We zouden de braafste jongetjes van de klas zijn wanneer we weer langs de kant toekeken en niet zouden ingrijpen, zoals we altijd doen. Zie bijvoorbeeld de MH17 ramp.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:59 schreef Parafernalia het volgende:
We zijn weer het braafste jongetje van de klas
Zet de vuilniscontainer een dag te vroeg aan de weg om je woede te tonen. Opstand!quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:03 schreef Joezi het volgende:
De rechtsche elite, ik ben ze beu!!!!!!
Jup.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:59 schreef Parafernalia het volgende:
We zijn weer het braafste jongetje van de klas
Ja das altijd zo lekkere, dan kunnen we dus heel TAL wel opdoeken, niet meer over het Songfestival lullen, VBL dicht, MUZ en FES flink indammen, want ja 'wij hebben allemaal niet zoveel bereikt als hunnie, dus we mogen geen mening hebben'.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:04 schreef begaaierd het volgende:
[..]
Aha. Dus eigenlijk is het dan maar een nobody:
[..]
Nee dan heb jij als Fok! bezoeker natuurlijk veel meer bereikt.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:01 schreef Joezi het volgende:
Ik heb hier 4 jaar naar toe geleefd!@@#$
Hoho, jij weet het misschien niet, want hij is daar nogal bescheiden over en hangt dat niet graag aan de grote klok, maar BadderHaring heeft op niveau gevoetbald hoorquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja das altijd zo lekkere, dan kunnen we dus heel TAL wel opdoeken, niet meer over het Songfestival lullen, VBL dicht, MUZ en FES flink indammen, want ja 'wij hebben allemaal niet zoveel bereikt als hunnie, dus we mogen geen mening hebben'.
Flikker toch op man, dat lijstje is een aanfluiting als je bedenkt wat hij had kúnnen bereiken als hij iets meer discipline had.
Neuh, die nemen zo een biertje of 4,5quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:07 schreef Ygritte het volgende:
Zou Van Bokhoven ook ontslagen worden? Andere koppen rollen?
In Londen toch? Met maar een half been? Nou goed, dan maken we daar een plekje van waar Badder z'n mening mag spuien en bv. zijn historische verhalen in columns kan verwerken...quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoho, jij weet het misschien niet, want hij is daar nogal bescheiden over en hangt dat niet graag aan de grote klok, maar BadderHaring heeft op niveau gevoetbald hoor
Ik hoop het...de nazi!quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:07 schreef Ygritte het volgende:
Zou Van Bokhoven ook ontslagen worden? Andere koppen rollen?
Wel met de taxi weer naar huis en ff Appje als je thuis bent!quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neuh, die nemen zo een biertje of 4,5
Blijft mijn vraag staan....... wat heb jij allemaal in je leven bereikt?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja das altijd zo lekkere, dan kunnen we dus heel TAL wel opdoeken, niet meer over het Songfestival lullen, VBL dicht, MUZ en FES flink indammen, want ja 'wij hebben allemaal niet zoveel bereikt als hunnie, dus we mogen geen mening hebben'.
Flikker toch op man, dat lijstje is een aanfluiting als je bedenkt wat hij had kúnnen bereiken als hij iets meer discipline had.
Dat weten we niet. Alleen de vordering is afgewezen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:08 schreef MikeRoss het volgende:
Ik hoor zoveel kul op RTL-Z. Volgens die reporter in Rio is het NOC in het gelijk gesteld...daar is helemaal niets van waar
http://uitspraken.rechtsp(...)I:NL:RBGEL:2016:4504quote:Arnhem, 12 augustus 2016
Turner Yuri van Gelder heeft het kort geding dat hij had aangespannen tegen NOC*NSF verloren. Dat betekent dat NOC*NSF niet hoeft terug te komen op de beslissing om Yuri van Gelder niet meer te laten deelnemen aan de Olympische Spelen in Rio de Janeiro.
De rechter heeft vandaag alleen zijn beslissing genomen, een zogenoemd kop-staart-vonnis. Het uitgewerkte vonnis zal zo spoedig mogelijk openbaar worden gemaakt.
Geen idee wat dat ter zake doet. Maar jij deelt hier ook je mening, dus jij hebt vast soortgelijke prestaties als vriend Yuri?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:09 schreef begaaierd het volgende:
[..]
Blijft mijn vraag staan....... wat heb jij allemaal in je leven bereikt?
Gastquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:05 schreef Ziewel het volgende:
Voor even: LORD of the rings;
Voor altijd: DROL of the rings.
Nee. Daarom hebben wij nog wat respect voor zon topsporter en gaan niet juichen omdat " cokesmurf yuri" niet de finale van zn leven mag turnenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Geen idee wat dat ter zake doet. Maar jij deelt hier ook je mening, dus jij hebt vast soortgelijke prestaties als vriend Yuri?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |