jaren geleden dat ik ooit in zo'n stadion heb gezeten voor NK baanwielrennen bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mag dat wel weer dan? Dat was ooit verboden, geloof ik
Niet aanwezig, alleen Gaviria, Puerta en Ramirez zijn hier. De Madison was ook de enige reden dat Parra er in Londen bij was.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Is ie er nu ook bij?
Ik heb echt geen idee wie er allemaal meedoen namelijk.
Even opgezocht:quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mag dat wel weer dan? Dat was ooit verboden, geloof ik
Zal in de volgende heat wel gebeurenquote:
OH NEE EEN AUTOquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:04 schreef Zorro het volgende:
Johnny Hoogerland zal wel onderuit worden gereden.
*OTOquote:
Prikkeldraad in zn aarsquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:04 schreef Zorro het volgende:
Johnny Hoogerland zal wel onderuit worden gereden.
Schrikdraad zeker.quote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het is nog niet officieel omdat het stuk nog niet afgelopen is
Nou wat hilarisch zegquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het is nog niet officieel omdat het stuk nog niet afgelopen is
Als hij het nu op een zuipen zet en Maurits Hendriks hem vervolgens op het vliegtuig terug zet wordt t lastig.quote:
Ja, leuk.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:09 schreef Zelva het volgende:
[..]
Hij kan nog op het vliegtuig naar huis gezet worden.
Denk niet dat Maurits Hendriks dit doet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als hij het nu op een zuipen zet en Maurits Hendriks hem vervolgens op het vliegtuig terug zet wordt t lastig.
Dicht = betere stroomlijn, maar ook lastiger sturen. In de sprint moet je ook goed kunnen blijven sturen, bij de achtervolging/tijdrit kan het wel met 2 dichte wielen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:07 schreef Geo4kant het volgende:
Waarom is het achterwiel gevuld en het voorwiel niet?
Zal wel gezellig zijn bij murphy's nu. Gratis rondjes dit dat. Als hij morgen wint even langsgaan denk ik.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:11 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Oud-Ndaller.Maar trots op mien durpske
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |