Plathoofd is naar huis gestuurd, maar de Namibiër mag gewoon lekker boksen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:23 schreef begaaierd het volgende:
[..]
Maar die zijn beide niet uitgesloten?
Dus jullie drinken ook geen alcohol?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het cokeglas van de Mac komt het dichtste bij
Bij mij ook trouwens hoor, ik heb het er allemaal niet zo op
ja hoor scheet.quote:
Omdat hij aan het nachtbraken is geweest. Er geen regel waarin staat dat dat niet mag, maar er is ook geen regel waarin staat dat je hierom niet naar huis gestuurd kan worden. Rechter heeft blijkbaar geoordeeld dat deze straf in proportie is.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:17 schreef xzaz het volgende:
Er is toch geen enkel argument gegeven waarom Jury naar huis gestuurd KAN worden?
Ik kan niet zo goed tegen bier, dus ik hou het sinds een aantal jaar bij wijn. Nou is mijn laatste glas ook alweer een jaar geleden, maar goed.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:25 schreef begaaierd het volgende:
[..]
Dus jullie drinken ook geen alcohol?
Tenzij van Bokhoven gechanteerd heeft met niet meer willen trainen van Bart Deurloo als Yuri niet weggestuurd zou worden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Rotte appels die als enige Nederlander sinds 230982304981 jaar in een Olympische ringenfinale staan?
Das niet in het belang van de sport.
En het belang van Yuri was dat hij die ringenfinale gewoon kon turnen, dus hem wegsturen voordat hij die heeft geturnd is niet in het belang van Yuri. Er was geen publiciteit geweest als hij niet was weggestuurd, dus dat zou ook nog eens in het belang van Yuri (en de sport) zijn.
Hij is dom geweest hoor, daar niet van. Maar zeggen dat hem wegsturen in het belang voor yuri en de sport was is imo gewoon pertinent onwaar.
Alleen een bak geld minder in zijn zak. Zo'n geding zal best wat kosten, toch?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, hij heeft nu even veel als voor de uitspraak. Hij kon alleen maar winnen
Ach het is een beetje makkelijk, beiden. Natuurlijk is het 'cokesmurf' wat geschreeuw in de rondte. Maar dat is het net zo goed om te gaan vragen wie hier meer gepresteerd heeft dan Yuri. Qua sport maar weinig mensen denk ik, dan zou het hier heel stil zijn.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:19 schreef begaaierd het volgende:
[..]
Gelukkig geef je het zelf al aan...... van Gelder met OJ vergelijken is een beetje appels met peren.
En wie wat denkt over Yuri, het interesseert me eigenlijk helemaal niks. Maar zag de term cokesmurf voorbij komen en dacht laat ik eens vragen wat hij zelf eigenlijk bereikt heeft in het leven.
En grote kans dat hij/zij zelf ook wel eens drugs tot zich genomen heeft........
1.450quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Alleen een bak geld minder in zijn zak. Zo'n geding zal best wat kosten, toch?
Ik ben benieuwd naar zijn overweging.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:25 schreef marcodej het volgende:
[..]
Omdat hij aan het nachtbraken is geweest. Er geen regel waarin staat dat dat niet mag, maar er is ook geen regel waarin staat dat je hierom niet naar huis gestuurd kan worden. Rechter heeft blijkbaar geoordeeld dat deze straf in proportie is.
Dat zou echt een bizarre situatie zijn die absoluut niet in het belang is van de sport en van onze turnersquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:26 schreef Andromache het volgende:
[..]
Tenzij van Bokhoven gechanteerd heeft met niet meer willen trainen van Bart Deurloo als Yuri niet weggestuurd zou worden.
Nee, dat staat nergens. Het enige wat de rechter zegt is dat hij niet terug naar Rio hoeft. Dat is heel wat anders.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:25 schreef marcodej het volgende:
[..]
Omdat hij aan het nachtbraken is geweest. Er geen regel waarin staat dat dat niet mag, maar er is ook geen regel waarin staat dat je hierom niet naar huis gestuurd kan worden. Rechter heeft blijkbaar geoordeeld dat deze straf in proportie is.
Dat ie talent heeft wil niet zeggen dat je hem de hand boven het hoofd moet houden als hij zijn talent aan het vergooien is. Verder denk ik dat de publiciteit wel was gekomen, teveel mensen wisten van zijn escapades, voor die finale was deze bom gebarsten ook zonder deze beslissing.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Rotte appels die als enige Nederlander sinds 230982304981 jaar in een Olympische ringenfinale staan?
Das niet in het belang van de sport.
En het belang van Yuri was dat hij die ringenfinale gewoon kon turnen, dus hem wegsturen voordat hij die heeft geturnd is niet in het belang van Yuri. Er was geen publiciteit geweest als hij niet was weggestuurd, dus dat zou ook nog eens in het belang van Yuri (en de sport) zijn.
Hij is dom geweest hoor, daar niet van. Maar zeggen dat hem wegsturen in het belang voor yuri en de sport was is imo gewoon pertinent onwaar.
Een zaak en vervolgens de uitspraak van die zaak op een en dezelfde dag is wel erg kort tijd. Een kort geding is sowieso gericht om op korte termijn duidelijkheid te bieden, maar daar hangen dus wel wat beperkingen aan.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:23 schreef Andromache het volgende:
De rechter kijkt naar of
1. de vorderingen toegewezen kunnen worden op basis van
2. de rechtmatigheid van het gebeurde
1 kan negatief voor Yuri uitvallen en 2 positief. Hoe dan ook, naar het CAS. Toch begrijp ik niet waarom er dan geen beperkt gemotiveerde uitspraak is verzocht. Dan had je iets meer in handen dan 'nee'.
Klopt en eigenlijk had ik nog 100 anderen kunnen quoten maar mijn oog viel op Cokesmurf.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach het is een beetje makkelijk, beiden. Natuurlijk is het 'cokesmurf' wat geschreeuw in de rondte. Maar dat is het net zo goed om te gaan vragen wie hier meer gepresteerd heeft dan Yuri. Qua sport maar weinig mensen denk ik, dan zou het hier heel stil zijn.
Ik denk dat het terugsturen naar Rio niet eens de opzet is van Yuri, ik denk eerder dat Yuri graag wil weten dat dit zomaar ongestraft kan, en in tot hoever Yuri onrecht is aangedaan. Nu nog terug gaan naar Rio, voelt voor mij hetzelfde aan als terugkeren naar een werkplaats waarbij je op staande voet met een knallende ruzie onterecht bent ontslagen. Waar ik echt dan niet meer zou willen werken want de sfeer is om te snijden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het is imo ook nog erg vaag... In de uitspraak lees ik ook dat ze hem niet terug naar Rio hoeven te sturen, dat zegt natuurlijk niks over dat hij onterecht weggestuurd zou zijn... Dat niet terugsturen zal wel onderbouwd worden met zwaarder wegende belangen ofzo.
quote:Arnhem, 12 augustus 2016
Turner Yuri van Gelder heeft het kort geding dat hij had aangespannen tegen NOC*NSF verloren. Dat betekent dat NOC*NSF niet hoeft terug te komen op de beslissing om Yuri van Gelder niet meer te laten deelnemen aan de Olympische Spelen in Rio de Janeiro.
De rechter heeft vandaag alleen zijn beslissing genomen, een zogenoemd kop-staart-vonnis. Het uitgewerkte vonnis zal zo spoedig mogelijk openbaar worden gemaakt.
twitter:RbGelderland twitterde op vrijdag 12-08-2016 om 16:06:02Geen Olympische finale voor Yuri van Gelder https://t.co/QOCS0jIj65 reageer retweet
Maar daar heb ik het niet over. Het ging mij er in deze om dat het wegsturen van yuri niet in belang van de sport of van yuri zelf is geweest, wat wel beweerd werd. Da's gewoon onzin.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:27 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat ie talent heeft wil niet zeggen dat je hem de hand boven het hoofd moet houden als hij zijn talent aan het vergooien is. Verder denk ik dat de publiciteit wel was gekomen, teveel mensen wisten van zijn escapades, voor die finale was deze bom gebarsten ook zonder deze beslissing.
Ook weer lekker overdramatisch hoor. Hij heeft echt geen 12 jaar uitgekeken naar deze spelenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:28 schreef Moira. het volgende:
Eeuwig zonde idd. 12 jaar naar uitkijken en dan dityuri wat doe je
Ach, er komt toch ook wel stukje voorbeeldfunctie en imago om de hoek kijken. Maar dat ligt voor iedereen weer anders blijkt wel in dit topic. Ik denk dat je best kan verwachten dat die mensen onder het oog van de wereld zich normaal gedragen, als topsporters, en dus niet een dag na een wedstrijd aan de boemel gaan en in nachtclubs komen en wat dan ook. Maar een ander vindt dat weer dikke prima.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar daar heb ik het niet over. Het ging mij er in deze om dat het wegsturen van yuri niet in belang van de sport of van yuri zelf is geweest, wat wel beweerd werd. Da's gewoon onzin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |