Alles is random en dus de bedoelingquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:24 schreef BarryOSeven het volgende:
[ afbeelding ]
Check dit dan. Is dit de bedoeling? Volgens mij moet ik naar een beacon toe maar die staat op een rotsje van zo'n 100 meter hoog. Ik ga het zo met het jetpack proberen maar volgens mij ben ik fucked.
Je hebt ook upgrades voor je jetpack. En kun je niet via die andere verhoging achter de rots er alsnog komen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:24 schreef BarryOSeven het volgende:
[ afbeelding ]
Check dit dan. Is dit de bedoeling? Volgens mij moet ik naar een beacon toe maar die staat op een rotsje van zo'n 100 meter hoog. Ik ga het zo met het jetpack proberen maar volgens mij ben ik fucked.
Ja ik ga proberen te springen met het jetpackquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je hebt ook upgrades voor je jetpack. En kun je niet via die andere verhoging achter de rots er alsnog komen?
Bedoel je dat het hele spel wordt afgesloten?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:29 schreef Necrodeath het volgende:
Ahh fuck, net een crash gehad. Tweede crash, maar dit keer wel wat progressie kwijt.
Had een nieuwe Multi-Tool gevonden, flinke upgrade voor wat ik had, en daarna meteen allemaal nieuwe shit erop gezet. Was ook mooi ingericht wat betreft plaatsing van de modules en de lege slots, wat betekende dat ik maximaal gebruik van de upgrades kon hebben.
Lokaal wat shit gemined, en alle upgrades gemaakt die ik wilde hebben, en crash.
Eenmaal opnieuw opgestart, krijg ik een hele andere Multi-Tool, minder slots, bagger module plaatsing, en hij zag er ook nog eens lelijk uit
Je kan trouwens gewoon tegen rotsen op jetpacken bedenk ik mij net. Hij laadt steeds genoeg op als je maar tegen de rand aan blijft gaan.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:29 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja ik ga proberen te springen met het jetpack
edit: NET gehaald
Ah top!quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je kan trouwens gewoon tegen rotsen op jetpacken bedenk ik mij net. Hij laadt steeds genoeg op als je maar tegen de rand aan blijft gaan.
Goed om te weten dit.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:28 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Deze vraag even uitgezet op /r/nomanshigh (kleine subreddit met alleen maar stoners die de game spelen, stuk positiever en chiller dan /r/nomansskythegame) en kreeg dit antwoord:
[..]
Interessant. Dat verklaart dat goude randje ook inderdaad.
Yup, unexpected error, game afgesloten.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:30 schreef HSG het volgende:
[..]
Bedoel je dat het hele spel wordt afgesloten?
Even geduld. Straks komen er updates om de performance te verbeteren.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:32 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Yup, unexpected error, game afgesloten.
Iemand trouwens enig idee of je points of interest die als icons op je UI staan, weg kan halen?
Soms blijven ze staan, wat echt heel irritant kan zijn.
Dan heb ik een locatie al gehad ofzo, maar wil dat icoontje niet weggaan.
Nog vervelender als dat het geval is wanneer er 6 planeten in een system zijn, en ik dus een behoorlijk aantal icoontjes zie van andere planeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:53 schreef Doublepain het volgende:
Tip/Spoiler/whateverIs dat een bug? Ik dacht dat het zo hoorde, vind het wel relaxed dat ik hem niet telkens hoef te craften.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
Ja hij heeft ook wel even wat tijd nodig, helemaal als het je type game niet is.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:32 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Goed om te weten dit.
Moet wel zeggen dat des te meer ik het speel des te leuker ik het ga vinden. Sowieso is dit genre helemaal nieuw voor mij. In het begin kon ik daarom ook niet echt mijn draai vinden en raakte ik verveeld na een paar uurtjes. Maar toch nog even doorgezet en nu ik het wat beter begin te snappen begin ik het ook leuker te vinden. Dat de gameplay opzich best saai is en er maar weinig gebeurt is iets waar je je over heen moet kunnen zetten. Maar als dat eenmaal lukt is het wel een owijs relaxed en rustgevend spel. Heel anders dan de meeste andere games die vol staan van spanning en actie.
Gister een atlas waypoint bereikt en gold en emirald gemined om een nieuw schip te kopen met 24 slots. Ik heb nu nog 1.2 miljoen units over en genoeg fuel in mijn hyperdrive om voor het eerst een black hole te gaan bezoeken.
Ja is vervelend, ik probeer hem tussendoor zo vaak mogelijk te saven door savepoints of door in mijn ship te gaan zitten.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:29 schreef Necrodeath het volgende:
Ahh fuck, net een crash gehad. Tweede crash, maar dit keer wel wat progressie kwijt.
Had een nieuwe Multi-Tool gevonden, flinke upgrade voor wat ik had, en daarna meteen allemaal nieuwe shit erop gezet. Was ook mooi ingericht wat betreft plaatsing van de modules en de lege slots, wat betekende dat ik maximaal gebruik van de upgrades kon hebben.
Lokaal wat shit gemined, en alle upgrades gemaakt die ik wilde hebben, en crash.
Eenmaal opnieuw opgestart, krijg ik een hele andere Multi-Tool, minder slots, bagger module plaatsing, en hij zag er ook nog eens lelijk uit
Nou je kan er niks mee, moet elke keer een nieuwe maken, lijkt me ene bugquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:23 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Is dat een bug? Ik dacht dat het zo hoorde, vind het wel relaxed dat ik hem niet telkens hoef te craften.
Die van mij blijft gewoon werken hoorquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nou je kan er niks mee, moet elke keer een nieuwe maken, lijkt me ene bug
Die van mij ook.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Die van mij blijft gewoon werken hoor
haal je schip en pleur die erbij.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:24 schreef BarryOSeven het volgende:
[ afbeelding ]
oh apart, scheelt dat het niet veel kost om te makenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Die van mij blijft gewoon werken hoor
Je kan dat planeet ook verkennen, krijg je 2 ton voorquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:52 schreef isax het volgende:
ik zit op een planeet al 5 uur goud te minen
moet veel unites hebben want wil goed schip. maar godver wat duurt dit lang.
Je kunt ook kijken bij traders wat er in dat sterrenstelsel veel gevraagd is. Al een paar keer gezien dat Plutonium +98-102% waard is bij traders. Is makkelijk te vinden, dus als je flink inventory hebt kun je wel aardig cashen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:52 schreef isax het volgende:
ik zit op een planeet al 5 uur goud te minen
moet veel unites hebben want wil goed schip. maar godver wat duurt dit lang.
zo had ik dat nog niet bekekenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:57 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Je kunt ook kijken bij traders wat er in dat sterrenstelsel veel gevraagd is. Al een paar keer gezien dat Plutonium +98-102% waard is bij traders. Is makkelijk te vinden, dus als je flink inventory hebt kun je wel aardig cashen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |