SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Ja, H2H met verliezers die nog naar de herkansingen mogenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hoe werkt het vanaf nu, ik dacht dat het een knockout-systeem was?
Ok, maar is het dan niet handiger om 16 man door te laten gaan?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, H2H met verliezers die nog naar de herkansingen mogen
er zijn nog herkansingenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ok, maar is het dan niet handiger om 16 man door te laten gaan?
Huh, gebruiken ze nu opeens een ander systeem dan bij de heren? Bijzonder..quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Winnaars van heat 3 en 4 rijden de finale, de verliezers + heat 1 en 2 worden gerangschikt op de tijd. 2 tijdsnelsten rijden om brons, rest om 5-8e plaats
Eh dit zijn de heren?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:10 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Huh, gebruiken ze nu opeens een ander systeem dan bij de heren? Bijzonder..
Dat heeft Renaat dan blijkbaar niet door.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Winnaars van heat 3 en 4 rijden de finale, de verliezers + heat 1 en 2 worden gerangschikt op de tijd. 2 tijdsnelsten rijden om brons, rest om 5-8e plaats
Die Denen komen weer met een lachwekkende selectie naar l'Avenir geloof ik. Mads Pedersen en zo.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:19 schreef Columbiafan het volgende:
Ik baal als een stekker. Deentjes verneuken het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |