Net zoals nu.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik was net ingeschakeld; ik hoorde alleen stilte
Maar dat was het dus.... - gelukkig was er niks vervelends met jezelf aan de hand.
Hmmmz, de muis is dus echt zum teufel?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:35 schreef knokkels het volgende:
10 minuten bezig om met mijn muis naar het topic te komen![]()
Nieuwe batterijen: mislukt
PC gereboot? USB receiver er uit en er weer in gedaan? (Ook in een andere aansluiting?)quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:39 schreef knokkels het volgende:
Yep, sterker nog.. volgens mij is ie bezeten.
quote:
Inderdaad.... weer stiltequote:
Heeft ze misschien een kabeltje doorgeknaagd?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Inderdaad.... weer stilte![]()
Gisterenavond was Muis nog in het topic en vroeg ze nog naar Gup; toen was alles nog goed.
Ik denk dat Gup gewoon weer ongesteld is.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Heeft ze misschien een kabeltje doorgeknaagd?
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik denk dat Gup gewoon weer ongesteld is.
Rheintal? Of waar ben je?quote:
quote:
Klinkt helemaal primaquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Morgen Rhein in Flammen tussen Boppard (waar ik nu zit) en Koblenz. 40 Kilometer varen met vuurwerken in elke stad waar je langs komt...
We hadden het er net over om dat ook eens vanaf Keulen te doen, afzakken langs de Rijn. Genoeg te zien/doen hier...quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Klinkt helemaal prima
Ben er alleen maar met de ICE doorheen gejakkerd, gaat net wat te snel om dingen goed te bekijken. Wil ook wel een keer rustigaan terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |