Kijk met gekleurde bril, ken 2 of eigenlijk 4 deelnemers erg goed.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
hij had wat mensen wakker gemaakt nou oke niet zo best ik vind die hele olympische spelen een beetje ziekelijk zoveel mogelijk gouden medailles voor je land halen tis een beetje prestige strijd tussen landen geworden
Is dat al niet sinds 1896 het geval?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
hij had wat mensen wakker gemaakt nou oke niet zo best ik vind die hele olympische spelen een beetje ziekelijk zoveel mogelijk gouden medailles voor je land halen tis een beetje prestige strijd tussen landen geworden
Wat deden ze toen met verliezers?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dat al niet sinds 1896 het geval?
in de oudheid al natuurlijkquote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dat al niet sinds 1896 het geval?
Daar maakten ze chiros van...quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat deden ze toen met verliezers?
De OS vind ik wel leuk altijd om te kijken.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:28 schreef Karzai het volgende:
maar ik kan nog wel genieten van sport
Tot 5u wakker is redelijk normaal voor mij en ben weer op tijd wakker voor de middaguitzending.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:38 schreef Karzai het volgende:
tis een beetje teveel voor me ik kijk de hoogtepunten wel ik ga niet 12 uur per dag os kijken
ik kan nog niet rentenieren dus ik moet doordeweeks vroeg op ik heb twee jaar ook s'nachts geleefd was leuk maar ik heb nu een ander ritmequote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tot 5u wakker is redelijk normaal voor mij en ben weer op tijd wakker voor de middaguitzending.
Heb altijd in ploegendienst gewerkt, ging bijna dood in ochtenddienst, kwam bij in middagdienst en nachtdienst als vis in het water.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik kan nog niet rentenieren dus ik moet doordeweeks vroeg op ik heb twee jaar ook s'nachts geleefd was leuk maar ik heb nu een ander ritme
het went ik werk liever s''ochtends ben je vroeg weer thuisquote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb altijd in ploegendienst gewerkt, ging bijna dood in ochtenddienst, kwam bij middagdienst en nachtdienst al vis in het water.
Van 6 tot 14u, was bijna helemaal dood dan wanneer ik thuiskwam.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
het went ik werk liever s''ochtends ben je vroeg weer thuis
ik ben ook altijd stront chagerijnig sóchtends maar dat is niet mijn probleem ik doe gewoon m'n werk en mensen moeten me met rust latenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Van 6 tot 14u, was bijna helemaal dood dan wanneer ik thuiskwam.
Rest van de dag zo duf als wat en rond 23:00u werd ik weer wakker dan.
Dat was op mijn werk wat lastiger.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik ben ook altijd stront chagerijnig sóchtends maar dat is niet mijn probleem ik doe gewoon m'n werk en mensen moeten me met rust laten
bij mij ook maar ik heb zo mijn methodes ik ga in mijn bedje liggen morgen vroeg weer opquote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat was op mijn werk wat lastiger.
Relaxte muziek dit hoor.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 05:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik ben net terug in hotel
Erste avond dus rustig aan he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |