noujam zwemmen..quote:
Kan me niet voorstellen dat een internationale zwemster nooit traintquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In een land waar je prima kansen hebt om een beetje getraind zwemmer te worden wel ja.
Ik zeg ook niet "nooit"quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat een internationale zwemster nooit traint
Nu niet meer neequote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:09 schreef heywoodu het volgende:
DeLuna zou geen Palaus kampioene worden.
Nou ja, de meeste (eigenlijk wel alle) zwemsters uit deze series kunnen wel wat techniektraining gebruiken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eric Moussambani kon destijds toch alleen maar trainen in het zwembad van een hotel?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dan kan ik me zo weer voorstellen dat het vinden van een degelijke techniektrainer ergens in Freetown ofzo weer niet al te makkelijk is.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:11 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Nou ja, de meeste (eigenlijk wel alle) zwemsters uit deze series kunnen wel wat techniektraining gebruiken.
Ik zou ze allemaal wel in een zwembad bij elkaar willen gooien.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En dan kan ik me zo weer voorstellen dat het vinden van een degelijke techniektrainer ergens in Freetown ofzo weer niet al te makkelijk is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |