Je kan stofzuig en dweil robotten kopenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
Stofzuigen en dweilen.. Ik ga er morgen weer een poging aan wagen. Vandaag gedaan, en later gezien dat ik wat stukjes heb gemist. Ik moet wennen aan mijn stofzuiger
'
Ik doe wel voorzichtig hoorquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:36 schreef knokkels het volgende:
[..]Heldin
![]()
Als je maar voorzichtig aan doet
Geen punt. Toch bedankt voor de moeite.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:36 schreef knokkels het volgende:
Maar ik ga zo rustig aan naar mijn bed.!
Gaap enzo.. Slaap lekker MuisLeuk je weer even te zien
![]()
Slaap lekker Elf, sorry dat de show niet door kon gaan.
Is L2B ook te huur?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je kan stofzuig en dweil robotten kopen
Ik vind ze alleen nogal duur, en betwijfel of ze zo goed zijn als een echte originele L2B![]()
Nét wat ik nodig heb, dank je welquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 07:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Het is vrijdag, dus dan mag er weer iets lekkers bij de koffie!
[ afbeelding ]
Alsjeblieft, just me.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 07:29 schreef just me het volgende:
[..]
Nét wat ik nodig heb, dank je wel
Voor vanmiddag heb ik droog weer besteld.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 07:37 schreef just me het volgende:
Vanmorgen poetsen en vanmiddag golftoernooi, nu maar hopen dat het vanmiddag droog blijft
Zo vroeg al?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 07:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
computer crashede op het verkeerde moment
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 07:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
gisteravond terwijl ik aan het draaien was.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 07:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Gaat lekkerquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 10:02 schreef just me het volgende:
* just me is aan t poetsen, mensen zijn op vakantie, vaatwasser vol dus ik zet m aan, wil er later nog iets bijzetten... Stoom is zo heet dat het brandalarm afgaat
Nou het is allemaal blinkend schoon, nu snel omkleden en naar het golftoernooiquote:
Veel plezierquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:07 schreef just me het volgende:
[..]
Nou het is allemaal blinkend schoon, nu snel omkleden en naar het golftoernooi
Ik was net ingeschakeld; ik hoorde alleen stiltequote:Op vrijdag 12 augustus 2016 07:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Net zoals nu.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik was net ingeschakeld; ik hoorde alleen stilte
Maar dat was het dus.... - gelukkig was er niks vervelends met jezelf aan de hand.
Hmmmz, de muis is dus echt zum teufel?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:35 schreef knokkels het volgende:
10 minuten bezig om met mijn muis naar het topic te komen![]()
Nieuwe batterijen: mislukt
PC gereboot? USB receiver er uit en er weer in gedaan? (Ook in een andere aansluiting?)quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:39 schreef knokkels het volgende:
Yep, sterker nog.. volgens mij is ie bezeten.
quote:
Inderdaad.... weer stiltequote:
Heeft ze misschien een kabeltje doorgeknaagd?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Inderdaad.... weer stilte![]()
Gisterenavond was Muis nog in het topic en vroeg ze nog naar Gup; toen was alles nog goed.
Ik denk dat Gup gewoon weer ongesteld is.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Heeft ze misschien een kabeltje doorgeknaagd?
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik denk dat Gup gewoon weer ongesteld is.
Rheintal? Of waar ben je?quote:
quote:
Klinkt helemaal primaquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Morgen Rhein in Flammen tussen Boppard (waar ik nu zit) en Koblenz. 40 Kilometer varen met vuurwerken in elke stad waar je langs komt...
We hadden het er net over om dat ook eens vanaf Keulen te doen, afzakken langs de Rijn. Genoeg te zien/doen hier...quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Klinkt helemaal prima
Ben er alleen maar met de ICE doorheen gejakkerd, gaat net wat te snel om dingen goed te bekijken. Wil ook wel een keer rustigaan terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |