abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164427718
Topicwending :7 Morgen de finale afsprong van het NOC. :7 Dat wordt geen goud. :7 Misschien dat Yuri nog kan voorkomen dat ze met hun kl½ten in het touw blijven hangen. :7

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2016 15:00:39 ]
pi_164427793
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 14:59 schreef Stratotanker het volgende:
Topicwending :7 Morgen de finale afsprong van het NOC. :7 Dat wordt geen goud. :7 Misschien dat Yuri nog kan voorkomen dat ze met hun kl½ten in het touw blijven hangen. :7
Met of zonder nahupje?
pi_164427865
Gelukkig hebben de springruiters er niet wakker van gelegen, die zijn ook wat rumoerig na wedstrijd en strodorp meestal.
pi_164427887
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 14:56 schreef eriksd het volgende:

[..]

Ik vond dit artikel van quote wel aardig ter duiding.
thanks, gelezen
pi_164428153
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 15:08 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Je bent zelf de bron :? door wie zou hij dan omgekocht moeten zijn en waarom?
100 euro p.p. van de andere finalisten, doh.
pi_164428224
quote:
14s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 15:15 schreef mootie het volgende:

[..]

100 euro p.p. van de andere finalisten, doh.
Niet met bier?
pi_164428547
quote:
6s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 15:17 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Niet met bier?
Heineken. Maar dat is dus geen bier.
pi_164428769
Zal Yuri ook stiekem een FOK!ker zijn? Kom er dan maar in Yuri! :)
pi_164429606
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 15:40 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Maar na een avondje stappen kan het schoffie niet eens uit bed komen :') 's avond een 'man' 's ochtends helemaal niks :Y
Dat is idd slap gedrag... Een ruggengraat die in een emmer past... -O-
pi_164430896
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 16:36 schreef Dennism het volgende:

De turnbond is toch juist de partij die aan Hendriks gevraagd had om Yuri naar huis te sturen? Dat lees ik in ieder geval al een paar dagen. Hoe kunnen die dan slachtoffer zijn.
De turnbond kan natuurlijk aankloppen en vragen van moeten we hem niet naar huis sturen? Je kunt dan als chef de equipe meerdere dingen doen. Het is niet dat je naar de pijpen van de KNGU moet dansen.

Je kunt natuurlijk ook zeggen, hold on KNGU, ik ga dit even met hem bespreken en ik kom erop terug. Maar nee, hij moest binnen een uur zijn spullen spakken en wegwezen...
pi_164431538
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 16:42 schreef AchJa het volgende:

[..]

De turnbond kan natuurlijk aankloppen en vragen van moeten we hem niet naar huis sturen? Je kunt dan als chef de equipe meerdere dingen doen. Het is niet dat je naar de pijpen van de KNGU moet dansen.

Je kunt natuurlijk ook zeggen, hold on KNGU, ik ga dit even met hem bespreken en ik kom erop terug. Maar nee, hij moest binnen een uur zijn spullen spakken en wegwezen...
Als de bond en de coach hem niet meer willen, dan is het gewoon klaar. Kun je wel Hendriks de schuld geven, maar dat slaat nergens op.
know'm sayin?
word? word.
pi_164431540
VladoVeljanoski twitterde op donderdag 11-08-2016 om 16:56:21 IOC omzeilt vragen over Yuri van Gelder, of hij een kans maakt bij 't CAS: "de nationale bond bepaalt zelf wie namens NED hier mag meedoen." reageer retweet
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_164431640
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 16:58 schreef alors het volgende:

[..]

Als de bond en de coach hem niet meer willen, dan is het gewoon klaar. Kun je wel Hendriks de schuld geven, maar dat slaat nergens op.
Hij stond al in de finale... Wat moet een coach of bond dan nog doen? Zorgen dat hij op olympisch niveau komt?

Daarbij is het Hendriks/ NOC*NSF die de beslissing heeft genomen om hem naar huis te sturen, dus die mag daar dan ook de verantwoordelijkheid voor dragen en daar op aangesproken worden.
pi_164431763
Mediacircus bij rechtbank Arnhem vanwege geding Yuri van Gelder

ARNHEM - De complete Nederlandse pers wordt vrijdagochtend verwacht bij de rechtbank in Arnhem. Daar dient om 11.15 het kort geding van turner Yuri van Gelder tegen sportkoepel NOC*NSF. Journalisten uit binnen- en buitenland hebben zich aangemeld om de zitting bij te wonen.

In elk geval zes cameraploegen, tientallen schrijvende journalisten, fotografen en verslaggevers van buitenlandse persbureaus hebben zich aangemeld om de zitting te volgen.

De Arnhemse rechtbank opent dan ook een extra zaal, zodat al die journalisten een plek hebben om de zaak te volgen. De stoep van het gerechtsgebouw zal vol staan met satellietwagens.

Er dienen vaker grote zaken in Arnhem, de medewerkers van de rechtbank hebben een speciaal protocol dat ze volgen bij grote zaken waar veel pers op af komt.
Yuri van Gelder

Turner Van Gelder is zelf samen met zijn advocaat aanwezig bij de zitting in Arnhem. Via de rechter wil hij als nog een plek in de olympische finale af dwingen. De Brabander werd eerder deze week door NOC*NSF naar huis gestuurd omdat hij alcohol had gedronken. Daarmee overtrad hij de regels.

Als Van Gelder door de Arnhemse rechtbank in het gelijk wordt gesteld, is het als nog de vraag of de turner kan starten in de finale van het onderdeel ringen. Een Fransman heeft de plek van Van Gelder inmiddels gekregen.

http://www.omroepgelderla(...)ding-Yuri-van-Gelder
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_164431844
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 16:58 schreef alors het volgende:

[..]

Dat is van hetzelfde caliber als dat de internationale turnfederatie aangeeft dat Yuri niet meer ingeschreven kan worden als gevolg van een uitschrijving bij het IOC door het NOC geïnitieerd door de turnbond.

Toegegeven, lastig parket en daarom al bijzonder prettig dat dergelijke zaken aan het licht komen. Dit wordt ongetwijfeld een olijk "niet mijn verantwoording" kringgesprek.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2016 17:10:07 ]
pi_164432118
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 17:07 schreef Stratotanker het volgende:

Toegegeven, lastig parket en daarom al bijzonder prettig dat dergelijke zaken aan het licht komen. Dit wordt ongetwijfeld een olijk "niet mijn verantwoording" kringgesprek.
Precies, en dan blijft er 1 over, degene die de beslissing heeft genomen om hem naar huis te sturen en laat dat nou net die Hendriks zijn.
pi_164432854
Wat verwachten jullie morgen van het kort geding?
Persoonlijk hoop ik dat er meer info naar buiten komt die nog niet bekend is.
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
  donderdag 11 augustus 2016 @ 17:42:47 #169
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_164432885
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 17:41 schreef ErwinDikkie het volgende:
Dit en een nederlaag voor Van Gelder, of een uitspraak op een later tijdstip omdat de rechter meer tijd nodig heeft. Hoe dan ook is de kans miniem dat hij zijn finale mag turnen.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_164433111
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 17:41 schreef ErwinDikkie het volgende:
Eigenlijk verwacht ik niet zoveel...

Wat ik hoop is dat v Gelder in het gelijk wordt gesteld en dat Hendriks zich mag komen verantwoorden. Het nadeel daaraan is alleen dat er bij de volgende spelen een compleet NOC/ Hendriks wetboek neergelegd wordt waar men zich aan dient te houden met kleuterachtige regels en alles.
pi_164433134
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 17:42 schreef Andromache het volgende:

[..]

Dit en een nederlaag voor Van Gelder, of een uitspraak op een later tijdstip omdat de rechter meer tijd nodig heeft. Hoe dan ook is de kans miniem dat hij zijn finale mag turnen.
Die kans is niet miniem. Die kans is er niet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_164433232
Wat zouden de Unibet odds zijn voor het turnen van de finale door Van Gelder?
I wander in my time...
pi_164433317
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 17:50 schreef AchJa het volgende:

[..]

Eigenlijk verwacht ik niet zoveel...

Wat ik hoop is dat v Gelder in het gelijk wordt gesteld en dat Hendriks zich mag komen verantwoorden. Het nadeel daaraan is alleen dat er bij de volgende spelen een compleet NOC/ Hendriks wetboek neergelegd wordt waar men zich aan dient te houden met kleuterachtige regels en alles.
Dat dadelijk de sportbonden meer geld aan juristen aan het spenderen zijn ipv topsport. Wat een toppers toch die bobo's. _O-
pi_164433348
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 17:51 schreef Caland het volgende:

[..]

Die kans is niet miniem. Die kans is er niet.
Mooi. Opgelost
Jij moet vaker ingezet worden :Y
pi_164433464
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 17:55 schreef TheTraveler het volgende:
Wat zouden de Unibet odds zijn voor het turnen van de finale door Van Gelder?
Unibet kennende 4.0.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
  donderdag 11 augustus 2016 @ 18:05:04 #176
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_164433532
Hendriks kan zijn functie wel gedag zeggen mocht Van Gelder (wat ik hoog aannemelijk vind) gelijk worden gesteld. Dat zou echt een blunder van formaat zijn.

Zoals het er nu naar uitziet, zitten er teveel gaten in de overeenkomst. Buiten proportioneel gehandeld en de jurist(en) van het NOC*NSF mogen ook hun koffers gaan pakken.

- Geen sancties die vastgelegd staan.
- Overeenkomst lijkt niet eens van toepassing te zijn tijdens de spelen.
- vaag beschreven artikelen (welke ruim te interpreteren zijn.

Amateurisme ten top.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  donderdag 11 augustus 2016 @ 18:09:33 #177
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_164433663
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:05 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hendriks kan zijn functie wel gedag zeggen mocht Van Gelder (wat ik hoog aannemelijk vind) gelijk worden gesteld. Dat zou echt een blunder van formaat zijn.
Het was geen blunder: het wegsturen van Van Gelder was terecht. Drankorgels hebben op de Olympische spelen niets te zoeken. :W
pi_164433695
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 17:42 schreef Andromache het volgende:

[..]

Bijzonder, of je het nu wel of niet eens bent met het besluit van de NOC er is geen enkele reden om iemand openlijk op persoonlijke titel zijn uitdagingen te misgunnen. "$persoon moet hangen", "gewoon nekschot", terwijl het persoon zelf geen enkele persoonlijke binding heeft. Het is iets dat mij vaker opvalt in de publieke opinie. Ik kan mezelf niet aan de indruk onttrekken dan dit soort uitspraken enkel en alleen gedaan worden door sterk gefrustreerde en bijzonder lelijke persoonlijkheden.

quote:

Zoals het er nu naar uitziet, zitten er teveel gaten in de overeenkomst. Buiten proportioneel gehandeld en de jurist(en) van het NOC*NSF mogen ook hun koffers gaan pakken.

Amateurisme ten top.
Ja, maar ik moet wel bekennen dat wanneer puntje bij paaltje komt en er recht gesproken moet worden het heel heel erg moeilijk is om het goed te doen. Zoniet volkomen onmogelijk ...

[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2016 18:12:49 ]
pi_164433710
Stel dat Yuri deze zaak wint en alsnog naar Rio mag, zou hij dan door dit alles niet helemaal uit vorm zijn?
  donderdag 11 augustus 2016 @ 18:11:20 #180
138876 Andromache
pi_164433716
quote:

Amateurisme ten top.
Als ik het goed heb gelezen ook geen mogelijkheid tot bezwaar/beroep geboden.
  donderdag 11 augustus 2016 @ 18:11:35 #181
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_164433726
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:09 schreef beantherio het volgende:

[..]

Het was geen blunder: het wegsturen van Van Gelder was terecht. Drankorgels hebben op de Olympische spelen niets te zoeken. :W
Zo werkt het helaas niet in deze wereld. Wij kennen een rechtssysteem. Onderbuikgevoelens tellen niet :W. Hij is (zo lijkt) onterecht weggestuurd (leer van proportionaliteit) en dat zal morgen wel blijken.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  donderdag 11 augustus 2016 @ 18:12:14 #182
38114 beantherio
pi_164433745
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:10 schreef Lavenderr het volgende:
Stel dat Yuri deze zaak wint en alsnog naar Rio mag, zou hij dan door dit alles niet helemaal uit vorm zijn?
Misschien had ie daar aan moeten denken voordat ie aan de boemel ging.
pi_164433751
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:09 schreef beantherio het volgende:

[..]

Natuurlijk onzin wat je zegt. De hockey mannen zopen zich een aantal jaar geleden helemaal suf incl herrie en werden niet weggestuurd. Natuurlijk niet want vriendjes van Hendriks
pi_164433792
quote:
Hij heeft jaren getraind. Een paar dagen niet trainen verandert echt niets aan zijn vorm.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_164433795
quote:
Ringen is een onderdeel op kracht, die kracht verlies je niet zomaar. Maar dat heen en weer vliegen zal vast niet heel prettig zijn.

Maar:
Hij kan deze zaak wel winnen, maar dat betekend nog niet dat hij dan gewoon weer de finale mag turnen. Hij is officieel afgemeld bij de Internationale Turnfederatie en er is al een vervanger toegewezen.
  donderdag 11 augustus 2016 @ 18:14:13 #186
138876 Andromache
pi_164433801
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:10 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Bijzonder, of je het nu wel of niet eens bent met het besluit van de NOC er is geen enkele reden om iemand openlijk op persoonlijke titel zijn uitdagingen te misgunnen. "$persoon moet hangen", "gewoon nekschot", terwijl het persoon zelf geen enkele persoonlijke binding heeft. Het is iets dat mij vaker opvalt in de publieke opinie. Ik kan mezelf niet aan de indruk onttrekken dan dit soort uitspraken enkel en alleen gedaan worden door sterk gefrustreerde en bijzonder lelijke persoonlijkheden.
Dat ben ik helemaal met je eens. Een training missen maakt je wel redelijk onhoudbaar in een groep, maar ja, hij had alleen nog zijn individuele nummer, dus welke schade heeft het groepsproces nu eigenlijk? De bond had er ook voor kunnen kiezen om hun handen volledig van hem af te trekken en het hem lekker uit te laten zoeken. Maar verbanning vind ik bij deze persoon bijna onmenselijk. Misschien heeft Joost Luiten nog een logeerplek over in zijn appartement :P Had Yuri maar zijn paspoort verbrand op het vliegveld.
  donderdag 11 augustus 2016 @ 18:14:35 #187
38114 beantherio
pi_164433815
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:11 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Zo werkt het helaas niet in deze wereld. Wij kennen een rechtsysteem. Onderbuikgevoelens tellen niet. Hij is onterecht weggestuurd en dat zal morgen wel blijken.
Hij is niet onterecht weggestuurd: hij hoord gewoon niet thuis op een Olympische spelen. Eigenlijk had ie nooit geselecteerd mogen worden en dat mag NOC*NSF zich wel verwijten. Mensen die problemen hebben met genotsmiddelen moet je niet selecteren want dat is vragen om problemen. Dat heeft deze zaak wel duidelijk gemaakt.
pi_164433823
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:14 schreef beantherio het volgende:

[..]

Hij is niet onterecht weggestuurd: hij hoord gewoon niet thuis op een Olympische spelen. Eigenlijk had ie nooit geselecteerd mogen worden en dat mag NOC*NSF zich wel verwijten. Mensen die problemen hebben met genotsmiddelen moet je niet selecteren want dat is vragen om problemen. Dat heeft deze zaak wel duidelijk gemaakt.
Hij is wel onterecht weggestuurd, lees hierboven.
pi_164433861
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:13 schreef Beach het volgende:

[..]

Hij heeft jaren getraind. Een paar dagen niet trainen verandert echt niets aan zijn vorm.
Ik vind het zo'n rigide beslissing. Hoop echt dat hij de kans nog krijgt.
  donderdag 11 augustus 2016 @ 18:17:01 #190
38114 beantherio
pi_164433884
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:15 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Hij is wel onterecht weggestuurd, lees hierboven.
Nee dat is ie niet. Lees mijn eerdere postings.
pi_164433907
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:17 schreef beantherio het volgende:

[..]

Nee dat is ie niet. Lees mijn eerdere postings.
Ja je postings zijn leuk maar zijn heel zwart/wit en zo werkt het rechtsysteem gelukkig niet. Zoals ik al zei de hockey mannen op de OS zopen zich helemaal klem en werden niet weggestuurd, verklaar dat even dan.
pi_164433918
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:14 schreef beantherio het volgende:

[..]

Natuurlijk hoort hij daar wel thuis. Hij heeft zich een slag in de rondte getraind.
En wat dat drinken betreft; ik heb wel vaker sporters na afloop van hun winst lekker de polonaise zien lopen met een biertje in de hand, waarom mag hij dat niet? Hij had nog een week nota bene voor hij weer moest presteren.
  donderdag 11 augustus 2016 @ 18:19:15 #193
38114 beantherio
pi_164433954
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:17 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ja je postings zijn leuk maar zijn heel zwart/wit en zo werkt het rechtsysteem gelukkig niet. Zoals ik al zei de hockey mannen op de OS zopen zich helemaal klem en werden niet weggestuurd, verklaar dat even dan.
De laatste keer dat Nederlandse IJshockeyers op een Olympische Spelen aanwezig waren was in 1980. Met andere woorden: 36 jaar geleden. Waarom haal je er geen voorbeelden uit de vroege prehistorie bij?
pi_164433966
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:19 schreef beantherio het volgende:

[..]

De laatste keer dat Nederlandse IJshockeyers op een Olympische Spelen aanwezig waren was in 1980. Met andere woorden: 36 jaar geleden. Waarom haal je er geen voorbeelden uit de vroege prehistorie bij?
Ben je echt zo dom? :') :') Hockey heren, veldhockey
pi_164434072
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:12 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Natuurlijk onzin wat je zegt. De hockey mannen zopen zich een aantal jaar geleden helemaal suf incl herrie en werden niet weggestuurd. Natuurlijk niet want vriendjes van Hendriks
Hij was toen coach (dus een heeeeeeel andere rol en afspraken) en kijk even wanneer het was
pi_164434110
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:22 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Hij was toen coach (dus een heeeeeeel andere rol en afspraken) en kijk even wanneer het was
Doet er niet toe. Ook toen was er een handboek en een contract wat sporters moesten tekenen. Dit werd op tv al meerdere malen aangehaald. Ook toen waren die afspraken er al. Maar er wordt duidelijk met 2 maten gemeten. Ik ben ervan overtuigd als Schippers zich lam zuipt het door de vingers wordt gezien bij wijze van en dat mag dus nooit met 2 maten meten.
  donderdag 11 augustus 2016 @ 18:24:30 #197
38114 beantherio
pi_164434138
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:19 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ben je echt zo dom? :') :') Hockey heren, veldhockey
Veldhockey dan. Maar dat maakt niets uit. Dat zij geluk hebben gehad is geen argument.
pi_164434147
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:24 schreef beantherio het volgende:

[..]

Veldhockey dan. Maar dat maakt niets uit. Dat zij geluk hebben gehad is geen argument.
Ow nu is dat geluk :') :') :') :')
pi_164434272
Ik ben even vergeten wie er gisteren op mij reageerde (begon met een W volgens mij), maar die had gelijk. :)

quote:
DEN BOSCH - De kans dat Yuri van Gelder maandag mag deelnemen aan de ringenfinale in Rio, is heel klein. Dat zegt advocaat Remco Wortel uit Den Bosch. Hij is gespecialiseerd in het internationale sportrecht. Vrijdag hoopt Van Gelder via een kort geding terug te kunnen keren naar de Olympische Spelen in Rio.

Wortel zet vraagtekens bij de weg die Van Gelder met zijn advocaat heeft gekozen. "Hier wordt gekozen voor een kort geding bij de burgerrechter, terwijl het bij het sportrecht normaal is om eerst te kijken wat je binnen het sportrecht zelf kunt doen."

Naar CAS stappen was beter geweest
Als voorbeeld noemt Wortel het CAS, het hoogste hof van arbitrage in de sport. Want, al oordeelt de rechter in Arnhem in het voordeel van Van Gelder, dan nog heeft hij geen garantie dat hij maandag de finale mag turnen.

"De internationale turnfederatie heeft al een vervanger aangewezen. Het IOC en de internationale turnfederatie hebben niets te maken met de Nederlandse rechter", is de conclusie van Wortel.

Maar de advocaat van de Waalwijkse ringenspecialist denkt daar anders over. "Als we gelijk krijgen van de Nederlandse rechter, stap ik naar het Hof van Arbitrage voor Sport. Met de uitspraak van de Nederlandse rechter in mijn zak, kan ik hen ook vast wel overtuigen", denkt advocaat Cor Hellingman die Van Gelder vrijdag bijstaat.
  donderdag 11 augustus 2016 @ 18:31:47 #200
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_164434360
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:24 schreef beantherio het volgende:

[..]

- Yuri van Gelder heeft de finale gehaald. bij de eerste 8 van 70 deelnemers.
- Yuri van Gelder had welgeteld 9 dagen vrij voorafgaand aan de finale.
- Nergens is al aangetoond dat een andere sporter daadwerkelijk last heeft gehad van zijn gedrag

Kortom, echte kanshebbers wegsturen omdat ze een regeltje in een niet eens rechtsgeldig contract niet nakomen is gewoon meer dan dom.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')