Wat maakt het spel slecht dan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:57 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Na 2 uur spelen zou ik zeggen dat 'grinden' nog zwak is uitgedrukt, eigenlijk. Je doet letterlijk niks anders En als er een doelgroep is die daar van houdt, prima. Maar zelfs dan nog is dit spel gewoon bizar slecht ontworpen ondanks het toffe achterliggende concept. Jammer, het had veel potentie.
Psies cheaten kan altijd als je de fun eruit wilt halen .quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 05:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dit is een manier :
Maar goed, als je zo een spel moet spelen
het feit dat je alleen aan het minen ben zowat,ik kan mij goed voorstellen dat men daarom het slecht vind, er zit geen/nauwelijks variatie inquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:36 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wat maakt het spel slecht dan?
Het is nog steeds one of a kind.
In Call of Duty doe je alleen maar schieten.
Haters gtfo
ik moest de meegeleverde redistributables van c++ repareren om het werkende te krijgenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:35 schreef videonatic het volgende:
Hebben jullie ook problemen om de pc versie op te starten? als ik het icoontje indruk op me bureaublad gebeurt er niks
Ja ja ja kritiek is niet welkom in dit soort topics, I knowquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:36 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wat maakt het spel slecht dan?
Het is nog steeds one of a kind.
In Call of Duty doe je alleen maar schieten.
Haters gtfo
Gaat het?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 03:50 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ja ja ja kritiek is niet welkom in dit soort topics, I know
Dat iets one of a kind is maakt het niet meteen geweldig. Je kan van exploration en grinding houden en nog steeds objectief zeggen dat No Man's Sky technisch gezien slecht in elkaar zit. De hele UI is één grote grap man, dat hele cursor systeem werkt voor geen meter op een console en zelfs op de PC is het kut. Om van de performance en constante crashes nog maar niet te spreken.
Gameplay technisch wankelt het ook aan alle kanten. Minen en resources verzamelen, maar ondertussen gaat om de seconden een alarm af dat er weer iets leeg is en bijgevuld moet worden. Wat is de toegevoegde waarde dat je na het minen van iedere rots je pistooltje moet bijvullen? Dat is na 2 keer alleen maar bloed irritant. Zelfde geldt voor je life support. Want de resources om het bij te vullen vindt je letterlijk overal. Dus het is niet eens uitdagend om het vol te houden, het is gewoon een vervelende taak die iedere 5 minuten om de hoek komt kijken en verder nergens goed voor is.
Ruimte stations zijn ook zoiets. Een fucking gigantische kubus met 2 kantoortjes en een mini hangar. Oersaai de eerste keer dat je er binnen vliegt en nog saaier als je er voor de 20e keer binnen loopt. Planeten precies het zelfde. Ja iedere planeet ziet er ietsje anders uit. maar nadat je geland bent en je een rondje draait heb je alles al gezien. Naar de andere kant van de planeet vliegen en je ziet precies het zelfde...
Dus weet je, prima dat je dit soort games leuk en geweldig vindt. Maar ga niet de fanboy uithangen en roepen dat dit het beste spel ooit is, want dat is het overduidelijk gewoon niet
Sentinels gewoon afknallen. Ook nog leuke loot.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:31 schreef mschol het volgende:
de sentinals en het hervullen van spul is, zeker in het begin, erg vervelend, iemand daar nog tips voor?
Zelfde hier (hoewel net iets mindere videokaart). Hopelijk snel een fix dus. Grafische kwaliteit hoog of laag zetten heeft ook 0 invloed hier helaas.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:09 schreef Ceased2Be het volgende:
na 6 barre planeten eindelijk blij met een waterplaneet, is het er gvd 110 graden celsius
Performance op de pc is ook nogal schizofreen, en dat met een I7@4Ghz, 32Gb RAM, een GTX1070 en geïntalleerd op een M2 SSD
Dat zou niet moeten haperen, maar dat doet het toch
antimatter... heb ik ook een gebrek aanquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:20 schreef Sejt het volgende:
Eindelijk antimatter gevonden, bij een schip op de star base. Schip met 36 slots notabene! (kostte 13miljoen)
Op naar het volgende stelsel.
Heb je daar geen formula voor?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:57 schreef wdn het volgende:
[..]
antimatter... heb ik ook een gebrek aan
Klopt, als je de waypoints blijft volgen (zo lukte het bij mij tenminste) krijg je automatisch de formule voor antimatter.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:22 schreef Drug het volgende:
[..]
nee iig niet meteen, maar kun je wel leren vermoed ik
Alleen als je de Atlas volgt, naar het centrum dus. Ik ging met mijn eerste jump naar een willekeurig stelsel, en dan krijg je de blueprint niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |