Vind ik ook. Ik denk dat Wammes en Van Gelder stiekem naar een palendansclub met Verona van de Leur zijn geweest.quote:
https://mobile.twitter.com/RbGelderland?ref_src=twsrc%5Etfwquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:45 schreef Westerling het volgende:
Volgens mij zou de uitslag gefaxt dan wel gemaild worden, dus een van de partijen zou t dan naar buiten moeten brengen. Dan zou het dus niet uitgezonden kunnen worden.
quote:'Van Gelder terecht naar huis gestuurd'
De rechter heeft zijn schriftelijke uitspraak in het kort geding van Yuri van Gelder gedaan. Hij stelt dat de atleet terecht naar huis is gestuurd.
Motivering volgtquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:02 schreef Japie77 het volgende:
Wow. Laat wel weer zien hoe "onafhankelijk" de nederlandse rechters zijn. Ongelofelijk dit zeg. Zo verlies je toch al je vertrouwen in de rechtstaat.
Ja leuk, ik heb komende maandag een rechtszaakquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:02 schreef Japie77 het volgende:
Wow. Laat wel weer zien hoe "onafhankelijk" de nederlandse rechters zijn. Ongelofelijk dit zeg. Zo verlies je toch al je vertrouwen in de rechtstaat.
ikzei dat ik het raar vind dat ze daar NIET weg mogen hequote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:56 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wat is daar nou raar aan? Dat olympisch dorp is niets meer dan een stel hotels op een kluitje waar verder weinig te beleven is. Sporters kunnen zich daar in alle rust voorbereiden op hun optreden. Yuri v. Gelder had 9 dagen tot zijn volgende optreden, dus lijkt het me normaal dat hij ook even wat van de buitenwereld wil zien. Bovendien was zijn vriendin die dag aangekomen op het vliegveld, en schijnt hij ook nog wat vrienden te hebben in de stad. Genoeg redenen dus om niet 9 dagen op je hotelkamertje te gaan zitten wachten tot je weer eens de vloer op mag.
Owquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:08 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ikzei dat ik het raar vind dat ze daar NIET weg mogen he
Uh, hij heeft verlorenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:15 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Mocht Yuri gelijk krijgen, is er dan al bekend wie er op Youri's biertje past als ie effen tussendoor aan de ringen moet. En wie haalt hem van de bar en zegt: Youri, jij kunt! Net als bij bowlen op een personeelsfeest.
Ja hoor. De sportbonden hebben de rechters in hun zak zitten. Neem jij jezelf wel nog serieus?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:02 schreef Japie77 het volgende:
Het is gewoon een juiste uitspraak. Niet alles is een complot. Ik denk dat vooral het veiligheidsargument zwaar meegeteld heeftquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:02 schreef Japie77 het volgende:
Vanwege Yuri?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:35 schreef crystal_meth het volgende:
hoog tijd dat het Nederlandsche volk in opstand komt!
niet de eerste keer dat het NOC de plank imo misslaat natuurlijk ... bestuur tegen de muur!quote:
Turnen een b-sport noemenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:01 schreef Pino0 het volgende:
Wat een nieuws mensen
Deze doorgesnoven tokkie die aan een b-sport deelneemt heeft zich gewoon niet aan de regels gehouden.
Next
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:15 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Mocht Yuri gelijk krijgen, is er dan al bekend wie er op Youri's biertje past als ie effen tussendoor aan de ringen moet. En wie haalt hem van de bar en zegt: Youri, jij kunt! Net als bij bowlen op een personeelsfeest.
Want je weet wat er is gebeurt. En je haalt dan B landen aan om het goed te praten.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:48 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
Dit is gewoon de Nederlandse pietluttigheid bij uitstek. Rusland, China, Oost-Europa, Zuid-Europa, Zuid-Amerika het gaat daar allemaal wat makkelijker want warmbloedigheid en manana. Een medaillekandidaat en dan uitsluiten.... Alsof die kanshebbers voor het oprapen liggen. Echt bizar. Ik rol met mijn ogen bij het lezen van dit soort nieuws.
Rusland en China b-landen noemen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:15 schreef Jaroon het volgende:
[..]
[..]
Want je weet wat er is gebeurt. En je haalt dan B landen aan om het goed te praten.
Dit dus.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:52 schreef sp3c het volgende:
dit krijgt echt nog wel een staartje hoor
Dit dus.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:17 schreef Straatcommando. het volgende:
Veel jaloerse autisten hier. Rusland faciliteert doping en in Nederland zijn we zo heikneuterig dat we een grote kanshebber op een medaille naar huis sturen na een avondje doorzakken
Wat denk je zelf.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:46 schreef Oversight het volgende:
[..]Is dat biertje geshopt, of zit hij daar echt met een koele Heineken ?
Ik ben dus niet de enige die hier meer achter zoekt??quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:49 schreef Terrorizer het volgende:
Van Bokhoven heeft gewoon smeergeld gekregen van de Fransen.
Wij gaan voor de gouden plak Deugen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:17 schreef Straatcommando. het volgende:
Veel jaloerse autisten hier. Rusland faciliteert doping en in Nederland zijn we zo heikneuterig dat we een grote kanshebber op een medaille naar huis sturen na een avondje doorzakken
Maar denk het niet eigenlijk, kijk maar:quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:52 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige die hier meer achter zoekt??
quote:
Zoals de Oekrainse turners?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:06 schreef MichaelScott het volgende:
Mooi zo, einde zielige Yuri en over naar sporters die hun vak wel serieus nemen.
Liever Nederlands.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |