De rest was alleen maar als opwarmer daarvoor bedoeld.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 04:42 schreef Pino112 het volgende:
Zometeen nog twee spannende halve finales om mee af te sluiten.
Phelps niet kunnen waarderenquote:
Goudkoers is hoog tegenwoordig.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 04:43 schreef Windhapper het volgende:
Die Phelps heeft in zijn leven een kleine 60miljoen bij elkaar gezwomen.
De huidige ceremonie is niet live.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 04:43 schreef Redefine het volgende:
Ben benieuwd nog of iemand gelijk krijgt dat ze de ceremonie van de 100 niet laten zien.
Ja Hernandez wel. Maar ik wist dat die user dat niet bedoelde.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 04:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
1 van die Amerikaanse meerkampdames is toch van 2000?
Dat is een hele andere discussie. Ik neem aan dat ze gewoon met het jaar 0 zijn begonnen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 04:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Technisch niet want de eeuw begon in 2001.
Maar ik wel. Bij de estafettes zat ook niemand van 2000 lijkt mequote:Op vrijdag 12 augustus 2016 04:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja Hernandez wel. Maar ik wist dat die user dat niet bedoelde.
Het ging voor die user om überhaupt het laten zien. Ik zei het niet he.quote:
Ja, maar jij kwam er niet mee he.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 04:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar ik wel. Bij de estafettes zat ook niemand van 2000 lijkt me
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 04:44 schreef Poepz0r het volgende:
Phelps wel een flinke neus voor een Amerikaan. Dacht dat alleen Joodse mensen zulken neuzen hadden. Komt toch ff binnen op je Ultra HD TV.
En 50 vergokt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 04:43 schreef Windhapper het volgende:
Die Phelps heeft in zijn leven een kleine 60miljoen bij elkaar gezwomen.
Daarvoor krijg je deze twee races nog caeau.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 04:46 schreef DeLuna het volgende:
Zo ik ben bijgekomen hoorWat een finale
VOC mentaliteit.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 04:46 schreef Rabieluh het volgende:
We moeten zijn lichaam analyseren en mensen fokken met zulke eigenschappen. Alles voor goud.
Was mooier geweest als deze eerder waren.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 04:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daarvoor krijg je deze twee races nog caeau.
Verkapte opmerking om te laten weten dat je een Ultra HD TV hebt, we hebben je wel doorquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 04:44 schreef Poepz0r het volgende:
Phelps wel een flinke neus voor een Amerikaan. Dacht dat alleen Joodse mensen zulken neuzen hadden. Komt toch ff binnen op je Ultra HD TV.
Doen, die Phelps komt nu met een WR.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 04:46 schreef DeLuna het volgende:
Ik kan boeken schrijven over die finale man jongejongejonge
Weertman komt nog. Gouden PLAKquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 04:46 schreef Pino112 het volgende:
Kromo faalt als enige van Nederland niet dit zwemtoernooi
Nee, kans op 50 is groter.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 04:47 schreef Jules123 het volgende:
Voor mij als zwem-leek, was de kans dat Kromo hier een medaille haalde groter dan de 50 die nog gaat komen? of niet?
Hier van te voren vrij kansloos, op de 50 kan het alle kanten op.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 04:47 schreef Jules123 het volgende:
Voor mij als zwem-leek, was de kans dat Kromo hier een medaille haalde groter dan de 50 die nog gaat komen? of niet?
Ja dat vindt iedereen, behalve Phelps en de programmamaker.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 04:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was mooier geweest als deze eerder waren.
Houdjemond over Pietertjequote:Op vrijdag 12 augustus 2016 04:47 schreef Tweek het volgende:
Is Phelps al een relatie begonnen met van de Hoogebandt? Dat miste geloof ik nog een deuk in ze borst kast.
Qua uiterlijk is ze er wel op achteruit gegaan van Pietertje naar Ferryquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 04:48 schreef Snowbomb het volgende:
Ik zie Kromo trouwens wel doorgaan. Heeft geen zin om te stoppen want dan moet ze alsnog 4 jaar lang gedeeltelijk met het leven van een topsporter omgaan (Ferry). Kan ze het net zo goed zelf ook doen. En denk dat ze wel gemerkt heeft dat het geen makkelijke combi is, oud-sporter met sporter.
Daarom is het ook zo bizar 22x goud. Deze situatie is al vaker voorgekomen tijdens al zijn medailleraces, bizarquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 04:48 schreef VacaLoca het volgende:
lol meteen halve finale weer, kost toch wel kracht zo;n finale vlak ervoor me dunkt
Neuh, beter Ferry dan zo'n oude bokquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 04:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Qua uiterlijk is ze er wel op achteruit gegaan van Pietertje naar Ferry
Nee want cupping.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 04:48 schreef VacaLoca het volgende:
lol meteen halve finale weer, kost toch wel kracht zo;n finale vlak ervoor me dunkt
Beter dit dan andersom.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 04:48 schreef VacaLoca het volgende:
quote:
Die had deze wel moeten winnen jaquote:
He is positief bedoeld, maar allebei zijn/waren ze zo goed door freak lichamen. En inzet natuurlijk.quote:
Wel zeer begrijpelijk, dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 04:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die had deze wel moeten winnen ja
Tsja, dan mag ie toch alsnog door.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 04:51 schreef Redefine het volgende:
Zeven man sneller in de volgende race zou ik dan wel weer grappig vinden.
En financieel ook :pquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 04:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Qua uiterlijk is ze er wel op achteruit gegaan van Pietertje naar Ferry
Wel Koptelovoon.quote:
Zeven man plus Cseh is acht Hans.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 04:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, dan mag ie toch alsnog door.
Nope, snelste 8 van de 16.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 04:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, dan mag ie toch alsnog door.
Ik mis Bromer.quote:
Is dat veranderd?quote:
Ja die worden daar goed op geschoold. Badum tss.quote:
Het lijkt veranderd te zijn ja.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 04:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dat veranderd?
Het was toch altijd de 2 beste uit elke halve finale + 4 tijdsnelsten?
Jammer dat Pakhomov niet verder kwam op de 200 vlinder, anders hadden daar nog enkele zeer originele grapjes over gemaakt kunnen worden.quote:
Gelukkig ben jij het zonnetje in huis.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 04:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Jammer dat Pakhomov niet verder kwam op de 200 vlinder, anders hadden daar nog enkele zeer originele grapjes over gemaakt kunnen worden.
Alvast wennenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 04:54 schreef Joezi het volgende:
waarom drinken ze altijd van het chloorwater?
Vind het 2 + 4 format ook onzin hoor.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 04:54 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Het ene toernooi wel, het andere weer niet. Zie er momenteel geen logica in.
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 04:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind het 2 + 4 format ook onzin hoor.
Volgens de NOS nietquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 04:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dat veranderd?
Zwem zelf niet, hoeveel profijt heb je van een snelle tegenstander naast je? In het wiel blijven zeg maar?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 04:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind het 2 + 4 format ook onzin hoor.
6.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 04:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
gaan er veel uit de eerste serie uit denk ik
Helemaal niks. Helemaal niet als diegene nog een beetje opschuift naar de kant waar jij niet zwemt (wat soms bewust wel eens toegepast wordt met name op vrije slag afstanden van boven de 400m)quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 04:56 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Zwem zelf niet, hoeveel profijt heb je van een snelle tegenstander naast je? In het wiel blijven zeg maar?
Bij Sporza is het ook 2 +4.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 04:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dat veranderd?
Ze laten altijd op het eind van de sessie alle uitslagen nog even zien.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 04:57 schreef heywoodu het volgende:
Even de uitslag van de 50 vrij nog laten zien, mocht je het gemist hebben.
Volgensmij niet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 04:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft er eigenlijk ooit een donkere zwemmer individueel goud gepakt op de OS?
Polen is ook maar matig. Kawecki zelfs al in de series eruit op de 200 rug.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 04:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Czerniak eruit is toch wel verrassend.
Was weer mooi ja, nu ga ik echt slapen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 04:58 schreef DeLuna het volgende:
Ik vond het echt een genot vannacht in dit topic
Dankjewelquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 04:58 schreef DeLuna het volgende:
Ik vond het echt een genot vannacht in dit topic
Gaat het nog?quote:
Mooie primeur dan.quote:
Nesty.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 04:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja dat zagen we.quote:
Nog een paar jaar en dan alleen maar denk ik, en terechtquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 04:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oja, uiteraard.quote:
Twee volksliederen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 05:05 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Ja ik zocht ook al. Gelukkig is de BBC er nog
Zonder daarnaar te kijken ook.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 05:54 schreef Mani89 het volgende:
Aan die eerste 50m van Kromo te zien te zien wordt het ook een zware dobber om daar te plakken.
Haar start an sich was vrij aardig, dat biedt dus juist weer wel perspectief.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 05:54 schreef Mani89 het volgende:
Aan die eerste 50m van Kromo te zien te zien wordt het ook een zware dobber om daar te plakken.
Lijkt me dat haar kansen op goud op de 50 toenemen. Ik neem aan dat de Campbells hier mentaal een ferme tik hebben gekregen.quote:
En dan klagen wij in Nederland over Heemskerkquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 08:44 schreef DeeBee het volgende:
Wow, die Campbells hebben choken echt tot ware kunst verheven.
Cate zwom toch al regelmatig achteruit in finales voordat Verhaeren kwam?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 09:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
![]()
![]()
Word ik wakker, zie ik dat Cate niet gewonnen heeft
Dat is me toch een verrassing, de race even teruggekeken. Lijkt wel alsof ze zich opgeblazen heeft, eerste 50m toch vrij goed onder WR. Wat gaat dit betekenen voor Jacco Verhaeren
Bij haar oogt het altijd redelijk onverschillig, dat zegt niet zoveel, denk ik.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 10:25 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Mooie race. die 100 vrij. Verschillen zeer klein, verrassend dat Campbell niet won. Ranomi an sich een prima race (zeker vergeleken met de halve finales), biedt nog wel perspectief voor de 50 vrij. Ik vond alleen haar reactie na de race zo onverschillig. Letterlijk de schouders ophalen, alsof het haar niet boeide.Het waren toch maar 9 honderdsten dat ze een medaille misliep...
Klopt, ze is sowieso geen emo nee, en heeft ook al genoeg prijzen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 10:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bij haar oogt het altijd redelijk onverschillig, dat zegt niet zoveel, denk ik.
Al kan ik me wel voorstellen dat je je niet heel druk maakt over een gemiste bronzen medaille als je al 3 gouden en 1 zilveren medaille in de kast hebt staan.
Ze zwemt haar beste race in 4 jaar, dus ik denk dat ze zich wel beseft dat er gewoon niet meer in zat, ook die 9 honderdsten niet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 10:45 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Klopt, ze is sowieso geen emo nee, en heeft ook al genoeg prijzen.
Ergens kan ik me ook wel voorstellen dat je over deze race tevreden over jezelf bent... Bij mij zou echter de teleurstelling van het op 9 honderdsten missen van een medaille vlak na zo'n race groter zijn dan de tevredenheid. Maar goed, iedereen is daarin anders uiteraard.
Beste tijd in 4 jaar wist ik effe niet. Excuus, je bent beter ingevoerd dan ik.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:13 schreef TheArt het volgende:
Ze zwemt haar beste race in 4 jaar, dus ik denk dat ze zich wel beseft dat er gewoon niet meer in zat, ook die 9 honderdsten niet.
Aan de andere kant, het is dan wel het koningsnummer dat bij hun buit hoort. Voor het eerst sinds mensenheugenis.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:43 schreef TheArt het volgende:
Het begint inmiddels toch wel een behoorlijk slecht toernooi te worden voor de Australiërs. Ja er was goud voor de 4x100 vrij bij de dames, voor Horton en voor Chalmers, maar er vallen er toch ook een hele hoop door de mand.
Dat heeft totaal niets met elkaar te maken inderdaad. Een 100 deel je nog in, een 50m is vol gas vanaf het moment dat het startschot klinktquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 08:15 schreef Marcoss het volgende:
Hoe je de 100 indeelt, heeft toch niet zoveel maken met wat je kan op de 50? Dat lijkt me een vrij rare conclusie.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:43 schreef VacaLoca het volgende:
Ik droomde dat ik goud pakte. First person view in het zwembad en het moest uit de tenen komen. De finish leek kilometer ver weg. Maar gewonnen.
Werd helemaal buiten adem wakker
Nee de andere kant op, na haar gouden medailles, was ze ook niet overdreven blij. Ik heb haar nog nooit echt uit haar dak zien gaan na een belangrijke medaille. Die Groningse nuchterheid zit er toch wat meer in dan de Surinaamse uitbundigheid.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 10:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bij haar oogt het altijd redelijk onverschillig, dat zegt niet zoveel, denk ik.
Al kan ik me wel voorstellen dat je je niet heel druk maakt over een gemiste bronzen medaille als je al 3 gouden en 1 zilveren medaille in de kast hebt staan.
4 SLEquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog even de 50m reeksen kijken.
In die tijd zwemt Heemskerk zelfs 2 baantjes.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:00 schreef Aguero het volgende:
[..]
4 SLE
JALLOH Bunturabie
54.87
Wat een prachtige kwalificatietijd.
Fixedquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In die tijd zwemt zelfs Heemskerk 2 baantjes.
Erg he, veruit het hoogst mogelijke in je carrière bereiken en daar dan vol voor gaan enzo. Jeetje.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:03 schreef truedestiny het volgende:
Lekker jezelf voor lul zetten op de OS
Checkquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog even de 50m reeksen kijken.
15 seconden beter dan op het WK vorig jaar, dat belooft wat voor de toekomst.quote:
Hoe dan?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:06 schreef heywoodu het volgende:
Vorig jaar was het nog 54.87 op het WK en 51.56 in Brazzaville op de Africa Games, dus dit is wel een mooie vooruitgang ook
Hoewel ze in Sierra Leone naar het schijnt 40.12 gezwommen heeft dit jaar, dus dan is het weer iets minder progressie. Maar wel voor het eerst sub-40
In een land waar je prima kansen hebt om een beetje getraind zwemmer te worden wel ja.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe dan?
Een beetje getraind zwemmer zwemt dat met gemak.
Welke slag?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:08 schreef Snowbomb het volgende:
Nou ga ik de eerstvolgende keer in een 50 meter bad als niet-zwemmer ook eens kijken hoe snel ik ben.
noujam zwemmen..quote:
Kan me niet voorstellen dat een internationale zwemster nooit traintquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In een land waar je prima kansen hebt om een beetje getraind zwemmer te worden wel ja.
Ik zeg ook niet "nooit"quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat een internationale zwemster nooit traint
Nu niet meer neequote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:09 schreef heywoodu het volgende:
DeLuna zou geen Palaus kampioene worden.
Nou ja, de meeste (eigenlijk wel alle) zwemsters uit deze series kunnen wel wat techniektraining gebruiken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eric Moussambani kon destijds toch alleen maar trainen in het zwembad van een hotel?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dan kan ik me zo weer voorstellen dat het vinden van een degelijke techniektrainer ergens in Freetown ofzo weer niet al te makkelijk is.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:11 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Nou ja, de meeste (eigenlijk wel alle) zwemsters uit deze series kunnen wel wat techniektraining gebruiken.
Ik zou ze allemaal wel in een zwembad bij elkaar willen gooien.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En dan kan ik me zo weer voorstellen dat het vinden van een degelijke techniektrainer ergens in Freetown ofzo weer niet al te makkelijk is.
Mooi zwempakquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:16 schreef Nattekat het volgende:
Oh, die Boliviaanse gaat nu.
Hup Torrez
Ik kijk atletiek op de belg, daar gebeuren al historische dingen op dag 1quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:28 schreef Zorro het volgende:
Wat een late reacties? Op de Duitser was ze allang winnaar?
Kijk net zoals de rest gewoon een streamquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:28 schreef Zorro het volgende:
Wat een late reacties? Op de Duitser was ze allang winnaar?
Sorryquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kijk net zoals de rest gewoon een stream
Zoiets ja. 24,7 is meer dan prima.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:28 schreef Collide het volgende:
Hoeveel moet je ongeveer zwemmen voor een finale plaats, onder de 24,9?
Teveel tegelijkquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kijk atletiek op de belg, daar gebeuren al historische dingen op dag 1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |