Je zal je maar 2 uurtjes vervelen...quote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben half Ebay aan het leegkopen
en ik heb het draadje nog wel mee naar bovenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben half Ebay aan het leegkopen
voornamelijk feestdecoratiequote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je zal je maar 2 uurtjes vervelen...
er gingen wat menjes de schuilkelder in toen het hoorspel voor het eerst werd uitgezonden in Amrikaquote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:20 schreef MadMaster het volgende:
Live gezien in concert o.l.v. Jeff Wayne himself en met Justin Hayward, maar wat was dat saai...
I know, maar dat was erg lang geleden.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er gingen wat menjes de schuilkelder in toen het hoorspel voor het eerst werd uitgezonden in Amrika
Er is ook op watertorens geschoten en er hadden geloof ik ook een stuk of 3 mensen zelfmoord gepleegd?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er gingen wat menjes de schuilkelder in toen het hoorspel voor het eerst werd uitgezonden in Amrika
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |