twitter:MichaeldeSmit twitterde op vrijdag 12-08-2016 om 16:03:26Als van Gelder in hoger beroep gaat kan de zaak binnen 24 uur in een spoedzaak bij het hof in Arnhem behandeld worden. reageer retweet
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA beroepquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:12 schreef Collide het volgende:
twitter:MichaeldeSmit twitterde op vrijdag 12-08-2016 om 16:03:26Als van Gelder in hoger beroep gaat kan de zaak binnen 24 uur in een spoedzaak bij het hof in Arnhem behandeld worden. reageer retweet
Dus als je zelf geen topsporter bent, moet je altijd respect voor topsporters hebben?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee. Daarom hebben wij nog wat respect voor zon topsporter en gaan niet juichen omdat " cokesmurf yuri" niet de finale van zn leven mag turnen
Waarom zou het in iemands belang moeten zijn?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:04 schreef Moira. het volgende:
Je kunt veel zeggen hoor maar ik zie niet hoe dit in het belang is van de sport en/of van Yuri.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:11 schreef MikeRoss het volgende:
De uitspraak staat op Rechtspraak.nl : http://uitspraken.rechtsp(...)I:NL:RBGEL:2016:4504
quote:1 De procedure
1.1.
Het verloop van de procedure blijkt uit:
-
de dagvaarding
-
de mondelinge behandeling
-
de pleitnota van [eiser]
-
de pleitnota van het NOC*NSF.
1.2.
Ten slotte is vonnis bepaald. Vanwege de spoedeisendheid van de zaak zullen de overwegingen waarop het vonnis stoelt later worden vastgelegd.
2 De beslissing
De voorzieningenrechter
2.1.
wijst de vorderingen af,
2.2.
veroordeelt [eiser] in de proceskosten, aan de zijde van het NOC*NSF tot op heden begroot op ¤ 1.435,00.
Dit vonnis is gewezen door mr. R.J.B. Boonekamp en in het openbaar uitgesproken in tegenwoordigheid van de griffier mr. B.J.M. Vermulst op 12 augustus 2016.
Doenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:12 schreef Collide het volgende:
Naja, ik weet niet wat zijn schema isquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:12 schreef superniger het volgende:
Lafbek Maurits Hendriks is weer eens nergens te bekennen.
Ik zou me pas echt ergeren als hij nu ineens op komt duiken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:12 schreef superniger het volgende:
Via AP heeft advocaat van Yuri laten weten de tijd te kort te vinden voor een beroep.quote:
Die heeft ook een avondje doorgezakt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:12 schreef superniger het volgende:
Als hij vanavond niet OD'dquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:13 schreef Toefjes het volgende:
Yuri kan over een tijdje een mooi boek laten schrijven en alsnog binnenlopen. Komt goed.
Mag ik concluderen dat je dan maar bitter weinig bereikt hebt in het leven?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Geen idee wat dat ter zake doet. Maar jij deelt hier ook je mening, dus jij hebt vast soortgelijke prestaties als vriend Yuri?
Nee hoor niets moet. Het staat imo een beetje dom.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dus als je zelf geen topsporter bent, moet je altijd respect voor topsporters hebben?
Ja wat, ons een beetje spektakel onthoudenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:13 schreef MikeRoss het volgende:
[..]
Via AP heeft advocaat van Yuri laten weten de tijd te kort te vinden voor een beroep.
Waarom? De aandacht nog meer afleiden van de sporters die momenteel topprestaties leveren in Rio? Zo egoïstisch zal Van Gelder helaas wel zijn ja. Ik kan echt geen enkel begrip opbrengen voor wat ie nu aan het doen.quote:
Toefjesquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:13 schreef Toefjes het volgende:
Yuri kan over een tijdje een mooi boek laten schrijven en alsnog binnenlopen. Komt goed.
Je bepaalt toch zelf waar je naar kijkt? Wat een belachelijke argumentering...quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Waarom? De aandacht nog meer afleiden van de sporters die momenteel topprestaties leveren in Rio? Zo egoïstisch zal Van Gelder helaas wel zijn ja. Ik kan echt geen enkel begrip opbrengen voor wat ie nu aan het doen.
1435¤ :-Oquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:11 schreef MikeRoss het volgende:
De uitspraak staat op Rechtspraak.nl : http://uitspraken.rechtsp(...)I:NL:RBGEL:2016:4504
Dit vooral ook.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:12 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ja, precies. Die coach had nog maar een week hoeven te wachten en daarna had hij zonder gezeik de samenwerking definitie kunnen stoppen.
10 jaar lang samenwerken en dan de laatste week niet vol kunnen houden..
Wat een onzin. Ik heb ook geen respect voor OJ Simpson, maar ik ben geen topsporter geweest. Nou is dat natuurlijk lastig te vergelijken, maar het geeft wel aan dat iedereen ergens een grens heeft waar hij een sporter niet meer respecteert, alleen omdat het een sporter is. Als je je misdraagt, kan dat effect zomaar weg zijn.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee hoor niets moet. Het staat imo een beetje dom.
Wacht even, ze hoeven dus niet terug te komen op de beslissing... De beslissing ansich hoeft dus nog steeds niet door de beugel kunnen.quote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Waarom? De aandacht nog meer afleiden van de sporters die momenteel topprestaties leveren in Rio? Zo egoïstisch zal Van Gelder helaas wel zijn ja. Ik kan echt geen enkel begrip opbrengen voor wat ie nu aan het doen.
Lijkt mij vrij logisch dat na dit gedoe een terugkerende van Gelder de sfeer behoorlijk verziekt, daar naast is het een goede waarschuwing voor andere sporters dat ze hun overeenkomst serieus moeten nemen en inderdaad de prestatie belangrijker is dan hun eigen vertier.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:04 schreef Moira. het volgende:
Je kunt veel zeggen hoor maar ik zie niet hoe dit in het belang is van de sport en/of van Yuri.
Ach kom op..zowel voor NOC*NSF als TeamNL leidt dit toch enorm af. Zo'n Dielissen moet zich met deze zaak bezighouden, sporters worden ondervraagd over Van Gelder. Laat het lekker over sport gaan en Van Gelder lekker wegkwijnen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:14 schreef F-Bravo het volgende:
[..]
Je bepaalt toch zelf waar je naar kijkt? Wat een belachelijke argumentering...
Want, zij hebben zich aan iemand te verantwoorden? Laat mensen lekker joh. Reken ze af op hun professie, oftewel hun prestaties op dat toernooi, maar bemoei verder niet met het leven dat ze leiden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:16 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Lijkt mij vrij logisch dat na dit gedoe een terugkerende van Gelder de sfeer behoorlijk verziekt, daar naast is het een goede waarschuwing voor andere sporters dat ze hun overeenkomst serieus moeten nemen en inderdaad de prestatie belangrijker is dan hun eigen vertier.
Anders moeten we nu naar paarden'sport' kijken, da's ook niet allesquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:16 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]![]()
Welke gevolgen heeft dit voor de sporters aan de andere kant van de wereld? Dit is gewoon entertainment, net als wat er in Rio gebeurt
Als je gewend bent te betalen voor een paar gram coke, is dit een schijntje.quote:
Ze zeiden dus (in Rio) dat de beslissing om yuri weg te sturen 'in het belang van de sport en van yuri' was.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:16 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Lijkt mij vrij logisch dat na dit gedoe een terugkerende van Gelder de sfeer behoorlijk verziekt, daar naast is het een goede waarschuwing voor andere sporters dat ze hun overeenkomst serieus moeten nemen en inderdaad de prestatie belangrijker is dan hun eigen vertier.
Welke jury?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:17 schreef xzaz het volgende:
Er is toch geen enkel argument gegeven waarom Jury naar huis gestuurd KAN worden?
Volgens mij gaat het toch over [x tarief] * [aantal rechtshandelingen] = bedrag?quote:
Fixed. Je moet zo'n kans nooit laten liggen hequote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Als je gewend bent te betalen voor een lijntje, is dit een schijntje.
Nee daar heb je gelijk in. Ik heb ook op die manier minder/weinig/geen respect voor sporters. Maar op basis van deze feiten iemand een finale misgunnen en blijven steken met cokesmurf blablabla. Vind ik een beetje dom overkomen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik heb ook geen respect voor OJ Simpson, maar ik ben geen topsporter geweest. Nou is dat natuurlijk lastig te vergelijken, maar het geeft wel aan dat iedereen ergens een grens heeft waar hij een sporter niet meer respecteert, alleen omdat het een sporter is. Als je je misdraagt, kan dat effect zomaar weg zijn.
Bij jou is dat (nog) niet zo, bij Loveless wel. Nou oke, dat mogen jullie zelf weten toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |