SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sYou better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klinkt alsof je langzaam maar zeker aan de beterende hand bent
Dat zou je nu ook al kunnen doen met mijn gigantische conditie hoorquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Elf
Heb vanavond nog naar de zingende paddestoelen van de Efteling geluisterd. Heeft natuurlijk niets met jou te makenmaar toch
Gaat wel OK, redelijk wel, etc, revalideren, pijn, slapen, pijn, nog meer slapen, revalideren
Over 1,5 jaar loop ik jullie er bij de R49 marathon allemaal uit
Ow ik weet niet eens of ik android 6 heb op mijn S6quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nou ja, eerder dat ik dan iets uit te leggen heb aan Lucky![]()
En ik ga mijn nagelnieuwe foon (nog) niet rooten.Daar wacht ik keurig watjaartjes mee
![]()
Plus ik heb nu Android 6, maximaal 2TB opslagruimte als ik ZOU willen.
Dus de noodzaak is er zeg maar ook niet
Was ik zoek dan?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:05 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig had als TT willen maken:
Waar Muis terug is, maar toch kwijt is...
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het was nu ook wel heeeeel gemakkelijk met een muis-loze Knokkels...
HTCquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:06 schreef knokkels het volgende:
Mijn TT zou zijn geweest: Deze TT werd u aangeboden door TeamViewer/HTC One A9
https://www.galaxyclub.nl(...)6-marshmallow-updatequote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow ik weet niet eens of ik android 6 heb op mijn S6
Ding update wel steeds
Samsung S7 was me te groot, Huawei heb ik een aversie tegen, A9 voldeed wel aan mijn eisenlijstjequote:
Ah, ja marshmallow .01 heb ikquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:08 schreef knokkels het volgende:
[..]
https://www.galaxyclub.nl(...)6-marshmallow-update
De staking van Gup is voorbij. Het obstinate gedrag was even vervelend, maar Gup doet nu weer normaal.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:07 schreef MaryMouse het volgende:
Maarre, hoest nu hier?
Gup doet weer netjes zijn werk na de 'grote crash' ?
De IJsman werkt naar behoren?
Rob is nog steeds incommunicado?
Oh, als Knokkels een mechanische muis mist dan moet ie ff onder het bureau kijken (niet zijn kop stoten uiteraard!), als het een echte is.......quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, jij bent terugMaar de muis van Knokkels is / was kwijt.
Nee joh, mijn muis ligt naast me. Terwijl ik bezig was met mijn show in te roosteren, stopte ie er alleen mee. Kan alleen nog maar de rechtermuisknop gebruikenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, jij bent terugMaar de muis van Knokkels is / was kwijt.
IJsman is de streamserverquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De staking van Gup is voorbij. Het obstinate gedrag was even vervelend, maar Gup doet nu weer normaal.
De IJsman?Heb ik iets gemist?
Gup is liev, hij kent nu naast Bomfunk een berg leuke rap.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:07 schreef MaryMouse het volgende:
Maarre, hoest nu hier?
Gup doet weer netjes zijn werk na de 'grote crash' ?
De IJsman werkt naar behoren?
Rob is nog steeds incommunicado?
L2B zou willen dat dat waar wasquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nee joh, mijn muis ligt naast me.
Ik kan mijn muis wel naar hem toezenden, als ie daar blij van wordt?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
L2B zou willen dat dat waar was
IJsman a.k.a. Frosty?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
IJsman is de streamserver
website, gup, ijsman
dat zijn de drie servers
Leuke rapquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gup is liev, hij kent nu naast Bomfunk een berg leuke rap.![]()
de IJsman? Hebben we gratis ijs gemist?
Rob was er wel een tijdje geleden. Leuke show.
Uh.........quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik kan mijn muis wel naar hem toezenden, als ie daar blij van wordt?
oeh, interessant idee. paar krokodillenbekjes, en verbinden met de batterijen, en dan dmv die citroenen stroom opwekken. Zou dat werken?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh.........
Ik weet niet. Vreet die muis ook citroenen aan?
wel steeds minder heb ik het ideequote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:18 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ga maar weer verder met de gupdate. SofD nog steeds, Boumfunck waarschijnlijk ook?
Werkt allemaal goed, geloof ikquote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
oeh, interessant idee. paar krokodillenbekjes, en verbinden met de batterijen, en dan dmv die citroenen stroom opwekken. Zou dat werken?
Ik heb de afgelopen weken amper geluisterdquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Werkt allemaal goed, geloof ikIk heb geen problemen, trouwens.
* Elfletterig heeft trouwens al een paar keer Muis-referenties gemaakt in zijn show.
En komende maandag zit er wéér iets Muis-gerelateerds in de show....
Slaap is goed, je hebt genoeg om van te herstellen, toch?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen weken amper geluisterd
Slaap veel en ga zo weer slapen.
Ik heb daar alle vertrouwen inquote:
Alle begrip daarvoorquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen weken amper geluisterd
Slaap veel en ga zo weer slapen.
Ik draai veel nieuwe muziek en doe eens in de zoveel weken een round-up. Dus ik pas een beetje op de tent, wat dat betreft.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb daar alle vertrouwen in
Zodra ik weer een beetje uit de lappenmand ben ga ik ook wel weer draaien hoor
Maar nog even geen voorbereide shows, zoals Top of Flop
Ik wil wel, maar kan gewoon nog niet
Dat waardeer ik heel ergquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Alle begrip daarvoorJe herstel gaat uiteraard voor. Het was meer zo bedoeld als: we denken aan je!
Had je tijdelijk Top of Flop niet kunnen overnemen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik draai veel nieuwe muziek en doe eens in de zoveel weken een round-up. Dus ik pas een beetje op de tent, wat dat betreft.
Zou ik niet passend hebben gevonden. Dat is namelijk jouw showquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Had je tijdelijk Top of Flop niet kunnen overnemen?
Bedenk ik mij nu pas. Dacht daar niet aan toen ik op de IC lag.
Hmmmm. Top of Flop is gewoon (denk ik) een leuke show die eigenlijk gewoon iedere twee weken gedraaid zou moeten/mogen worden. Zou eigenlijk niet DJ afhankelijk mogen zijn.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zou ik niet passend hebben gevonden. Dat is namelijk jouw showMaar ik zorg wel voor nieuwe muziek.
Wat doe je morgen? Geef ik je weer Reiki als je het wiltquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb daar alle vertrouwen in
Zodra ik weer een beetje uit de lappenmand ben ga ik ook wel weer draaien hoor
Maar nog even geen voorbereide shows, zoals Top of Flop
Ik wil wel, maar kan gewoon nog niet
Wel een goed punt, eigenlijk.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmmm. Top of Flop is gewoon (denk ik) een leuke show die eigenlijk gewoon iedere twee weken gedraaid zou moeten/mogen worden. Zou eigenlijk niet DJ afhankelijk mogen zijn.
Maarik kom terug
That's the spiritquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmmm. Top of Flop is gewoon (denk ik) een leuke show die eigenlijk gewoon iedere twee weken gedraaid zou moeten/mogen worden. Zou eigenlijk niet DJ afhankelijk mogen zijn.
Maarik kom terug
Vandaag uitslaap dagquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wat doe je morgen? Geef ik je weer Reiki als je het wilt![]()
En doe het allemaal op je eigen, ruuuuuuuuustige tempo
Stofzuigen en dweilen.. Ik ga er morgen weer een poging aan wagen. Vandaag gedaan, en later gezien dat ik wat stukjes heb gemist. Ik moet wennen aan mijn stofzuigerquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vandaag uitslaap dag
Oh, en het huis stofzuigen en dweilen
Als dat gaat lukken
Voorlopig nog geen Top of Flop van mijn handquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wel een goed punt, eigenlijk.![]()
Maar toch, het is ook wel "jouw" show. Denk dat weinig mensen het zo leuk doen als jij.
Leuk. Ja.![]()
En jij gaat beter dan ooit terugkomen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Voorlopig nog geen Top of Flop van mijn hand
Ben echt druk met doktersbezoeken, fysio, revalideren etc. etc.
kan nu al 850 meter lopen![]()
Je kan stofzuig en dweil robotten kopenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
Stofzuigen en dweilen.. Ik ga er morgen weer een poging aan wagen. Vandaag gedaan, en later gezien dat ik wat stukjes heb gemist. Ik moet wennen aan mijn stofzuiger
'
Ik doe wel voorzichtig hoorquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:36 schreef knokkels het volgende:
[..]Heldin
![]()
Als je maar voorzichtig aan doet
Geen punt. Toch bedankt voor de moeite.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:36 schreef knokkels het volgende:
Maar ik ga zo rustig aan naar mijn bed.!
Gaap enzo.. Slaap lekker MuisLeuk je weer even te zien
![]()
Slaap lekker Elf, sorry dat de show niet door kon gaan.
Is L2B ook te huur?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je kan stofzuig en dweil robotten kopen
Ik vind ze alleen nogal duur, en betwijfel of ze zo goed zijn als een echte originele L2B![]()
Nét wat ik nodig heb, dank je welquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 07:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Het is vrijdag, dus dan mag er weer iets lekkers bij de koffie!
[ afbeelding ]
Alsjeblieft, just me.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 07:29 schreef just me het volgende:
[..]
Nét wat ik nodig heb, dank je wel
Voor vanmiddag heb ik droog weer besteld.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 07:37 schreef just me het volgende:
Vanmorgen poetsen en vanmiddag golftoernooi, nu maar hopen dat het vanmiddag droog blijft
Zo vroeg al?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 07:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
computer crashede op het verkeerde moment
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 07:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
gisteravond terwijl ik aan het draaien was.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 07:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Gaat lekkerquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 10:02 schreef just me het volgende:
* just me is aan t poetsen, mensen zijn op vakantie, vaatwasser vol dus ik zet m aan, wil er later nog iets bijzetten... Stoom is zo heet dat het brandalarm afgaat
Nou het is allemaal blinkend schoon, nu snel omkleden en naar het golftoernooiquote:
Veel plezierquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:07 schreef just me het volgende:
[..]
Nou het is allemaal blinkend schoon, nu snel omkleden en naar het golftoernooi
Ik was net ingeschakeld; ik hoorde alleen stiltequote:Op vrijdag 12 augustus 2016 07:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Net zoals nu.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik was net ingeschakeld; ik hoorde alleen stilte
Maar dat was het dus.... - gelukkig was er niks vervelends met jezelf aan de hand.
Hmmmz, de muis is dus echt zum teufel?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:35 schreef knokkels het volgende:
10 minuten bezig om met mijn muis naar het topic te komen![]()
Nieuwe batterijen: mislukt
PC gereboot? USB receiver er uit en er weer in gedaan? (Ook in een andere aansluiting?)quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:39 schreef knokkels het volgende:
Yep, sterker nog.. volgens mij is ie bezeten.
quote:
Inderdaad.... weer stiltequote:
Heeft ze misschien een kabeltje doorgeknaagd?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Inderdaad.... weer stilte![]()
Gisterenavond was Muis nog in het topic en vroeg ze nog naar Gup; toen was alles nog goed.
Ik denk dat Gup gewoon weer ongesteld is.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Heeft ze misschien een kabeltje doorgeknaagd?
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik denk dat Gup gewoon weer ongesteld is.
Rheintal? Of waar ben je?quote:
quote:
Klinkt helemaal primaquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Morgen Rhein in Flammen tussen Boppard (waar ik nu zit) en Koblenz. 40 Kilometer varen met vuurwerken in elke stad waar je langs komt...
We hadden het er net over om dat ook eens vanaf Keulen te doen, afzakken langs de Rijn. Genoeg te zien/doen hier...quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Klinkt helemaal prima
Ben er alleen maar met de ICE doorheen gejakkerd, gaat net wat te snel om dingen goed te bekijken. Wil ook wel een keer rustigaan terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |