abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164431839
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 16:59 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Omdat dit negatieve publiciteit is (voor teamNL), obvious toch?

Maar als NOC NSF echt een (potentieel aanstaande) positieve dopingtest wilde voorkomen, dan zou Yuri geen kortgeding aanspannen want dan komt het uit (of we moeten heel ver door willen redeneren)
Hoe negatief gaat de publiciteit zijn als Van Gelder gelijk krijgt van de rechter?

De hele wereld is al op de hoogte van deze zaak.
  donderdag 11 augustus 2016 @ 17:09:16 #77
28033 Pek
je moet wat
pi_164431889
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 16:42 schreef Ulx het volgende:
Wat een nare rotstreek heeft men Van Gelder geflikt. Zelfs al wint hij het geding, dan wat?
Dan gaat hij toch niet de finale doen. Hij is officieel afgemeld en er is al een (franse) vervanger aangewezen, die gaan ze echt niet vertellen: toch maar niet, joh.
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  Trouwste user 2022 donderdag 11 augustus 2016 @ 17:18:04 #78
7889 tong80
Spleenheup
pi_164432180
Hij hangt sowieso.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 11 augustus 2016 @ 17:18:40 #79
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_164432200
En dan mag hij weer terug, wat dan? Dit lijkt me nou niet bepaald een optimale voorbereiding. Veel medaillekansen heeft 'ie dan denk ik niet.

Maar ik snap wel dat hij het nog probeert.

[ Bericht 10% gewijzigd door richolio op 11-08-2016 17:25:24 ]
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_164432261
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 17:09 schreef Pek het volgende:

[..]

Dan gaat hij toch niet de finale doen. Hij is officieel afgemeld en er is al een (franse) vervanger aangewezen, die gaan ze echt niet vertellen: toch maar niet, joh.
Maar dan heeft het NOC-NSF wel een heel groot probleem. Dan is iemand onterecht weggestuurd. Met een simpel "Foutje bedankt" komen ze denk ik niet weg.
pi_164432991
Hij is geknakt, maar hij wilt nog wel mee doen met de finale.
Vat nog een biertje en huil jezelf in slaap joh.
  donderdag 11 augustus 2016 @ 18:23:49 #82
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_164434120
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 15:06 schreef tong80 het volgende:

[..]

Met van Vollenhoven op piano. _O_

:P
en Margriet die zingt, dan is het helemaal compleet
*O*
Non possumus non loqui
pi_164434255
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:23 schreef Knip het volgende:

[..]

en Margriet die zingt, dan is het helemaal compleet
*O*
Dat is het pas met Irene die een boom knuffelt erbij!
pi_164434438
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 16:42 schreef Ulx het volgende:
Wat een nare rotstreek heeft men Van Gelder geflikt. Zelfs al wint hij het geding, dan wat?
Dan kan hij met de uitspraak naar het sporttribunaal CAS. Zij kunnen besluiten om hem toch in de finale te laten optreden.
pi_164436881
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 11:28 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Mee eens, alleen wat slordig als hij bij terugkomst in het Olympisch dorp zo luidruchtig is dat hij andere atleten uit de slaap haalt. Ik noem maar een scenario. Dan zou de uitsluiting weer terecht zijn. Benieuwd wat de rechter er van vindt in elk geval.
Dat heeft hij inderdaad gedaan. Daarna verdommen op de training te komen.
En bovenstaande is die week daarvoor al eerder gebeurd en heeft hij al een waarschuwing voor gehad. Hij blijft het op zoeken.

Maar ik neem het hem niet kwalijk. Ondanks al zijn kwaliteiten is het een junkie. Niets meer, niets minder. Geheel terecht dat hij weg is van de OS. Een junk die kans maakt op goud, voor je het weet wordt er een parallel gemaakt met de TdF.
pi_164437895
quote:
14s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 19:45 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]
Geheel terecht dat hij weg is van de OS. Een junk die kans maakt op goud
Hoezo mag een ex-'junkie' geen goud winnen? Mooi teken dat je terug kunt komen toch?

Of hoort hij gewoon in de goot voor de rest van zijn leven?
  Moderator donderdag 11 augustus 2016 @ 20:23:00 #87
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_164438158
dat boeit mij ook niet zo maar een sporter die trainingen mist omdat hij zijn roes uit ligt te slapen wordt maar heel weinig geaccepteerd

dat zijn collega's wakker geworden zijn toen hij thuiskwam of dat hij een biertje is gaan pakken boeit mij niet zo heel veel maar s'avonds een man, s'ochtends een man

trainingen, trainers en al die shit kosten gewoon geld
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_164438272
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 11:28 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Mee eens, alleen wat slordig als hij bij terugkomst in het Olympisch dorp zo luidruchtig is dat hij andere atleten uit de slaap haalt. Ik noem maar een scenario. Dan zou de uitsluiting weer terecht zijn. Benieuwd wat de rechter er van vindt in elk geval.
Moet een rechter zich wel bemoeien met dit sport zaken?
pi_164438328
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 20:26 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Als van Gelder zich aandient bij de rechter met een kort geding zal hij wel moeten lijkt me. Hij zal toch ja of nee moeten zeggen.
pi_164438405
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 20:23 schreef sp3c het volgende:
dat boeit mij ook niet zo maar een sporter die trainingen mist omdat hij zijn roes uit ligt te slapen wordt maar heel weinig geaccepteerd

dat zijn collega's wakker geworden zijn toen hij thuiskwam of dat hij een biertje is gaan pakken boeit mij niet zo heel veel maar s'avonds een man, s'ochtends een man

trainingen, trainers en al die shit kosten gewoon geld
Hij ging bij de hoofdsponsor langs. Laat dat nou net Heineken zijn.

's Avonds een spons,'s morgens een dweil.
Maar dan mist hij een training, so what? Laat hem lekker. Hij haalde met dat gedrag de finale. Geef de man een boete of zo als de regels gevolgd moeten worden.
pi_164438625
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 20:26 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Ja, d'r lijkt sprake van willekeur. Laat de rechter maar kijken naar dit soort dingen.

Over vier jaar krijgen de sporters enorme lijsten met verboden en verplichtingen mee en is er voor de sporters complete drooglegging.

En de bobo's nemen nog ern slok nadat er een medaille gewonnen wordt. Maar de sporter niet.

Dat zie je aankomen.
pi_164438739
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 20:36 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ja, d'r lijkt sprake van willekeur. Laat de rechter maar kijken naar dit soort dingen.

Over vier jaar krijgen de sporters enorme lijsten met verboden en verplichtingen mee en is er voor de sporters complete drooglegging.

En de bobo's nemen nog ern slok nadat er een medaille gewonnen wordt. Maar de sporter niet.

Dat zie je aankomen.
Yup. 1 en 1 is 2.
  Moderator donderdag 11 augustus 2016 @ 20:40:59 #93
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_164438786
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 20:30 schreef Ulx het volgende:

[..]

Maar dan mist hij een training, so what? Laat hem lekker. Hij haalde met dat gedrag de finale. Geef de man een boete of zo als de regels gevolgd moeten worden.
je helemaal mee eens hoor laat hem lekker maar hij moet wel gewoon naar zijn trainingen waar mensen op hem zitten te wachten

je kunt de man ook niet blijven waarschuwen
pi_164438836
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 20:30 schreef Ulx het volgende:

[..]

Hij krijgt BETAALD om te sporten, sponsoren betalen veel geld, je hebt een A-status, je hebt een voorbeeld functie. Die jongen wordt betaald en krijgt veel, om te mogen sporten, daar horen dat wat omgangsvormen en regels bij.. Hij moet ook eens hand in eigen boezem steken, als je zo'n verleden hebt dan moet je al oppassen..

En daarnaast, welke topsporter gaat er nou volle bak op stap na zo'n prestatie, dat doet afbreuk aan je herstel.
pi_164438952
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 20:40 schreef sp3c het volgende:

je kunt de man ook niet blijven waarschuwen
Hoezo niet? Hij haalt de finale toch ondanks trainingen missen en bier zuipen.

Wat is belangrijker? Het ego van de chef d'equipe of de prestaties van Van Gelder?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2016 20:47:35 ]
pi_164439078
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 20:42 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Hij krijgt BETAALD om te sporten, sponsoren betalen veel geld, je hebt een A-status, je hebt een voorbeeld functie. Die jongen wordt betaald en krijgt veel, om te mogen sporten, daar horen dat wat omgangsvormen en regels bij.. Hij moet ook eens hand in eigen boezem steken, als je zo'n verleden hebt dan moet je al oppassen..

En daarnaast, welke topsporter gaat er nou volle bak op stap na zo'n prestatie, dat doet afbreuk aan je herstel.
Als NOC NSF dit niet naar buiten had gebracht, had zijn voorbeeldfunctie geen schade opgelopen
  Moderator donderdag 11 augustus 2016 @ 20:49:07 #97
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_164439082
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 20:46 schreef Ulx het volgende:

[..]

Wat is belangrijker? Het ego van de chef d'equipe of de prestaties van Van Gelder?
omdat het veel geld kost om de man in Rio te krijgen, daar mag je wat voor terug verwachten
pi_164439100
quote:
17s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 20:49 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Als NOC NSF dit niet naar buiten had gebracht, had zijn voorbeeldfunctie geen schade opgelopen
Klopt, maar misschien beschermen ze hem wel.. Misschien zat zijn neus vol coke.
We weten het verder niet, maar lijkt mij niet dat hij naar huis moet voor 1 biertje.
pi_164439125
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 20:46 schreef Ulx het volgende:

[..]

Misschien was hij anders wel een gouden medaille waardig geweest ipv als achtste (officieel zevende omdat die gast een dubbele beenbreuk opliep) de finale inkomen
pi_164439149
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 20:49 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Klopt, maar misschien beschermen ze hem wel.. Misschien zat zijn neus vol coke.
We weten het verder niet, maar lijkt mij niet dat hij naar huis moet voor 1 biertje.
eens!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')