Iedereen (behalve epke) zit daar puur dankzij de teamprestatie op het testevent. Daar kun je yuri niet op afrekenen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij heeft de OS niet gehaald. Hij mocht erheen vanwege een teamprestatieZelf had hij zich niet gekwalificeerd.
Waarschijnlijk interpreteert iedereen de uitspraak verkeerd. De motivatie is nog niet bekend.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:57 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Huh? OP RTL-Z werd net verteld dat hij wel degelijk terecht op het vliegtuig naar huis is gezet?
Ja, dat maken de media ervan. Formeel heeft Yuri de rechter gevraagd om een aantal vorderingen. Die komen er niet. Dat is wat ik nu weet. Of heb jij het vonnis gelezen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:57 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Huh? OP RTL-Z werd net verteld dat hij wel degelijk terecht op het vliegtuig naar huis is gezet?
Ranking the Stars/expeditie robinson/ Wie is de molquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:58 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
De lijnen uitzetten in een grote organisatie.
Huh, inderdaad enkel de vordering wordt afgewezen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:58 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ja, dat maken de media ervan. Formeel heeft Yuri de rechter gevraagd om een aantal vorderingen. Die komen er niet. Dat is wat ik nu weet. Of heb jij het vonnis gelezen?
twitter:RbGelderland twitterde op vrijdag 12-08-2016 om 15:50:11Rechter wijst vorderingen Yuri van Gelder af. Het uitgewerkte vonnis zal zo spoedig mogelijk openbaar worden gemaakt. reageer retweet
Jij bepaald niet hoe het heurt doe niet zo conservatief zeg, sjongejongejongejonge!quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:54 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nee hoor.. als topsporter hoor je je zo gewoon niet te gedragen
Dat kan dus niet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:59 schreef Collide het volgende:
Hopelijk doet hij zijn ring oefening maandag ergens in een gymzaal in Nederland en presteert hij een betere score dan de nummer 1 in Rio.
Daarom kan ik ook geen medelijden met hem hebben. Het is ook niet de eerste keer dat hij "zo iets" flikt. Je zou op zo een niveau toch moeten leren van je eerder gemaakte fouten zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja precies, hij zit alleen zichzelf in de weg. Echt heel erg zonde.
Derde helft > de eerste twee.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:59 schreef Ulx het volgende:
Ik stop nu ook gelijk met sporten! Ik laat me niet naar huis sturen! Ik kies gewoon voor de drank.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:59 schreef Joezi het volgende:
Sorry hoor maar ik ben even erg emotioneel
Vorderingen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:58 schreef Stratotanker het volgende:
Huh, inderdaad enkel de vordering wordt afgewezen.![]()
Dit vertelt niet dat hij terecht naar huis is gestuurd zoals op RTLZ wordt beweerd.twitter:RbGelderland twitterde op vrijdag 12-08-2016 om 15:50:11Rechter wijst vorderingen Yuri van Gelder af. Het uitgewerkte vonnis zal zo spoedig mogelijk openbaar worden gemaakt. reageer retweet
Dat.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja precies, hij zit alleen zichzelf in de weg. Echt heel erg zonde.
Ja, 'zoiets' (4-6 biertjes) is inderdaad hetzelfde als een lijntje coke weg snuiven.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Daarom kan ik ook geen medelijden met hem hebben. Het is ook niet de eerste keer dat hij "zo iets" flikt. Je zou op zo een niveau toch moeten leren van je eerder gemaakte fouten zou ik zeggen.
Ik ken de man niet, maar iets zegt me dat ie nogal moeite heeft met autoriteit..![]()
Maar juist als dat het geval is, dat je niet leert van je eerder gemaakte fouten, zegt eigenlijk dat er iets mis is, dat er iets bij hem niet helemaal lekker gaat, waar ik eigenlijk júíst medelijden mee hebquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Daarom kan ik ook geen medelijden met hem hebben. Het is ook niet de eerste keer dat hij "zo iets" flikt. Je zou op zo een niveau toch moeten leren van je eerder gemaakte fouten zou ik zeggen.
Ik ken de man niet, maar iets zegt me dat ie nogal moeite heeft met autoriteit..![]()
Klopt, zevende was een prima plek geweest. Dat was uniek. Maar ja. Ik blijf het moreel onterecht vinden dat deze beslissing genomen is. Niet een beslissing of sanctie, maar met name deze.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:59 schreef beantherio het volgende:
Het sop is de kool niet waard. Wat ik vooral triest vind is dat er de afgelopen dagen zoveel aandacht aan besteed is i.p.v. aan echte sport. Van Gelder had sowieso nooit een medaille gepakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |