Piet loopt hinnikend met een zadel op z'n rug op handen en voeten door de kamer met een bit in z'n mond...quote:
Ik had al zo'n vermoedenquote:
Muts die met een zweepje op de flank ramt.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Piet loopt hinnikend met een zadel op z'n rug op handen en voeten door de kamer met een bit in z'n mond...
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 17:45 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden
[..]
Muts die met een zweepje op de flank ramt.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Eindelijk weer een lang weekend vrij
Dat maakt heul niet uitquote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik heb alleen geen nieuwe muziek kunnen rippen/dlen, dus als jullie willen dat ik draai krijgen jullie nummers die jullie ws al 1 of 2 x eerderhebben gehoord.
ik zit ondertussen nota's te versturen dus draai maar gewoon lekkerquote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik open ruimte voor de verzoekjes die ik heb
Ik ga er van uit dat ik de enige aanwezige ben, dus ik pleur je er wel ff op. Ik kan je alleen maar tot 22.30 er op gooien, maar verlengen kan uiteraard, als niemand anders dan wil.quote:
Heheh maar serious tunes kan ook gelezen worden als echte hits he!quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
als ik serieuze tunes ga draaien,ben je het binnen een half uurtje zat.
Ik zal kijken of ik genoeg serieues heb om de eerste 30minuten vol te kunnen draaien.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Heheh maar serious tunes kan ook gelezen worden als echte hits he!These tunes are SERIOUS!
Hehehe nee man, draai gewoon lekker wat je zelf wil!quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik zal kijken of ik genoeg serieues heb om de eerste 30minuten vol te kunnen draaien.
Ik pas me aan de stemming aanquote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe nee man, draai gewoon lekker wat je zelf wil!
Welk effect?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:47 schreef ToT het volgende:
Hiopelijk heeft DIT nummer dan GEEN effect op je!
Nou ja, die vorige dus!
Dat is het mooie van een soort muziek draaien, omdat het voor het gewone oor hetzelfde klinkt zullen de die-hards alleen maar herkennen dat ik hetzelfde draai.quote:
Nee het was gewoon een flauwe verwijzing naar die titel, aangezien er "impotency" in voor kwam!quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat is het mooie van een soort muziek draaien, omdat het voor het gewone oor hetzelfde klinkt zullen de die-hards alleen maar herkennen dat ik hetzelfde draai.
Ik zal de oma rap denk ik welnog gaan draaien.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:07 schreef just me het volgende:
50 nota's verstuurd
![]()
lekkere muziekjes
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:07 schreef just me het volgende:
50 nota's verstuurd
![]()
lekkere muziekjes
Ik ben nog wel even bezig maar pak er nu een versnapering bijquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik zal de oma rap denk ik welnog gaan draaien.
ik ben lekker rustig hèquote:
Proost!quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:11 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben nog wel even bezig maar pak er nu een versnapering bij
bier is op dus maar aan de Schrobbelèrquote:
Ik ga zo, na het koffertje inpakken, een whisky pakken.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:29 schreef just me het volgende:
[..]
bier is op dus maar aan de Schrobbelèr
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga zo, na het koffertje inpakken, een whisky pakken.
Heb nog een sample uit 1962 staan. Is er prima weer voor.
En goedenavond...
De stem is niet te verdragen alsde dj/producer er niet boven uitsteekt.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:34 schreef MadMaster het volgende:
Ik dacht dat Eminem buiten de scope van Paro lag...
Dit is echt zo'n dad joke.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:50 schreef just me het volgende:
LOL moest even een printscreen maken, maar eerst alle andere vensters gesloten
waarvan?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:50 schreef just me het volgende:
LOL moest even een printscreen maken, maar eerst alle andere vensters gesloten
Radio 49 topicquote:
zelfs ik heb recht op enige privacyquote:
Solliciteer je met dat tongetje nou weer voor een plekje in de Josti Band?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De stem is niet te verdragen alsde dj/producer er niet boven uitsteekt.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:56 schreef just me het volgende:
[..]
Radio 49 topic
[..]
zelfs ik heb recht op enige privacy
Ja nu ben ik benieuwd naar de andere tabbladen....quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:56 schreef just me het volgende:
[..]
Radio 49 topic
[..]
zelfs ik heb recht op enige privacy
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:58 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ja nu ben ik benieuwd naar de andere tabbladen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |