De teksten dan, de filmpjes maken ze niet zelf.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:53 schreef komrad het volgende:
[..]
vooral de medewerkers van de NOS als je die filmpjes ziet
BBC zal zo toch wel baanwielrennen laten zien?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als de streams het niet doen blijkt het manco bij de NOS ineens wel heel groot.
Lijkt me wel maar ik wil ook turnen zienquote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:55 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
BBC zal zo toch wel baanwielrennen laten zien?
wat denk je?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:55 schreef Geo4kant het volgende:
Hoe is het afgelopen bij het dubbel tennis met Bertens?
Dat was semi live bij de NOS. Uiteindelijk helaas toch weggegeven.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:55 schreef Geo4kant het volgende:
Hoe is het afgelopen bij het dubbel tennis met Bertens?
Turnen bij de Duitsers?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me wel maar ik wil ook turnen zien
Wou zeggen gewonnen, omdat ze goed begonnen, maar gezien heel veel falen zullen ze wel 2-1 verloren hebben?quote:
Kritiek wel ja, maar je kan het ook gewoon fatsoenlijk verwoorden.quote:
Dat laatstequote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wou zeggen gewonnen, omdat ze goed begonnen, maar gezien heel veel falen zullen ze wel 2-1 verloren hebben?
Dat hopen we dan maar ja, of de Belg.quote:
Bagger in plaats van kut had zeker gemogen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Kritiek wel ja, maar je kan het ook gewoon fatsoenlijk verwoorden.
Bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:57 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Bagger in plaats van kut had zeker gemogen.
okee ff fapje plegenquote:
Jawelquote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:59 schreef Childofthe90s het volgende:
Dit gun ik de NOS ook weer niet
Kunnen ze weinig aan doen natuurlijk, kut is het welquote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:59 schreef Childofthe90s het volgende:
Dit gun ik de NOS ook weer niet
"Hoe moet ik dat weten?"quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:00 schreef marcodej het volgende:
"Wat voelt ze nu?"
Goeie vraag weer Dioon.
Ja heel irritant telkens dit soort afgekauwde vragenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:00 schreef marcodej het volgende:
"Wat voelt ze nu?"
Goeie vraag weer Dioon.
We missen dus eigenlijk niks, het is maar een gevoel.quote:Het is een luxe dat je als kijker online zoveel keus hebt. Maar dat is ook meteen het probleem. Het feit dat je alles kunt zien, geeft je ook het gevoel dat je van alles mist.
"Een onbehagelijk gevoel door die vreselijke pakjes"quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:00 schreef marcodej het volgende:
"Wat voelt ze nu?"
Goeie vraag weer Dioon.
Vanmiddag danquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:01 schreef Falco het volgende:
[..]
Ja heel irritant telkens dit soort afgekauwde vragen
Wel deels mee eens, maar dan nog kunnen ze wel íets meer aanbiedenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:01 schreef Aguero het volgende:
[..]
We missen dus eigenlijk niks, het is maar een gevoel.
Enkel met een UK IP-adres te bereiken.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:02 schreef Nober het volgende:
http://www.bbc.co.uk/iplayer/group/p04375l6
Misschien werkt dit.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hier nog steeds niet. Dan maar de BBC.
Hier ook maar die judo stream kwam maar niet online dus ik ging F5en en toen was NOS.nl offline.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:04 schreef ReplaR het volgende:
nos.nl heeft het de hele tijd gedaan hier?
NPO sport is beachvolleyquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:02 schreef TargaFlorio het volgende:
Waarom niet gewoon turnen op NPO1 en baanwielrennen op NPO Sport, of omgekeerd?
Hehequote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je signature is wel dodelijk voor 90% van de mensen hier.
Herhaling dan wel te verstaanquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
NPO sport is beachvolley
Yup. De NOS kan het niet handelen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Server ligt eruit? Is dit serieus
Die turn chick ook.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nee dit is niet serieus, trap er niet in!quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Arnim Zola AI strikes againquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:11 schreef Joezi het volgende:
hahaha lekker voor jullie, een hack zo te lezen
HAIL HYDRA!
Precies datquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik wil verdomme baanwielrennen zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |