SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:38 schreef knokkels het volgende:
Wind en Zeilen, die heb ik lang niet gehoord!
[..]![]()
Zo maar even iets met aardappels, sperciebonen en texaanse cheeseburger doen![]()
2x naar de computer gegaan waar mijn aansteker ligt. 2x vergeten
Nog twee treden te gaanquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb Symph naar boven gestuurd. Met z'n kabeltje
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:42 schreef Doedezemaar het volgende:
bicycle race al geweest?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:44 schreef MadMaster het volgende:
Welke plaat mag bij de Olympische Gedachte niet ontbreken?
The winner takes it allquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:44 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:42 schreef Doedezemaar het volgende:
quote:
Pink Floyd - Run like hell ?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:44 schreef MadMaster het volgende:
Het was de sportzomer tune van 4 of 8 jaar geleden bij de NOS...quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit nummer vind ik trouwens op één of andere manier lekker positief overkomen!
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:49 schreef MadMaster het volgende:
Voor Yuri, die z'n billen heeft gebrand...
we all stand together paul mccartneyquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:44 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
we all stand together paul mccartney
quote:
Echt wel!quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:14 schreef Karzai het volgende:
echt zo,n las vegas cruise schip nummer
Cruisen in Las Vegas is iets anders...quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:14 schreef Karzai het volgende:
echt zo'n las vegas cruise schip nummer
Dat begrijp ik wel, denk alleen niet dat Peter C'nelis heeft gekend.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:52 schreef Doedezemaar het volgende:
En weer de associatie met Peter Fox
natuurlijk mag diequote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:54 schreef MadMaster het volgende:
Soul cha cha van Van McCoy, mag dat?
Is ook 70’s
Je zal je maar 2 uurtjes vervelen...quote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben half Ebay aan het leegkopen
en ik heb het draadje nog wel mee naar bovenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben half Ebay aan het leegkopen
voornamelijk feestdecoratiequote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je zal je maar 2 uurtjes vervelen...
er gingen wat menjes de schuilkelder in toen het hoorspel voor het eerst werd uitgezonden in Amrikaquote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:20 schreef MadMaster het volgende:
Live gezien in concert o.l.v. Jeff Wayne himself en met Justin Hayward, maar wat was dat saai...
I know, maar dat was erg lang geleden.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er gingen wat menjes de schuilkelder in toen het hoorspel voor het eerst werd uitgezonden in Amrika
Er is ook op watertorens geschoten en er hadden geloof ik ook een stuk of 3 mensen zelfmoord gepleegd?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er gingen wat menjes de schuilkelder in toen het hoorspel voor het eerst werd uitgezonden in Amrika
Ik ben 1x naar een optreden van Mothers Of Africa geweest.quote:
Zijn paard heeft wortelverslaving.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is Diederik al aan de coke of drank?
Hij kent Rio beter dan iedereen in teamNL.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:06 schreef Karzai het volgende:
ik vind het ook een beetje lullig voor yuri op elke kamer ligt een stapel condooms maar je mag geen feestje vieren
hij had wat mensen wakker gemaakt nou oke niet zo best ik vind die hele olympische spelen een beetje ziekelijk zoveel mogelijk gouden medailles voor je land halen tis een beetje prestige strijd tussen landen gewordenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hij kent Rio beter dan iedereen in teamNL.
Kijk met gekleurde bril, ken 2 of eigenlijk 4 deelnemers erg goed.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
hij had wat mensen wakker gemaakt nou oke niet zo best ik vind die hele olympische spelen een beetje ziekelijk zoveel mogelijk gouden medailles voor je land halen tis een beetje prestige strijd tussen landen geworden
Is dat al niet sinds 1896 het geval?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
hij had wat mensen wakker gemaakt nou oke niet zo best ik vind die hele olympische spelen een beetje ziekelijk zoveel mogelijk gouden medailles voor je land halen tis een beetje prestige strijd tussen landen geworden
Wat deden ze toen met verliezers?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dat al niet sinds 1896 het geval?
in de oudheid al natuurlijkquote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dat al niet sinds 1896 het geval?
Daar maakten ze chiros van...quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat deden ze toen met verliezers?
De OS vind ik wel leuk altijd om te kijken.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:28 schreef Karzai het volgende:
maar ik kan nog wel genieten van sport
Tot 5u wakker is redelijk normaal voor mij en ben weer op tijd wakker voor de middaguitzending.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:38 schreef Karzai het volgende:
tis een beetje teveel voor me ik kijk de hoogtepunten wel ik ga niet 12 uur per dag os kijken
ik kan nog niet rentenieren dus ik moet doordeweeks vroeg op ik heb twee jaar ook s'nachts geleefd was leuk maar ik heb nu een ander ritmequote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tot 5u wakker is redelijk normaal voor mij en ben weer op tijd wakker voor de middaguitzending.
Heb altijd in ploegendienst gewerkt, ging bijna dood in ochtenddienst, kwam bij in middagdienst en nachtdienst als vis in het water.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik kan nog niet rentenieren dus ik moet doordeweeks vroeg op ik heb twee jaar ook s'nachts geleefd was leuk maar ik heb nu een ander ritme
het went ik werk liever s''ochtends ben je vroeg weer thuisquote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb altijd in ploegendienst gewerkt, ging bijna dood in ochtenddienst, kwam bij middagdienst en nachtdienst al vis in het water.
Van 6 tot 14u, was bijna helemaal dood dan wanneer ik thuiskwam.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
het went ik werk liever s''ochtends ben je vroeg weer thuis
ik ben ook altijd stront chagerijnig sóchtends maar dat is niet mijn probleem ik doe gewoon m'n werk en mensen moeten me met rust latenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Van 6 tot 14u, was bijna helemaal dood dan wanneer ik thuiskwam.
Rest van de dag zo duf als wat en rond 23:00u werd ik weer wakker dan.
Dat was op mijn werk wat lastiger.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik ben ook altijd stront chagerijnig sóchtends maar dat is niet mijn probleem ik doe gewoon m'n werk en mensen moeten me met rust laten
bij mij ook maar ik heb zo mijn methodes ik ga in mijn bedje liggen morgen vroeg weer opquote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat was op mijn werk wat lastiger.
Relaxte muziek dit hoor.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 05:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik ben net terug in hotel
Erste avond dus rustig aan he
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 09:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
Muts was vrij vandaag en is nu boos op me.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Moet ik wel plannen vanavond met die OS.
Tijdens het kogelstoten dan...quote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Moet ik wel plannen vanavond met die OS.
17:13u komt Diederikquote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tijdens het kogelstoten dan...
geen idee, ex-schoonzusje heeft me uitgenodigdquote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
12 uurtje met kroket, uitsmijter en huzarensalade...?
Ah, dan zou ik iets anders bestellen...quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:04 schreef just me het volgende:
[..]
geen idee, ex-schoonzusje heeft me uitgenodigd
Net terug van lunchen met ex-schoonzusje, we lullen gewoon verder waar we ooit gestopt zijnquote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:34 schreef just me het volgende:
[..]
Net terug van lunchen met ex-schoonzusje, we lullen gewoon verder waar we ooit gestopt zijn
Neuh, die fase hebben we allang gehadquote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:35 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
lekker over ex-man/broertje roddelen
hoi just me
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:34 schreef just me het volgende:
[..]
Net terug van lunchen met ex-schoonzusje, we lullen gewoon verder waar we ooit gestopt zijn
Oh tofquote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:37 schreef just me het volgende:
[..]
Neuh, die fase hebben we allang gehad
gewoon lekker bijkletsen over de kinderen![]()
Haar zoon heeft eerdaags optreden in Paradiso dus wie weet gaat tante wel kijken
Ahhh beter, beter!quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:42 schreef knokkels het volgende:
![]()
* knokkels is errug blij met de nieuwe telefoon![]()
Klinkt sowieso beter dan mijn oude telefoon, en met een DAC ingebouwd klinkt het nog beter met de headphones
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
Deze set is een zootje want ben aardig van pad af.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahhh beter, beter!
Ja een goede DAC is wel errug prettig!
Follow the yellow brick luscious, sticky green roadquote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
Deze set is een zootje want ben aardig van pad af.
Denk je nog steeds dat je > 200GB nodig hebt?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:55 schreef knokkels het volgende:
[..]Zeker wel.
En ik heb nu net meer dan de helft van mijn opslagruimte in gebruik. nog 7GB over
![]()
Stuk beter dan mijn One S
Natuurlijk wel.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Denk je nog steeds dat je > 200GB nodig hebt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar hij is wel geschikt voor SD kaarten ot 2 TB. Heulie crêpeOp zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Hij wel, jij nog niet?quote:
Piet loopt hinnikend met een zadel op z'n rug op handen en voeten door de kamer met een bit in z'n mond...quote:
Ik had al zo'n vermoedenquote:
Muts die met een zweepje op de flank ramt.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Piet loopt hinnikend met een zadel op z'n rug op handen en voeten door de kamer met een bit in z'n mond...
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:45 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden
[..]
Muts die met een zweepje op de flank ramt.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Eindelijk weer een lang weekend vrij
Dat maakt heul niet uitquote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik heb alleen geen nieuwe muziek kunnen rippen/dlen, dus als jullie willen dat ik draai krijgen jullie nummers die jullie ws al 1 of 2 x eerderhebben gehoord.
ik zit ondertussen nota's te versturen dus draai maar gewoon lekkerquote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik open ruimte voor de verzoekjes die ik heb
Ik ga er van uit dat ik de enige aanwezige ben, dus ik pleur je er wel ff op. Ik kan je alleen maar tot 22.30 er op gooien, maar verlengen kan uiteraard, als niemand anders dan wil.quote:
Heheh maar serious tunes kan ook gelezen worden als echte hits he!quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
als ik serieuze tunes ga draaien,ben je het binnen een half uurtje zat.
Ik zal kijken of ik genoeg serieues heb om de eerste 30minuten vol te kunnen draaien.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Heheh maar serious tunes kan ook gelezen worden als echte hits he!These tunes are SERIOUS!
Hehehe nee man, draai gewoon lekker wat je zelf wil!quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik zal kijken of ik genoeg serieues heb om de eerste 30minuten vol te kunnen draaien.
Ik pas me aan de stemming aanquote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe nee man, draai gewoon lekker wat je zelf wil!
Welk effect?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:47 schreef ToT het volgende:
Hiopelijk heeft DIT nummer dan GEEN effect op je!
Nou ja, die vorige dus!
Dat is het mooie van een soort muziek draaien, omdat het voor het gewone oor hetzelfde klinkt zullen de die-hards alleen maar herkennen dat ik hetzelfde draai.quote:
Nee het was gewoon een flauwe verwijzing naar die titel, aangezien er "impotency" in voor kwam!quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat is het mooie van een soort muziek draaien, omdat het voor het gewone oor hetzelfde klinkt zullen de die-hards alleen maar herkennen dat ik hetzelfde draai.
Ik zal de oma rap denk ik welnog gaan draaien.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:07 schreef just me het volgende:
50 nota's verstuurd
![]()
lekkere muziekjes
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:07 schreef just me het volgende:
50 nota's verstuurd
![]()
lekkere muziekjes
Ik ben nog wel even bezig maar pak er nu een versnapering bijquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik zal de oma rap denk ik welnog gaan draaien.
ik ben lekker rustig hèquote:
Proost!quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:11 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben nog wel even bezig maar pak er nu een versnapering bij
bier is op dus maar aan de Schrobbelèrquote:
Ik ga zo, na het koffertje inpakken, een whisky pakken.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:29 schreef just me het volgende:
[..]
bier is op dus maar aan de Schrobbelèr
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga zo, na het koffertje inpakken, een whisky pakken.
Heb nog een sample uit 1962 staan. Is er prima weer voor.
En goedenavond...
De stem is niet te verdragen alsde dj/producer er niet boven uitsteekt.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:34 schreef MadMaster het volgende:
Ik dacht dat Eminem buiten de scope van Paro lag...
Dit is echt zo'n dad joke.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:50 schreef just me het volgende:
LOL moest even een printscreen maken, maar eerst alle andere vensters gesloten
waarvan?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:50 schreef just me het volgende:
LOL moest even een printscreen maken, maar eerst alle andere vensters gesloten
Radio 49 topicquote:
zelfs ik heb recht op enige privacyquote:
Solliciteer je met dat tongetje nou weer voor een plekje in de Josti Band?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De stem is niet te verdragen alsde dj/producer er niet boven uitsteekt.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:56 schreef just me het volgende:
[..]
Radio 49 topic
[..]
zelfs ik heb recht op enige privacy
Ja nu ben ik benieuwd naar de andere tabbladen....quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:56 schreef just me het volgende:
[..]
Radio 49 topic
[..]
zelfs ik heb recht op enige privacy
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:58 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ja nu ben ik benieuwd naar de andere tabbladen....
Je kunt ook gewoon incognito gaan als je naar websites gaat waar je liever niet over wilt vertellen.quote:
R49, Fok!stok en de rest houd ik privéquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:00 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon incognito gaan als je naar websites gaat waar je liever niet over wilt vertellen.![]()
Ik heb zo'n vermoeden dat het nog wel meevalt met op welke websites je zat. Maar ja, als je zegt dat je het privé wilt houden dan maak je ons wel erg benieuwder.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:02 schreef just me het volgende:
[..]
R49, Fok!stok en de rest houd ik privé
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:04 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat het nog wel meevalt met op welke websites je zat. Maar ja, als je zegt dat je het privé wilt houden dan maak je ons wel erg benieuwder.
Dan zou je tot middernacht doorgaan!quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Iemand er bezwaar tegen als ik een half uur verleng?
Nopequote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Iemand er bezwaar tegen als ik een half uur verleng?
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan zou je tot middernacht doorgaan!
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:26 schreef just me het volgende:
* just me gaat afsluiten!
dank je wel voor de fijne muziekjes
Hehehe wie is die mysterieuze luisteraar?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Er is nog een andere luisteraar afgezien van je
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
sorry, toiletbezoekwas langer dan geplanned
sorryquote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:08 schreef knokkels het volgende:
[..]
sorry![]()
Nieuwe telefoon, ultiem absurd slaaprooster alweer.
Het ene heeft niets met het andere te maken overigens
Howdoquote:
Ow ik zat hier al te reconnecten!quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:10 schreef knokkels het volgende:
[..]
Howdo![]()
stream dood?
![]()
PaRo?Waar is u
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:11 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig is net weer thuis, schakelt in, maar hoort stilte op Radio 49
Hebben we het nou gemist?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
sorry, toiletbezoekwas langer dan geplanned
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:11 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig is net weer thuis, schakelt in, maar hoort stilte op Radio 49
euhhquote:
Kweenie?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:21 schreef knokkels het volgende:
Ligt het aan mij of klinkt het een beetje vaag?
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Kweenie?Ga jij eens wat draaien, misschien dat we verschil horen?
Gelukkig niet Muis met een hoofdletter.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:45 schreef knokkels het volgende:
Meen je niet he, begin net mijn show en *plop* muis kapt er mee
Nee, mijn muisquote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gelukkig niet Muis met een hoofdletter.
Of dat Muis er de brui aan gaf meteen nadat / omdat jij een spontane show start...quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:48 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nee, mijn muisNiet Lucky's muis.
Zou apart zijn als ik met Lucky's muis op mijn bureau zat
Hmmm... vervelendquote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:50 schreef knokkels het volgende:
Dit gaat lekker, ik kom er niet in. en mijn telefoon als muis gebruiken, is het ook niet.
En ook mic, autodj/queue/manual. Gaat hem niet worden, helaasquote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:54 schreef knokkels het volgende:
Nope, dat wordt hem dus niet helaas.
Had ik tussen 2 monitoren moeten switchen via TeamViewer, en dan ook nummers queuen.. Mea Culpa
Nee dat wil ik wel gelovenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:50 schreef knokkels het volgende:
Dit gaat lekker, ik kom er niet in. en mijn telefoon als muis gebruiken, is het ook niet.
Ik heb daarvoor ook uiteraard niet de juiste toegangsrechten. Nudge nudge, wink winkquote:
Gewoon foon ff rooten, dan komen de ratten muizen welquote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:58 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb daarvoor ook uiteraard niet de juiste toegangsrechten. Nudge nudge, wink wink![]()
Ha! Muis![]()
Hoe is ie?
quote:
Klinkt alsof je langzaam maar zeker aan de beterende hand bentquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Elf
Heb vanavond nog naar de zingende paddestoelen van de Efteling geluisterd. Heeft natuurlijk niets met jou te makenmaar toch
Gaat wel OK, redelijk wel, etc, revalideren, pijn, slapen, pijn, nog meer slapen, revalideren
Over 1,5 jaar loop ik jullie er bij de R49 marathon allemaal uit
Nou ja, eerder dat ik dan iets uit te leggen heb aan Luckyquote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gewoon foon ff rooten, dan komen de ratten muizen wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |