Dat is een hele andere discussie. Ik neem aan dat ze gewoon met het jaar 0 zijn begonnen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 04:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Technisch niet want de eeuw begon in 2001.
Maar ik wel. Bij de estafettes zat ook niemand van 2000 lijkt mequote:Op vrijdag 12 augustus 2016 04:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja Hernandez wel. Maar ik wist dat die user dat niet bedoelde.
Het ging voor die user om überhaupt het laten zien. Ik zei het niet he.quote:
Ja, maar jij kwam er niet mee he.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 04:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar ik wel. Bij de estafettes zat ook niemand van 2000 lijkt me
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 04:44 schreef Poepz0r het volgende:
Phelps wel een flinke neus voor een Amerikaan. Dacht dat alleen Joodse mensen zulken neuzen hadden. Komt toch ff binnen op je Ultra HD TV.
En 50 vergokt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 04:43 schreef Windhapper het volgende:
Die Phelps heeft in zijn leven een kleine 60miljoen bij elkaar gezwomen.
Daarvoor krijg je deze twee races nog caeau.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 04:46 schreef DeLuna het volgende:
Zo ik ben bijgekomen hoorWat een finale
VOC mentaliteit.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 04:46 schreef Rabieluh het volgende:
We moeten zijn lichaam analyseren en mensen fokken met zulke eigenschappen. Alles voor goud.
Was mooier geweest als deze eerder waren.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 04:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daarvoor krijg je deze twee races nog caeau.
Verkapte opmerking om te laten weten dat je een Ultra HD TV hebt, we hebben je wel doorquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 04:44 schreef Poepz0r het volgende:
Phelps wel een flinke neus voor een Amerikaan. Dacht dat alleen Joodse mensen zulken neuzen hadden. Komt toch ff binnen op je Ultra HD TV.
Doen, die Phelps komt nu met een WR.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 04:46 schreef DeLuna het volgende:
Ik kan boeken schrijven over die finale man jongejongejonge
Weertman komt nog. Gouden PLAKquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 04:46 schreef Pino112 het volgende:
Kromo faalt als enige van Nederland niet dit zwemtoernooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |