Is dit een 'probleem', de Jetpack Climb?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:05 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
jetpack problemen : je kan tegen de wand 'plakken' en in principe oneindig omhoog gaan.
Volgens Sean tenminste die bij de lijst van bekende problemen dat schreef. (even geen link bij de hand excuus)
Ai sorry dat was onduidelijk van mij, iemand had het over dat hij/zij z'n schip tever boven hem had geland en niet meer terug kon komen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:10 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Is dit een 'probleem', de Jetpack Climb?
Er is zelfs een tip bij rechtsonderin wanneer je dat doet.
Of bedoel je dat het niet/niet goed werkt?
Goud en Elinogwat. Als je die tegenkomt gewoon minen als een gek en dan cashen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 04:15 schreef wdn het volgende:
[..]
aliens uitgebreidt naar 6
monoliths zijn ook steeds 3 woorden dus dat gaat ook hard.
[..]
netjes
Ben nog steeds niet van mijn 2de planeet af D:
1m hoe? beste wat ik kan maken zijn chips maar dat is iets van 3500 per chip.
Probeer voor vijf euro iets als Hohokum of journey eens. Krijg je diezelfde zen ervaringquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:32 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Goed om te weten dit.
Moet wel zeggen dat des te meer ik het speel des te leuker ik het ga vinden. Sowieso is dit genre helemaal nieuw voor mij. In het begin kon ik daarom ook niet echt mijn draai vinden en raakte ik verveeld na een paar uurtjes. Maar toch nog even doorgezet en nu ik het wat beter begin te snappen begin ik het ook leuker te vinden. Dat de gameplay opzich best saai is en er maar weinig gebeurt is iets waar je je over heen moet kunnen zetten. Maar als dat eenmaal lukt is het wel een owijs relaxed en rustgevend spel. Heel anders dan de meeste andere games die vol staan van spanning en actie.
Gister een atlas waypoint bereikt en gold en emirald gemined om een nieuw schip te kopen met 24 slots. Ik heb nu nog 1.2 miljoen units over en genoeg fuel in mijn hyperdrive om voor het eerst een black hole te gaan bezoeken.
Bij de goederen die gevraagd worden, en dus +/- 100% meer waard zijn, staat een sterretje btw.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:03 schreef isax het volgende:
[..]
zo had ik dat nog niet bekeken
hier word er nu eigenlijk om niets gevraagd dus ga nog even zo door.
deze planeet heeft bijna alleen koper en gouddus dan moet ik ergens anders heen wat ik zo ga doen.
danku voor de tip.
edit: zo juist 22e suit slot gevonden
oh wajoquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 18:44 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Bij de goederen die gevraagd worden, en dus +/- 100% meer waard zijn, staat een sterretje btw.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:07 schreef isax het volgende:
[..]
oh wajoje hebt helemaal gelijk.
net twee electron vapour gemaakt en bam dat tikte goed aan.
mijn dank is groot.
Ik zit nu op een planeet met alleen maar enorme blokken iridium, heb al voor 100k zitten minenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:38 schreef DKUp het volgende:
Mijn eerste groene planeet gevonden (veel eilanden, zwevende eilanden, gras, planten, normale temperatuur dus geen radiation en toxication, storm is veel wind en regen)![]()
Wat een mooie planeet echt niet normaal![]()
Nog steeds geen iridium gevonden
Is het in een vorm van een boogquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:58 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik zit nu op een planeet met alleen maar enorme blokken iridium, heb al voor 100k zitten minen
Heb ff een foto gemaakt voor je:quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:22 schreef DKUp het volgende:
[..]
Is het in een vorm van een boog?
Die heb ik dus al een tijdje niet meer gezien
heb de 3e gepakt, thnxquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:29 schreef UtopiaVolger het volgende:
Codes voor wie ze wil gebruiken, van mijn bol pre-order:
Geupgrade Alpha Vector Ship: L6E3-L7NC-6K6K
Een voorsprong met boost: QGHP-QTNN-PP3L
Geupgrade Resozu Z65 Multi-tool: 7MJF-2JND-A9CP
Niet gezien, ik kijk wel in het volgende stelselquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:27 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Heb ff een foto gemaakt voor je:
[ afbeelding ]
k heb dat nu met goldquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:58 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik zit nu op een planeet met alleen maar enorme blokken iridium, heb al voor 100k zitten minen
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:31 schreef mschol het volgende:
net begonnen: 3x 1080p is geen hit in dit spel...
dus zit nu eerst te klooien om 1x 1080 te krijgen..
ik draai met eyefinity op 3 1080p schermenquote:
Oooh.. wist niet dat ie al uit was voor de pcquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:37 schreef mschol het volgende:
[..]
ik draai met eyefinity op 3 1080p schermen
elke game die ik opstart gebruikt dat dus ook..
en NMS vind dat niet al te leuk..
om 18:30 of 19:00 deze avondquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:39 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Oooh.. wist niet dat ie al uit was voor de pc
Kun je maken als het goed is, anders even een transmission zoeken. Vaak vind je dan de blueprints hiervoor.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:45 schreef Sejt het volgende:
Heerlijk spel.
Net een nieuw schip gekocht met 24 slots voor 1,6 miljoen units. Een van de planeten in mijn 2e zonnestelsel had enorme grottenstelsels met hopen iridium ofzo. Binnen een uur had ik voor 600k gemined.
Alleen nu mis ik antimatter voor mijn volgende reis en er is niks op de markt
Scannen met de scannerquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:11 schreef isax het volgende:
Hoe ontdek je eigenlijk dier en plant soorten?
Pfffft het is zo veel dat ik soms echt niet snap
dankje.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:13 schreef RiKe het volgende:
[..]
Scannen met de scanner
Op de PS4 is dat L2, heb de PC versie niet dus daar zou een ander je mee kunnen helpen.
Ik heb ook zo'n mooie, maar dan wél bovenop de boom geparkeerdquote:
Na 2 uur spelen zou ik zeggen dat 'grinden' nog zwak is uitgedrukt, eigenlijk. Je doet letterlijk niks andersquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:37 schreef PowerLoungen het volgende:
Dit spel is niet geschikt voor mensen die niet zo van grinden houden hé ?
Heeft alles inderdaad voor de 'flavour of the month' en 'Hypetrain' awardquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:57 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Na 2 uur spelen zou ik zeggen dat 'grinden' nog zwak is uitgedrukt, eigenlijk. Je doet letterlijk niks andersEn als er een doelgroep is die daar van houdt, prima. Maar zelfs dan nog is dit spel gewoon bizar slecht ontworpen ondanks het toffe achterliggende concept. Jammer, het had veel potentie.
Niet denk ikquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n mooie, maar dan wél bovenop de boom geparkeerd
(hoe upload je trouwens screenshots vanaf de ps4 zonder dat je het omslachtig via twitter ofzo moet doen?)
Oh ik zie dat ik er nog een twitter account op had staanquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:00 schreef isax het volgende:
[..]
Niet denk ik
Ik doe via Facebook en dan setting op privé, dan via telefoon opslaan en uploaden.
Driehoekjequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:05 schreef Typisch het volgende:
Even een noobvraag. Hoe wissel je van miningbeam naar je gun zeg maar met je multiool? Ik (de)construct mijn dingen steeds omdat ik niet weet hoe je moet wisselen.
Wat maakt het spel slecht dan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:57 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Na 2 uur spelen zou ik zeggen dat 'grinden' nog zwak is uitgedrukt, eigenlijk. Je doet letterlijk niks andersEn als er een doelgroep is die daar van houdt, prima. Maar zelfs dan nog is dit spel gewoon bizar slecht ontworpen ondanks het toffe achterliggende concept. Jammer, het had veel potentie.
Psies cheaten kan altijd als je de fun eruit wilt halenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 05:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dit is een manier :
Maar goed, als je zo een spel moet spelen
het feit dat je alleen aan het minen ben zowat,ik kan mij goed voorstellen dat men daarom het slecht vind, er zit geen/nauwelijks variatie inquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:36 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wat maakt het spel slecht dan?
Het is nog steeds one of a kind.
In Call of Duty doe je alleen maar schieten.
Haters gtfo
ik moest de meegeleverde redistributables van c++ repareren om het werkende te krijgenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:35 schreef videonatic het volgende:
Hebben jullie ook problemen om de pc versie op te starten? als ik het icoontje indruk op me bureaublad gebeurt er niks
Ja ja ja kritiek is niet welkom in dit soort topics, I knowquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:36 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wat maakt het spel slecht dan?
Het is nog steeds one of a kind.
In Call of Duty doe je alleen maar schieten.
Haters gtfo
Gaat het?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 03:50 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ja ja ja kritiek is niet welkom in dit soort topics, I know
Dat iets one of a kind is maakt het niet meteen geweldig. Je kan van exploration en grinding houden en nog steeds objectief zeggen dat No Man's Sky technisch gezien slecht in elkaar zit. De hele UI is één grote grap man, dat hele cursor systeem werkt voor geen meter op een console en zelfs op de PC is het kut. Om van de performance en constante crashes nog maar niet te spreken.
Gameplay technisch wankelt het ook aan alle kanten. Minen en resources verzamelen, maar ondertussen gaat om de seconden een alarm af dat er weer iets leeg is en bijgevuld moet worden. Wat is de toegevoegde waarde dat je na het minen van iedere rots je pistooltje moet bijvullen? Dat is na 2 keer alleen maar bloed irritant. Zelfde geldt voor je life support. Want de resources om het bij te vullen vindt je letterlijk overal. Dus het is niet eens uitdagend om het vol te houden, het is gewoon een vervelende taak die iedere 5 minuten om de hoek komt kijken en verder nergens goed voor is.
Ruimte stations zijn ook zoiets. Een fucking gigantische kubus met 2 kantoortjes en een mini hangar. Oersaai de eerste keer dat je er binnen vliegt en nog saaier als je er voor de 20e keer binnen loopt. Planeten precies het zelfde. Ja iedere planeet ziet er ietsje anders uit. maar nadat je geland bent en je een rondje draait heb je alles al gezien. Naar de andere kant van de planeet vliegen en je ziet precies het zelfde...
Dus weet je, prima dat je dit soort games leuk en geweldig vindt. Maar ga niet de fanboy uithangen en roepen dat dit het beste spel ooit is, want dat is het overduidelijk gewoon niet
Sentinels gewoon afknallen. Ook nog leuke loot.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:31 schreef mschol het volgende:
de sentinals en het hervullen van spul is, zeker in het begin, erg vervelend, iemand daar nog tips voor?
Zelfde hier (hoewel net iets mindere videokaart). Hopelijk snel een fix dus. Grafische kwaliteit hoog of laag zetten heeft ook 0 invloed hier helaas.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:09 schreef Ceased2Be het volgende:
na 6 barre planeten eindelijk blij met een waterplaneet, is het er gvd 110 graden celsius
Performance op de pc is ook nogal schizofreen, en dat met een I7@4Ghz, 32Gb RAM, een GTX1070 en geïntalleerd op een M2 SSD
Dat zou niet moeten haperen, maar dat doet het toch
antimatter... heb ik ook een gebrek aanquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:20 schreef Sejt het volgende:
Eindelijk antimatter gevonden, bij een schip op de star base. Schip met 36 slots notabene! (kostte 13miljoen)
Op naar het volgende stelsel.
Heb je daar geen formula voor?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:57 schreef wdn het volgende:
[..]
antimatter... heb ik ook een gebrek aan
Klopt, als je de waypoints blijft volgen (zo lukte het bij mij tenminste) krijg je automatisch de formule voor antimatter.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:22 schreef Drug het volgende:
[..]
nee iig niet meteen, maar kun je wel leren vermoed ik
Alleen als je de Atlas volgt, naar het centrum dus. Ik ging met mijn eerste jump naar een willekeurig stelsel, en dan krijg je de blueprint niet.quote:
Ja had gisteren ook een gecrashte gevondenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:31 schreef BarryOSeven het volgende:
Zojuist een nieuw starship gevonden in de middle of nowhere. Heb hem omgeruild met de mijne alleen is alles naar de kloten
Meer inventory slots en gun upgrades.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:31 schreef mschol het volgende:
de sentinals en het hervullen van spul is, zeker in het begin, erg vervelend, iemand daar nog tips voor?
Ja deze ook, maar dit vind ik wel gaaf weer.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja had gisteren ook een gecrashte gevondenHad maar 1 vakje meer dan mijn huidige, maar ja, ies gratis
Ja scheelt je toch weer een paar miljoen sparen om een schip te kopenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:33 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja deze ook, maar dit vind ik wel gaaf weer.Zitten ook wel brute wapens op.
De gele planten....quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:22 schreef BarryOSeven het volgende:
Kan iemand mij wat zink komen brengen?
Ja die hebben hier nooit kunnen groeien ben ik bang. Dan maar op zoek naar een tradingpost waar ze zink verkopen. 9 uur lopen. weet niet...quote:
Niet teveel logica achter zoeken :p tis geen simquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:27 schreef RiKe het volgende:
Wat ik wel stom vind is dat je in een ruimteschip zit, die dus makkelijk weerstand kan bieden aan de zwaartekracht, maar je niet stil kan hangen binnen de dampkring
nice, kun je die dus random tegenkomen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:38 schreef BarryOSeven het volgende:
HOPPA wat een mazzel. Zo is daar ineens een zwevende trade terminal waar ze Zink verkopen.
[ afbeelding ]
Ben je die nog niet tegen gekomen? Stikt het van.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
nice, kun je die dus random tegenkomen?
Blijkbaar. Gelukkig ook.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
nice, kun je die dus random tegenkomen?
Ja die Tau heb ik ook volgens mij, is met 800 aluminium en nikkel toch? Ik zat toevallig op een planeet met veel aluminium, dus daar heb ik er 800 van en nikkel kan je in asteroid fields krijgen. Als ik vandaag nog ga spelen ga ik hem gelijk bouwen, ben benieuwd hoe ver ik er mee kan komen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:54 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb nu een zieke war drive sigma op mn schip, ga proberen om warp drive Tau ook te bouwen maar daar heb je best wel veel mats voor nodig. Kan wel al ver springen..
Ben ook bij een zieke oranje black hole aangekome
nee alleen op spacestations verder nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:42 schreef isax het volgende:
[..]
Ben je die nog niet tegen gekomen? Stikt het van.
Oké.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:43 schreef Atak het volgende:
Niet kopen. Wanneer het uitkomt op torrents gewoon leechen en gratis spelen. Ik heb gelezen dat het spel echt geen 60 euro waard is en dat het vol met bugs zit. Ze willen ons naaien; gewoon keihard terugnaaien.
oke manquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:43 schreef Atak het volgende:
Niet kopen. Wanneer het uitkomt op torrents gewoon leechen en gratis spelen. Ik heb gelezen dat het spel echt geen 60 euro waard is en dat het vol met bugs zit. Ze willen ons naaien; gewoon keihard terugnaaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |