De teksten dan, de filmpjes maken ze niet zelf.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:53 schreef komrad het volgende:
[..]
vooral de medewerkers van de NOS als je die filmpjes ziet
BBC zal zo toch wel baanwielrennen laten zien?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als de streams het niet doen blijkt het manco bij de NOS ineens wel heel groot.
Lijkt me wel maar ik wil ook turnen zienquote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:55 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
BBC zal zo toch wel baanwielrennen laten zien?
wat denk je?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:55 schreef Geo4kant het volgende:
Hoe is het afgelopen bij het dubbel tennis met Bertens?
Dat was semi live bij de NOS. Uiteindelijk helaas toch weggegeven.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:55 schreef Geo4kant het volgende:
Hoe is het afgelopen bij het dubbel tennis met Bertens?
Turnen bij de Duitsers?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me wel maar ik wil ook turnen zien
Wou zeggen gewonnen, omdat ze goed begonnen, maar gezien heel veel falen zullen ze wel 2-1 verloren hebben?quote:
Kritiek wel ja, maar je kan het ook gewoon fatsoenlijk verwoorden.quote:
Dat laatstequote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wou zeggen gewonnen, omdat ze goed begonnen, maar gezien heel veel falen zullen ze wel 2-1 verloren hebben?
Dat hopen we dan maar ja, of de Belg.quote:
Bagger in plaats van kut had zeker gemogen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Kritiek wel ja, maar je kan het ook gewoon fatsoenlijk verwoorden.
Bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:57 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Bagger in plaats van kut had zeker gemogen.
okee ff fapje plegenquote:
Jawelquote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:59 schreef Childofthe90s het volgende:
Dit gun ik de NOS ook weer niet
Kunnen ze weinig aan doen natuurlijk, kut is het welquote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:59 schreef Childofthe90s het volgende:
Dit gun ik de NOS ook weer niet
"Hoe moet ik dat weten?"quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:00 schreef marcodej het volgende:
"Wat voelt ze nu?"
Goeie vraag weer Dioon.
Ja heel irritant telkens dit soort afgekauwde vragenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:00 schreef marcodej het volgende:
"Wat voelt ze nu?"
Goeie vraag weer Dioon.
We missen dus eigenlijk niks, het is maar een gevoel.quote:Het is een luxe dat je als kijker online zoveel keus hebt. Maar dat is ook meteen het probleem. Het feit dat je alles kunt zien, geeft je ook het gevoel dat je van alles mist.
"Een onbehagelijk gevoel door die vreselijke pakjes"quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:00 schreef marcodej het volgende:
"Wat voelt ze nu?"
Goeie vraag weer Dioon.
Vanmiddag danquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:01 schreef Falco het volgende:
[..]
Ja heel irritant telkens dit soort afgekauwde vragen
Wel deels mee eens, maar dan nog kunnen ze wel íets meer aanbiedenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:01 schreef Aguero het volgende:
[..]
We missen dus eigenlijk niks, het is maar een gevoel.
Enkel met een UK IP-adres te bereiken.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:02 schreef Nober het volgende:
http://www.bbc.co.uk/iplayer/group/p04375l6
Misschien werkt dit.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hier nog steeds niet. Dan maar de BBC.
Hier ook maar die judo stream kwam maar niet online dus ik ging F5en en toen was NOS.nl offline.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:04 schreef ReplaR het volgende:
nos.nl heeft het de hele tijd gedaan hier?
NPO sport is beachvolleyquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:02 schreef TargaFlorio het volgende:
Waarom niet gewoon turnen op NPO1 en baanwielrennen op NPO Sport, of omgekeerd?
Hehequote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je signature is wel dodelijk voor 90% van de mensen hier.
Herhaling dan wel te verstaanquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
NPO sport is beachvolley
Yup. De NOS kan het niet handelen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Server ligt eruit? Is dit serieus
Die turn chick ook.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nee dit is niet serieus, trap er niet in!quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Arnim Zola AI strikes againquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:11 schreef Joezi het volgende:
hahaha lekker voor jullie, een hack zo te lezen
HAIL HYDRA!
Precies datquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik wil verdomme baanwielrennen zien
TR gezet, dit kan je niet menen. Doe eens normaal.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:14 schreef yvonne het volgende:
Mag je hier zeiken over de NOS?! Wat een ellende, waardeloos gewoon.
Als het niet mag moet je je eigen straf bepalen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:14 schreef yvonne het volgende:
Gauw de afstandsbediening veroverdquote:
Zet er nog maar een dan, NOSquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:15 schreef Nober het volgende:
[..]
TR gezet, dit kan je niet menen. Doe eens normaal.
Als het een hack is dan hoeven we geen streams meer te verwachten.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:11 schreef Joezi het volgende:
HAIL HYDRA!
Het is allemaal kut.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:14 schreef yvonne het volgende:
dat soberso, geen sfeer, niks, bah.quote:
Dat is best lomp.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:17 schreef LompeHork het volgende:
RIJDEN RIJDEN MET JE KADAVER KUTHOOGLAND HUP KOMOP RIJDEN STELLETJE WAARDELOZE UITKERINGSTREKKERS HUP!
Eens.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
dat soberso, geen sfeer, niks, bah.
NOS![]()
Geen Mart nou ja, te weinig Mart.
Geen medailles![]()
Londen was leuker.
dawast.
Noord Korea praktijken.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Eens.
En ze mogen niet eens een biertje drinken, wat is dat dan?
Gewichtheffen is genot, mijn ontdekking van OSquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
dat soberso, geen sfeer, niks, bah.
NOS![]()
Geen Mart nou ja, te weinig Mart.
Geen medailles![]()
Londen was leuker.
dawast.
"You little scumbag. I got your name. I gotquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:17 schreef LompeHork het volgende:
RIJDEN RIJDEN MET JE KADAVER KUTHOOGLAND HUP KOMOP RIJDEN STELLETJE WAARDELOZE UITKERINGSTREKKERS HUP!
Noord Korea gespot, ban.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Noord Korea praktijken.
Zie je me heel terecht Noord Korea gebruiken?
Wat vervelend! We proberen het zo snel mogelijk op te lossen! ^wdwquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:21 schreef Rockiejj het volgende:
"Nos.nl en de nos-app kampen met een technische storing. Onze excuses voor het ongemak" gheghe
Door die waardeloze onduidelijke NOS heb ik dat gemist.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewichtheffen is genot, mijn ontdekking van OS
Dat wou ik even melden, groetjes
Telt dat als hands?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:22 schreef Geo4kant het volgende:
Wat zit hij met zijn handen aan haar, is dat geen strafpunt waardig?
Omdat ze een arm breken?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewichtheffen is genot, mijn ontdekking van OS
Dat wou ik even melden, groetjes
NOS stream, zo rond 9 uur de damesch en 12 uur heren. Vandaag niet, vanaf morgen weer 5 dagen oostblokkers en chinezen vol met dope zeulen met gewichtjesquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Door die waardeloze onduidelijke NOS heb ik dat gemist.
je hebt gelijkquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:11 schreef Joezi het volgende:
HAIL HYDRA!
Dankquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
NOS stream, zo rond 9 uur de damesch en 12 uur heren. Vandaag niet, vanaf morgen weer 5 dagen oostblokkers en chinezen vol met dope zeulen met gewichtjes
Ik snapte je niet. Ik dacht dat er weer een turnster met volgespoten lippen rondliep.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:25 schreef Nober het volgende:
[..]
CUMBEK was niet duidelijk genoeg?
Was niets mis mee.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:27 schreef Geo4kant het volgende:
Wat is dit voor James Bond muziek...
Hopelijk is het beter dan Spectre dan.
Misschien nog wel een stuk meer mis dan Batman vs Superman.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Misschien nog wel een stuk meer mis dan Batman vs Superman.Oh ja dat stuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo doet een echte Bond dat hé.
![]()
![]()
Die volleybalster doet al niet mee, zit die Paraguayaanse speerwerpster er dan ook tussen? Ga toch niet klikken.quote:
Geen idee, ik klikte er snel doorheen, geen geduld. Maar ik dacht dit vinden jullie vast leuk.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:32 schreef Nober het volgende:
[..]
Die volleybalster doet al niet mee, zit die Paraguayaanse speerwerpster er dan ook tussen? Ga toch niet klikken.
Dione?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:52 schreef marcodej het volgende:
http://nos.nl/rio2016/vid(...)er-eerste-ronde.html
Leuke vraagjes hoor, van de stagiaire.
NBC heeft ook commentaar bij de streams in ieder geval.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:22 schreef Dwersdriever het volgende:
Tsja. Heb inmiddels de streams van de BBC aan het draaien. Hockey tussen de vrouwen van Spanje en Duitsland gewoon met commentaar.
Belachelijk inderdaad. Eerst de Team Sprint heel belangrijk maken en dan, omdat NL eruit ligt, de hele finale gewoon niet laten zien.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:28 schreef Szura het volgende:
Dit is dus zo zwaar irritant aan die talkshow. Er is nog spektakel op de wielerbaan te gaan en dan moet er gepraat worden.
Iets anders kan ik ook niet bedenken idd.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:26 schreef Szura het volgende:
Die basketbalwedstrijden in de ochtend, is dat nou puur en alleen om Mart een afscheidje te gunnen?
Dat vond ik ook bijzonder treurig inderdaad. Jaja vanavond staat in het teken van het baanwielrennen. We hebben er speciaal voor Teun Mulder voor uitgenodigd. Ga er maar eens lekker voor zitten. Oh NL is na twee rondjes al klaar, dan is het verder ook wel klaarquote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:28 schreef Szura het volgende:
Dit is dus zo zwaar irritant aan die talkshow. Er is nog spektakel op de wielerbaan te gaan en dan moet er gepraat worden.
Bij elk evenement is het praten, praten en nog eens praten. Volgend jaar wil ik het praten wel op een livestream naar keuze, en op,het officiele NPO1 alleen maar sportbeelden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat vond ik ook bijzonder treurig inderdaad. Jaja vanavond staat in het teken van het baanwielrennen. We hebben er speciaal voor Teun Mulder voor uitgenodigd. Ga er maar eens lekker voor zitten. Oh NL is na twee rondjes al klaar, dan is het verder ook wel klaar
Leuke broekjes welquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:12 schreef markvanrinsum het volgende:
nederland heeft al verloren met beachvolleybalen de nos gaat het maar eens uitzenden
De NOS heeft gisteren (11-8) of eergisteren (10-8) een bericht naar buiten gebracht dat ze haast precies zo zeggen. Wij zijn er om over sport te praten. Zo doen we dat en mensen moeten er niet over zeuren.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:10 schreef Andromache het volgende:
[..]
Bij elk evenement is het praten, praten en nog eens praten. Volgend jaar wil ik het praten wel op een livestream naar keuze, en op,het officiele NPO1 alleen maar sportbeelden.
Vorig haar het Studio Tour, ook zo'n drama. Blij dat dat weg is.
YUP:quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
De NOS heeft gisteren (11-8) of eergisteren (10-8) een bericht naar buiten gebracht dat ze haast precies zo zeggen. Wij zijn er om over sport te praten. Zo doen we dat en mensen moeten er niet over zeuren.
quote:Bron:NOS.nl
Er wordt veel gepraat, ik wil live sport zien!
Het is een onderdeel van onze benadering, wij willen de verhalen erbij vertellen, sport inbedden. Wat wij niet willen is sport op tv tonen omdat er nu eenmaal wordt gesport. Als er een Cubaan tegen een Hongaar schermt, is dat voor ons niet relevant. Wij richten ons primair op de Nederlanders en willen de kijker achtergrond meegeven. Dan kijk je anders. Waarom ben je geïnteresseerd in de prestaties van Dorian van Rijsselberge? Omdat je het gevoel hebt hem een beetje te kennen. Wij kiezen bewust voor Studio Olympic Park met Henry Schut en Edith Bosch, omdat we daar de hoofdrolspelers aan tafel kunnen hebben. Vanwege het tijdsverschil knelt dat nu soms met live sport, maar we houden daar zoveel mogelijk rekening mee. Het programma begint om die reden niet op een vaste tijd.
Die was inderdaad geplaatst ja. Maarten Nooter voegde daar nog helemaal zo'n lekker arrogante zin aan toequote:
Nou, hij heeft naar je geluisterd hoor.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 01:55 schreef Andromache het volgende:
Dit commentaar draait eromheen. Ze laten steken vallen bij Nederlanders in actie.
Daar legt Maarten Nooter inderdaad even de vinger op de wond bij ons allemaal.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:08 schreef Windhapper het volgende:
Jullie vinden wel allemaal heel snel iets, met een minimum aan kennis.
quote:
Maar als het een b-sporter is geeft de NOS geen neuk. Ik vind het overigens onzin om sport in te bedden als er zoveel sport is, al is zo'n talkshow in principe nog niet zo slecht (in theorie, in de praktijk worden er te domme vragen gesteld) maar nu valt het zo kut, het zou in theorie ook gewoon niet live gemaakt kunnen worden en dan om 12 uur s'middags uitgezonden kunnen worden, maar dan kijkt niemand he?quote:
Jij hebt het helemaal bij het rechte eind jongen. Klasse pakhaasquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Maar als het een b-sporter is geeft de NOS geen neuk. Ik vind het overigens onzin om sport in te bedden als er zoveel sport is, al is zo'n talkshow in principe nog niet zo slecht (in theorie, in de praktijk worden er te domme vragen gesteld) maar nu valt het zo kut, het zou in theorie ook gewoon niet live gemaakt kunnen worden en dan om 12 uur s'middags uitgezonden kunnen worden, maar dan kijkt niemand he?
Dat zegt toch wel veel.quote:Als er een Cubaan tegen een Hongaar schermt, is dat voor ons niet relevant. Wij richten ons primair op de Nederlanders en willen de kijker achtergrond meegeven.
Dat hebben ze tot in het extreme vandaag wel gedaan met de Team Sprint. Nederlanders doen nog mee, late zien. Nederlanders eruit? Doe uit dat licht, dat laten we niet meer zienquote:
Ik vind het ook goed te doen zo, zo'n nachtprogramma tot 5 (quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:51 schreef Bastiefcg het volgende:
Ik vind dit nachtprogramma ook het beste wat de NOS deze spelen te bieden heeft. Sowieso is Herman altijd goed, maar hij heeft ook een prima klik met de gasten. Elke avond weer een uitstekende sfeer en er mag af en toe gelachen worden. Bovendien is het al een verademing om niet steeds Dione over 'het gevoel' te horen lullen. Oh sorry, toch nog een negatief puntje.
Dione zag er wel lekker uit op dr high heels vandaag boh bohquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:51 schreef Bastiefcg het volgende:
Ik vind dit nachtprogramma ook het beste wat de NOS deze spelen te bieden heeft. Sowieso is Herman altijd goed, maar hij heeft ook een prima klik met de gasten. Elke avond weer een uitstekende sfeer en er mag af en toe gelachen worden. Bovendien is het al een verademing om niet steeds Dione over 'het gevoel' te horen lullen. Oh sorry, toch nog een negatief puntje.
Bovendien heb je in de nacht geen snel uitgeschakelde, chagrijnige kanshebbers op goud die je continu moet confronteren met hun gefaal. Echt, waarom moet dat steeds? Elke dag falen er wel Nederlanders. Dat is heel logisch, want er zijn nou eenmaal heel veel meer verliezers dan winnaars. Maar serieus, nodig gewoon alleen medaillewinnaars uit. Die hebben we tot nu toe bijna elke dag gehad, dus je kunt bijna altijd wel een bank vullen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:51 schreef Bastiefcg het volgende:
Hoe komen ze überhaupt aan 18 uur live? Voor 14:00 kunnen ze immers niets live uitzenden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 02:57 schreef Pino112 het volgende:
Halen ze dit überhaupt wel?
"Met het recordaantal van achttien uur live televisie per etmaal (in totaal 300 uur) is NPO 1 tussen vrijdag 5 en zondag 21 augustus met recht de olympische zender van Nederland."
Golf begint eerder, wielrennen woensdag ook.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 04:20 schreef Aguero het volgende:
[..]
Hoe komen ze überhaupt aan 18 uur live? Voor 14:00 kunnen ze immers niets live uitzenden.
Blijkbaar nemen ze gewoon alle uitzendtijd. Dus ook de samenvattingen in de morgen enzo. Dan heb je namelijk alleen geen NOS Sport tusssen 5 en 7, en na samenvatting basketbal tussen 10 en 14. Hou je precies die 18 uur over. Het aantal uren live sport is natuurlijk veel kleinerquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 04:20 schreef Aguero het volgende:
[..]
Hoe komen ze überhaupt aan 18 uur live? Voor 14:00 kunnen ze immers niets live uitzenden.
Ik denk dat ze elk programma waar een presentator zit of staat of waar sport te zien is als live tv zien. Ja dan kom je er wel aan.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 04:27 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Blijkbaar nemen ze gewoon alle uitzendtijd. Dus ook de samenvattingen in de morgen enzo. Dan heb je namelijk alleen geen NOS Sport tusssen 5 en 7, en na samenvatting basketbal tussen 10 en 14. Hou je precies die 18 uur over. Het aantal uren live sport is natuurlijk veel kleiner
Live is rechtstreeks uitgezonden. Of dat nou vanuit een studio is of vanuit een stadionquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 05:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat ze elk programma waar een presentator zit of staat of waar sport te zien is als live tv zien. Ja dan kom je er wel aan.
Er staat 18 uur live televisie, niet 18 uur live sport.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 04:20 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ja, laten we de NOS ook nog verwijten dat de reclames eentonig zijn...quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 09:24 schreef Quoi het volgende:
Ze mogen er trouwens - voor de trouwe kijkers - wel eens wat variatie qua reclame ingooien zeg. Word helemaal gallisch van die lange blokken![]()
's Ochtends basketbal kijken met Smeets vind ik overigens een fijne traditie deze weken
Oh, ok. Sorry, zo leek het.quote:
Skyquote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:55 schreef Nober het volgende:
Hadden we maar Sky in Nederland met de OS rechten, of niet TS?
Lever jij de doping bij Sky?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 09:49 schreef Syntix het volgende:
[..]
Werk jij bij de NOS, dat je je het zo aantrekt wat er geschreven wordt?
solliciteren@nos.nlquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 09:51 schreef Syntix het volgende:
[..]
Je ontkent niet? Dan heb ik nog wel een lijst met verbeterpunten voor de NOS.
Hoe kan het dan dat we gisteren de partij van Grol zagen op de ene mat en toen die voorbij was meteen de partij van Verkerk op de andere mat? Daar zijn geen camera's toch.quote:Bij judo bijvoorbeeld, zijn er twee matten. Er staan echter maar bij één mat camera’s, dus onze judoka moet maar net op die ‘tv-mat’ staan. Komt hij verder dan de eerste ronde, dan krijgen we dat ook nog eens pas vlak voor een partij te horen. Staat hij op de verkeerde mat, dan zijn we geklopt en kunnen we het hooguit alleen nog later in samenvatting laten zien. Nog ingewikkelder is de landenwedstrijd turnen. Dat gebeurt op zes toestellen tegelijk en niet iedere oefening wordt in beeld gebracht. Dus lang niet alles wat in Rio gebeurt, is voor de Nederlandse kijkers live beschikbaar.
Wat een onzin weer, op Rio2016.com staat judoschema weergeven waar je heel makkelijk uit kan opmaken op welke mat ze moeten judoenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat we gisteren de partij van Grol zagen op de ene mat en toen die voorbij was meteen de partij van Verkerk op de andere mat? Daar zijn geen camera's toch.
Voor iedere mat/toestel zijn gewoon camera's. Daarom konden ze bij het turnen schakelen naar de Nederlanders als ze bezig waren. Waarschijnlijk heeft het gewoon met geld te maken. NBC heeft geloof ik 24 streams beschikbaar gesteld. Daar kan je een hele avond maar naar een toestel kijken dacht ik.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat we gisteren de partij van Grol zagen op de ene mat en toen die voorbij was meteen de partij van Verkerk op de andere mat? Daar zijn geen camera's toch.
Zeker als je zo onder het vergrootglas ligt is dit wel erg dom ja.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Totaal overbodige blunder van de NOS
twitter:jandejong twitterde op vrijdag 12-08-2016 om 14:54:12De NOS zendt 18 uur per dag de Olympische spelen uit via NPO 1. Daarvan is tot nu gemiddeld 14,8 uur live sport. reageer retweet
Dat lijkt mij onwaarschijnlijk.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:05 schreef Pino112 het volgende:
twitter:jandejong twitterde op vrijdag 12-08-2016 om 14:54:12De NOS zendt 18 uur per dag de Olympische spelen uit via NPO 1. Daarvan is tot nu gemiddeld 14,8 uur live sport. reageer retweet
Ga je toch lekker NBCaids kijkenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:19 schreef NY_Giant het volgende:
Godver... Bij elke judo-wedstrijd die uitleg over de regels, de puntentelling en het scorebord. Zelfs op de laatste dag van het judo-toernooi. Wat is de NOS toch zielig.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:07 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Dat lijkt mij onwaarschijnlijk.
BBC iPlayer man! Beter kun je het niet krijgen. 24 streams in HD direct op mijn tv met commentaar. Gewoon in Nederland. NOS...quote:
Tja die krijgen ook wel heel veel geldquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:33 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
BBC iPlayer man! Beter kun je het niet krijgen. 24 streams in HD direct op mijn tv met commentaar. Gewoon in Nederland. NOS...
Right, met al een uur lang samenvatting NBA elke dagquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:05 schreef Pino112 het volgende:
Jij begon opeens over NBC. Daar gaat het helemaal niet om. Het gaat erom dat de NOS zijn kijkers als kleuters behandelt met die constante uitleg over de regels. Met geld heeft dat helemaal niks te maken...quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
Tja die krijgen ook wel heel veel geldLeuke vergelijking
Net ff BBC gekeken, wel wat erger daar qua kneuterigheid, zelfs de zwarte band wordt uitgelegd, dat het hoger is dan wit.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:37 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Jij begon opeens over NBC. Daar gaat het helemaal niet om. Het gaat erom dat de NOS zijn kijkers als kleuters behandelt met die constante uitleg over de regels. Met geld heeft dat helemaal niks te maken...
Basketbal.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:35 schreef byah het volgende:
[..]
Right, met al een uur lang samenvatting NBA elke dag
Plus anderhalf uur samenvattingen plus een uur avondprogramma.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:35 schreef byah het volgende:
[..]
Right, met al een uur lang samenvatting NBA elke dag
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 07:01 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Live is rechtstreeks uitgezonden. Of dat nou vanuit een studio is of vanuit een stadion
Een van de mods is hofleverancier van het klaagwerk op de NOS, dat zal 'm niet worden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:16 schreef Joezi het volgende:
Kunnen de mods zorgen dat dit geen KLB topic wordt? Ben dat gekanker wel een beetje zat.
Dat mag ie mooi op KLB doen, val de liefhebbers er niet mee lastigquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Een van de mods is hofleverancier van het klaagwerk op de NOS, dat zal 'm niet worden.
De NOS-liefhebbers? Denk dat je weinig mensen lastig valt dan.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat mag ie mooi op KLB doen, val de liefhebbers er niet mee lastig
Inderdaadquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De NOS-liefhebbers? Denk dat je weinig mensen lastig valt dan.
Al was het op hun geliefde SBS werd t ook afgezeken, het is zeiken om het zeiken en elkaar maar napraten.. Meeste mensen kijken sowieso geen sport normaal.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De NOS-liefhebbers? Denk dat je weinig mensen lastig valt dan.
Kijkcijfers zijn prima, niks aan de hand dus.twitter:NOScommunicatie twitterde op vrijdag 12-08-2016 om 16:20:23Mooie kijkcijfers voor de NOS na de eerste week Rio: https://t.co/QNGTJn7A9r reageer retweet
Dat gezeik in de sport topics is soms wel irritant ja. Maar dit is het NOS topic en dan mag het gewoon over de NOS gaan.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Als ik niet live kan kijken gebruik ik Fok als liveticker. Snelste van alle mogelijke blogs/feeds. Het is alleen mateloos irritant dat ik steeds vaker in plaats van nuttig live verslag alleen maar NOS gebash lees. Toppunt was rond de bronzen wedstrijd van Van Emden. Serieus pagina's lang gelul over dat de NOS het zou gaan missen, die blijkbaar gewoon netjes op tijd waren. En dan diezelfde mod in FB roepen dat er niet offtopic gegaan mag worden omdat dat lezers zou afschrikken...
Klopt helemaal, al mag het hier wmb ook wat minder. Dat gesprint naar dit topic als ze een klein foutje maken... En wat ik al helemaal niet snap is dat sommigen hier zich er niet gewoon overheen zetten. Laat gaan. Kijk je streams en negeer de NOS als het je niet zint. Maar dan toch nog iedere dag weer kijken of de NOS het misschien niet goed doet. Sneu vind ik dat.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:27 schreef kilon het volgende:
[..]
Dat gezeik in de sport topics is soms wel irritant ja. Maar dit is het NOS topic en dan mag het gewoon over de NOS gaan.
Een deel van de klachten hier is terecht, een deel niet. Maar dat hou je altijd.
ah opzet verkeerd begrepen, dacht ook hier tussen de sporten door over de studiogesprekken ouwehoeren.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:27 schreef kilon het volgende:
[..]
Dat gezeik in de sport topics is soms wel irritant ja. Maar dit is het NOS topic en dan mag het gewoon over de NOS gaan.
Een deel van de klachten hier is terecht, een deel niet. Maar dat hou je altijd.
Doorlopen inderdaad.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:25 schreef Pino112 het volgende:
Kijkcijfers zijn prima, niks aan de hand dus.twitter:NOScommunicatie twitterde op vrijdag 12-08-2016 om 16:20:23Mooie kijkcijfers voor de NOS na de eerste week Rio: https://t.co/QNGTJn7A9r reageer retweet
Houdgreep wordt ippon na 15 seconde.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:25 schreef Montov het volgende:
http://nos.nl/rio2016/vid(...)en-in-houdgreep.html
"Meyer neemt opponent na 44 seconden in houdgreep"
In het filmpje verliest ie op Ippon?
Het is ook gewoon een sport. Concentratiesport/hand-oog coordinatie sport whatever maar een sport is het zeker.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:12 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
waarom handboogschieten wel en darts niet
Of schermen..quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:12 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Handboog is bij wijze van hetzelfde.
VBL inside joke, laat gaan joh.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:12 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Dit is van vandaag, Nederlandse tijd.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:12 schreef Windhapper het volgende:
Tom weer met gisteren tijden sport.
Gaat ook wel komen (denk als demonstratiesport) maar het komt er zeker aangezien darts als sport aan alle eisen al aan het voldoen is.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Of schermen..
Ik vind darten en biljarten/poolen er prima bij passen.
Oja.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit is van vandaag, Nederlandse tijd.
De negatieve twitter berichten waren weg gecensureerd.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:18 schreef Windhapper het volgende:
Zo kan het ook.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Viel mij gister ook al op ja.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Kaartje van Dioon staat SON (voor de kijker). Detail, maar typisch NOS-amateurisme
Dat zeilen is eigenlijk niet goed in beeld te brengen. Snap dus wel dat ze er niet zoveel aandacht aan schenken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:58 schreef OmniRocket het volgende:
van Rijsselbergh heeft ook goud meneer de verslaggever. maar ja, net als 4 jaar geleden is de NOS daar niet live bij.
Was uberhaupt geen tv baanquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:58 schreef OmniRocket het volgende:
van Rijsselbergh heeft ook goud meneer de verslaggever. maar ja, net als 4 jaar geleden is de NOS daar niet live bij.
Liefhebbers van wat? Van Henri Schut? Want dat is alles wat je ziet. Ik ben een groot liefhebber van sport en juist daarom erger ik me de tering aan de NOS.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat mag ie mooi op KLB doen, val de liefhebbers er niet mee lastig
Niet op Joezi reageren, gewoon negerenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:02 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Liefhebbers van wat? Van Henri Schut? Want dat is alles wat je ziet. Ik ben een groot liefhebber van sport en juist daarom erger ik me de tering aan de NOS.
Nou dat valt wel mee. Ik vind het wel ok in beeld.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat zeilen is eigenlijk niet goed in beeld te brengen. Snap dus wel dat ze er niet zoveel aandacht aan schenken.
Ze zitten nu verder op zee.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:01 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat ze races 1, 2 en 3 wel uitzonden?
Dat is je aangepraat, en daar wil je bijhoren, zoals ik al zei al werd het door Tatjana anaal gepresenteerd, dan zou iedereen nog alles en alles afkafferenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:02 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Liefhebbers van wat? Van Henri Schut? Want dat is alles wat je ziet. Ik ben een groot liefhebber van sport en juist daarom erger ik me de tering aan de NOS.
Bemoei je er niet mee, bijdehandje, zoek je vuist ofzo, ga ergens anders trollen zeg.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:03 schreef noodgang het volgende:
[..]
Niet op Joezi reageren, gewoon negeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |