Deze vraag even uitgezet op /r/nomanshigh (kleine subreddit met alleen maar stoners die de game spelen, stuk positiever en chiller dan /r/nomansskythegame) en kreeg dit antwoord:quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:09 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Weten jullie of technologieen voor je gear cumulatief werken? Maw, als ik een range upgrader +3 heb, heeft die ranger upgrader +2 dan nog zin of niet?
Interessant. Dat verklaart dat goude randje ook inderdaad.quote:Nah, they stack up, so +1 +2 +3 = +6. added - I'd you build them next to each other, you'll get an added bonus too, illustrated by a gold border around your matching upgrades.
Makkelijkst te krijgen in asteroid fields in space. Zijn de wat grotere blokken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:26 schreef DKUp het volgende:
Ik ben nog even met een Hyperdrive upgrade aan het klooien, iridium "wer r tjoe?"
En met welke afstand begin je?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 10:34 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Damn, ik moet nog 169525.5 lightyear en ik heb echt 2 dagen non stop zitten spelen
Ik zag het gisteren op internet, maar ik kwam alleen P9 en Z tegen. Straks even zoeken en anders maar door.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:29 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Makkelijkst te krijgen in asteroid fields in space. Zijn de wat grotere blokken.
Nog 5 uurtjes!quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:43 schreef Fe2O3 het volgende:
Bijna PC release Bijna PC release Bijna PC release
Geen idee maar ik zag dat er net via een wormhole ongeveer 1400 lichtjaar van af ging, en dan sla je dus een heel stuk over.quote:
Nee, maar dit is instappen, opstijgen, 5 seconden later weer op dezelfde plek landen en ze zijn weg. Kom dan niet achter me aanquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:59 schreef jogy het volgende:
[..]
Heb je liever dat de halve planeet opstijgt om je te achtervolgen de ruimte in?.
Als je op zo een planeet zit.. Moet je even doorfarmen heb je zo een paar mil in een uurquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:50 schreef Mystikvm het volgende:
Net een of andere oester opengemaakt voor een parel, gelijk de hele Sentinel force op mijn dak. Wel jammer dat je die gewoon af kunt schudden door in je schip te stappen en weg te vliegen. Oh well, parel in de pocket
Dan hoef je maar 122* een wormhole te nemen om tot het centrum te komen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:31 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Geen idee maar ik zag dat er net via een wormhole ongeveer 1400 lichtjaar van af ging, en dan sla je dus een heel stuk over.
Ja, en die dingen zijn zeldzaam. Het is niet zo dat je zo maar elk moment in een workhole kan vliegen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:36 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan hoef je maar 122* een wormhole te nemen om tot het centrum te komen.
Oh oké, dat is wel extreem suf ja. Ik zou het wel cool vinden als ze een beetje hun best doen en je ook daadwerkelijk een beetje moet vluchten op de planeet inderdaad. Het liefst gepaard met wat lasers die je wegjagen oidquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, maar dit is instappen, opstijgen, 5 seconden later weer op dezelfde plek landen en ze zijn weg. Kom dan niet achter me aan
zullen die er zijn jaquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:50 schreef Typisch het volgende:
Ik ben benieuwd naar de mods op de PC. Als dat een beetje tof is (geworden) haal ik tegen die tijd misschien ook wel een goedkoop steamkeytje.
Denk en hoop ik wel. Dit spel kan gigantisch vet worden met redelijke modsupport. 20 mensen hebben aan deze game gewerkt. Moet je je voorstellen dat er een handje vol modteams mee aan de haal gaan.quote:
Lijkt me wel problematisch gezien het, ondanks de misverstanden, wel een "multiplayer" game is als dat het een gedeelde wereld betreft. Dan kunnen ze niet toelaten dat er zomaar allerlei dingen gemod worden tenzij dat zich compleet beperkt tot de speler zelf.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Denk en hoop ik wel. Dit spel kan gigantisch vet worden met redelijke modsupport. 20 mensen hebben aan deze game gewerkt. Moet je je voorstellen dat er een handje vol modteams mee aan de haal gaan.
Het is ook mogelijk de game volledig offline te spelen. Toch?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:07 schreef ems. het volgende:
[..]
Lijkt me wel problematisch gezien het, ondanks de misverstanden, wel een "multiplayer" game is als dat het een gedeelde wereld betreft. Dan kunnen ze niet toelaten dat er zomaar allerlei dingen gemod worden tenzij dat zich compleet beperkt tot de speler zelf.
In 3 dagen heb je er al 1 gevonden dus binnen 1 jaar moet het centrum wel te bereiken zijn.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:42 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ja, en die dingen zijn zeldzaam. Het is niet zo dat je zo maar elk moment in een workhole kan vliegen.
Heel misschien dat ze zonder al te veel pijn en narigheid cosmetische mods toe kunnen laten in dit spel? Maar meer lijkt me eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:50 schreef Typisch het volgende:
Ik ben benieuwd naar de mods op de PC. Als dat een beetje tof is (geworden) haal ik tegen die tijd misschien ook wel een goedkoop steamkeytje.
Klopt, maar bovenstaande moeilijkheden zal weleens kunnen betekenen dat de makers mods helemaal niet gaan tolereren. Desalniettemin zal er uiteraard gekloot gaan worden met mods maar de kans is groot dat het dan heel gecompliceerd of beperkt gaat worden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is ook mogelijk de game volledig offline te spelen. Toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |