abonnement Unibet Coolblue
pi_164415474
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_164417861
heb het gekocht op steam maar kan pas morgen downloaden.
ben toch nieuwsgierig. maar wat ik gezien heb moet je echt wel wat RP movenhalen en tegen jezelf beginnen praten om het leuk te maken. heel veel dezelfde dingen tegenkomen word wel saai.
zelfde cave etc
pi_164419809
Als je door Skyrim kunt lopen zonder ooit maar 1 quest op te pakken vermaak je je hier ook wel mee.

Ik vond dit btw leuk om te lezen:
https://www.reddit.com/r/(...)s_already_worth_the/
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_164419930
Weet iemand op wat voor manier je die bonus spul krijgt als je het spel hebt gepreorderd?
hoort dat in het gamehoesje te zitten in de vorm van een code oid? :@

Heb namelijk het spel gepreorderd maar kan die codes niet vinden.
"Dubbelop alsof ik een quote citeer"
pi_164420007
Het probleem is dat het space trading genre redelijk niche is, maar de game volop is gehyped als een product dat iedereen zou moeten spelen door Sony, beetje hetzelfde als bloodborne toentertijd, daar zijn ook veel mensen mee de mist in gegaan.

Iedereen die spellen spacetraders zoals Elite of sandbox games zoals Terraria kan waarderen zal een fantastische tijd hebben met dit spel. Binnen het genre is het naar mijn mening een hele goede game, ik heb er pas 8 uur op zitten en ik weet niet hoe het over 40 uur is maar ik heb echt genoten van het rondvliegen, ontdekken van mysterieuze plekken, het craften, het grinden voor een nieuw schip en de sfeer /muziek zijn ook echt fantastisch. Je maakt continu je eigen avonturen, ik kan me ook absoluut niet herkennen in het commentaar dat de game leeg is of 'dat er niks te doen is' .

Mijn oordeel na 8+ uur spelen is een 8/10, Hello Games heeft een dijk van een game neer gezet.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_164420027
Enige jammere vind ik vooralsnog dat hij niet op de XBOX One uitkomt, nu heb ik recentelijk een beest van een PC gekocht maar dit spel zou ik het liefst onderuit gezakt op de bank op m'n tv spelen :)
(nee, pc naast de tv plaatsen is geen optie :P)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_164420062
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 08:54 schreef Ceased2Be het volgende:
Enige jammere vind ik vooralsnog dat hij niet op de XBOX One uitkomt, nu heb ik recentelijk een beest van een PC gekocht maar dit spel zou ik het liefst onderuit gezakt op de bank op m'n tv spelen :)
(nee, pc naast de tv plaatsen is geen optie :P)
Ik kan bevestigen dat dat de beste manier is om te spelen idd :P

Vraag me af wanneer ik tier 2/3 upgrades kan gaan maken voor mijn gear, ik ben de materialen nog niet tegen gekomen na 2 warps op de planeten waar ik terecht ben gekomen. Er is al wel spul te koop zo nu en dan.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_164420079
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 08:28 schreef Ceased2Be het volgende:
Als je door Skyrim kunt lopen zonder ooit maar 1 quest op te pakken vermaak je je hier ook wel mee.

Ik vond dit btw leuk om te lezen:
https://www.reddit.com/r/(...)s_already_worth_the/
Ohw dan ga ik me wel vermaken :D . Game gepreordered maar morgen pas spelen.. damn PC vertraagde launch .. damn Sony.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_164420092
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 08:59 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Ohw dan ga ik me wel vermaken :D . Game gepreordered maar morgen pas spelen.. damn PC vertraagde launch .. damn Sony.
Vertraagde launch, maar wel betere graphics ;)
Wij kunnen iig wel onze FOV aan (gaan) passen bijv.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_164420160
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 09:00 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Vertraagde launch, maar wel betere graphics ;)
Wij kunnen iig wel onze FOV aan (gaan) passen bijv.
Dat is waar . en de betere graphics zijn het waard mits het de performance niet te veel aantast. Ik ben benieuwd naar m'n scheepje en wat ik kan upgraden en of je hem kan custimizen
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_164420182
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 09:05 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Dat is waar . en de betere graphics zijn het waard mits het de performance niet te veel aantast. Ik ben benieuwd naar m'n scheepje en wat ik kan upgraden en of je hem kan custimizen
Als ik dit niet op max kan spelen ga ik ernstig teleurgesteld zijn in m'n system :D
Ben *erg* benieuwd :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 11 augustus 2016 @ 09:15:53 #12
442484 Radjan
Radjan, voorheen janrad
pi_164420301
Ik zit na een paar uur nog steeds in het zelfde zonnestelsel en weet niet hoe ik ergens anders kan komen. Heb je hier soms een werpdrive voor nodig ?
PSN: SneakyDutchDude
pi_164420472
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 09:15 schreef Radjan het volgende:
Ik zit na een paar uur nog steeds in het zelfde zonnestelsel en weet niet hoe ik ergens anders kan komen. Heb je hier soms een werpdrive voor nodig ?
Ja
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 11 augustus 2016 @ 09:36:05 #14
442484 Radjan
Radjan, voorheen janrad
pi_164420564
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 09:29 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ja
Dank je, ik bedoel natuurlijk warpdrive :')
PSN: SneakyDutchDude
pi_164420593
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 09:36 schreef Radjan het volgende:

[..]

Dank je, ik bedoel natuurlijk warpdrive :')
werp is ook goed :P je werpt jezelf vooruit :D
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_164420734
OK, mijn mening na een dikke 12 uur gespeeld te hebben.

De game op sommige punten behoorlijk matig. Laat ik daar mee beginnen.

De grind is enorm. Dat is onderdeel van het spel, ik heb drie jaar lang Eve Online gespeeld, dus ik weet wat het is. Toch is NMS op dat gebied behoorlijk shallow. Er zijn veel verschillende materialen, maar het is niet meer dan een beetje minen, constateren dat je inventory vol is, naar een space station of trading post, wat teveel is verkopen en dan begin je weer opnieuw. Trading is echt niet heel erg diepgaand. Iets is in de ene space station goedkoper of duurder dan ergens anders maar het scheelt nooit meer dan 5%. Een echte impact op de economie is er niet en het is niet echt lonend om naar de beste deals op zoek te gaan. Dat kun je van tevoren ook niet weten, want er is geen manier om in andere space stations te kijken. Je doet het dus op goed geluk.

Dan het ontdekken. Dat is tegelijk ook een pluspunt, maar toch ook een minpunt. De diversiteit valt echt tegen. Ik heb een planeet of 30 bezocht nu, en op een totaal van 18 quintiljoen mag je verwachten dat ze énorm uiteen lopen. Dat doen ze dus niet. Overal dezelfde elementen (grote pillars voor heridium en nikkel, kleine pillars voor ijzer, overal dezelfde plantjes voor platinum) en veel planeten lijken kopieën van elkaar, alleen met een ander kleurtje of een ander weertype. De creatures zijn ook niet heel divers. Ben al 4 keer een soort viegende vissen tegengekomen en ook al drie keer de enorm vijandige spinkrab. Dat haalt behoorlijk het enthousiasme uit het ontdekken.

Dan je inventory. Dat is echt te weinig. Je gaat later flink kunnen upgraden, maar vooralsnog is het de Grote Inventory Management Sim. Ook moet je voortdurend alles bijvullen. Voor een game die nogal licht is in de simulatie-elementen is het stomvervelend om na elke drie take-offs de launch thrusters weer bij te moeten vullen, of je pulse engine. Dat is gewoon storend. Doordat je ook weinig inventory space hebt moet je dus heel vaak runs van planeet naar space station of trade station maken, wat ook nog eens best lang duurt, waardoor je eigenlijk de hele tijd bezig bent met het bijvullen van basic spaceshipfunctionaliteiten. Heel veel downtime dus.

Het universum, hoewel vol met leven, voelt heel erg doods aan. Planeten zijn bezaaid met plekken waar wat te ontdekken valt, maar in de praktijk zijn het ongeveer tien verschillende POI's, soms voorzien van een alien, maar meestal zijn het een soort research stations die vooral verlaten zijn, of overhoop gehaald zonder enige informatie waarom. Er zitten in die stations ongeveer 5 verschillende dingen waar je mee kunt interacteren die altijd hetzelfde resultaat geven. Dat was na 2 uur al niet meer interessant.

Doordat er maar één alien in een POI of space station zit, voelt het universum dood aan. Je interactie met de alien beperkt zich feitelijk ook maar uit een keuze uit drie antwoorden, waarbij er volgens mij geen slecht antwoord mogelijk is. Ik heb nog geen nare effecten gezien. De aliens zijn overigens ook volkomen statisch. Dat valt echt tegen. Meer NPC's waar je niet mee kunt interacteren hadden veel meer leven in het spel gebracht.

Dan de verhaallijn. Daarvoor speel je deze game niet. Het spel probeert je wel bij de hand te nemen naar het centrum van je galaxy en doet dat best goed zonder intrusief te zijn. Maar stukjes van het verhaal die je gepresenteerd krijgt zijn vooral ondoorzichtige esoterische platitudes waar voor het grootste deel geen touw aan vast te knopen valt. Ik hoop dat die puzzelstukjes nog op hun plaats gaan vallen.

Wat het doel is van de sentinels is mij onduidelijk. Ze triggeren op sommige planeten heel erg snel, maar je kunt ze ook veel te makkelijk afschudden. Er is daardoor geen risk/reward mechanic aanwezig. Het wordt op riskante planeten alleen maar langdradiger om uitgebreid te farmen, maar in de praktijk helemaal niet moeilijker door sentinels die bij elke scheet die je laat op je af komen. Als elementen de moeilijkheid niet verhogen, maar alleen maar een obstakel toevoegen die dingen langer laten duren, dan horen ze niet in een game thuis wat mij betreft.

Over nutteloze dingen toevoegen gesproken: je gaat heel veel techonologieën vinden, je wordt er echt mee overspoeld. Helaas is ook dit in de praktijk niet heel veel meer dan heel veel tiers van hetzelfde element op je multitool of spaceship. Door meer tiers toe te voegen lijkt het misschien of er heel veel technologie te ontdekken valt, maar in de praktijk valt dat dus vies tegen.

Dan nog wat pluspunten, want ik wil niet te zuur overkomen ;)

Ontdekken geeft veel voldoening. Het is toch elke keer weer spannend om te zien waar je terecht gaat komen. De textures zijn misschien niet altijd even mooi, maar je gaat heel veel mooie plaatjes aantreffen. Spaceship design is ook mooi, vind ik. Het is aanlokkelijk om nieuwe space ships te willen kopen. Ook het feit dat je gecrashte ships weer op kunt lappen om zelf te gebruiken is erg leuk gedaan.

De soundtrack is magisch, één van de beste die ik ooit heb gehoord. Hij past zich perfect aan aan wat je aan het doen bent.

En de game forceert eigenlijk niks. Het laat je vrij gewoon lekker rond te vliegen en te relaxen. Dat is denk ik ook hoe je de game moet spelen, even een uurtje of twee de controller oppakken om wat rond te vliegen, dan komt de game het best tot zijn recht. Speel je langer dan dat zoals ik nu heb gedaan, dan denk ik dat er teveel matig uitgewerkte elementen zijn die je gaan storen.

Ik kom nu niet veel verder dan 6/10. Heel ambitieus, maar gewoon niet een heel sterke uitwerking. Het is wel wat ik er van had verwacht (rondvliegen en ontdekken), maar ik denk dat ik had verwacht het ontdekken leuker te vinden dan dat het in de praktijk uitpakt. Dat zal voor een deel aan mij liggen, maar ligt wat mij betreft ook zeker aan de toch erg tegenvallende diversiteit.
pi_164420922
Bedankt voor de review, precies wat ik verwachtte nav de streams die ik tot nog toe heb gezien :)

Ik ga vooral voor een andere ervaring dan EVE en Elite en dat gaat wel lukken zo te zien.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 11 augustus 2016 @ 10:15:51 #18
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164421189
Even de titel op aanvraag aangepast.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_164421198
Ik ga voor het lekker roindvliegen , beetje rondrommelen en ontdekken :D de gevechten boeien me niet , dus ik zal wel een explorer schip zoeken/maken/vinden/kopen :D
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  donderdag 11 augustus 2016 @ 10:26:03 #20
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_164421344
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 09:46 schreef Mystikvm het volgende:
OK, mijn mening na een dikke 12 uur gespeeld te hebben.

De game op sommige punten behoorlijk matig. Laat ik daar mee beginnen.

De grind is enorm. Dat is onderdeel van het spel, ik heb drie jaar lang Eve Online gespeeld, dus ik weet wat het is. Toch is NMS op dat gebied behoorlijk shallow. Er zijn veel verschillende materialen, maar het is niet meer dan een beetje minen, constateren dat je inventory vol is, naar een space station of trading post, wat teveel is verkopen en dan begin je weer opnieuw. Trading is echt niet heel erg diepgaand. Iets is in de ene space station goedkoper of duurder dan ergens anders maar het scheelt nooit meer dan 5%. Een echte impact op de economie is er niet en het is niet echt lonend om naar de beste deals op zoek te gaan. Dat kun je van tevoren ook niet weten, want er is geen manier om in andere space stations te kijken. Je doet het dus op goed geluk.

Dan het ontdekken. Dat is tegelijk ook een pluspunt, maar toch ook een minpunt. De diversiteit valt echt tegen. Ik heb een planeet of 30 bezocht nu, en op een totaal van 18 quintiljoen mag je verwachten dat ze énorm uiteen lopen. Dat doen ze dus niet. Overal dezelfde elementen (grote pillars voor heridium en nikkel, kleine pillars voor ijzer, overal dezelfde plantjes voor platinum) en veel planeten lijken kopieën van elkaar, alleen met een ander kleurtje of een ander weertype. De creatures zijn ook niet heel divers. Ben al 4 keer een soort viegende vissen tegengekomen en ook al drie keer de enorm vijandige spinkrab. Dat haalt behoorlijk het enthousiasme uit het ontdekken.

Dan je inventory. Dat is echt te weinig. Je gaat later flink kunnen upgraden, maar vooralsnog is het de Grote Inventory Management Sim. Ook moet je voortdurend alles bijvullen. Voor een game die nogal licht is in de simulatie-elementen is het stomvervelend om na elke drie take-offs de launch thrusters weer bij te moeten vullen, of je pulse engine. Dat is gewoon storend. Doordat je ook weinig inventory space hebt moet je dus heel vaak runs van planeet naar space station of trade station maken, wat ook nog eens best lang duurt, waardoor je eigenlijk de hele tijd bezig bent met het bijvullen van basic spaceshipfunctionaliteiten. Heel veel downtime dus.

Het universum, hoewel vol met leven, voelt heel erg doods aan. Planeten zijn bezaaid met plekken waar wat te ontdekken valt, maar in de praktijk zijn het ongeveer tien verschillende POI's, soms voorzien van een alien, maar meestal zijn het een soort research stations die vooral verlaten zijn, of overhoop gehaald zonder enige informatie waarom. Er zitten in die stations ongeveer 5 verschillende dingen waar je mee kunt interacteren die altijd hetzelfde resultaat geven. Dat was na 2 uur al niet meer interessant.

Doordat er maar één alien in een POI of space station zit, voelt het universum dood aan. Je interactie met de alien beperkt zich feitelijk ook maar uit een keuze uit drie antwoorden, waarbij er volgens mij geen slecht antwoord mogelijk is. Ik heb nog geen nare effecten gezien. De aliens zijn overigens ook volkomen statisch. Dat valt echt tegen. Meer NPC's waar je niet mee kunt interacteren hadden veel meer leven in het spel gebracht.

Dan de verhaallijn. Daarvoor speel je deze game niet. Het spel probeert je wel bij de hand te nemen naar het centrum van je galaxy en doet dat best goed zonder intrusief te zijn. Maar stukjes van het verhaal die je gepresenteerd krijgt zijn vooral ondoorzichtige esoterische platitudes waar voor het grootste deel geen touw aan vast te knopen valt. Ik hoop dat die puzzelstukjes nog op hun plaats gaan vallen.

Wat het doel is van de sentinels is mij onduidelijk. Ze triggeren op sommige planeten heel erg snel, maar je kunt ze ook veel te makkelijk afschudden. Er is daardoor geen risk/reward mechanic aanwezig. Het wordt op riskante planeten alleen maar langdradiger om uitgebreid te farmen, maar in de praktijk helemaal niet moeilijker door sentinels die bij elke scheet die je laat op je af komen. Als elementen de moeilijkheid niet verhogen, maar alleen maar een obstakel toevoegen die dingen langer laten duren, dan horen ze niet in een game thuis wat mij betreft.

Over nutteloze dingen toevoegen gesproken: je gaat heel veel techonologieën vinden, je wordt er echt mee overspoeld. Helaas is ook dit in de praktijk niet heel veel meer dan heel veel tiers van hetzelfde element op je multitool of spaceship. Door meer tiers toe te voegen lijkt het misschien of er heel veel technologie te ontdekken valt, maar in de praktijk valt dat dus vies tegen.

Dan nog wat pluspunten, want ik wil niet te zuur overkomen ;)

Ontdekken geeft veel voldoening. Het is toch elke keer weer spannend om te zien waar je terecht gaat komen. De textures zijn misschien niet altijd even mooi, maar je gaat heel veel mooie plaatjes aantreffen. Spaceship design is ook mooi, vind ik. Het is aanlokkelijk om nieuwe space ships te willen kopen. Ook het feit dat je gecrashte ships weer op kunt lappen om zelf te gebruiken is erg leuk gedaan.

De soundtrack is magisch, één van de beste die ik ooit heb gehoord. Hij past zich perfect aan aan wat je aan het doen bent.

En de game forceert eigenlijk niks. Het laat je vrij gewoon lekker rond te vliegen en te relaxen. Dat is denk ik ook hoe je de game moet spelen, even een uurtje of twee de controller oppakken om wat rond te vliegen, dan komt de game het best tot zijn recht. Speel je langer dan dat zoals ik nu heb gedaan, dan denk ik dat er teveel matig uitgewerkte elementen zijn die je gaan storen.

Ik kom nu niet veel verder dan 6/10. Heel ambitieus, maar gewoon niet een heel sterke uitwerking. Het is wel wat ik er van had verwacht (rondvliegen en ontdekken), maar ik denk dat ik had verwacht het ontdekken leuker te vinden dan dat het in de praktijk uitpakt. Dat zal voor een deel aan mij liggen, maar ligt wat mij betreft ook zeker aan de toch erg tegenvallende diversiteit.
Het is een gemiste kans dat trading niet gedaan is zoals in Offworld Trading Company, waarbij de prijs van grondstoffen en materialen wordt bepaald door vraag en aanbod van de andere spelers. Zeldzame grondstoffen zouden zo echt veel waard kunnen worden, terwijl iemand die tonnen aan goud op de markt gooit de prijs omlaag drijft.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  donderdag 11 augustus 2016 @ 10:33:19 #21
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_164421484
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 09:46 schreef Mystikvm het volgende:
Early Review.
Nice, thanks! Een goed verwoorde review! Ik zal het nog even aankijken hoe andere users het spel verder vinden spelen!
Ik word wel iets afwachtender om het te kopen!
pi_164422309
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 09:46 schreef Mystikvm het volgende:
OK, mijn mening na een dikke 12 uur gespeeld te hebben.

De game op sommige punten behoorlijk matig. Laat ik daar mee beginnen.

De grind is enorm. Dat is onderdeel van het spel, ik heb drie jaar lang Eve Online gespeeld, dus ik weet wat het is. Toch is NMS op dat gebied behoorlijk shallow. Er zijn veel verschillende materialen, maar het is niet meer dan een beetje minen, constateren dat je inventory vol is, naar een space station of trading post, wat teveel is verkopen en dan begin je weer opnieuw. Trading is echt niet heel erg diepgaand. Iets is in de ene space station goedkoper of duurder dan ergens anders maar het scheelt nooit meer dan 5%. Een echte impact op de economie is er niet en het is niet echt lonend om naar de beste deals op zoek te gaan. Dat kun je van tevoren ook niet weten, want er is geen manier om in andere space stations te kijken. Je doet het dus op goed geluk.

Dan het ontdekken. Dat is tegelijk ook een pluspunt, maar toch ook een minpunt. De diversiteit valt echt tegen. Ik heb een planeet of 30 bezocht nu, en op een totaal van 18 quintiljoen mag je verwachten dat ze énorm uiteen lopen. Dat doen ze dus niet. Overal dezelfde elementen (grote pillars voor heridium en nikkel, kleine pillars voor ijzer, overal dezelfde plantjes voor platinum) en veel planeten lijken kopieën van elkaar, alleen met een ander kleurtje of een ander weertype. De creatures zijn ook niet heel divers. Ben al 4 keer een soort viegende vissen tegengekomen en ook al drie keer de enorm vijandige spinkrab. Dat haalt behoorlijk het enthousiasme uit het ontdekken.

Dan je inventory. Dat is echt te weinig. Je gaat later flink kunnen upgraden, maar vooralsnog is het de Grote Inventory Management Sim. Ook moet je voortdurend alles bijvullen. Voor een game die nogal licht is in de simulatie-elementen is het stomvervelend om na elke drie take-offs de launch thrusters weer bij te moeten vullen, of je pulse engine. Dat is gewoon storend. Doordat je ook weinig inventory space hebt moet je dus heel vaak runs van planeet naar space station of trade station maken, wat ook nog eens best lang duurt, waardoor je eigenlijk de hele tijd bezig bent met het bijvullen van basic spaceshipfunctionaliteiten. Heel veel downtime dus.

Het universum, hoewel vol met leven, voelt heel erg doods aan. Planeten zijn bezaaid met plekken waar wat te ontdekken valt, maar in de praktijk zijn het ongeveer tien verschillende POI's, soms voorzien van een alien, maar meestal zijn het een soort research stations die vooral verlaten zijn, of overhoop gehaald zonder enige informatie waarom. Er zitten in die stations ongeveer 5 verschillende dingen waar je mee kunt interacteren die altijd hetzelfde resultaat geven. Dat was na 2 uur al niet meer interessant.

Doordat er maar één alien in een POI of space station zit, voelt het universum dood aan. Je interactie met de alien beperkt zich feitelijk ook maar uit een keuze uit drie antwoorden, waarbij er volgens mij geen slecht antwoord mogelijk is. Ik heb nog geen nare effecten gezien. De aliens zijn overigens ook volkomen statisch. Dat valt echt tegen. Meer NPC's waar je niet mee kunt interacteren hadden veel meer leven in het spel gebracht.

Dan de verhaallijn. Daarvoor speel je deze game niet. Het spel probeert je wel bij de hand te nemen naar het centrum van je galaxy en doet dat best goed zonder intrusief te zijn. Maar stukjes van het verhaal die je gepresenteerd krijgt zijn vooral ondoorzichtige esoterische platitudes waar voor het grootste deel geen touw aan vast te knopen valt. Ik hoop dat die puzzelstukjes nog op hun plaats gaan vallen.

Wat het doel is van de sentinels is mij onduidelijk. Ze triggeren op sommige planeten heel erg snel, maar je kunt ze ook veel te makkelijk afschudden. Er is daardoor geen risk/reward mechanic aanwezig. Het wordt op riskante planeten alleen maar langdradiger om uitgebreid te farmen, maar in de praktijk helemaal niet moeilijker door sentinels die bij elke scheet die je laat op je af komen. Als elementen de moeilijkheid niet verhogen, maar alleen maar een obstakel toevoegen die dingen langer laten duren, dan horen ze niet in een game thuis wat mij betreft.

Over nutteloze dingen toevoegen gesproken: je gaat heel veel techonologieën vinden, je wordt er echt mee overspoeld. Helaas is ook dit in de praktijk niet heel veel meer dan heel veel tiers van hetzelfde element op je multitool of spaceship. Door meer tiers toe te voegen lijkt het misschien of er heel veel technologie te ontdekken valt, maar in de praktijk valt dat dus vies tegen.

Dan nog wat pluspunten, want ik wil niet te zuur overkomen ;)

Ontdekken geeft veel voldoening. Het is toch elke keer weer spannend om te zien waar je terecht gaat komen. De textures zijn misschien niet altijd even mooi, maar je gaat heel veel mooie plaatjes aantreffen. Spaceship design is ook mooi, vind ik. Het is aanlokkelijk om nieuwe space ships te willen kopen. Ook het feit dat je gecrashte ships weer op kunt lappen om zelf te gebruiken is erg leuk gedaan.

De soundtrack is magisch, één van de beste die ik ooit heb gehoord. Hij past zich perfect aan aan wat je aan het doen bent.

En de game forceert eigenlijk niks. Het laat je vrij gewoon lekker rond te vliegen en te relaxen. Dat is denk ik ook hoe je de game moet spelen, even een uurtje of twee de controller oppakken om wat rond te vliegen, dan komt de game het best tot zijn recht. Speel je langer dan dat zoals ik nu heb gedaan, dan denk ik dat er teveel matig uitgewerkte elementen zijn die je gaan storen.

Ik kom nu niet veel verder dan 6/10. Heel ambitieus, maar gewoon niet een heel sterke uitwerking. Het is wel wat ik er van had verwacht (rondvliegen en ontdekken), maar ik denk dat ik had verwacht het ontdekken leuker te vinden dan dat het in de praktijk uitpakt. Dat zal voor een deel aan mij liggen, maar ligt wat mij betreft ook zeker aan de toch erg tegenvallende diversiteit.
Goede review ik kan mij hier helemaal in vinden.
  donderdag 11 augustus 2016 @ 11:16:45 #23
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164422347
quote:
2s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 10:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Het is een gemiste kans dat trading niet gedaan is zoals in Offworld Trading Company, waarbij de prijs van grondstoffen en materialen wordt bepaald door vraag en aanbod van de andere spelers. Zeldzame grondstoffen zouden zo echt veel waard kunnen worden, terwijl iemand die tonnen aan goud op de markt gooit de prijs omlaag drijft.
Zou op zich redelijk 'makkelijk' te implementeren moeten zijn gezien het allemaal via de server gespeeld wordt. Lijkt me wel tof. Kan je een soort off-game groepje oprichten die afspreken om een bepaalde grondstof te minen tot een x tonnage en dan de markt te breken _O-.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_164422405
quote:
2s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 10:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Het is een gemiste kans dat trading niet gedaan is zoals in Offworld Trading Company, waarbij de prijs van grondstoffen en materialen wordt bepaald door vraag en aanbod van de andere spelers. Zeldzame grondstoffen zouden zo echt veel waard kunnen worden, terwijl iemand die tonnen aan goud op de markt gooit de prijs omlaag drijft.
Dat is makkelijk genoeg te implementeren na launch. Zeker als ze base-building e.d. toe gaan voegen wordt trading een stuk interessanter.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 11 augustus 2016 @ 11:37:01 #25
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_164422767
Hier komt mijn mening, na 6 uur non-stop te hebben gespeeld gisteravond. Heb het ook gestreamd op Twitch voor mezelf, las hier iemand die het op Youtube deed als eigen archief en dat was een top idee. ^O^ Nu zie ik mijn stream nergens terug op mijn kanaal, behalve dat die 'offline' is.... :(

Om te beginnen vind ik de verpakking en inhoud van de Limited Edition erg mooi. Schijfje in de ps4 en ook de opening van de game valt mij niets tegen. Enthousiast begin ik aan een groot avontuur door de oneindige ruimte. Het duurde bij mij vrij lang voordat ik alle noodzakelijke dingen had gevonden om op te stijgen, wss omdat ik niet zo vaak game. Het stoorde mij echter niet omdat ik zo op mijn gemak kon leren hoe het een beetje werkt en wat voor elementen je waar(in) kan krijgen.

Uiteindelijk is het zo ver, je kan opstijgen en de ruimte in. Daar heb ik gewoon geen woorden voor, het is fantastisch mooi gemaakt en vind het nog steeds mooi na tientallen keren gedaan te hebben. Onderweg kan je lekker minen zodat je niet zonder brandstof komt te zitten. En de snelheid waarmee je naar andere planeten kan reizen in hetzelfde zonnestelsel is wat mij betreft precies goed. Nadeel is wel, zoals hierboven al door iemand geschreven, dat je veel tijd kwijt bent met minen om steeds weer op te kunnen stijgen. Ik zat een keertje zonder plutonium op een planeet waar het zowat niet te vinden was. Dus moest heel lang lopen naar een station om het bij een handelaar te kopen. Het beperkte aantal slots zorgt er voor dat je té vaak naar het ruimtestation moet om te verkopen. Ben tussendoor wel al schepen tegen gekomen van ruim 7 miljoen units met 30+ slots dusja.. Dat probleem zal later in de game wel minder worden. Maar na 6 uur spelen en bergen goud minen heb ik pas 400.000 units. (200.000 uitgegeven voor de warpcellen)

De diversiteit van de planeten is in mijn ogen geweldig. Ik baal wel als ik op een doodsaaie en lege planeet terecht kom. Maar als ik dan even later op een andere planeet kom, die letterlijk volgestampt zit met planten, dieren en resources, dan geniet ik echt. Naarmate ik meer ontdekte kwam ik ook steeds meer vreemde, grote, rare, grappige, lieve beesten tegen. Je kan ze voeren en dan verschijnt er een blije smiley boven hun hoofd hehehe... En ze maken soms een lief geluidje. De omgevingen zijn soms adembenemend en soms veel van hetzelfde.

Ik kwam één keer vast te zitten tegen de achterkant van een ruimtestation aan. Kon met geen mogelijkheid meer weg komen en werd afgemaakt door ruimteschepen. Kon niks doen, heb wel 10 minuten pogingen gedaan om nog weg te komen, maar ik zat gewoon vast. Vond het wel mooi dat ik daarna op precies diezelfde plek een 'graf' had en alles weer terug kon pakken wat ik verloren had. Verder zat ik ook een keer vast in een grot.... Heel erg lang.... De grot bleef maar doorgaan en steeds weer andere richtingen op. Dus ik was een beetje verdwaald en hoopte op een uitgang aan de andere kant.. Nou.. Niet gevonden dus moest helemaal terug. En dat duurt best lang lopend haha, dat rennen kan je niet zo lang volhouden. En dan de sentinels... Vind het een beetje vreemd dat je op elke planeet maar één aliën tegen komt maar wel overal sentinels die alles in de gaten houden. Moest een stalen deur doorbreken voor de blueprint van de warpcells(?) en toen kwamen de sentinels op me af. Eerst kleine ronde vliegende entinels, maar later ook rijdende robot sentinels en ze werder steeds groter... Tot er zelfs een gigantische sentinel robot kwam, jezus ik schrok en ging mijn schippie in.... Duurde even tot ik door die deur heen was, maar oh wat was ik voldaan dat het gelukt was *O* Ook ergens een extra slot kunnen vinden, blijkbaar zijn er capsules op planeten waarmee je je inventaris kan vergroten.

Eeuuhhhmmmmm ja.. De galactische kaart. Je kan dus kiezen om de paden van het spel te volgen. Of vrij verkennen door het hele heelal. Die galactische kaart in vrij verkennen is echt geweldig gemaakt. Kon mijn ogen niet geloven, prachtig. Maar je kan dus niet zomaar even naar de andere kant van het universum warpen. Vrij logisch, maar wel jammer. Ik hoopte naar een plek met 8+ planeten te gaan. :P

Dus ja... Ik heb nu warpcellen voor de hyperdrive, ben naar één ander zonnestelsel gegaan tot nu toe. Dus 2 in totaal. Beloningen voor ontdekkingen vallen mij tegen, te weinig units. Op deze manier moet ik nog heel veel uur spelen wil ik een leuk nieuw schip kunnen kopen met meer ruimte. Heb mijn codes allemaal nog niet gebruikt, wil ik ook eigenlijk niet. Heb me nog niet verveeld, denk dat ik hier nog heel veel uren plezier aan ga hebben. Ik vind alles mooi, irriteer me alleen aan alles wat mij aanvalt. Laat me gewoon met rust. o|O Ik kom in vrede. *O*

Taal leren gaat super langzaam, 1 woord per keer. Heb een keer zo'n aliën boos gemaakt met het verkeerde antwoord en nu helpt die mij niet meer. Dat hernoemen van planten, dieren, planeten etc boeit mij niet. maar liefhebbers kunnen dat dus aanpassen. Duurt mij te lang, je krijgt er geen extra units voor geloof ik, en je komt wss toch nooit meer terug dusja.. De analysescanner voor nieuwe ontdekkingen gaat mij te traag, maar zijn upgrades voor ofzo.

Ik vind het een knap staaltje werk van de makers en het is prachtig om allemaal te zien, ontdekken, horen blablabla. Zelfs spannend/eng soms vanwege de soundtrack hehehe.. En dan die vreemde geluiden van die beesten er bij die je dan (nog) niet ziet. :@

Geen idee wat ik er verder over moet lullen. De meeste mensen zullen het waarschijnlijk saai vinden na een tijdje. Ik ben super tevreden en geef het een 92/100! 100/100 als VR ooit komt, wat zal ik dan gillen als ik met mijn jetpackie over rotsen en afdalingen vlieg op zoek naar goud. :9 O+

[ Bericht 1% gewijzigd door UtopiaVolger op 11-08-2016 11:50:55 ]
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_164423343
Ik heb een schip met 17 storage units, en genoeg upgrades gevonden om plek voor 25 units te hebben in m'n suit nu.
Gewoon een paar stacks Plutonium, en je hebt meer dan genoeg om een paar uur op een planeet rond te banjeren toch? Plus als je ergens land, en je ziet een paar Plutonium kristallen dichtbij, pak je ze meteen mee, en je kunt weer langer door.
Vind het zelf niet storend.

Misschien nog een tip, volgens mij zijn stacks in je schip groter dan stacks in je suit. Dus probeer dingen die niet stackable zijn (gifts, orbs, fuel cells, dingen die je vaak verkoopt) op je persoon te houden, en minerals en andere stackables in je schip te houden.
Doe eens niet.
  donderdag 11 augustus 2016 @ 12:05:17 #27
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_164423430
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 12:00 schreef Necrodeath het volgende:
Ik heb een schip met 17 storage units, en genoeg upgrades gevonden om plek voor 25 units te hebben in m'n suit nu.
Gewoon een paar stacks Plutonium, en je hebt meer dan genoeg om een paar uur op een planeet rond te banjeren toch? Plus als je ergens land, en je ziet een paar Plutonium kristallen dichtbij, pak je ze meteen mee, en je kunt weer langer door.
Vind het zelf niet storend.

Misschien nog een tip, volgens mij zijn stacks in je schip groter dan stacks in je suit. Dus probeer dingen die niet stackable zijn (gifts, orbs, fuel cells, dingen die je vaak verkoopt) op je persoon te houden, en minerals en andere stackables in je schip te houden.
Had net nog dit zinnetje aan mijn verhaal toegevoegd: Ik zat een keertje zonder plutonium op een planeet waar het zowat niet te vinden was. Dus moest heel lang lopen naar een station om het bij een handelaar te kopen.

Ik ben zelf trouwens nog nergens een verlaten/kapot schip tegen gekomen... Ben ook bang voor mijn inventaris als ik ooit een nieuw schip koop met meer ruimte, ik weet heel niet hoe dat werkt om over te plaatsen ofzo. :'( Net als dat stacken, snap ook niet hoe dat werkt. Wel pogingen gedaan.
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
  donderdag 11 augustus 2016 @ 12:11:09 #28
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_164423572
Ik ga zo weer spelen, twijfel alleen over wat te doen... Een van de drie paden volgen of vrij verkennen?
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_164423689
quote:
99s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 12:05 schreef UtopiaVolger het volgende:

[..]

Had net nog dit zinnetje aan mijn verhaal toegevoegd: Ik zat een keertje zonder plutonium op een planeet waar het zowat niet te vinden was. Dus moest heel lang lopen naar een station om het bij een handelaar te kopen.

Ik ben zelf trouwens nog nergens een verlaten/kapot schip tegen gekomen... Ben ook bang voor mijn inventaris als ik ooit een nieuw schip koop met meer ruimte, ik weet heel niet hoe dat werkt om over te plaatsen ofzo. :'( Net als dat stacken, snap ook niet hoe dat werkt. Wel pogingen gedaan.
Stacken gaat vanzelf, hoef je je geen zorgen over te maken :)
Als iets niet stacked, dan is het niet stackable.

Als je een nieuw schip krijgt, op welke manier dan ook, dan krijg je ook een melding dat je even alles wat je wilt bewaren over moet plaatsen naar het nieuwe schip, is allemaal vrij duidelijk, dus maak je geen zorgen.

quote:
99s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 12:11 schreef UtopiaVolger het volgende:
Ik ga zo weer spelen, twijfel alleen over wat te doen... Een van de drie paden volgen of vrij verkennen?
Drie paden? In het begin kon ik een optie kiezen om vrij te spelen, of hulp van Atlas te krijgen en dat pad te volgen ofzo? Weet het niet meer zeker, en heb er volgens mij tot nu toe vrij weinig van meegekregen nog verder.
Doe eens niet.
  donderdag 11 augustus 2016 @ 12:22:32 #30
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_164423855
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 12:16 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

Stacken gaat vanzelf, hoef je je geen zorgen over te maken :)
Als iets niet stacked, dan is het niet stackable.

Als je een nieuw schip krijgt, op welke manier dan ook, dan krijg je ook een melding dat je even alles wat je wilt bewaren over moet plaatsen naar het nieuwe schip, is allemaal vrij duidelijk, dus maak je geen zorgen.

[..]

Drie paden? In het begin kon ik een optie kiezen om vrij te spelen, of hulp van Atlas te krijgen en dat pad te volgen ofzo? Weet het niet meer zeker, en heb er volgens mij tot nu toe vrij weinig van meegekregen nog verder.
Okie, thanks. Dan gaat dat wel goed komen. ^O^
Ja ik kreeg paden toegewezen dacht ik.. Door naar een of andere planeet voor een soort 'missie' of verhaallijn? Of één van de twee personen zoeken. Dit kreeg ik pas nadat ik de hyperdrive had en naar het volgende stelsel ging. Ik kon ook aan het begin van het spel zo'n rode bol (Is dat de atlas?) mij een 'weg' laten wijzen ofzo.. Maar heb dat niet gedaan... Ik baal dat mijn stream niet terug te kijken is, dan had ik het kunnen laten zien. :(

[ Bericht 5% gewijzigd door UtopiaVolger op 11-08-2016 12:32:37 ]
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
  donderdag 11 augustus 2016 @ 12:33:54 #31
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_164424140
quote:
99s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 12:22 schreef UtopiaVolger het volgende:

[..]

Okie, thanks. Dan gaat dat wel goed komen. ^O^
Ja ik kreeg paden toegewezen dacht ik.. Door naar een of andere planeet voor een soort 'missie' of verhaallijn? Of één van de twee personen zoeken. Dit kreeg ik pas nadat ik de hyperdrive had en naar het volgende stelsel ging. Ik kon ook aan het begin van het spel zo'n rode bol (Is dat de atlas?) mij een 'weg' laten wijzen ofzo.. Maar heb dat niet gedaan... Ik baal dat mijn stream niet terug te kijken is, dan had ik het kunnen laten zien. :(
Ja dat is Atlas.

Weet niet of dit iets weggeeft (over de keuzes, dus maar spoileren)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_164424179
Ey hoe kom je aan een atlaspass? Zie het niet staan bij bouwen.
  donderdag 11 augustus 2016 @ 12:35:51 #33
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_164424192
Hoe kan ik verbinden met online services? Er staat altijd dat ik geen verbinding heb.
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
  donderdag 11 augustus 2016 @ 12:35:55 #34
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_164424195
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 12:35 schreef isax het volgende:
Ey hoe kom je aan een atlaspass? Zie het niet staan bij bouwen.
Ik ook niet, vast wel op google te vinden, maar wil het zelf niet weten :D
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_164424211
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 12:35 schreef isax het volgende:
Ey hoe kom je aan een atlaspass? Zie het niet staan bij bouwen.
Goede vraag ben ik ook nog niet tegengekomen.
pi_164424236
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 12:35 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Ik ook niet, vast wel op google te vinden, maar wil het zelf niet weten :D
knap dat je die zelfdiscipline hebt :D
Ik ben gerust iemand die het einde van een boek eerst leest.
  donderdag 11 augustus 2016 @ 12:41:08 #37
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_164424321
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 12:35 schreef UtopiaVolger het volgende:
Hoe kan ik verbinden met online services? Er staat altijd dat ik geen verbinding heb.
Volgens mij kan je die gewoon kopen bij schepen/handelplekken. Ik had een pas gekocht en daarmee kon ik schepen oproepen bij een landingsplatform op een planeet om te handelen.
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
  donderdag 11 augustus 2016 @ 12:41:27 #38
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_164424331
Oh verkeerde gequote haha, zit op mobiel nu heb net het spel weer gestart hihi.
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_164424338
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 12:35 schreef isax het volgende:
Ey hoe kom je aan een atlaspass? Zie het niet staan bij bouwen.
Ik heb hem eindelijk... wil het je wel vertellen maar dan ga ik spoilen. Had hem na 5/6 warps oid.

Nu op weg naar een

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:o
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_164424563
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 12:41 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Ik heb hem eindelijk... wil het je wel vertellen maar dan ga ik spoilen. Had hem na 5/6 warps oid.

Nu op weg naar een

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:o
Oi dan wacht ik nog even met vragen want zover ben ik nog niet.
pi_164425752
Ik weet nu eindelijk waar ik iridium kan vinden om mijn Hyperdrive te verbeteren :@.
Gisteren was ik daar al mee bezig :D
SOONY
pi_164426195
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 12:00 schreef Necrodeath het volgende:
Ik heb een schip met 17 storage units, en genoeg upgrades gevonden om plek voor 25 units te hebben in m'n suit nu.
Gewoon een paar stacks Plutonium, en je hebt meer dan genoeg om een paar uur op een planeet rond te banjeren toch? Plus als je ergens land, en je ziet een paar Plutonium kristallen dichtbij, pak je ze meteen mee, en je kunt weer langer door.
Vind het zelf niet storend.

Misschien nog een tip, volgens mij zijn stacks in je schip groter dan stacks in je suit. Dus probeer dingen die niet stackable zijn (gifts, orbs, fuel cells, dingen die je vaak verkoopt) op je persoon te houden, en minerals en andere stackables in je schip te houden.
Wat het voor mij storend maakt is dat rondlopen en opstijgen de dingen zijn die je het meest doet, en dat je dan toch steeds de boel bij moet vullen, en nog best regelmatig. Als het spul toch overal te vinden is, waarom dan überhaupt bijvullen, en waarom zo vaak? Het is dus niet zo dat je ooit in de situatie terecht gaat komen dat er geen Plutonium of Carbon voorhanden gaat zijn, dus waarom deze mechanic toevoegen als het geen enkele uitdaging toevoegt?Het is een verplicht kunstje wat ik elke paar minuten op moet voeren. Zonder dit bijvullen was het spel niet makkelijker geworden, maar wel minder saai.

Anyway, ik begin de beperkingen van de inventory beter te managen en ik begin ook meer slots te krijgen, dus dat gaat de goede kant op. Nu nog een veel beter schip, heb er nog eentje met maar 16 slots, maar het geld verdienen wil niet echt opschieten vooralsnog.

Kan het trouwens kloppen dat alle crashed ships maar één slot meer hebben tov je huidige schip? Want dan is het de moeite niet echt waard om die dingen te repareren.
pi_164426367
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 12:41 schreef UtopiaVolger het volgende:

[..]

Volgens mij kan je die gewoon kopen bij schepen/handelplekken. Ik had een pas gekocht en daarmee kon ik schepen oproepen bij een landingsplatform op een planeet om te handelen.
Dat is een bypass pas toch
(she/her)
  donderdag 11 augustus 2016 @ 14:04:08 #44
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_164426405
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 14:02 schreef Fylax het volgende:

[..]

Dat is een bypass pas toch
Oohhhhhhwww hehehe.

Ehmmm ik zie een noodsignhaal hangend in de ruimte. Als ik er ben kan ik er niks mee.... Iemand dit ook gehad?
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_164426522
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 14:04 schreef UtopiaVolger het volgende:

[..]

Oohhhhhhwww hehehe.

Ehmmm ik zie een noodsignhaal hangend in de ruimte. Als ik er ben kan ik er niks mee.... Iemand dit ook gehad?
Als het goed is komen er hostile ships om je kapot te schieten.

Het is mij in elk geval nog niet gelukt om space combat te winnen.
  donderdag 11 augustus 2016 @ 14:12:22 #46
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_164426627
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 14:08 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Als het goed is komen er hostile ships om je kapot te schieten.

Het is mij in elk geval nog niet gelukt om space combat te winnen.
Er gebeurt hier helemaal niks... krijg alleen soms hostile ships als ik tegen een ruimtestation schiet ofzo.
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_164426702
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 14:12 schreef UtopiaVolger het volgende:

[..]

Er gebeurt hier helemaal niks... krijg alleen soms hostile ships als ik tegen een ruimtestation schiet ofzo.
Dan zou ik het gewoon skippen. Nog genoeg andere plekken te ontdekken :)
pi_164427052
Ik heb hier inmiddels wel al 3 harde crashes gehad, waarvan er bij een mijn ps4 helemaal vast sloeg. Meer mensen last van gehad?
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  donderdag 11 augustus 2016 @ 14:43:05 #49
194233 Friday12
Originele kloon
pi_164427298
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 12:35 schreef isax het volgende:
Ey hoe kom je aan een atlaspass? Zie het niet staan bij bouwen.
Gewoon verder spelen ^O^
  donderdag 11 augustus 2016 @ 14:43:52 #50
194233 Friday12
Originele kloon
pi_164427316
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 14:32 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik heb hier inmiddels wel al 3 harde crashes gehad, waarvan er bij een mijn ps4 helemaal vast sloeg. Meer mensen last van gehad?
1x en 2x dat de game gewoon crashde
  donderdag 11 augustus 2016 @ 14:52:51 #51
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164427550
Wordt de pc overal om dezelfde tijd vrijgegeven of moet ik met een vpn naar de VS om 'vroeg' te kunnen spelen?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 11 augustus 2016 @ 15:23:16 #52
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_164428384
Net mijn eerste ruimtegevecht gewonnen. 5 schepen.... Had gelukkig genoeg om mijn schild constant te vullen.
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_164429089
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 14:32 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik heb hier inmiddels wel al 3 harde crashes gehad, waarvan er bij een mijn ps4 helemaal vast sloeg. Meer mensen last van gehad?
1x een crash gehad. PS4 bleef niet hangen, en ik was gelukkig maar tien seconden progress kwijt.
Doe eens niet.
pi_164429152
Spel is wel chill, beetje op eigen gemak je ding doen. Alleen heb ik het muziek wel uitgezet, werd daar snel depressief van, met eigen muziek is het best lekker om te spelen, lekker doelloos je ding doen. Hoop alleen wel dat de updates/DLC die gaan komen wel gratis zullen zijn want het is naar mijn mening niet 60 euro waard, daarvoor mist het nog wat naar mijn mening. Paar dingen mogen ze wel toevoegen en dat is ergens je spullen opslaan en schepen opslaan zou ook handig zijn.

Wat verder raar is dat als je bijv een schip van 1 miljoen hebt en je wil bijv een schip van 5 ton betalen dan zou je zeggen dan ruil ik mijn schip ervoor aangezien die meer waard is of ik betaal minder, maar nee je dokt 5 ton en je bent je schip van 1 miljoen kwijt, daar zit niet echt logica achter?
  donderdag 11 augustus 2016 @ 15:46:40 #55
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_164429171
Begint alleen maar leuker te worden dit spel. Had net mijn eerste wapen nog... Wil een alien die ruilen voor eentje met 10 vakken. Ik blij... Kijk even verder, ligt er hier nog een wapen. Met 12 vakken! :)
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_164429201
Eindelijk antimatter gevonden!
Moest wel ongeveer 110000 units per stuk betalen, maar heb gelukkig nu een paar warp cells klaarliggen, en kan ik verder *O*
Hopelijk vind ik snel de blueprint ervan.
Doe eens niet.
pi_164429451
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 14:32 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik heb hier inmiddels wel al 3 harde crashes gehad, waarvan er bij een mijn ps4 helemaal vast sloeg. Meer mensen last van gehad?
Ja, bij de eerste keer starten bleef het hangen bij het Havok-logo. :')
  donderdag 11 augustus 2016 @ 15:57:21 #58
442484 Radjan
Radjan, voorheen janrad
pi_164429490
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 15:47 schreef Necrodeath het volgende:
Eindelijk antimatter gevonden!
Moest wel ongeveer 110000 units per stuk betalen, maar heb gelukkig nu een paar warp cells klaarliggen, en kan ik verder *O*
Hopelijk vind ik snel de blueprint ervan.
Antimatter kan je zeker niet gewoon ergens vinden ? Ik heb mijn warp engine klaar maar kan geen antimatter vinden :N
PSN: SneakyDutchDude
pi_164429557
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 15:47 schreef Necrodeath het volgende:
Eindelijk antimatter gevonden!
Moest wel ongeveer 110000 units per stuk betalen, maar heb gelukkig nu een paar warp cells klaarliggen, en kan ik verder *O*
Hopelijk vind ik snel de blueprint ervan.
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 15:57 schreef Radjan het volgende:

[..]

Antimatter kan je zeker niet gewoon ergens vinden ? Ik heb mijn warp engine klaar maar kan geen antimatter vinden :N
Daar heb je blueprints voor, dan kost het je hoogstens 40k ofzo
pi_164429792
Ik ben maar opnieuw begonnen, geen zin om te wachten op een (hot)fix voor de bug die ik had.
Kon nu binnen een uur een hyperdrive en antimatter maken, toen kon ik veilig mijn pre-orderschip gebruiken om even snel wat te minen. Heb nu een schip met 20 slots. Tijd om wat planeten uit te gaan kammen.

Heerlijk spel.
pi_164429945
quote:
14s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 16:09 schreef Typisch het volgende:
Ik ben maar opnieuw begonnen, geen zin om te wachten op een (hot)fix voor de bug die ik had.
Kon nu binnen een uur een hyperdrive en antimatter maken, toen kon ik veilig mijn pre-orderschip gebruiken om even snel wat te minen. Heb nu een schip met 20 slots. Tijd om wat planeten uit te gaan kammen.

Heerlijk spel.
Als je niks had gezegd had ik hem niet eens gehaald, stond op het punt mijn PS4 weg te doen _O-
pi_164429969
quote:
14s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 16:16 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Als je niks had gezegd had ik hem niet eens gehaald, stond op het punt mijn PS4 weg te doen _O-
Geen probleem maat.
pi_164430137
quote:
14s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 16:09 schreef Typisch het volgende:
Ik ben maar opnieuw begonnen, geen zin om te wachten op een (hot)fix voor de bug die ik had.
Kon nu binnen een uur een hyperdrive en antimatter maken, toen kon ik veilig mijn pre-orderschip gebruiken om even snel wat te minen. Heb nu een schip met 20 slots. Tijd om wat planeten uit te gaan kammen.

Heerlijk spel.
Ik vind 'm ook heerlijk. Na vandaag flink wat progressie te hebben gemaakt met warps ben ik terecht gekomen op een super mooie planeet, weinig sentinals en bomvol met interessante dingen om te doen. Ben daar al wat uurtjes aan het grinden om zo'n mooi nieuw schip te kunnen kopen van 2,5 miljoen.

Geen idee hoe lang het duurt tot ik in het centrum van het universum ben maar als dit zo door gaat zou het me nog al eens wat tijd kunnen kosten.

GOTY 2016 _O_ ;)
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_164430212
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 16:22 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Ik vind 'm ook heerlijk. Na vandaag flink wat progressie te hebben gemaakt met warps ben ik terecht gekomen op een super mooie planeet, weinig sentinals en bomvol met interessante dingen om te doen. Ben daar al wat uurtjes aan het grinden om zo'n mooi nieuw schip te kunnen kopen van 2,5 miljoen.

Geen idee hoe lang het duurt tot ik in het centrum van het universum ben maar als dit zo door gaat zou het me nog al eens wat tijd kunnen kosten.

GOTY 2016 _O_ ;)
Ik hoop dat ik nog met de game bezig ben als de eerste grote updates binnenrollen. Basebuilding en grote ruimteschepen spreken mij wel aan.
pi_164431043
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 15:57 schreef Radjan het volgende:

[..]

Antimatter kan je zeker niet gewoon ergens vinden ? Ik heb mijn warp engine klaar maar kan geen antimatter vinden :N
Zoiets had ik dus ook.
Had mijn Warp Engine klaar, en mijn eerste Antimatter gekregen om een Warp Cell te maken. (Tutorial dingetjes nog)
Ik dat allemaal gedaan, maar ik wilde eerst even verder de planeet verkennen voordat ik ging warpen.
Even later kwam ik een Distress Signal tegen, wat een crashed schip bleek te zijn. Zag er wel tof uit, dus ik had het briljante idee om dat schip te nemen in plaats van mijn eerste schip.

Alles overgezet, modules repaired, en ik kon gaan. Weer flink wat later bedacht ik me dat ik wel een nieuw system in wilde, en dus wilde warpen, maar de Warp Drive in het nieuwe schip had geen fuel.

Geen mogelijkheid om Antimatter te kopen ergens op dit moment, geen blueprint om het te maken, ook nergens Warp Cells te kopen, en ik had een schip zonder Warp Fuel.
Uiteindelijk kon ik het kopen van een NPC die in zo'n spacestation binnen kwam gevlogen, weliswaar veel te duur, maar ik kon eindelijk warpen.
Eerste warp klaar, even scannen, en je komt meteen zo'n Manufacturing Plant ofzo tegen. Eenmaal daar krijg je dus ook de Antimatter Blueprint.

quote:
14s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 16:00 schreef Doublepain het volgende:

Daar heb je blueprints voor, dan kost het je hoogstens 40k ofzo
Het is dus mogelijk om de tutorial een beetje te verneuken, of het in ieder geval een stuk moeilijker te maken voor jezelf, en dan duurt het een heel stuk langer voordat je de blueprint krijgt ;)
Doe eens niet.
  donderdag 11 augustus 2016 @ 16:47:14 #66
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_164431086
Ben nog 5 warpcells verwijderd van mijn eerste zwarte gat. :o
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_164431324
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 16:47 schreef UtopiaVolger het volgende:
Ben nog 5 warpcells verwijderd van mijn eerste zwarte gat. :o
Black hole? :o
pi_164432178
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 08:54 schreef Ceased2Be het volgende:
Enige jammere vind ik vooralsnog dat hij niet op de XBOX One uitkomt, nu heb ik recentelijk een beest van een PC gekocht maar dit spel zou ik het liefst onderuit gezakt op de bank op m'n tv spelen :)
(nee, pc naast de tv plaatsen is geen optie :P)
HDMI naar de tv? Xbox One controller en Xbox Wireless Adapter? Het kan allemaal :D

quote:
14s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 16:24 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik hoop dat ik nog met de game bezig ben als de eerste grote updates binnenrollen. Basebuilding en grote ruimteschepen spreken mij wel aan.
Laten we hopen dat ze het goed uitwerken :)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_164432332
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 16:47 schreef UtopiaVolger het volgende:
Ben nog 5 warpcells verwijderd van mijn eerste zwarte gat. :o
Die had ik in een spoiler gezet :P
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  donderdag 11 augustus 2016 @ 17:27:46 #70
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_164432505
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 08:54 schreef Ceased2Be het volgende:
Enige jammere vind ik vooralsnog dat hij niet op de XBOX One uitkomt, nu heb ik recentelijk een beest van een PC gekocht maar dit spel zou ik het liefst onderuit gezakt op de bank op m'n tv spelen :)
(nee, pc naast de tv plaatsen is geen optie :P)
Daar zijn zat andere oplossingen voor...
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  donderdag 11 augustus 2016 @ 17:43:19 #71
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_164432898
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 17:22 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Die had ik in een spoiler gezet :P
Ik weet niet hoe dat moet op mobiel... :(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_164433252
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 17:27 schreef Bart het volgende:

[..]

Daar zijn zat andere oplossingen voor...
klopt, ik zat naar steamlink te kijken op het moment.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_164434063
Hij is net voor de 4e keer blijven hangen nadat ik voor meer dan een half miljoen heb lopen minen, het begint nu irritant te worden.

-edit-

en een vijfde keer toen ik hem opnieuw op heb gestart.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  donderdag 11 augustus 2016 @ 18:32:11 #74
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_164434378
Hoe weet ik wat ik moet minen en kan dat alleen met je laser?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_164435044
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:22 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Hij is net voor de 4e keer blijven hangen nadat ik voor meer dan een half miljoen heb lopen minen, het begint nu irritant te worden.

-edit-

en een vijfde keer toen ik hem opnieuw op heb gestart.
Bij mij ook net :s

En ik heb een rare bug dat als ik wil opstijgen ik gelijk tering ver de lucht in vlieg helemaal de ruimte in.
pi_164435413
Kan ik ook een nieuwe game starten? Mijn broertje heeft zitten spelen vanmiddag.
Rossoneri siamo noi.
pi_164435529
Net besteld, morgen binnen *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_164435718
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:54 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Bij mij ook net :s

En ik heb een rare bug dat als ik wil opstijgen ik gelijk tering ver de lucht in vlieg helemaal de ruimte in.
2 game crashes en af en toe dat je inderdaad meteen in de ruimte zit bij het opstijgen. Voor de rest weinig problemen.
pi_164435741
Gaan jullie zo snel mogelijk naar het centrum of beetje chillen op alle planeten?
pi_164435936
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 19:15 schreef isax het volgende:
Gaan jullie zo snel mogelijk naar het centrum of beetje chillen op alle planeten?
Ik ben op weg naar een of ander atlas way point. Nog 2 warps verwijderd nu. Heb al warp cell voor een warp maar ben hier even gold aan het minen zodat ik een ander schip kan kopen. Heb nu 1.3 miljoen units.
  donderdag 11 augustus 2016 @ 19:21:18 #81
194233 Friday12
Originele kloon
pi_164435971
_O-

Kom net een schip tegen met 29 slots voor 4.3 mil units... Ik had net mijn 2.6 mil bij elkaar voor het schip dat ik wilde hebben met 26 slots
pi_164437406
Oh en ik heb een wapen met een boltcaster maar hoe schakel ik die naar mining beam?

Veel om te onthouden :')
pi_164437466
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 19:58 schreef isax het volgende:
Oh en ik heb een wapen met een boltcaster maar hoe schakel ik die naar mining beam?

Veel om te onthouden :')
Driehoek is switchen van wapen dacht ik?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_164437593
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 20:00 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Driehoek is switchen van wapen dacht ik?
^O^
Wapen reloaden is vierkantje.
pi_164437694
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 20:00 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Driehoek is switchen van wapen dacht ik?
Danku _O_
pi_164439046
quote:
6s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 19:21 schreef Friday12 het volgende:
_O-

Kom net een schip tegen met 29 slots voor 4.3 mil units... Ik had net mijn 2.6 mil bij elkaar voor het schip dat ik wilde hebben met 26 slots
Ik zag net op een livestream een ship met 25 slots voor 1,8 miljoen, weet alleen niet meer hoe die heette.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 11 augustus 2016 @ 21:09:55 #87
194233 Friday12
Originele kloon
pi_164440011
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 20:48 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Ik zag net op een livestream een ship met 25 slots voor 1,8 miljoen, weet alleen niet meer hoe die heette.
Ik heb er net zo eentje gekocht.. Nu even deze planeet farmen(pearls 27k per stuk)... in een uurtje kan ik wel 2 mil erbij farmen :P
pi_164440173
En toen liep mijn ps4 vast :( weg progressie?
"Dubbelop alsof ik een quote citeer"
  donderdag 11 augustus 2016 @ 21:14:01 #89
194233 Friday12
Originele kloon
pi_164440264
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 21:12 schreef Koopsie het volgende:
En toen liep mijn ps4 vast :( weg progressie?
Elke keer als je uit je schip stapt word je game gesaved
pi_164440566
quote:
6s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 21:14 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Elke keer als je uit je schip stapt word je game gesaved
Wheheh oeps.. Dat was meer dan een uur geleden.
"Dubbelop alsof ik een quote citeer"
  donderdag 11 augustus 2016 @ 21:32:52 #91
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_164441112
Wat een fantastische ervaring dit spel. Nog nooit zoiets moois als dit gespeeld in 29 jaar. Echt een unieke ervaring.

Ps mensen die zeiken over geen multiplayer snappen het niet.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_164441257
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 21:32 schreef MMaRsu het volgende:
Wat een fantastische ervaring dit spel. Nog nooit zoiets moois als dit gespeeld in 29 jaar. Echt een unieke ervaring.

Ps mensen die zeiken over geen multiplayer snappen het niet.
mij boeit mp niet echt, maar het had de ervaring wel beter gemaakt denk ik..
  donderdag 11 augustus 2016 @ 21:53:03 #93
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_164441860
Ik moet zeggen, jullie positiviteit omtrent dit spel doet me wel goed.. Misschien toch maar halen.

Jammer dat mijn vakantie bijna voorbij is
pi_164442619
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 21:36 schreef mschol het volgende:

[..]

mij boeit mp niet echt, maar het had de ervaring wel beter gemaakt denk ik..
Vraag me uberhaupt af hoe mensen mp zich in deze game voorstellen. Ontelbaar veel planeten, als je met een bekende wilt spelen kan het zijn dat je het hele universum door moet reizen om elkaar te vinden. Dan ben je misschien al 100 uur bezig, want als je in een keer naar elkaar toe kunt warpen verpest het de game. Alleen een co-op game vanaf het begin zou kunnen werken als mp zijnde, maar dat is niet de mp die veel mensen willen. Ik mis het niet en ga het ook zeker niet missen :)
  donderdag 11 augustus 2016 @ 22:13:59 #95
442484 Radjan
Radjan, voorheen janrad
pi_164442731
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 22:11 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Vraag me uberhaupt af hoe mensen mp zich in deze game voorstellen. Ontelbaar veel planeten, als je met een bekende wilt spelen kan het zijn dat je het hele universum door moet reizen om elkaar te vinden. Dan ben je misschien al 100 uur bezig, want als je in een keer naar elkaar toe kunt warpen verpest het de game. Alleen een co-op game vanaf het begin zou kunnen werken als mp zijnde, maar dat is niet de mp die veel mensen willen. Ik mis het niet en ga het ook zeker niet missen :)
Maar iedereen begint toch in het zelfde stelsel ? Of is dat niet zo ?
PSN: SneakyDutchDude
  donderdag 11 augustus 2016 @ 22:17:57 #96
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_164442917
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 18:54 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Bij mij ook net :s

En ik heb een rare bug dat als ik wil opstijgen ik gelijk tering ver de lucht in vlieg helemaal de ruimte in.
Ja die bug heb ik ook om de zoveel keer.
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
  donderdag 11 augustus 2016 @ 22:20:36 #97
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_164443048
quote:
6s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 21:09 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Ik heb er net zo eentje gekocht.. Nu even deze planeet farmen(pearls 27k per stuk)... in een uurtje kan ik wel 2 mil erbij farmen :P
Errhhhmmm spoiler even op wat voor plek je dat doet? :p Ik heb nog geen plek gezien waar ik parels kan farmen, alleen maar goud enzo. :(
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
  donderdag 11 augustus 2016 @ 22:22:28 #98
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_164443133
Nou, weer 10 uur gespeeld en nog niet verveeld. Wel hoofdpijn dus ik stop maar weer lol. 1,3 miljoen nu en veel extra vakken in mijn pak. Nog steeds geen nieuw schip gekocht of een code gebruikt. Ik had een schip van 7 miljoen gezien die ik wil, maar in dit tempo moet ik dan dus nog ehhhhh.... 70 uur spelen? Omg.
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_164443155
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 19:15 schreef isax het volgende:
Gaan jullie zo snel mogelijk naar het centrum of beetje chillen op alle planeten?
Ik wissel het een beetje af, soms knal ik een paar keer achter elkaar door maar soms blijf ik lang hangen op een chille planeet om een beetje te exploren en te grinden.

Nieuwe schip met 26 slots *O*
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  donderdag 11 augustus 2016 @ 22:30:30 #100
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_164443508
Heb een beetje zitten googlen naar hoe je nou snel units verzamelt... Geen goud meer voor mij grrrr.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
  donderdag 11 augustus 2016 @ 22:38:11 #101
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_164443802
quote:
14s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 16:16 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Als je niks had gezegd had ik hem niet eens gehaald, stond op het punt mijn PS4 weg te doen _O-
Ging dat om deze glitch?

http://www.unilad.co.uk/g(...)ame-breaking-glitch/
  donderdag 11 augustus 2016 @ 23:06:06 #102
194233 Friday12
Originele kloon
pi_164444902
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 22:30 schreef UtopiaVolger het volgende:
Heb een beetje zitten googlen naar hoe je nou snel units verzamelt... Geen goud meer voor mij grrrr.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik farm nu een planeet met Albumen Pearls _O_
pi_164445551
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 21:53 schreef RickoKun het volgende:
Ik moet zeggen, jullie positiviteit omtrent dit spel doet me wel goed.. Misschien toch maar halen.

Jammer dat mijn vakantie bijna voorbij is
Streams kijken? Al spoiler je dan wel een hoop. Koop hem evt op disc, kan ie altijd nog weg ^O^
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 00:02:51 #104
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_164446747
quote:
1s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 23:23 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Streams kijken? Al spoiler je dan wel een hoop. Koop hem evt op disc, kan ie altijd nog weg ^O^
Ik koop bijna alles op discs :@
En ik kijk geen streams, want vooral dit soort games moet je niet daarop kijken. Zit nou niet een ingewikkelde skill based gedachte achter, me dunkt.
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 00:39:41 #105
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_164447922
- Mijn 1ste planeet heet The Netherlands. Uitgeplozen. 2 aliens gevonden en een uitbreiding voor mijn exosuit dus dat was aardig. 30 woordjes geleerd.
- Heb al 2 crashes gehad (CE errors) trouwens.
- En die atlas pass wil maar niet :P Nog niks gevonden in de ruimte.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 00:42:54 #106
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_164448024
quote:
6s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 19:21 schreef Friday12 het volgende:
_O-

Kom net een schip tegen met 29 slots voor 4.3 mil units... Ik had net mijn 2.6 mil bij elkaar voor het schip dat ik wilde hebben met 26 slots
Doe je goed :D
Ik zit op 150k ofzo en kom maar niet mijn planeet af. Die 2 aliens die ik ken vertellen me steeds woordjes voor 2x20 carbon.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_164449540
Hoe ver zijn jullie nog verwijderd van het centrum ? Ik moet nog 173484.7 lichtjaar :')
pi_164449548
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 02:10 schreef Sjemmert het volgende:
Hoe ver zijn jullie nog verwijderd van het centrum ? Ik moet nog 173484.7 lichtjaar :')
zoiets denk ik
(she/her)
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 02:27:31 #109
194233 Friday12
Originele kloon
pi_164449730
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 00:42 schreef wdn het volgende:

[..]

Doe je goed :D
Ik zit op 150k ofzo en kom maar niet mijn planeet af. Die 2 aliens die ik ken vertellen me steeds woordjes voor 2x20 carbon.
Hahah ja dat zei ik ook al gister.. Je kan een infinite loop maken van die chats met aliens :D
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 03:27:21 #110
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_164450437
Ben nu in mijn vijfde stelsel. Beetje onderweg op dat atlas gebeuren. Daarnaast al meer dan een miljoen units gespaard, dus nog ff doorsparen voor een kek schip :)
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_164450500
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 03:27 schreef maniack28 het volgende:
Ben nu in mijn vijfde stelsel. Beetje onderweg op dat atlas gebeuren. Daarnaast al meer dan een miljoen units gespaard, dus nog ff doorsparen voor een kek schip :)
Nice.
(she/her)
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 04:15:41 #112
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_164451050
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 02:27 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Hahah ja dat zei ik ook al gister.. Je kan een infinite loop maken van die chats met aliens :D
aliens uitgebreidt naar 6
monoliths zijn ook steeds 3 woorden dus dat gaat ook hard.

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 03:27 schreef maniack28 het volgende:
Ben nu in mijn vijfde stelsel. Beetje onderweg op dat atlas gebeuren. Daarnaast al meer dan een miljoen units gespaard, dus nog ff doorsparen voor een kek schip :)
netjes :D
Ben nog steeds niet van mijn 2de planeet af D:

1m hoe? beste wat ik kan maken zijn chips maar dat is iets van 3500 per chip.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_164451849
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 04:15 schreef wdn het volgende:

[..]

aliens uitgebreidt naar 6
monoliths zijn ook steeds 3 woorden dus dat gaat ook hard.

[..]

netjes :D
Ben nog steeds niet van mijn 2de planeet af D:

1m hoe? beste wat ik kan maken zijn chips maar dat is iets van 3500 per chip.
Dit is een manier :

Maar goed, als je zo een spel moet spelen :')
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_164451855
Straks werken en bij thuiskomst ligt NMS op de mat *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 06:35:49 #115
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_164451905
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2016 22:11 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Vraag me uberhaupt af hoe mensen mp zich in deze game voorstellen. Ontelbaar veel planeten, als je met een bekende wilt spelen kan het zijn dat je het hele universum door moet reizen om elkaar te vinden. Dan ben je misschien al 100 uur bezig, want als je in een keer naar elkaar toe kunt warpen verpest het de game. Alleen een co-op game vanaf het begin zou kunnen werken als mp zijnde, maar dat is niet de mp die veel mensen willen. Ik mis het niet en ga het ook zeker niet missen :)
Met een bekende spelen gaat idd lastig worden, maar toch hebben 6 mensen (3 koppels) zich nu al gemeld op reddit met screenshots dat ze op dezelfde plek staan. Alleen zien ze elkaar niet door een bug of omdat de feature nooit ingebouwd is.

Denk dat de meeste mensen het gewoon een leuk idee vonden dat ze elkaar tegen het lijf kunnen lopen. Maar dat blijkt nu dus helemaal niet te kunnen, zelfs als je op dezelfde planeet staan.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 07:07:02 #116
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_164451955
quote:
En ik maar moeite doen urenlang....
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 08:37:05 #117
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_164452405
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_164452765
Verdorie, ik moet nog wachten tot vanavond en dan ook nog de warpdrive pre-purchase bug omzeilen en dan grinden voor dat we het universum kunnen gaan claimen :D
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_164452942
quote:
Ik ga niet eens kijken, zou de game volledig verneuken voor mij. Gisteren echt een paar uur moeten farmen voor mijn nieuwe ship van 2,5 miljoen en dan geeft het echt voldoening als je in je gloednieuwe ship die space station uit vliegt.

Veel plezier voor de PC mensen vandaag *O*
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_164452951
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 02:10 schreef Sjemmert het volgende:
Hoe ver zijn jullie nog verwijderd van het centrum ? Ik moet nog 173484.7 lichtjaar :')
Hoe kan je dat zien?
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_164453262
After Years Of Hype, 'No Man's Sky' Is Exactly The Game I Thought It Would Be

quote:
I understand why many would be bored with No Man’s Sky given players used to consuming a diet of action-oriented RPGs, but saying No Man’s Sky is boring is like saying a leisurely hike through the woods or a cross-country drive is boring just because it isn’t bungie-jumping or street racing. There are precious few games that allow for “boredom” to be a fundamental gameplay mechanic. To me, it’s soothing and enjoyable. I can play a hundred games that have me blasting aliens’ heads off, but precious few where I can talk to them and sell them a boulder’s worth of gold I just mined. With that said, it’s perfectly valid that this will simply not be a game for a lot of people.
quote:
This is, in effect, the game I was expecting. In the end, the marketing materials were all surprisingly accurate, and in practice, No Man’s Sky really is slow and combat-lite. It’s not like they were misleading about that. It’s a little more enjoyable than I thought it would be, though the repetitive nature of it does start to wear on you once you’ve seen your tenth identical space port or explored your hundredth crystal-filled cave.

It’s a game that people might quit after an hour, or play for a thousand. It will disappoint many, and please many. Crap, I’m already talking like ATLAS.

It’s hard to know whether or not to recommend No Man’s Sky. There’s not really an “If you like X, then you should like this game too,” comparison I can make. The only advice I can really give is that you have to be okay with what No Man’s Sky is, and what it’s not. It is not Mass Effect, or Destiny, or Elite Dangerous. It is a game that you can play while zoning out to podcasts or carrying on a conversation with your family or when you have 20 minutes or six hours to spare.

From what I can tell, this is something I will be playing for a while, and I’ll continue my coverage here. I want to find ATLAS, I want to see what’s in the center of the universe, and I want to learn the Gek words for “Please increase my inventory space.” I want to play more, and that’s all I can really ask of any game, in the end.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 09:37:13 #122
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164453319
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 09:33 schreef Miauw_Zedong het volgende:
and I want to learn the Gek words for “Please increase my inventory space.”
_O-!

Goed artikel verder :).
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_164453462
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 09:37 schreef jogy het volgende:

[..]

_O-!

Goed artikel verder :).
Ja vond ik ook, het komt vrijwel 100% overeen met mijn eigen mening over de game. Hier de reddit review thread waar de game gemiddeld een 7+ scoort op de verschillende vergelijking sites. De game is een ruwe diamand, maar als je er een klik mee hebt dan mag je daar zeker een dik punt bij optellen.

[ Bericht 9% gewijzigd door Miauw_Zedong op 12-08-2016 09:58:53 ]
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 09:59:25 #124
442484 Radjan
Radjan, voorheen janrad
pi_164453726
Waar of hoe vind ik eigenlijk handelsposten zodat ik grof geld kan verdienen ? Ik vraag me ook af of je een soort van waypoints kan maken in het spel zodat je dingen weer terug kan vinden. Gisteren bij een gecrasht schip geweest en wilde het repareren maar moest daarvoor veel farmen om het voor elkaar te krijgen.

Ik kon het wrak echter niet meer vinden nadat ik was gaan zoeken naar grondstoffen.
PSN: SneakyDutchDude
pi_164453742
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 09:59 schreef Radjan het volgende:
Waar of hoe vind ik eigenlijk handelsposten zodat ik grof geld kan verdienen ? Ik vraag me ook af of je een soort van waypoints kan maken in het spel zodat je dingen weer terug kan vinden. Gisteren bij een gecrasht schip geweest en wilde het repareren maar moest daarvoor veel farmen om het voor elkaar te krijgen.

Ik kon het wrak echter niet meer vinden nadat ik was gaan zoeken naar grondstoffen.
Je kan het schip gewoon omruilen toch volgens mij? Dan is het je eigen schip en kan je het vervolgens repareren.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 10:01:17 #126
442484 Radjan
Radjan, voorheen janrad
pi_164453767
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 10:00 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Je kan het schip gewoon omruilen toch volgens mij? Dan is het je eigen schip en kan je het vervolgens repareren.
Jawel, alleen heb je volgens mij veel grondstoffen nodig en die moet ik gaan zoeken en daar heb ik mijn werkende schip voor nodig. Of is een wrak direct gerepareerd als je het omruilt ?
PSN: SneakyDutchDude
pi_164453808
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 10:01 schreef Radjan het volgende:

[..]

Jawel, alleen heb je volgens mij veel grondstoffen nodig en die moet ik gaan zoeken en daar heb ik mijn werkende schip voor nodig. Of is een wrak direct gerepareerd als je het omruilt ?
Nee, moet je zelf helemaal repareren. Meestal vind je de resources hiervoor toch wel op de planeet waar je bent.
pi_164453855
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 10:03 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Nee, moet je zelf helemaal repareren. Meestal vind je de resources hiervoor toch wel op de planeet waar je bent.
Klopt, in in principe hoef je alleen je motoren te repareren, de rest van de resources kan je dan desnoods op andere planeten vinden. Ik vond gisteren ook een crashed ship maar ik vond 12 dingen repareren niet de moeite waard voor 1 extra slot.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_164454221
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 10:05 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Klopt, in in principe hoef je alleen je motoren te repareren, de rest van de resources kan je dan desnoods op andere planeten vinden. Ik vond gisteren ook een crashed ship maar ik vond 12 dingen repareren niet de moeite waard voor 1 extra slot.
Ja het is behoorlijk wat werk om een gecrashed ship te repareren, hoop nog een ship met 24+ slots te vinden O-) En anders flink sparen tot 2,5+ miljoen.
pi_164454446
Damn, ik moet nog 169525.5 lightyear en ik heb echt 2 dagen non stop zitten spelen :')
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_164454732
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 10:34 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Damn, ik moet nog 169525.5 lightyear en ik heb echt 2 dagen non stop zitten spelen :')
Je krijgt ¤100,- van mij als je van de ene kant van het universum naar de andere kant van het universum vliegt. :P
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_164455042
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 10:46 schreef HSG het volgende:

[..]

Je krijgt ¤100,- van mij als je van de ene kant van het universum naar de andere kant van het universum vliegt. :P
Ik denk dat je dat honderden en honderden uren kost dus dat lijkt me niet echt een goede deal :+

Gebruiken meer mensen die melee jetpack combinatie trouwens? Op R1 drukken en direct daarna je jetpack inhouden, dan vlieg je met grote snelheid vooruit en de lucht in waardoor je jezelf een stuk sneller en leuker voort kan verplaatsen. Maakt exploren een stuk beter te doen ipv dat lopen de hele tijd.

Verder gebruik ik nu de pin functie voor technologie die ik wil ontwikkelen, als je dan een relevante grondstof aan het minen bent dan geeft hij een teller aan rechtsonder in het scherm waar staat hoe veel je er nog van moet minen om het specifieke item te kunnen craften, erg handig.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_164456614
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 09:16 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Hoe kan je dat zien?
Dat kan je zien op de galactic map dan staat er bij elke ster iets van distance from centre.
pi_164456661
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 10:34 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Damn, ik moet nog 169525.5 lightyear en ik heb echt 2 dagen non stop zitten spelen :')
Ow je had het al gevonden :P
pi_164456834
Weten jullie of technologieen voor je gear cumulatief werken? Maw, als ik een range upgrader +3 heb, heeft die ranger upgrader +2 dan nog zin of niet?
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 12:21:18 #136
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_164457118
Zo daar ging de ruggegraat van gips alweer: NMS ook maar even opgehaald. Heb wat vroeger weekend.
pi_164457164
Fucking grote planeet gevonden _O_
En net 3x extra slot gevonden voor mijn rugzak in een half uur. :7
pi_164457241
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 12:21 schreef BarryOSeven het volgende:
Zo daar ging de ruggegraat van gips alweer: NMS ook maar even opgehaald. Heb wat vroeger weekend.
:D

Enjoy, iets zegt me dat jij deze game gaat waarderen.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_164458036
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 12:09 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Weten jullie of technologieen voor je gear cumulatief werken? Maw, als ik een range upgrader +3 heb, heeft die ranger upgrader +2 dan nog zin of niet?
Weet ik niet. Ik zie wel veel crashed ships met elke tier geïnstalleerd, en niet slechts de laatste.

Net een of andere oester opengemaakt voor een parel, gelijk de hele Sentinel force op mijn dak. Wel jammer dat je die gewoon af kunt schudden door in je schip te stappen en weg te vliegen. Oh well, parel in de pocket :)
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 12:59:13 #140
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164458334
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 12:50 schreef Mystikvm het volgende:

Wel jammer dat je die gewoon af kunt schudden door in je schip te stappen en weg te vliegen. Oh well, parel in de pocket :)
Heb je liever dat de halve planeet opstijgt om je te achtervolgen de ruimte in? _O-.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_164458409
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 12:50 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Weet ik niet. Ik zie wel veel crashed ships met elke tier geïnstalleerd, en niet slechts de laatste.

Net een of andere oester opengemaakt voor een parel, gelijk de hele Sentinel force op mijn dak. Wel jammer dat je die gewoon af kunt schudden door in je schip te stappen en weg te vliegen. Oh well, parel in de pocket :)
Ik vind die sentinels juist rete-irritant, laat me gewoon minen goddamnit :+

Ik begin de space combat nu een beetje te voelen, heb net een aantal leuke battles gehad. Wat ship upgrades doen daar ook wonderen voor.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_164458508
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 11:00 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Gebruiken meer mensen die melee jetpack combinatie trouwens? Op R1 drukken en direct daarna je jetpack inhouden, dan vlieg je met grote snelheid vooruit en de lucht in waardoor je jezelf een stuk sneller en leuker voort kan verplaatsen. Maakt exploren een stuk beter te doen ipv dat lopen de hele tijd.
Doet Boba Fett ook altijd
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_164458545
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 13:00 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Ik vind die sentinels juist rete-irritant, laat me gewoon minen goddamnit :+

Ik begin de space combat nu een beetje te voelen, heb net een aantal leuke battles gehad. Wat ship upgrades doen daar ook wonderen voor.
Dus als je aan het minen bent komen er sentinels achter je aan?
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_164458669
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 13:04 schreef HSG het volgende:

[..]

Dus als je aan het minen bent komen er sentinels achter je aan?
Soms wel en soms niet.
SOONY
pi_164458858
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 13:04 schreef HSG het volgende:

[..]

Dus als je aan het minen bent komen er sentinels achter je aan?
Op planeten met veel zeldzame spul komen ze gelijk achter je aan, soms komen ze achter je aan als je aan het minen bent en soms laten ze je alleen. Verschilt per keer.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_164458890
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 13:13 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Op planeten met veel zeldzame spul komen ze gelijk achter je aan, soms komen ze achter je aan als je aan het minen bent en soms laten ze je alleen. Verschilt per keer.
Maar het schijnt toch ook erger te worden als je veel van die sentinels vernietigd?
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_164458914
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 13:14 schreef HSG het volgende:

[..]

Maar het schijnt toch ook erger te worden als je veel van die sentinels vernietigd?
Je moet binnen een bepaalde tijd sentinels uitschakelen anders komt er versterking.
SOONY
pi_164459084
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 13:15 schreef DKUp het volgende:

[..]

Je moet binnen een bepaalde tijd sentinels uitschakelen anders komt er versterking.
Klopt, en voor de rest werkt het een beetje zoals bij GTA. Ik zit nu op een planeet waar de vortex cubes en gravitino balls a 30k per stuk voor het oprapen liggen. De sentinels hebben de status 'frenzied'. Zodra ik ook maar 1 ding van de grond raap heb ik al 3 sterren aan mijn reet.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_164459168
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 13:20 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Klopt, en voor de rest werkt het een beetje zoals bij GTA. Ik zit nu op een planeet waar de vortex cubes en gravitino balls a 30k per stuk voor het oprapen liggen. De sentinels hebben de status 'frenzied'. Zodra ik ook maar 1 ding van de grond raap heb ik al 3 sterren aan mijn reet.
Kwestie van even een garage opzoeken en je ruimteschip in een andere kleur spuiten.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_164459251
Ik ben nog even met een Hyperdrive upgrade aan het klooien, iridium "wer r tjoe :+?"
SOONY
pi_164459310
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 12:09 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Weten jullie of technologieen voor je gear cumulatief werken? Maw, als ik een range upgrader +3 heb, heeft die ranger upgrader +2 dan nog zin of niet?
Deze vraag even uitgezet op /r/nomanshigh (kleine subreddit met alleen maar stoners die de game spelen, stuk positiever en chiller dan /r/nomansskythegame) en kreeg dit antwoord:

quote:
Nah, they stack up, so +1 +2 +3 = +6. added - I'd you build them next to each other, you'll get an added bonus too, illustrated by a gold border around your matching upgrades.
Interessant. Dat verklaart dat goude randje ook inderdaad.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_164459380
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 13:26 schreef DKUp het volgende:
Ik ben nog even met een Hyperdrive upgrade aan het klooien, iridium "wer r tjoe :+?"
Makkelijkst te krijgen in asteroid fields in space. Zijn de wat grotere blokken.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 13:29:59 #153
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_164459385
Mijn eerste 2 systemen hadden allemaal planeten met passieve sentinels of er waren er maar weinig van. Ik kon doen en laten wat ik maar wilde.

Net mijn eerste nieuwe spaceship gekocht. 1,8 miljoen, voor 25 slots inventory, wapens waren al wat geupgraded nu alleen nog iets doen aan het standaard schild. Ik heb daar 300 zinc voor nodig. Maar tot dusver heb ik dat alleen nog maar als plant gezien en kom het ook niet veel tegen. Iemand van jullie al zinc in grote hoeveelheden gevonden?

Een heerlijke game, ik ben benieuwd wat ik nog allemaal tegen ga komen.
pi_164459498
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 10:34 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Damn, ik moet nog 169525.5 lightyear en ik heb echt 2 dagen non stop zitten spelen :')
En met welke afstand begin je?
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 13:43:03 #155
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_164459761
Bijna PC release Bijna PC release Bijna PC release
Dum de dum
pi_164459822
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 13:29 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Makkelijkst te krijgen in asteroid fields in space. Zijn de wat grotere blokken.
Ik zag het gisteren op internet, maar ik kwam alleen P9 en Z tegen. Straks even zoeken en anders maar door.
SOONY
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 13:58:48 #157
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164460256
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 13:43 schreef Fe2O3 het volgende:
Bijna PC release Bijna PC release Bijna PC release
Nog 5 uurtjes! *O* 00d:05h:01m
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 14:13:44 #158
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_164460905
Gisteren een blueprint gekregen voor mijn exosuit. Kom ik net in een situatie waar ik die bepaalde upgrade kan gebruiken, vind ik het niet meer terug bij install tech. Vervelend wel.
pi_164461584
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 13:33 schreef Basp1 het volgende:

[..]

En met welke afstand begin je?
Geen idee maar ik zag dat er net via een wormhole ongeveer 1400 lichtjaar van af ging, en dan sla je dus een heel stuk over.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_164461618
quote:
11s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 12:59 schreef jogy het volgende:

[..]

Heb je liever dat de halve planeet opstijgt om je te achtervolgen de ruimte in? _O-.
Nee, maar dit is instappen, opstijgen, 5 seconden later weer op dezelfde plek landen en ze zijn weg. Kom dan niet achter me aan :')
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 14:35:43 #161
194233 Friday12
Originele kloon
pi_164461740
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 12:50 schreef Mystikvm het volgende:
Net een of andere oester opengemaakt voor een parel, gelijk de hele Sentinel force op mijn dak. Wel jammer dat je die gewoon af kunt schudden door in je schip te stappen en weg te vliegen. Oh well, parel in de pocket
Als je op zo een planeet zit.. Moet je even doorfarmen heb je zo een paar mil in een uur
pi_164461758
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 14:31 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Geen idee maar ik zag dat er net via een wormhole ongeveer 1400 lichtjaar van af ging, en dan sla je dus een heel stuk over.
Dan hoef je maar 122* een wormhole te nemen om tot het centrum te komen. :D
pi_164461939
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 14:36 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dan hoef je maar 122* een wormhole te nemen om tot het centrum te komen. :D
Ja, en die dingen zijn zeldzaam. Het is niet zo dat je zo maar elk moment in een workhole kan vliegen.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 14:48:11 #164
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164462177
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 14:32 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Nee, maar dit is instappen, opstijgen, 5 seconden later weer op dezelfde plek landen en ze zijn weg. Kom dan niet achter me aan :')
Oh oké, dat is wel extreem suf ja. Ik zou het wel cool vinden als ze een beetje hun best doen en je ook daadwerkelijk een beetje moet vluchten op de planeet inderdaad. Het liefst gepaard met wat lasers die je wegjagen oid :P.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_164462249
Ik ben benieuwd naar de mods op de PC. Als dat een beetje tof is (geworden) haal ik tegen die tijd misschien ook wel een goedkoop steamkeytje. :7
pi_164462507
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 14:50 schreef Typisch het volgende:
Ik ben benieuwd naar de mods op de PC. Als dat een beetje tof is (geworden) haal ik tegen die tijd misschien ook wel een goedkoop steamkeytje. :7
zullen die er zijn ja
(she/her)
pi_164462576
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 14:58 schreef Fylax het volgende:

[..]

zullen die er zijn ja
Denk en hoop ik wel. Dit spel kan gigantisch vet worden met redelijke modsupport. 20 mensen hebben aan deze game gewerkt. Moet je je voorstellen dat er een handje vol modteams mee aan de haal gaan. O+
pi_164462745
Iemand al door een black hole gevolgen?
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_164462824
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 15:00 schreef Typisch het volgende:

[..]

Denk en hoop ik wel. Dit spel kan gigantisch vet worden met redelijke modsupport. 20 mensen hebben aan deze game gewerkt. Moet je je voorstellen dat er een handje vol modteams mee aan de haal gaan. O+
Lijkt me wel problematisch gezien het, ondanks de misverstanden, wel een "multiplayer" game is als dat het een gedeelde wereld betreft. Dan kunnen ze niet toelaten dat er zomaar allerlei dingen gemod worden tenzij dat zich compleet beperkt tot de speler zelf.
Conscience do cost.
pi_164462848
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 15:07 schreef ems. het volgende:

[..]

Lijkt me wel problematisch gezien het, ondanks de misverstanden, wel een "multiplayer" game is als dat het een gedeelde wereld betreft. Dan kunnen ze niet toelaten dat er zomaar allerlei dingen gemod worden tenzij dat zich compleet beperkt tot de speler zelf.
Het is ook mogelijk de game volledig offline te spelen. Toch?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2016 15:08:03 ]
pi_164462861
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 14:42 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Ja, en die dingen zijn zeldzaam. Het is niet zo dat je zo maar elk moment in een workhole kan vliegen.
In 3 dagen heb je er al 1 gevonden dus binnen 1 jaar moet het centrum wel te bereiken zijn. :D
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 15:17:19 #172
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164463151
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 14:50 schreef Typisch het volgende:
Ik ben benieuwd naar de mods op de PC. Als dat een beetje tof is (geworden) haal ik tegen die tijd misschien ook wel een goedkoop steamkeytje. :7
Heel misschien dat ze zonder al te veel pijn en narigheid cosmetische mods toe kunnen laten in dit spel? Maar meer lijkt me eigenlijk niet.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_164463174
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 15:07 schreef Typisch het volgende:

[..]

Het is ook mogelijk de game volledig offline te spelen. Toch?
Klopt, maar bovenstaande moeilijkheden zal weleens kunnen betekenen dat de makers mods helemaal niet gaan tolereren. Desalniettemin zal er uiteraard gekloot gaan worden met mods maar de kans is groot dat het dan heel gecompliceerd of beperkt gaat worden.
Conscience do cost.
pi_164463220
Je kan niet zo maar elke game modden hoor. Volgens mij gaan er nooit mods komen.
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 15:24:17 #175
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_164463409


Check dit dan. Is dit de bedoeling? Volgens mij moet ik naar een beacon toe maar die staat op een rotsje van zo'n 100 meter hoog. Ik ga het zo met het jetpack proberen maar volgens mij ben ik fucked.
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 15:25:03 #176
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164463458
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 15:24 schreef BarryOSeven het volgende:
[ afbeelding ]

Check dit dan. Is dit de bedoeling? Volgens mij moet ik naar een beacon toe maar die staat op een rotsje van zo'n 100 meter hoog. Ik ga het zo met het jetpack proberen maar volgens mij ben ik fucked.
Alles is random en dus de bedoeling _O-.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_164463608
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 15:24 schreef BarryOSeven het volgende:
[ afbeelding ]

Check dit dan. Is dit de bedoeling? Volgens mij moet ik naar een beacon toe maar die staat op een rotsje van zo'n 100 meter hoog. Ik ga het zo met het jetpack proberen maar volgens mij ben ik fucked.
Je hebt ook upgrades voor je jetpack. En kun je niet via die andere verhoging achter de rots er alsnog komen?
pi_164463615
Ahh fuck, net een crash gehad. Tweede crash, maar dit keer wel wat progressie kwijt.

Had een nieuwe Multi-Tool gevonden, flinke upgrade voor wat ik had, en daarna meteen allemaal nieuwe shit erop gezet. Was ook mooi ingericht wat betreft plaatsing van de modules en de lege slots, wat betekende dat ik maximaal gebruik van de upgrades kon hebben.
Lokaal wat shit gemined, en alle upgrades gemaakt die ik wilde hebben, en crash.

Eenmaal opnieuw opgestart, krijg ik een hele andere Multi-Tool, minder slots, bagger module plaatsing, en hij zag er ook nog eens lelijk uit ;(
Doe eens niet.
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 15:29:26 #179
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_164463631
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 15:28 schreef Typisch het volgende:

[..]

Je hebt ook upgrades voor je jetpack. En kun je niet via die andere verhoging achter de rots er alsnog komen?
Ja ik ga proberen te springen met het jetpack :P

edit: NET gehaald :D
pi_164463651
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 15:29 schreef Necrodeath het volgende:
Ahh fuck, net een crash gehad. Tweede crash, maar dit keer wel wat progressie kwijt.

Had een nieuwe Multi-Tool gevonden, flinke upgrade voor wat ik had, en daarna meteen allemaal nieuwe shit erop gezet. Was ook mooi ingericht wat betreft plaatsing van de modules en de lege slots, wat betekende dat ik maximaal gebruik van de upgrades kon hebben.
Lokaal wat shit gemined, en alle upgrades gemaakt die ik wilde hebben, en crash.

Eenmaal opnieuw opgestart, krijg ik een hele andere Multi-Tool, minder slots, bagger module plaatsing, en hij zag er ook nog eens lelijk uit ;(
Bedoel je dat het hele spel wordt afgesloten?
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_164463682
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 15:29 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Ja ik ga proberen te springen met het jetpack :P

edit: NET gehaald :D
Je kan trouwens gewoon tegen rotsen op jetpacken bedenk ik mij net. Hij laadt steeds genoeg op als je maar tegen de rand aan blijft gaan.
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 15:30:59 #182
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_164463690
En nu weer terug naar het schip :')
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 15:31:10 #183
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_164463703
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 15:30 schreef Typisch het volgende:

[..]

Je kan trouwens gewoon tegen rotsen op jetpacken bedenk ik mij net. Hij laadt steeds genoeg op als je maar tegen de rand aan blijft gaan.
Ah top! :D
pi_164463758
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 13:28 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Deze vraag even uitgezet op /r/nomanshigh (kleine subreddit met alleen maar stoners die de game spelen, stuk positiever en chiller dan /r/nomansskythegame) en kreeg dit antwoord:

[..]

Interessant. Dat verklaart dat goude randje ook inderdaad.
Goed om te weten dit.

Moet wel zeggen dat des te meer ik het speel des te leuker ik het ga vinden. Sowieso is dit genre helemaal nieuw voor mij. In het begin kon ik daarom ook niet echt mijn draai vinden en raakte ik verveeld na een paar uurtjes. Maar toch nog even doorgezet en nu ik het wat beter begin te snappen begin ik het ook leuker te vinden. Dat de gameplay opzich best saai is en er maar weinig gebeurt is iets waar je je over heen moet kunnen zetten. Maar als dat eenmaal lukt is het wel een owijs relaxed en rustgevend spel. Heel anders dan de meeste andere games die vol staan van spanning en actie.

Gister een atlas waypoint bereikt en gold en emirald gemined om een nieuw schip te kopen met 24 slots. Ik heb nu nog 1.2 miljoen units over en genoeg fuel in mijn hyperdrive om voor het eerst een black hole te gaan bezoeken.
pi_164463786
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 15:30 schreef HSG het volgende:

[..]

Bedoel je dat het hele spel wordt afgesloten?
Yup, unexpected error, game afgesloten.

Iemand trouwens enig idee of je points of interest die als icons op je UI staan, weg kan halen?
Soms blijven ze staan, wat echt heel irritant kan zijn.
Dan heb ik een locatie al gehad ofzo, maar wil dat icoontje niet weggaan.

Nog vervelender als dat het geval is wanneer er 6 planeten in een system zijn, en ik dus een behoorlijk aantal icoontjes zie van andere planeten.
Doe eens niet.
pi_164464198
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 15:32 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

Yup, unexpected error, game afgesloten.

Iemand trouwens enig idee of je points of interest die als icons op je UI staan, weg kan halen?
Soms blijven ze staan, wat echt heel irritant kan zijn.
Dan heb ik een locatie al gehad ofzo, maar wil dat icoontje niet weggaan.

Nog vervelender als dat het geval is wanneer er 6 planeten in een system zijn, en ik dus een behoorlijk aantal icoontjes zie van andere planeten.
Even geduld. Straks komen er updates om de performance te verbeteren.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_164464708
Tip/Spoiler/whatever

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_164465278
jetpack problemen : je kan tegen de wand 'plakken' en in principe oneindig omhoog gaan.

Volgens Sean tenminste die bij de lijst van bekende problemen dat schreef. (even geen link bij de hand excuus)
pi_164465853
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 15:53 schreef Doublepain het volgende:
Tip/Spoiler/whatever

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat een bug? Ik dacht dat het zo hoorde, vind het wel relaxed dat ik hem niet telkens hoef te craften.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_164465862
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 15:32 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Goed om te weten dit.

Moet wel zeggen dat des te meer ik het speel des te leuker ik het ga vinden. Sowieso is dit genre helemaal nieuw voor mij. In het begin kon ik daarom ook niet echt mijn draai vinden en raakte ik verveeld na een paar uurtjes. Maar toch nog even doorgezet en nu ik het wat beter begin te snappen begin ik het ook leuker te vinden. Dat de gameplay opzich best saai is en er maar weinig gebeurt is iets waar je je over heen moet kunnen zetten. Maar als dat eenmaal lukt is het wel een owijs relaxed en rustgevend spel. Heel anders dan de meeste andere games die vol staan van spanning en actie.

Gister een atlas waypoint bereikt en gold en emirald gemined om een nieuw schip te kopen met 24 slots. Ik heb nu nog 1.2 miljoen units over en genoeg fuel in mijn hyperdrive om voor het eerst een black hole te gaan bezoeken.
Ja hij heeft ook wel even wat tijd nodig, helemaal als het je type game niet is.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_164465931
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 15:29 schreef Necrodeath het volgende:
Ahh fuck, net een crash gehad. Tweede crash, maar dit keer wel wat progressie kwijt.

Had een nieuwe Multi-Tool gevonden, flinke upgrade voor wat ik had, en daarna meteen allemaal nieuwe shit erop gezet. Was ook mooi ingericht wat betreft plaatsing van de modules en de lege slots, wat betekende dat ik maximaal gebruik van de upgrades kon hebben.
Lokaal wat shit gemined, en alle upgrades gemaakt die ik wilde hebben, en crash.

Eenmaal opnieuw opgestart, krijg ik een hele andere Multi-Tool, minder slots, bagger module plaatsing, en hij zag er ook nog eens lelijk uit ;(
Ja is vervelend, ik probeer hem tussendoor zo vaak mogelijk te saven door savepoints of door in mijn ship te gaan zitten.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_164465954
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 16:23 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Is dat een bug? Ik dacht dat het zo hoorde, vind het wel relaxed dat ik hem niet telkens hoef te craften.
Nou je kan er niks mee, moet elke keer een nieuwe maken, lijkt me ene bug
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 16:31:43 #193
194233 Friday12
Originele kloon
pi_164466137
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 16:26 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Nou je kan er niks mee, moet elke keer een nieuwe maken, lijkt me ene bug
Die van mij blijft gewoon werken hoor
pi_164466431
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 16:31 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Die van mij blijft gewoon werken hoor
Die van mij ook.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_164466858
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 15:24 schreef BarryOSeven het volgende:
[ afbeelding ]

Check dit dan. Is dit de bedoeling? Volgens mij moet ik naar een beacon toe maar die staat op een rotsje van zo'n 100 meter hoog. Ik ga het zo met het jetpack proberen maar volgens mij ben ik fucked.
haal je schip en pleur die erbij.
pi_164466925
ik zit op een planeet al 5 uur goud te minen :')
moet veel unites hebben want wil goed schip. maar godver wat duurt dit lang.
pi_164467036
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 16:31 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Die van mij blijft gewoon werken hoor
oh apart, scheelt dat het niet veel kost om te maken
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 16:52 schreef isax het volgende:
ik zit op een planeet al 5 uur goud te minen :')
moet veel unites hebben want wil goed schip. maar godver wat duurt dit lang.
Je kan dat planeet ook verkennen, krijg je 2 ton voor
pi_164467089
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 16:52 schreef isax het volgende:
ik zit op een planeet al 5 uur goud te minen :')
moet veel unites hebben want wil goed schip. maar godver wat duurt dit lang.
Je kunt ook kijken bij traders wat er in dat sterrenstelsel veel gevraagd is. Al een paar keer gezien dat Plutonium +98-102% waard is bij traders. Is makkelijk te vinden, dus als je flink inventory hebt kun je wel aardig cashen.
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 17:00:05 #199
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_164467206
Heb een gaaf ding gevonden.

pi_164467341
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 16:57 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Je kunt ook kijken bij traders wat er in dat sterrenstelsel veel gevraagd is. Al een paar keer gezien dat Plutonium +98-102% waard is bij traders. Is makkelijk te vinden, dus als je flink inventory hebt kun je wel aardig cashen.
zo had ik dat nog niet bekeken
hier word er nu eigenlijk om niets gevraagd dus ga nog even zo door.
deze planeet heeft bijna alleen koper en goud :') dus dan moet ik ergens anders heen wat ik zo ga doen.

danku voor de tip.


edit: zo juist 22e suit slot gevonden _O_
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 17:25:41 #201
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_164468011
Is het al 19.00 :'(
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_164469255
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 16:05 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
jetpack problemen : je kan tegen de wand 'plakken' en in principe oneindig omhoog gaan.

Volgens Sean tenminste die bij de lijst van bekende problemen dat schreef. (even geen link bij de hand excuus)
Is dit een 'probleem', de Jetpack Climb?
Er is zelfs een tip bij rechtsonderin wanneer je dat doet.
Of bedoel je dat het niet/niet goed werkt?
Doe eens niet.
pi_164469305
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 18:10 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

Is dit een 'probleem', de Jetpack Climb?
Er is zelfs een tip bij rechtsonderin wanneer je dat doet.
Of bedoel je dat het niet/niet goed werkt?
Ai sorry dat was onduidelijk van mij, iemand had het over dat hij/zij z'n schip tever boven hem had geland en niet meer terug kon komen.

Met een jetpack kun je 'oneindig' omhoog langs een muur.

Omdat meer mensen ertegen aan lopen.
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 18:13:00 #204
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_164469317
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 04:15 schreef wdn het volgende:

[..]

aliens uitgebreidt naar 6
monoliths zijn ook steeds 3 woorden dus dat gaat ook hard.

[..]

netjes :D
Ben nog steeds niet van mijn 2de planeet af D:

1m hoe? beste wat ik kan maken zijn chips maar dat is iets van 3500 per chip.
Goud en Elinogwat. Als je die tegenkomt gewoon minen als een gek en dan cashen.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 18:16:02 #205
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_164469368
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 15:32 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Goed om te weten dit.

Moet wel zeggen dat des te meer ik het speel des te leuker ik het ga vinden. Sowieso is dit genre helemaal nieuw voor mij. In het begin kon ik daarom ook niet echt mijn draai vinden en raakte ik verveeld na een paar uurtjes. Maar toch nog even doorgezet en nu ik het wat beter begin te snappen begin ik het ook leuker te vinden. Dat de gameplay opzich best saai is en er maar weinig gebeurt is iets waar je je over heen moet kunnen zetten. Maar als dat eenmaal lukt is het wel een owijs relaxed en rustgevend spel. Heel anders dan de meeste andere games die vol staan van spanning en actie.

Gister een atlas waypoint bereikt en gold en emirald gemined om een nieuw schip te kopen met 24 slots. Ik heb nu nog 1.2 miljoen units over en genoeg fuel in mijn hyperdrive om voor het eerst een black hole te gaan bezoeken.
Probeer voor vijf euro iets als Hohokum of journey eens. Krijg je diezelfde zen ervaring :Y
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_164469654
Ik heb vaak dat ik snel dingen saai vind worden, maar ik kan hier echt niet bored van raken.

9.5/10 _O_
(she/her)
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 18:28:56 #207
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_164469709
In het begin snapte ik er helemaal niks van maar ook ik vind het nu geweldig,
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_164469791
This game will unlock in approximately less than an hour

Wat is dat nou voor 'n gare tijdsaanduiding? :D
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_164470118
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 17:03 schreef isax het volgende:

[..]

zo had ik dat nog niet bekeken
hier word er nu eigenlijk om niets gevraagd dus ga nog even zo door.
deze planeet heeft bijna alleen koper en goud :') dus dan moet ik ergens anders heen wat ik zo ga doen.

danku voor de tip.

edit: zo juist 22e suit slot gevonden _O_
Bij de goederen die gevraagd worden, en dus +/- 100% meer waard zijn, staat een sterretje btw.
pi_164470674
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 18:44 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Bij de goederen die gevraagd worden, en dus +/- 100% meer waard zijn, staat een sterretje btw.
oh wajo :D je hebt helemaal gelijk.
net twee electron vapour gemaakt en bam dat tikte goed aan.

mijn dank is groot.
pi_164470687
Yes! Nu aan het downloaden. Heb er zo'n zin in.
pi_164471264
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 19:07 schreef isax het volgende:

[..]

oh wajo :D je hebt helemaal gelijk.
net twee electron vapour gemaakt en bam dat tikte goed aan.

mijn dank is groot.
^O^
pi_164471600
Mijn eerste groene planeet gevonden (veel eilanden, zwevende eilanden, gras, planten, normale temperatuur dus geen radiation en toxication, storm is veel wind en regen) O+
Wat een mooie planeet echt niet normaal _O_
Nog steeds geen iridium gevonden -O-

[ Bericht 12% gewijzigd door DKUp op 12-08-2016 19:49:35 ]
SOONY
pi_164472241
quote:
17s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 19:38 schreef DKUp het volgende:
Mijn eerste groene planeet gevonden (veel eilanden, zwevende eilanden, gras, planten, normale temperatuur dus geen radiation en toxication, storm is veel wind en regen) O+
Wat een mooie planeet echt niet normaal _O_
Nog steeds geen iridium gevonden -O-
Ik zit nu op een planeet met alleen maar enorme blokken iridium, heb al voor 100k zitten minen :9
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_164473331
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 19:58 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Ik zit nu op een planeet met alleen maar enorme blokken iridium, heb al voor 100k zitten minen :9
Is het in een vorm van een boog -O-?
Die heb ik dus al een tijdje niet meer gezien :D
SOONY
pi_164473465
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 20:22 schreef DKUp het volgende:

[..]

Is het in een vorm van een boog -O-?
Die heb ik dus al een tijdje niet meer gezien :D
Heb ff een foto gemaakt voor je:

American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 21:29:31 #217
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_164475947
Codes voor wie ze wil gebruiken, van mijn bol pre-order:

Geupgrade Alpha Vector Ship: L6E3-L7NC-6K6K
Een voorsprong met boost: QGHP-QTNN-PP3L
Geupgrade Resozu Z65 Multi-tool: 7MJF-2JND-A9CP No problem. :)

[ Bericht 15% gewijzigd door UtopiaVolger op 12-08-2016 21:38:21 ]
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_164476080
Nou... planeet waar ik op zit is toxic en veel radiation.
Sentinels worden direct actief als ik wat mine... gelukkig zit ik dichtbij een grot :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_164476249
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 21:29 schreef UtopiaVolger het volgende:
Codes voor wie ze wil gebruiken, van mijn bol pre-order:

Geupgrade Alpha Vector Ship: L6E3-L7NC-6K6K
Een voorsprong met boost: QGHP-QTNN-PP3L
Geupgrade Resozu Z65 Multi-tool: 7MJF-2JND-A9CP
heb de 3e gepakt, thnx
(she/her)
pi_164476478
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 20:27 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Heb ff een foto gemaakt voor je:

[ afbeelding ]
Niet gezien, ik kijk wel in het volgende stelsel ^O^
Vortex cubes, die parels uit het water en uit een plant wel gezien. Eindelijk 1 miljoen units *O*
SOONY
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 22:08:51 #221
194233 Friday12
Originele kloon
pi_164477808
I
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 19:58 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Ik zit nu op een planeet met alleen maar enorme blokken iridium, heb al voor 100k zitten minen :9
k heb dat nu met gold _O-
pi_164478319
crasht het spel soms ook bij jullie?
pi_164478635
net begonnen: 3x 1080p is geen hit in dit spel...

dus zit nu eerst te klooien om 1x 1080 te krijgen..
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 22:32:27 #224
194233 Friday12
Originele kloon
pi_164478692
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 22:31 schreef mschol het volgende:
net begonnen: 3x 1080p is geen hit in dit spel...

dus zit nu eerst te klooien om 1x 1080 te krijgen..
:?
pi_164478893
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 22:32 schreef Friday12 het volgende:

[..]

:?
ik draai met eyefinity op 3 1080p schermen
elke game die ik opstart gebruikt dat dus ook..
en NMS vind dat niet al te leuk..
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 22:39:30 #226
194233 Friday12
Originele kloon
pi_164478963
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 22:37 schreef mschol het volgende:

[..]

ik draai met eyefinity op 3 1080p schermen
elke game die ik opstart gebruikt dat dus ook..
en NMS vind dat niet al te leuk..
Oooh.. wist niet dat ie al uit was voor de pc
pi_164479092
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 22:39 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Oooh.. wist niet dat ie al uit was voor de pc
om 18:30 of 19:00 deze avond ;)
  vrijdag 12 augustus 2016 @ 23:45:33 #228
277865 Sejt
Ondertitel
pi_164480690
Heerlijk spel.
Net een nieuw schip gekocht met 24 slots voor 1,6 miljoen units. Een van de planeten in mijn 2e zonnestelsel had enorme grottenstelsels met hopen iridium ofzo. Binnen een uur had ik voor 600k gemined.
Alleen nu mis ik antimatter voor mijn volgende reis en er is niks op de markt :(
I love my mispoken words.
pi_164480730
Ik heb constant vastlopers als ik een tijdje goud aan het minen ben. Of net haalde ik het onderste stuk van de goudpilaar weg en ik viel door de map heen en kwam niet meer terug.
pi_164480750
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 23:45 schreef Sejt het volgende:
Heerlijk spel.
Net een nieuw schip gekocht met 24 slots voor 1,6 miljoen units. Een van de planeten in mijn 2e zonnestelsel had enorme grottenstelsels met hopen iridium ofzo. Binnen een uur had ik voor 600k gemined.
Alleen nu mis ik antimatter voor mijn volgende reis en er is niks op de markt :(
Kun je maken als het goed is, anders even een transmission zoeken. Vaak vind je dan de blueprints hiervoor.
pi_164481186
klik om te spelen

Voor de mensen die klagen over problemen.
pi_164481195
apart spel vooral en die sentinels zijn kut :P

ik ben vooral nog een beetje aan het proberen iets van de wat onduidelijke UI te begrijpen..

1 vastlopertje gehad kennelijk moest ik handmatig de redistributables van C++ enzo even repairen om het te laten werken, slordig maar daarna werkt hij voor mij..
pi_164481320
Hoe ontdek je eigenlijk dier en plant soorten?

Pfffft het is zo veel dat ik soms echt niet snap _O_
pi_164481375
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 00:11 schreef isax het volgende:
Hoe ontdek je eigenlijk dier en plant soorten?

Pfffft het is zo veel dat ik soms echt niet snap _O_
Scannen met de scanner :)
Op de PS4 is dat L2, heb de PC versie niet dus daar zou een ander je mee kunnen helpen.
pi_164481399
op de pc is dat dacht ik F of E
pi_164481841
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 00:13 schreef RiKe het volgende:

[..]

Scannen met de scanner :)
Op de PS4 is dat L2, heb de PC versie niet dus daar zou een ander je mee kunnen helpen.
dankje.
pi_164481916
Hebben jullie ook problemen om de pc versie op te starten? als ik het icoontje indruk op me bureaublad gebeurt er niks :)
  zaterdag 13 augustus 2016 @ 00:37:16 #238
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_164481941
Dit spel is niet geschikt voor mensen die niet zo van grinden houden hé ?
RED ONS HENNIEGOD
pi_164482134
Nee, klopt.
pi_164482291

Mooi geparkeerd toch?
  Redactie Frontpage zaterdag 13 augustus 2016 @ 00:56:04 #241
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_164482317
Lang geleden dat ik al 3 avonden op rij aan de buis gekluisterd zit om te gamen _O_ Echt al zo veel verschillende planeten tegengekomen en soms gewoon even stil staan om van het landschap te genieten O+

- Planeet waar ik op begon was zwaar giftig en warm en zonder leven dus snel weg gegaan.
- Eentje waar het 87 graden was en om de drie minuten een storm van +300 graden :{ Maar die was wel letterlijk bezaaid met bergen goud.
- Een super sfeervolle planeet waar het ijskoud was maar het wel stikte van vredelievende beesten en palmbomen en er vlogen slangen door de lucht :D
- Een grauwe donkere planeet waar ik zodra ik uitstapte gelijk werd aangevallen door allerlei beesten, toen ik ook nog een gigantische krab op me af zag komen rennen ben ik maar snel weer weggevlogen.
- Ook nog een planeet waar het stikte van de exopak updgrades, heb nu iets van 23 slots opeens.

En dat zijn er slecht een paar, ben nog op zoek naar een planeet die op de aarde lijkt, maar ik vermaak me wel :Y Hoop alleen wel dat die basebuilding een beetje snel komt, heb nu vaak de neiging om een planeet weer redelijk snel te verlaten als er op het eerste gezicht niks boeiends lijkt te vinden.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage zaterdag 13 augustus 2016 @ 00:57:20 #242
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_164482358
quote:
6s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 00:55 schreef isax het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi geparkeerd toch?
Ik heb ook zo'n mooie, maar dan wél bovenop de boom geparkeerd :7

(hoe upload je trouwens screenshots vanaf de ps4 zonder dat je het omslachtig via twitter ofzo moet doen?)
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_164482369
quote:
9s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 00:37 schreef PowerLoungen het volgende:
Dit spel is niet geschikt voor mensen die niet zo van grinden houden hé ?
Na 2 uur spelen zou ik zeggen dat 'grinden' nog zwak is uitgedrukt, eigenlijk. Je doet letterlijk niks anders :') En als er een doelgroep is die daar van houdt, prima. Maar zelfs dan nog is dit spel gewoon bizar slecht ontworpen ondanks het toffe achterliggende concept. Jammer, het had veel potentie.
No amount of money ever bought a second of time.
  zaterdag 13 augustus 2016 @ 00:59:49 #244
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_164482406
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 00:57 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Na 2 uur spelen zou ik zeggen dat 'grinden' nog zwak is uitgedrukt, eigenlijk. Je doet letterlijk niks anders :') En als er een doelgroep is die daar van houdt, prima. Maar zelfs dan nog is dit spel gewoon bizar slecht ontworpen ondanks het toffe achterliggende concept. Jammer, het had veel potentie.
Heeft alles inderdaad voor de 'flavour of the month' en 'Hypetrain' award
RED ONS HENNIEGOD
pi_164482425
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 00:57 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Ik heb ook zo'n mooie, maar dan wél bovenop de boom geparkeerd :7

(hoe upload je trouwens screenshots vanaf de ps4 zonder dat je het omslachtig via twitter ofzo moet doen?)
Niet denk ik :')
Ik doe via Facebook en dan setting op privé, dan via telefoon opslaan en uploaden.
  Redactie Frontpage zaterdag 13 augustus 2016 @ 01:04:54 #246
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_164482490
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 01:00 schreef isax het volgende:

[..]

Niet denk ik :')
Ik doe via Facebook en dan setting op privé, dan via telefoon opslaan en uploaden.
Oh ik zie dat ik er nog een twitter account op had staan :P



:7
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_164482505
Even een noobvraag. Hoe wissel je van miningbeam naar je gun zeg maar met je multiool? Ik (de)construct mijn dingen steeds omdat ik niet weet hoe je moet wisselen. _O-
  Redactie Frontpage zaterdag 13 augustus 2016 @ 01:06:27 #248
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_164482513
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 01:05 schreef Typisch het volgende:
Even een noobvraag. Hoe wissel je van miningbeam naar je gun zeg maar met je multiool? Ik (de)construct mijn dingen steeds omdat ik niet weet hoe je moet wisselen. _O-
Driehoekje :)
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_164482526
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 01:06 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Driehoekje :)
Top. Thanx.
pi_164482558
Heeft er hier iemand ervaring met het volgende...

Ik heb een schip gekocht voor 1.8 miljoen, maar stapte vervolgens in mijn begin schip en ben terug gevlogen naar mijn planeet, met in het achterhoofd dat het nieuwe schip nog wel in het spacestation stond, ik terug gekomen is het schip weg, is dat nog ergens terug te vinden? of ben ik het gewoon kwijt.
HuisTuin&Keuken Kok van de bovenste plank.!
  zaterdag 13 augustus 2016 @ 02:36:39 #251
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_164484167
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 00:57 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Na 2 uur spelen zou ik zeggen dat 'grinden' nog zwak is uitgedrukt, eigenlijk. Je doet letterlijk niks anders :') En als er een doelgroep is die daar van houdt, prima. Maar zelfs dan nog is dit spel gewoon bizar slecht ontworpen ondanks het toffe achterliggende concept. Jammer, het had veel potentie.
Wat maakt het spel slecht dan?

Het is nog steeds one of a kind.

In Call of Duty doe je alleen maar schieten.

Haters gtfo
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zaterdag 13 augustus 2016 @ 02:37:44 #252
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_164484177
quote:
Psies cheaten kan altijd als je de fun eruit wilt halen :P.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_164484933
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 02:36 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Wat maakt het spel slecht dan?

Het is nog steeds one of a kind.

In Call of Duty doe je alleen maar schieten.

Haters gtfo
het feit dat je alleen aan het minen ben zowat,ik kan mij goed voorstellen dat men daarom het slecht vind, er zit geen/nauwelijks variatie in

Schieten in cod zijn genoeg variatie's in: X handwapens en een zooi wagens waarvanuit je schiet
pi_164484987
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 00:35 schreef videonatic het volgende:
Hebben jullie ook problemen om de pc versie op te starten? als ik het icoontje indruk op me bureaublad gebeurt er niks :)
ik moest de meegeleverde redistributables van c++ repareren om het werkende te krijgen
pi_164485159
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 02:36 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Wat maakt het spel slecht dan?

Het is nog steeds one of a kind.

In Call of Duty doe je alleen maar schieten.

Haters gtfo
Ja ja ja kritiek is niet welkom in dit soort topics, I know :')

Dat iets one of a kind is maakt het niet meteen geweldig. Je kan van exploration en grinding houden en nog steeds objectief zeggen dat No Man's Sky technisch gezien slecht in elkaar zit. De hele UI is één grote grap man, dat hele cursor systeem werkt voor geen meter op een console en zelfs op de PC is het kut. Om van de performance en constante crashes nog maar niet te spreken.

Gameplay technisch wankelt het ook aan alle kanten. Minen en resources verzamelen, maar ondertussen gaat om de seconden een alarm af dat er weer iets leeg is en bijgevuld moet worden. Wat is de toegevoegde waarde dat je na het minen van iedere rots je pistooltje moet bijvullen? Dat is na 2 keer alleen maar bloed irritant. Zelfde geldt voor je life support. Want de resources om het bij te vullen vindt je letterlijk overal. Dus het is niet eens uitdagend om het vol te houden, het is gewoon een vervelende taak die iedere 5 minuten om de hoek komt kijken en verder nergens goed voor is.

Ruimte stations zijn ook zoiets. Een fucking gigantische kubus met 2 kantoortjes en een mini hangar. Oersaai de eerste keer dat je er binnen vliegt en nog saaier als je er voor de 20e keer binnen loopt. Planeten precies het zelfde. Ja iedere planeet ziet er ietsje anders uit. maar nadat je geland bent en je een rondje draait heb je alles al gezien. Naar de andere kant van de planeet vliegen en je ziet precies het zelfde...

Dus weet je, prima dat je dit soort games leuk en geweldig vindt. Maar ga niet de fanboy uithangen en roepen dat dit het beste spel ooit is, want dat is het overduidelijk gewoon niet :')
No amount of money ever bought a second of time.
pi_164486621
Een vraag: In de PS4 versie kun je rondkijken, op de PC kan ik dit ook met mijn Xbox controller, maar ik speel liever met toetsenbord/muis. Weet iemand hoe ik vrij kan rondkijken in mijn schip in de ruimte? (free look met muis oid?)

Speel nu 4+ uur nog steeds helemaal te gek btw.
pi_164487003
Wel jammer dat verbeterde technologieën ook een slot innemen. Of doe ik iets fout?
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_164487665
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 03:50 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Ja ja ja kritiek is niet welkom in dit soort topics, I know :')

Dat iets one of a kind is maakt het niet meteen geweldig. Je kan van exploration en grinding houden en nog steeds objectief zeggen dat No Man's Sky technisch gezien slecht in elkaar zit. De hele UI is één grote grap man, dat hele cursor systeem werkt voor geen meter op een console en zelfs op de PC is het kut. Om van de performance en constante crashes nog maar niet te spreken.

Gameplay technisch wankelt het ook aan alle kanten. Minen en resources verzamelen, maar ondertussen gaat om de seconden een alarm af dat er weer iets leeg is en bijgevuld moet worden. Wat is de toegevoegde waarde dat je na het minen van iedere rots je pistooltje moet bijvullen? Dat is na 2 keer alleen maar bloed irritant. Zelfde geldt voor je life support. Want de resources om het bij te vullen vindt je letterlijk overal. Dus het is niet eens uitdagend om het vol te houden, het is gewoon een vervelende taak die iedere 5 minuten om de hoek komt kijken en verder nergens goed voor is.

Ruimte stations zijn ook zoiets. Een fucking gigantische kubus met 2 kantoortjes en een mini hangar. Oersaai de eerste keer dat je er binnen vliegt en nog saaier als je er voor de 20e keer binnen loopt. Planeten precies het zelfde. Ja iedere planeet ziet er ietsje anders uit. maar nadat je geland bent en je een rondje draait heb je alles al gezien. Naar de andere kant van de planeet vliegen en je ziet precies het zelfde...

Dus weet je, prima dat je dit soort games leuk en geweldig vindt. Maar ga niet de fanboy uithangen en roepen dat dit het beste spel ooit is, want dat is het overduidelijk gewoon niet :')
Gaat het?
pi_164488275
De kritieken zijn volkomen terecht. Planeten zijn misschien wel zo groot als echte planeten, maar dat is weinig waard als de hele planeet er hetzelfde uit ziet. Als elke vierkante kilometer dezelfde elementen bevat, waarom dan zoveel vierkante kilometer hebben? Dat dient geen enkel doel.

Space stations zijn allemaal gelijk. Points of interest zijn weinig gevarieerd. NPCs zijn niet meer dan een keuzemenu uit twee of drie opties. En de enige game mechanic waarvan je kunt spreken is minen en craften, repeat ad infinitum.

NMS moet bovenal een game zijn, en met zoveel archaïsche elementen die meer een obstakel zijn dan een uitdaging gaat de game best hard onderuit. Heel veel gameplay voelt als een afterthought, iets wat snel toegevoegd is om nog iets van leven in het universum te blazen. Wat is een oneindig universum waard als het aantal interacties wat je er in kunt hebben en ervaren na 15 uur uitgeput is?

Ik zie dat in veel reviews terug komen en kan het daar alleen maar volmondig mee eens zijn. Size over substance. Ontdekken is heerlijk, maar de game weet je na vrij korte tijd niet meer aangenaam te verrassen met nieuwe gameplay. Het verschiet direct al zijn kruit, en dat vind ik een gemiste kans.
pi_164488708
De punten van kritiek zijn inmiddels wel duidelijk belicht en het zijn allemaal volledig valide redenen waarom de game niet voor iedereen is weggelegd. Ondanks dat zitten zijn er, ook hier, genoeg mensen die wél plezier aan de game beleven.

Prima toch? Ieder zijn ding, een ding is duidelijk, de game is niet objectief goed of slecht te noemen dus laten we niet in herhaling blijven vallen.

Ik heb een nieuwe warpdrive gevonden *O* Ben nog ff aan het grinden maar ik heb het vermoeden dat ik nu langs meer dan een sterrenstelsel kan knallen.

Hoeveel mensen hebben hier trouwens die Atlas Guidance gekozen aan het begin van de game? Ik heb volgens mij free explore gekozen (mijn lijn is ook orange ipv blauw?), vraag me af of ik nu dingen gemist heb.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_164488781
2 uur gespeeld, heerlijk spel. lekker relaxed op MIJN planeet , ja MIJN en ik schop iedereen eraf.. ehmm wait .. er is niemand :D maar gewoon wandelen, schuilen, mining. rond dwalen en genieten.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_164488782
Ik ben hierdoor ook wel geïnteresseerd geraakt in Elite: Dangerous trouwens. Tegen de tijd dat ik hier mee klaar ben is hij misschien wel op de PS4 te verkijgen hoop ik, want mijn PC kan het niet echt lekker draaien denk ik.
pi_164488855
de sentinals en het hervullen van spul is, zeker in het begin, erg vervelend, iemand daar nog tips voor?
pi_164489055
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 12:31 schreef mschol het volgende:
de sentinals en het hervullen van spul is, zeker in het begin, erg vervelend, iemand daar nog tips voor?
Sentinels gewoon afknallen. Ook nog leuke loot. :Y
pi_164489419
Flink gespeeld gisteravond maar vooralsnog niet echt overtuigd. PC performance is belachelijk en fps schommelt van compleet soepel tot vrijwel onspeelbaar.

Game zelf is vermakelijk (ik ben dol op verdwaald zijn) maar na tamelijk wat uurtjes erin begint herhaling wel erg duidelijk te worden. Gros van de upgrades die je krijgt vind ik eigenlijk niet echt bijzonder waardoor het 'cadeautje effect' een beetje wegvalt en mijn voornaamste bezigheid vooralsnog is dat ik centjes aan het grinden ben om een groter schip te halen.

Leuke game allround maar ik vraag me af of ik na een week exploren nog steeds de zin en motivatie kan vinden om verder te spelen. Vooralsnog voelt het nog wel heel leuk om verschillende planeten een beetje te verkennen.

Klein detail en kritiekpuntje wat ik nog niet heb teruggelezen hier: Ik vind het extreem jammer dat het vliegen zo "begeleid" is. Je kan eigenlijk geen botsingen maken want alles wordt automatisch gecorrigeerd en als je wilt landen is het een kwestie van op een knopje drukken. Ik had het liever wat realistischer en meer manual gehad.

Als ik het spel nu een cijfer zou moeten geven zou het een 6 zijn. Afhankelijk van de updates en fixes die gaan komen kan dat omhoog gaan, maar ik blijf een beetje sceptisch na het zien van deze port.
Conscience do cost.
pi_164489486
na 6 barre planeten eindelijk blij met een waterplaneet, is het er gvd 110 graden celsius :')

Performance op de pc is ook nogal schizofreen, en dat met een I7@4Ghz, 32Gb RAM, een GTX1070 en geïntalleerd op een M2 SSD

Dat zou niet moeten haperen, maar dat doet het toch :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  zaterdag 13 augustus 2016 @ 13:20:10 #267
277865 Sejt
Ondertitel
pi_164489649
Eindelijk antimatter gevonden, bij een schip op de star base. Schip met 36 slots notabene! (kostte 13miljoen)
Op naar het volgende stelsel.
I love my mispoken words.
pi_164489791
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 13:09 schreef Ceased2Be het volgende:
na 6 barre planeten eindelijk blij met een waterplaneet, is het er gvd 110 graden celsius :')

Performance op de pc is ook nogal schizofreen, en dat met een I7@4Ghz, 32Gb RAM, een GTX1070 en geïntalleerd op een M2 SSD

Dat zou niet moeten haperen, maar dat doet het toch :')
Zelfde hier (hoewel net iets mindere videokaart). Hopelijk snel een fix dus. Grafische kwaliteit hoog of laag zetten heeft ook 0 invloed hier helaas.
Conscience do cost.
pi_164489976
Wellicht brengen deze tips een mogelijke oplossing:

My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
  zaterdag 13 augustus 2016 @ 13:57:48 #270
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_164490403
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 13:20 schreef Sejt het volgende:
Eindelijk antimatter gevonden, bij een schip op de star base. Schip met 36 slots notabene! (kostte 13miljoen)
Op naar het volgende stelsel.
antimatter... heb ik ook een gebrek aan :P
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_164490535
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 13:57 schreef wdn het volgende:

[..]

antimatter... heb ik ook een gebrek aan :P
Heb je daar geen formula voor?
pi_164490881
verslaafd aan dit spel _O_
pi_164490894
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 14:05 schreef Typisch het volgende:

[..]

Heb je daar geen formula voor?
nee iig niet meteen, maar kun je wel leren vermoed ik
pi_164490920
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 14:22 schreef Drug het volgende:

[..]

nee iig niet meteen, maar kun je wel leren vermoed ik
Klopt, als je de waypoints blijft volgen (zo lukte het bij mij tenminste) krijg je automatisch de formule voor antimatter.
Ik kreeg het al vrij snel.
  zaterdag 13 augustus 2016 @ 14:23:36 #275
277865 Sejt
Ondertitel
pi_164490922
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 14:05 schreef Typisch het volgende:

[..]

Heb je daar geen formula voor?
Alleen als je de Atlas volgt, naar het centrum dus. Ik ging met mijn eerste jump naar een willekeurig stelsel, en dan krijg je de blueprint niet.
Nu met mijn 2e jump heb ik wel de weg naar het centrum gevolgd en kreeg direct een waypoint naar de bas met de blueprint.
I love my mispoken words.
  zaterdag 13 augustus 2016 @ 14:31:38 #276
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_164491071
Zojuist een nieuw starship gevonden in de middle of nowhere. Heb hem omgeruild met de mijne alleen is alles naar de kloten :D

En net al mijn resources verkocht voor poen.
  Redactie Frontpage zaterdag 13 augustus 2016 @ 14:33:22 #277
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_164491112
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 14:31 schreef BarryOSeven het volgende:
Zojuist een nieuw starship gevonden in de middle of nowhere. Heb hem omgeruild met de mijne alleen is alles naar de kloten :D
Ja had gisteren ook een gecrashte gevonden :P Had maar 1 vakje meer dan mijn huidige, maar ja, ies gratis :7
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zaterdag 13 augustus 2016 @ 14:33:36 #278
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_164491115
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 12:31 schreef mschol het volgende:
de sentinals en het hervullen van spul is, zeker in het begin, erg vervelend, iemand daar nog tips voor?
Meer inventory slots en gun upgrades.

Of gewoon wegrennen van sentinels. Ik zit nu op 40 slot inventory :9
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zaterdag 13 augustus 2016 @ 14:33:49 #279
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_164491121
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 14:33 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Ja had gisteren ook een gecrashte gevonden :P Had maar 1 vakje meer dan mijn huidige, maar ja, ies gratis :7
Ja deze ook, maar dit vind ik wel gaaf weer. :P Zitten ook wel brute wapens op.
  Redactie Frontpage zaterdag 13 augustus 2016 @ 14:34:53 #280
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_164491148
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 14:33 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Ja deze ook, maar dit vind ik wel gaaf weer. :P Zitten ook wel brute wapens op.
Ja scheelt je toch weer een paar miljoen sparen om een schip te kopen :P
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zaterdag 13 augustus 2016 @ 14:35:53 #281
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_164491177
Mijn doel is iig om naar het center te komen, maar vooral om zoveel mogelijke paradijs achtige planets tegen te komen. Tot nu toe nog maar 1 gezien eigenlijk.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zaterdag 13 augustus 2016 @ 14:54:45 #282
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_164491589
Ik heb nu een zieke war drive sigma op mn schip, ga proberen om warp drive Tau ook te bouwen maar daar heb je best wel veel mats voor nodig. Kan wel al ver springen..

Ben ook bij een zieke oranje black hole aangekome
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zaterdag 13 augustus 2016 @ 14:55:46 #283
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_164491620
Omg en zieke gekke stenene kometen in de ruimte hier
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_164491974
Ben in extra backpack slots walhalla beland maar kan nergens traden :'(

Is er een makkelijke manier om save points terug te vinden? Nee he?
  zaterdag 13 augustus 2016 @ 15:22:06 #285
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_164492340
Iemand hier die weet of een planeet ook elementen niet kan hebben?

Heb een beetje ge#YOLO'd nadat ik dat nieuwe schip heb gevonden en ben inmiddels een half uur weg van het schip opzoek naar zink. Ondertussen werd ik een beetje afgeleid door wat waypoints maar ben er nu wel achter dat er op zijn minst weinig zink op deze planeet zit. Maar zonder dat spul kom ik dus niet van deze planeet af.

Is er ergens altijd wel een lullig plantje te vinden met een element of zijn er ook planeten waarbij je gewoon de lul bent?
  zaterdag 13 augustus 2016 @ 15:22:41 #286
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_164492358
Kan iemand mij wat zink komen brengen? :D
pi_164492374
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 15:22 schreef BarryOSeven het volgende:
Kan iemand mij wat zink komen brengen? :D
De gele planten....
Iridium :'(
SOONY
pi_164492497
Wat ik wel stom vind is dat je in een ruimteschip zit, die dus makkelijk weerstand kan bieden aan de zwaartekracht, maar je niet stil kan hangen binnen de dampkring
  zaterdag 13 augustus 2016 @ 15:29:36 #289
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_164492544
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 15:23 schreef DKUp het volgende:

[..]

De gele planten....
Iridium :'(
Ja die hebben hier nooit kunnen groeien ben ik bang. Dan maar op zoek naar een tradingpost waar ze zink verkopen. 9 uur lopen. weet niet...
  zaterdag 13 augustus 2016 @ 15:32:32 #290
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_164492620
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 15:27 schreef RiKe het volgende:
Wat ik wel stom vind is dat je in een ruimteschip zit, die dus makkelijk weerstand kan bieden aan de zwaartekracht, maar je niet stil kan hangen binnen de dampkring
Niet teveel logica achter zoeken :p tis geen sim
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zaterdag 13 augustus 2016 @ 15:38:00 #291
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_164492741
HOPPA wat een mazzel. Zo is daar ineens een zwevende trade terminal waar ze Zink verkopen.

pi_164492811
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 15:38 schreef BarryOSeven het volgende:
HOPPA wat een mazzel. Zo is daar ineens een zwevende trade terminal waar ze Zink verkopen.

[ afbeelding ]
nice, kun je die dus random tegenkomen?
(she/her)
pi_164492845
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 15:41 schreef Fylax het volgende:

[..]

nice, kun je die dus random tegenkomen?
Ben je die nog niet tegen gekomen? Stikt het van.
pi_164492884
Niet kopen. Wanneer het uitkomt op torrents gewoon leechen en gratis spelen. Ik heb gelezen dat het spel echt geen 60 euro waard is en dat het vol met bugs zit. Ze willen ons naaien; gewoon keihard terugnaaien.
  zaterdag 13 augustus 2016 @ 15:44:10 #295
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_164492909
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 15:41 schreef Fylax het volgende:

[..]

nice, kun je die dus random tegenkomen?
Blijkbaar. Gelukkig ook.
pi_164492916
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 14:54 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb nu een zieke war drive sigma op mn schip, ga proberen om warp drive Tau ook te bouwen maar daar heb je best wel veel mats voor nodig. Kan wel al ver springen..

Ben ook bij een zieke oranje black hole aangekome
Ja die Tau heb ik ook volgens mij, is met 800 aluminium en nikkel toch? Ik zat toevallig op een planeet met veel aluminium, dus daar heb ik er 800 van en nikkel kan je in asteroid fields krijgen. Als ik vandaag nog ga spelen ga ik hem gelijk bouwen, ben benieuwd hoe ver ik er mee kan komen.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_164492959
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 15:42 schreef isax het volgende:

[..]

Ben je die nog niet tegen gekomen? Stikt het van.
nee alleen op spacestations verder niet :@
(she/her)
pi_164492960
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 15:43 schreef Atak het volgende:
Niet kopen. Wanneer het uitkomt op torrents gewoon leechen en gratis spelen. Ik heb gelezen dat het spel echt geen 60 euro waard is en dat het vol met bugs zit. Ze willen ons naaien; gewoon keihard terugnaaien.
Oké. :z
pi_164492970
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 15:43 schreef Atak het volgende:
Niet kopen. Wanneer het uitkomt op torrents gewoon leechen en gratis spelen. Ik heb gelezen dat het spel echt geen 60 euro waard is en dat het vol met bugs zit. Ze willen ons naaien; gewoon keihard terugnaaien.
oke man :') :') :')
(she/her)
pi_164493019
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 15:45 schreef Fylax het volgende:

[..]

oke man :') :') :')
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 15:45 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Oké. :z
Haha. Heb je al betaald?
  zaterdag 13 augustus 2016 @ 15:49:49 #301
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_164493056
Doei
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')