SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FAQ
POK / Pokémon Go FAQ
Ik niet.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ander onderwerp, wie gaat er zo'm POGO gadget kopen van Nintendo?
Pre-order gecancelled. Voor het begin was het leuk, maar nu heeft het geen waarde meer voor me..quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, zonde van het geld...quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
En dit ^^quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:12 schreef GreyEyes het volgende:
Heeft dat ding dan een toegevoegde waarde? Behalve vibreren om je pols.
Denk dat heel veel mensen zo denken. Het komt te laat, de grootste hype is in september voorbij (denk ik).quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:14 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Pre-order gecancelled. Voor het begin was het leuk, maar nu heeft het geen waarde meer voor me..
Ipv het vibo eitje, een vibo pokeballetje ;pquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, zonde van het geld...
[..]
En dit ^^.
Jep. Ik verwacht dat het snel over is als werk/school begint. Logisch ook wel.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Denk dat heel veel mensen zo denken. Het komt te laat, de grootste hype is in september voorbij (denk ik).
Een gat in de markt, dan wordt het opeens heel leuk om samen met je vriendin pokemon te gaan vangenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:16 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ipv het vibo eitje, een vibo pokeballetje ;p
Goedkoop is duurkoop, als ze meer risico hadden genomen door flink te investeren dan was het inderdaad beter gegaan. Met een licentie als Pokémon kon je ervan uitgaan dat je het makkelijk terug ging verdienen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:34 schreef Azpilicueta het volgende:
Als ze het direct hadden uitgebracht inclusief een goed werkend systeem dan hadden ze er wel meer knaken aan over kunnen haken. Er haken nu zoveel mensen af die anders wellicht te verleiden waren tot het aanschaffen van een dergelijk product of producten binnen de store. Er zal ongetwijfeld een grote core overblijft wereldwijd gezien, maar ik heb niet het idee dat ze het onderste van de kan eruit hebben gehaald.
Wie het onderste uit de kan wil, krijgt het lid op de neus.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:34 schreef Azpilicueta het volgende:
Als ze het direct hadden uitgebracht inclusief een goed werkend systeem dan hadden ze er wel meer knaken aan over kunnen haken. Er haken nu zoveel mensen af die anders wellicht te verleiden waren tot het aanschaffen van een dergelijk product of producten binnen de store. Er zal ongetwijfeld een grote core overblijft wereldwijd gezien, maar ik heb niet het idee dat ze het onderste van de kan eruit hebben gehaald.
dan had je een softbanquote:Op woensdag 10 augustus 2016 17:06 schreef E-Dubble het volgende:
Gister als bijrijder pokemons proberen te vangen maar ik denk toch wel 15 renden weg en niks gevangen. Ga ik dan te snel?
Hmm ok. Niks aan dusquote:Op woensdag 10 augustus 2016 17:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lure zijn echt nutteloos voor het soort maar goed voor de aantallen.
Niet iedereen heeft dat toch? Althans ik zie enkel grassprieten. Ik kan ook niet de Pokemon selecteren.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:02 schreef DJKoster het volgende:
Chansey uit een ei.![]()
Sightings werkt goed, alles binnen enkele minuten kunnen vinden (op de fiets).
Die grassprieten zijn de sightings... maar met een beetje rondlopen en goed kijken wanneer iets verschijnt en verdwijnt schijn je nu makkelijker de Pokemon te kunnen vindenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:10 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft dat toch? Althans ik zie enkel grassprieten. Ik kan ook niet de Pokemon selecteren.
Dat inderdaad. Alles in Sightings is te vinden binnen 200 meter.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die grassprieten zijn de sightings... maar met een beetje rondlopen en goed kijken wanneer iets verschijnt en verdwijnt schijn je nu makkelijker de Pokemon te kunnen vinden.
Gisteren werd ik lvl 15. Zut erbij gekregen, ik zat al op 351/350 en ging doodleuk naar 376/350quote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:09 schreef DaMart het volgende:
Wederom een Geodude uit mijn 2 km-ei... nog eentje erbij en ik kan er eentje evolueren.
En die rugzak in het spel is wel realistisch, met een beetje proppen kan er meer in dan je denkt. Pas als je al 351 items erin hebt zitten, krijg je er niks meer bij bij de stops
.
Ik net mijn 6e geodude uit 8 2km eierenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:09 schreef DaMart het volgende:
Wederom een Geodude uit mijn 2 km-ei... nog eentje erbij en ik kan er eentje evolueren.
En die rugzak in het spel is wel realistisch, met een beetje proppen kan er meer in dan je denkt. Pas als je al 351 items erin hebt zitten, krijg je er niks meer bij bij de stops
.
Niet gecheat maar had wel net gevlogen dus misschien dacht het systeem dat ik aan het spoofen wasquote:
Werk je toevallig in een treinquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Spel roept dat ik te snel ga
Telefoon staat aan op mijn bureau
Gelukkig nietquote:
Heb ik ook steeds. Vaak rent het poppetje dan wel over het scherm omdat het spel weer eens niet kan omgaan met de GPSquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Spel roept dat ik te snel ga
Telefoon staat aan op mijn bureau
Ik ben niet fanatiek genoeg.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:06 schreef CPS2000 het volgende:
Nou ik zou voor een Ninetales echt wel naar buiten lopen hoor.
Net voor de zesde keer naar de Rhyhorn spawn op de hoek gelopen, nog zeven keer en ik heb een Rhydon
In het vorige topic stond een heel mooie uitleg.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:08 schreef BobW het volgende:
Zijn er nog tips om een Pokemon te vinden die op de radar staat of is het gewoon lopen en hopen dat je de goeie kant op loopt?
Als je de eerste pokemon met een lagere cp pokemon verslaat ben je al klaar, dus zoeken naar type advantage.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Weet iemand hoe lang je ongeveer bezig bent om een Gym zo'n 500 extra punten te geven? Gym in de straat staat op 15483 / 16000 en daar kan ik met gemak twee Pokemon van verslaan om er zelf eentje tussen te zetten.
Genoeg mensen hier doen al een moord voor een Vulpix dus ja, denk dat je niet verslaafd genoeg aan dit spel bentquote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben niet fanatiek genoeg.
Er zit een Slowbro, das water? Dus met een 920 Jolteon zou ik al klaar zijn? Nice, dan trek ik mn schoenen zo aan.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Als je de eerste pokemon met een lagere cp pokemon verslaat ben je al klaar, dus zoeken naar type advantage.
Versla je de zittende pokemon met een hogere cp pokemon dan kan je geloof ik rekenen op ongeveer 100 prestige per overwinning.
Dank je! Ik ga even zoeken.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In het vorige topic stond een heel mooie uitleg.
Ligt aan de CP van die slowbro en of je hem daadwerkelijk verslaat natuurlijkquote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er zit een Slowbro, das water? Dus met een 920 Jolteon zou ik al klaar zijn? Nice, dan trek ik mn schoenen zo aan.
1080 ongeveerquote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ligt aan de CP van die slowbro en of je hem daadwerkelijk verslaat natuurlijk
Dat klopt wel. Ben ook pas level 13, net geworden. Daarnaast voel ik me ook niet helemaal top vandaag.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:12 schreef CPS2000 het volgende:
[..]
Genoeg mensen hier doen al een moord voor een Vulpix dus ja, denk dat je niet verslaafd genoeg aan dit spel bent
Kwartiertje.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Weet iemand hoe lang je ongeveer bezig bent om een Gym zo'n 500 extra punten te geven? Gym in de straat staat op 15483 / 16000 en daar kan ik met gemak twee Pokemon van verslaan om er zelf eentje tussen te zetten.
Waarom?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:02 schreef Rabieluh het volgende:
Maar de NS heeft dus echt alle pokestops van hun stations laten verwijderen.
15 seconden. Maximaal.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die Wc's op de stations, die zijn pas een gevaar voor de gezondheid. IS hoeft geen bommen te maken. 10 wattenstaafjes en wat waterballonnen met WC water en je hebt genoeg om half Nederland om te leggen.quote:
Ik zal gelijk een tweetje uitsturen met een request om alle ingress portals te verwijderen richting de NS. Equality for all.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:12 schreef Rabieluh het volgende:
Als ze de ingressportals maar laten staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor veel mensen niet echt boeiend denk ik zo maar ik ben er blij mee.
Your beauty never ever scared me.
Niet te vergeten dat je opstoppingen veroorzaakt wat uiteindelijk zeer irritant is voor 80% die geen Pokémon spelen ... vind het zo erg nog niet!quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:19 schreef Amarantha het volgende:
Dit zijn nu mijn sterkste.Zet je ze dan ook in gyms?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor veel mensen niet echt boeiend denk ik zo maar ik ben er blij mee.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag uit een 10km ei, ik ben tevreden als level 15![]()
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:32 schreef LompeHork het volgende:
Goed eitje iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag uit een 10km ei, ik ben tevreden als level 15And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Dit zijn nu mijn sterkste.Wiggly en Hitmonlee vind ik wel boeiend. Tentacruel heb ik ook nog niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor veel mensen niet echt boeiend denk ik zo maar ik ben er blij mee.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Dat heb ik nog niet mogen meemaken, ik speel echter als een pro en ga zelf niet midden in een gangpad stilstaan als een halve tamme.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:28 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
Niet te vergeten dat je opstoppingen veroorzaakt wat uiteindelijk zeer irritant is voor 80% die geen Pokémon spelen ... vind het zo erg nog niet!
Heb 'm wel een kleine boost gegeven overigens, toen hij uit kwam zat 'ie rond de 880 CP (ook niet verkeerd natuurlijk).quote:
Ik ga altijd netjes ergens staan waar niemand er last van heeft. Althans probeer ik wel heel vaak.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:36 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niet mogen meemaken, ik speel echter als een pro en ga zelf niet midden in een gangpad stilstaan als een halve tamme.
Beetje gezond verstand en goede opvoeding, bij een behoorlijke groep mensen mist dat helaas.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga altijd netjes ergens staan waar niemand er last van heeft. Althans probeer ik wel heel vaak.
Idem. Ik ga ook niet als een zombie naar m'n telefoonscherm staren terwijl ik loop, het liefst gewoon mobiel in de hand en ik merk het wel aan de trilfunctie als ik wat tegen komquote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga altijd netjes ergens staan waar niemand er last van heeft. Althans probeer ik wel heel vaak.
Tot nu toe vind ik het echt gaaf. Dit concept gaat denk ik nog erg groot worden.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:40 schreef Rabieluh het volgende:
Ik heb dan ook al anderhalf jaar ervaring met augmented reality spellen...
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:32 schreef LompeHork het volgende:
Zoveel schade brengt ie niet toe toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag uit een 10km ei, ik ben tevreden als level 15I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
Valt mee, maar voldoende om drie lokale gyms hier over te nemen, dus mij hoor je niet klagen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zoveel schade brengt ie niet toe toch?
Denk het ook wel, als ze geregeld wat features toevoegen om het interessant te houden.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
Tot nu toe vind ik het echt gaaf. Dit concept gaat denk ik nog erg groot worden.
Nice.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Valt mee, maar voldoende om drie lokale gyms hier over te nemen, dus mij hoor je niet klagen.
Kop van Noord-Holland, vrij klein stadje. Wel veel Pokéstops en gyms, dat dan weer wel. Gezien Ingress hier redelijk serieus werd gespeeld in het verleden (hier ben ik verder volledig onschuldig in hoor *kuch*quote:
Hoe erg kop van nh? Als in den helder? Wieringen?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kop van Noord-Holland, vrij klein stadje. Wel veel Pokéstops en gyms, dat dan weer wel. Gezien Ingress hier redelijk serieus werd gespeeld in het verleden (hier ben ik verder volledig onschuldig in hoor *kuch*)
West-Friesland, Hoorn.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:47 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hoe erg kop van nh? Als in den helder? Wieringen?
Breezand, westerland, hippo, den oever, wieringerwerfquote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
West-Friesland, Hoorn.(Enkhuizen heeft ook veel pokéstops en gyms trouwens).
In Breezand zit dan weer vrij weinig
Ziet er redelijk groen uit daar, goeie zaakquote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
West-Friesland, Hoorn.(Enkhuizen heeft ook veel pokéstops en gyms trouwens).
In Breezand zit dan weer vrij weinig
Dit zijn nu mijn sterkste.NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor veel mensen niet echt boeiend denk ik zo maar ik ben er blij mee.
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:50 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Breezand, westerland, hippo, den oever, wieringerwerfhet is janken hier.
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:50 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ziet er redelijk groen uit daar, goeie zaak.
Helderse vallei. Zitten 5 stops. Gewoon rondjes blijven lopen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]ken het ja (schoonfamilie komt uit die hoek, dus ik ben daar ook wel eens op visite), drama daarzo, Den Helder is volgens mij het enige wat een beetje redelijk wat stops en gyms heeft?
Karige zooi.
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:52 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Helderse vallei. Zitten 5 stops. Gewoon rondjes blijven lopen.
Ja ik kwam er pas achter toen ik bijna naar huis ging.quote:
Het is absoluut niet om te janken. Ik woon zelf in Hoorn, mijn vriendin in Den Oever. Als we in Den Oever zijn, rijden wij naar stroe toe en zetten 2 lures bij het Jan lont museum, waar ik in 3 bezoekjes dit heb gevangen:quote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:50 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Breezand, westerland, hippo, den oever, wieringerwerfhet is janken hier.
Moet je niet te kermis?
Hier laatst ook al ja, was wel heel duidelijk dat er een scriptje aan het werk was. Beetje jammerquote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Verdachte situatie hier in de buurt: ik breng een blauwe gym helemaal terug tot level 1 en versla het laatste beest, binnen een paar seconden is de gym alweer level 3 en vol met Pokémon. Nog een keer leeg gespeeld, precies hetzelfde weer
Toevoeging: electrabuzz in de tuin in Den Oeverquote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:02 schreef Vleuver het volgende:
[..]
Het is absoluut niet om te janken. Ik woon zelf in Hoorn, mijn vriendin in Den Oever. Als we in Den Oever zijn, rijden wij naar stroe toe en zetten 2 lures bij het Jan lont museum, waar ik in 3 bezoekjes dit heb gevangen:
Magmar, eggxecute, vulpix, growlithe, charmander, bulbasaur, kabuto, duodo, dodrio, ponyta, sandshrew, Onyx. Dit + nog een aantal Pokemon die vaker komen.
In Hoorn zijn er ook zat plekken met veel lures en 2-3 stops bij elkaar (stad, visserseiland, julianapark)
Watvoor script? Kan dat ook al?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:06 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Hier laatst ook al ja, was wel heel duidelijk dat er een scriptje aan het werk was. Beetje jammer
Hier ook een beetje pech gehad: wel een wilde Kadabra gevangen (had ik nog niet), maar die was CP 76. Wel twee eieren uitgebroed, in de een zat een Pidgey en in de andere een Squirtle, en laat dat nou net de enige starter zijn die ik al had (vier stuks zelfs, en twee Wartortles erbij for good measure).quote:
Ik ben er overigens nog steeds van overtuigd dat er een verband zit in de locatie waar je bent op het moment van uitbroeden. Net kreeg in uit mn 10k ei ook weer een Scyther. En toevallig fietste ik net door een gebied waar je regelmatig Scythers in het wild ziet. En als mn ei uitkomt in de binnenstad komt er altijd een bijzondere Pokemon uit. Dit is dus continu zo. Kan allemaal puur toeval zijn maar t lijkt me wel sterk.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hier ook een beetje pech gehad: wel een wilde Kadabra gevangen (had ik nog niet), maar die was CP 76. Wel twee eieren uitgebroed, in de een zat een Pidgey en in de andere een Squirtle, en laat dat nou net de enige starter zijn die ik al had (vier stuks zelfs, en twee Wartortles erbij for good measure).
Soms zit het mee, soms zit het tegen
Magicaps krijg ik ook t meest. Binnenkort voor mn 2e Gharadosquote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik wil Dratini hebben. Stuk of 33... Pfff. Magikarp in overvloed tegenwoordig. Nog meer dan Weedle en Pidgey heb ik het idee...
Ik weet hier in de buurt niet echt een spawn point van wat bijzondere beesten, maar in de buurt waar Squirtle uit kwam heb ik er inderdaad wel eens een gevangen. Eens zien of ik het zo kan plannen dat het volgende ei uitkomt in het centrum van het dorp, dat zou al iets betere kansen moeten gevenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:38 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik ben er overigens nog steeds van overtuigd dat er een verband zit in de locatie waar je bent op het moment van uitbroeden. Net kreeg in uit mn 10k ei ook weer een Scyther. En toevallig fietste ik net door een gebied waar je regelmatig Scythers in het wild ziet. En als mn ei uitkomt in de binnenstad komt er altijd een bijzondere Pokemon uit. Dit is dus continu zo. Kan allemaal puur toeval zijn maar t lijkt me wel sterk.
Hier ook. Ik zit al op driekwart van mijn derde.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:40 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Magicaps krijg ik ook t meest. Binnenkort voor mn 2e Gharados
Hoe kom je daarachter?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:42 schreef Fopje het volgende:
Op het moment dat je een ei krijgt is toch al (achter de schermen) bekend wat voor pokemon er in zit?
Die error is volgens mij als de gym neutraal wordt tijdens je gevecht.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, dat was niet zo'n succes
Jolteon werd geasswhoopt door die Slowbro, vier revives moeten gebruiken en daarna maar m'n 1200 Golduck ingezet. Na twee matches alsnog een plekje gekregen in de gym. Tien minuten later was ie alweer blauw
Andere gym die ik aanviel had ik verslagen, komt er ineens een 3000 Dragonite inElke keer als ik die aanviel kreeg ik een error?!
Tot slot eindelijk bij de derde gym eentje fatsoenlijk overgenomen en m'n tien munten geclaimd...
Qua vangen was er niets, en slechts de helft van m'n kilometers zijn geregistreerd.
Kut app
Hahaha, ik had in m'n hoofd al die "its something" zitten, toen scrollde ik pas verderquote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:56 schreef Igen het volgende:
Eindelijk een Lapras!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer dan ik er hebquote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:56 schreef Igen het volgende:
Eindelijk een Lapras!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit dusquote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Idem. Ik ga ook niet als een zombie naar m'n telefoonscherm staren terwijl ik loop, het liefst gewoon mobiel in de hand en ik merk het wel aan de trilfunctie als ik wat tegen kom
Zou je eigenlijk wel zeggen ja, maar het is anders zo toevallig keer op keer. Als ie in de stad uit komt krijg je al snel Lapras en Snorlex oid, en gewoon buiten de stad waar t rustig is een niet heel veel Pokestops zitten krijg je Scyther, Onix of Eveequote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:42 schreef Fopje het volgende:
Op het moment dat je een ei krijgt is toch al (achter de schermen) bekend wat voor pokemon er in zit?
Hopelijk komt het nog.quote:
Ik heb nu 434/350 na mijn lucky egg halfuurtjequote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:24 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Gisteren werd ik lvl 15. Zut erbij gekregen, ik zat al op 351/350 en ging doodleuk naar 376/350
Psychicquote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:06 schreef Rabieluh het volgende:
Ik ben wat lui en probeer turnen te kijken, wie weet er uit z'n hoofd welk pokemontype goed is tegen een Machamp?
De gym voor de deur heeft een 1851 machamp, 1917 gyarados, 2145 arcanine en 2258 exeggutor.
Bedankt! Ik heb nog wel een redelijk goeie Hypno die zin heeft in actie.quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Verdachte situatie hier in de buurt: ik breng een blauwe gym helemaal terug tot level 1 en versla het laatste beest, binnen een paar seconden is de gym alweer level 3 en vol met Pokémon. Nog een keer leeg gespeeld, precies hetzelfde weer
Dat soort dingen moet je dan ook gewoon meldenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:06 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Hier laatst ook al ja, was wel heel duidelijk dat er een scriptje aan het werk was. Beetje jammer
Al eens gedaan, nooit wat van gehoord dus moeite voor niets.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:14 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
[..]
Dat soort dingen moet je dan ook gewoon melden
Bedoel je de 'Report High-Priority Issue'-optie?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Al eens gedaan, nooit wat van gehoord dus moeite voor niets.
Er zit nu wel een meldfunctie in de settings van de app zelf, die zal ik eens proberen volgende keer
Jup, hoezo? Is dat niets?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:17 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Bedoel je de 'Report High-Priority Issue'-optie?
Die opent gewoon de Niantic-supportpagina in je mobiele browser; komt uiteindelijk op hetzelfde neer dusquote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:20 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Jup, hoezo? Is dat niets?
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:21 schreef Amarantha het volgende:
Omg mensen ik heb BIJNA genoeg Magikarp candyVerwacht morgen genoeg te hebben!
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:22 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Die opent gewoon de Niantic-supportpagina in je mobiele browser; komt uiteindelijk op hetzelfde neer dus
Dat je overigens niks hoort wil niet zeggen dat ze er helemaal niets mee doen hč. Denk dat er wel meer meldingen binnenkomen daar, en ze hebben het ongetwijfeld nog steeds druk met alles.
Dit dus.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:23 schreef Rabieluh het volgende:
Maar wel blijven reporten hoor, dat is een extra note op die accounts die niantic misschien zelf ook wel in een database heeft qua "verdacht" gedrag. Als ze dadelijk de banwave erin gooien wordt het een feest.
hoiquote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:28 schreef NoBody122 het volgende:
Oh ja, ook niet onbelangrijk: hoi
Ik vind het anders best een mooie lijstquote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:37 schreef Rabieluh het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn pokeyman, had hoger kunnen zijn voor een level 23 maar ik was niet zo handig met mijn dust in het begin.
Sommige telefoons hebben matige gps denk ik.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:50 schreef Kiadjo het volgende:
Weet iemand hier trouwens hier hoe het komt dat me GPS altijd van hot naar her springt. Was gister op Kijkduin en er was een Slowbro op strand maar kan hem niet pakken omdat me poppetje altijd heen en weer schietVriend van me kon hem wel pakken.
Die namen ookquote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:37 schreef Rabieluh het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn pokeyman, had hoger kunnen zijn voor een level 23 maar ik was niet zo handig met mijn dust in het begin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb pyama aan dus ik ga niet heen.
[ Bericht 13% gewijzigd door Ama op 11-08-2016 01:33:11 ]Your beauty never ever scared me.
Waarschijnlijk iemand die pech had, dat z'n accu nét op 't verkeerde moment leeg was, ofzoquote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:29 schreef Amarantha het volgende:
Ok dan. Blijft maar leeg.
Edit: En nu een uur later nog steeds.
Loop er ff naar toe danquote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:29 schreef Amarantha het volgende:
Je had al lang een jasje en broek aan kunnen trekkenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:29 schreef Amarantha het volgende:
Waarschijnlijk een valsstrik van Team Rocket.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:29 schreef Amarantha het volgende:
Als ik geen muntjes kan collecten, dan laat ik de gym ook soms wel eens leeg.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:29 schreef Amarantha het volgende:
In de buurt van openbaar vervoer? Of andere bedrijven?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 07:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Er zijn een aantal pokestops verdwenen waar ik woon
Nee er zitten geen bedrijven alleen wat oude panden waar mensen wonen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 07:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
In de buurt van openbaar vervoer? Of andere bedrijven?
Ook (net) 23quote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:37 schreef Rabieluh het volgende:
[ afbeelding ]
Karma voor het feit dat je zo superveel 10km eieren hebt gehad denk ikquote:Op donderdag 11 augustus 2016 08:11 schreef Redbullkid het volgende:
Vanmorgen 2x 10 km eieren uit laten komen en alweer een Jynx en Scyther,
Begin het nou wel erg zat te worden dat ik 0 Snorlax en 0 Dratini's uit mijn ei heb tot nu toe.
Level 18 en een Kabuto en Eevee uit 2 eierenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 08:19 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Karma voor het feit dat je zo superveel 10km eieren hebt gehad denk ikIk heb er 3 gehad en ben level 24.. Maar wel 1 keer Snorlax en 2 keer Lapras eruit
Ja, Lapras heb ik er ook 2x uit gehad. Maar begin me echt te irriteren telkens dezelfde troep te krijgenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 08:19 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Karma voor het feit dat je zo superveel 10km eieren hebt gehad denk ikIk heb er 3 gehad en ben level 24.. Maar wel 1 keer Snorlax en 2 keer Lapras eruit
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 08:20 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Ja, Lapras heb ik er ook 2x uit gehad. Maar begin me echt te irriteren telkens dezelfde troep te krijgen
Ruilen voor mijn 386cp Onix? ik weet - het is een koopje!quote:Op donderdag 11 augustus 2016 08:20 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Ja, Lapras heb ik er ook 2x uit gehad. Maar begin me echt te irriteren telkens dezelfde troep te krijgen
Daar ben ik ook nog op aan het hopen! vanmorgen weer een weedletje!quote:Op donderdag 11 augustus 2016 09:07 schreef Neo-Mullen het volgende:
Na alle Weedle's Rattata's en Pidgey's, gisteren een Charmander uit een eitje gekregen
Candy galore! Op naar Charizard
De 4 eieren voor de 2 van vanochtend hadden alle 4 een Onix..quote:Op donderdag 11 augustus 2016 09:08 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
[..]
Ruilen voor mijn 386cp Onix? ik weet - het is een koopje!
heb je 4 - 10km eieren, is het nog niet goed.... sjongejongejongequote:Op donderdag 11 augustus 2016 09:10 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
De 4 eieren voor de 2 van vanochtend hadden alle 4 een Onix..
Dus nee (en ik heb nog maar 1 Lapras, heb er 1 transferred voor de candy)
Lolquote:Op donderdag 11 augustus 2016 09:13 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
heb je 4 - 10km eieren, is het nog niet goed.... sjongejongejonge
Na de uitbreiding van Pokémon ben jij de eerste met een Steelix(?)quote:Op donderdag 11 augustus 2016 09:13 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Lol, als dat eruit komt niet xD
Dat zeker xDquote:Op donderdag 11 augustus 2016 09:14 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
Na de uitbreiding van Pokémon ben jij de eerste met een Steelix(?)
Ligt aan de game die niet goed met de gps kan omgaan. Mijn vriendin heeft de lg g3s, haar vriendin heeft de samsung neo en ik heb de lg g5, allemaal doen dit raar gedrag. Ook mensen op straat spreken me soms aan om te vragen of wij er ook last van hebben.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 00:52 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Sommige telefoons hebben matige gps denk ik.
Idd, heb al een paar keer succesvol een pokemon via de radar gevonden.. Dratini, Squirtle, Weezingquote:Op woensdag 10 augustus 2016 23:08 schreef Igen het volgende:
[..]
Hopelijk komt het nog.
Ik moet trouwens zeggen dat met die nieuwe radar-functie, als je je telefoon op het fietsstuur bindt en snel en slim fietst als je iets op de radar ziet, en je een klein beetje geluk hebt, je het nu ook echt kan vinden.
Geen last van met die van mij. Zelfs nooit spikes en zo...quote:Op donderdag 11 augustus 2016 09:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ligt aan de game die niet goed met de gps kan omgaan. Mijn vriendin heeft de lg g3s, haar vriendin heeft de samsung neo en ik heb de lg g5, allemaal doen dit raar gedrag. Ook mensen op straat spreken me soms aan om te vragen of wij er ook last van hebben.
Denk dus niet dat het aan de mobiel ligt, daarnaast moet je 1 tot 1.5 keer meer moet lopen voor een ei, dus 5km ei is 10km tot 10.5km lopen
Ze moeten dit eerst maar eens goed gaan fixen vind ik
Bij de vorige update hebben ze iets aangepast waardoor dat, bij mij althans, is begonnen. Daarvoor werkte de gps-functie in het spel wel naar behoren en stond ik op de juiste plek. Nu rent mijn poppetje soms van hot naar her of staat wel in de buurt, maar toch net niet helemaal waar ik me bevindquote:Op donderdag 11 augustus 2016 09:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ligt aan de game die niet goed met de gps kan omgaan. Mijn vriendin heeft de lg g3s, haar vriendin heeft de samsung neo en ik heb de lg g5, allemaal doen dit raar gedrag. Ook mensen op straat spreken me soms aan om te vragen of wij er ook last van hebben.
Denk dus niet dat het aan de mobiel ligt, daarnaast moet je 1 tot 1.5 keer meer moet lopen voor een ei, dus 5km ei is 10km tot 10.5km lopen
Ze moeten dit eerst maar eens goed gaan fixen vind ik
Laat ik daar nu ook last van hebben hoewel het met de laatste update wel beter is geworden. Voor de update liep ik als god over het waterquote:Op donderdag 11 augustus 2016 09:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij de vorige update hebben ze iets aangepast waardoor dat, bij mij althans, is begonnen. Daarvoor werkte de gps-functie in het spel wel naar behoren en stond ik op de juiste plek. Nu rent mijn poppetje soms van hot naar her of staat wel in de buurt, maar toch net niet helemaal waar ik me bevind.
Sommigen hebben er last van en sommigen niet, blijf het allemaal toch maar raar vinden dit probleem, vervelend is het wel.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 09:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Geen last van met die van mij. Zelfs nooit spikes en zo...
Ja, mijn poppetje blijft weer iets stabieler op dezelfde plek af en toe, maar zie hem ook nog regelmatig rondlopen... heb telefoon nu maar naast me op bureau gelegd. Kijken hoe ver hij komt met het uitbroeden van mijn 10 km-ei terwijl ik aan het werk benquote:Op donderdag 11 augustus 2016 09:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Laat ik daar nu ook last van hebben hoewel het met de laatste update wel beter is geworden. Voor de update liep ik als god over het water
Juich maar niet te vroeg, had er ook een hele serie achter elkaar, allemaal crap (jinx, onix etc)quote:Op donderdag 11 augustus 2016 09:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik krijg ineens allemaal 10K eieren. Zitten er nu 3 in een incubator.
Ja heb er al een aantal gehad. En dat waren meestal eevee'squote:Op donderdag 11 augustus 2016 09:31 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Juich maar niet te vroeg, had er ook een hele serie achter elkaar, allemaal crap (jinx, onix etc)
Dat lopen zal je toch altijd blijven houden, zelfs op google maps zie je em soms paar meter verschuiven dus dat ga je niet oplossen. Voordeel is dus wel dat je elke dag aantal meters maakt hoewel dat niet heel veel is.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 09:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, mijn poppetje blijft weer iets stabieler op dezelfde plek af en toe, maar zie hem ook nog regelmatig rondlopen... heb telefoon nu maar naast me op bureau gelegd. Kijken hoe ver hij komt met het uitbroeden van mijn 10 km-ei terwijl ik aan het werk ben![]()
.
kreeg ik maar 10k eieren met jinx en onix... meeste wat ik krijg is 2 of 5 met meuk.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 09:31 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Juich maar niet te vroeg, had er ook een hele serie achter elkaar, allemaal crap (jinx, onix etc)
Mijn poppetje heeft van de week ook een 5 km-ei uitgebroed zonder dat ik buiten liep... kan soms hard gaan hoor als hij een dag blijft rondlopenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 09:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat lopen zal je toch altijd blijven houden, zelfs op google maps zie je em soms paar meter verschuiven dus dat ga je niet oplossen. Voordeel is dus wel dat je elke dag aantal meters maakt hoewel dat niet heel veel is.
10km ei duurt dus wel heel erg lang op deze manier
Over eieren gesproken, ik heb alleen 2km en 5km eieren, geen enkele 10km ei. Gisteren kwam de ei van mijn vriendin uit, toen weer nieuwe ingedaan en wat vond ik daartussen? Een 10km ei
On my way.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 09:34 schreef Aure het volgende:
OMFG it's my lucky day! Een 1556 lapras bij metrostation beurs onderweg naar werk
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 09:34 schreef Aure het volgende:
OMFG it's my lucky day! Een 1556 lapras bij metrostation beurs onderweg naar werk
Pff. Dat red ik niet.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 09:34 schreef Aure het volgende:
Ik kreeg net weer wat uit mn 5km ei. fietste over een grote brug heen op het moment van uitbroeden, dus verwachte er al niet veel van, en inderdaad het was weer eens een Tentacool. Je moet aardig wat geduld hebben geloof ik. Hoop snel weer een 10km ei te hebben die ik kan plannen om in de binnenstad uit te broedenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 08:11 schreef Redbullkid het volgende:
Vanmorgen 2x 10 km eieren uit laten komen en alweer een Jynx en Scyther,
Begin het nou wel erg zat te worden dat ik 0 Snorlax en 0 Dratini's uit mijn ei heb tot nu toe.
Tijd? Prioriteit bedoel je. Dat zou toch Pokemon moeten zijn!quote:Op donderdag 11 augustus 2016 09:46 schreef Aure het volgende:
Zit nu in de tram bij Laan op Zuid en weer een lapras op de radargeen idee waar precies, geen tijd meer om hem te zoeken.
Ik heb dat ook soms dat als ik een gym wil aanvallen, telkens een error krijg. Uiteindelijk lukt het dus niet om die gym aan te vallen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, dat was niet zo'n succes
Jolteon werd geasswhoopt door die Slowbro, vier revives moeten gebruiken en daarna maar m'n 1200 Golduck ingezet. Na twee matches alsnog een plekje gekregen in de gym. Tien minuten later was ie alweer blauw
Andere gym die ik aanviel had ik verslagen, komt er ineens een 3000 Dragonite inElke keer als ik die aanviel kreeg ik een error?!
Tot slot eindelijk bij de derde gym eentje fatsoenlijk overgenomen en m'n tien munten geclaimd...
Qua vangen was er niets, en slechts de helft van m'n kilometers zijn geregistreerd.
Kut app
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 09:48 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Tijd? Prioriteit bedoel je. Dat zou toch Pokemon moeten zijn!![]()
Ik heb em niet continu aan, mijn andere mobiel htc butterfly wil die niet op instaleren omdat er een oudere versie van android opstaat helaas, anders had ik die de heledag aan kunnen laten omdat ik em toch niet gebruikquote:Op donderdag 11 augustus 2016 09:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn poppetje heeft van de week ook een 5 km-ei uitgebroed zonder dat ik buiten liep... kan soms hard gaan hoor als hij een dag blijft rondlopen.
Dat is wel lekker ja, wordt echt een beul van een Gyarados.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:07 schreef White__Tiger het volgende:
Ik probeer nu maar flink Magicarps te vangen, een 100% IV Magicarp met 150 cp uit mijn 2 km ei. Nu hopelijk straks ook iets fatsoenlijks uit mijn twee 10 km eieren.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Mijn werk is veranderd in een dratinispawn118 candy al.
Ik vind het erop lijken dat er tijdens regenbuien meer Dratini spawnen...quote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Mijn werk is veranderd in een dratinispawn118 candy al.
Ik had gisteren een Electabuzz uit mijn 10km ei. Geen idee of dat een goede pokemon is.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 09:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja heb er al een aantal gehad. En dat waren meestal eevee's
Best zeldzaam (ik heb 'm nog niet). Kwa prestaties gemiddeld:quote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:19 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik had gisteren een Electabuzz uit mijn 10km ei. Geen idee of dat een goede pokemon is.
Ja, vooral als je telefoon gewoon op je bureau ligt...quote:Op donderdag 11 augustus 2016 09:57 schreef Devv het volgende:
Ik word helemaal gestoord van die melding dat je te hard gaat en je moet bevestigen dat je de bijrijder bent.
Ik kom regelmatig Electabuzzen tegen als ik bij mijn vriendin ben... heb er daar al een stuk of 5 gevangen inmiddels ookquote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:23 schreef Perrin het volgende:
[..]
Best zeldzaam (ik heb 'm nog niet). Kwa prestaties gemiddeld:
[ afbeelding ]
En wat is zn CP?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:44 schreef Aure het volgende:
Nou mijn Lapras heeft de teleurstellende IV score van 64.4 %
Atk 15, def 1, sta 13![]()
Ah well ben er nog steeds blij mee
Tja dat heb ik ook heel vaak met die iv checker die ik gebruik. Allemaal niet echt handigquote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:54 schreef Ronald_Guikema het volgende:
Had laatst een Snorlax, wel heel laag. CP441
Dacht even kijken voor zijn IV.
Maar de combinatie is niet te vinden
1556quote:
Heb bij pokeassistant en bij Silphroad gekeken, en nog een of andere vage site.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:57 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Tja dat heb ik ook heel vaak met die iv checker die ik gebruik. Allemaal niet echt handig. Pokeadvisor was top.
Pogobag.me werkt hetzelfde als pokeadvisorquote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:57 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Tja dat heb ik ook heel vaak met die iv checker die ik gebruik. Allemaal niet echt handig. Pokeadvisor was top.
Ah, maar met 1556 is hij sterk zat hoor. Ik begrijp wel dat 85% + iv beter was geweest, maar ach, je moet niet te veel naar iv kijken. Zoveel verschil maakt het ook weer niet.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:57 schreef Aure het volgende:
[..]
1556
Werkt bij jullie die namentruc nog met Eevee? Ik had laatst een Eevee Rainer genoemd en mijn oude Rainer hernoemd naar Vaporeon. En toen werd nieuwe Rainer een Flareonzou het nu echt maar 1 keer werken of heb ik iets fout gedaan?
Oh er is dus al een nieuwe site van? Even kijken dan!quote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:59 schreef Aure het volgende:
[..]
Pogobag.me werkt hetzelfde als pokeadvisor
Daar geeft hij aan 40%quote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:59 schreef Aure het volgende:
[..]
Mijn sterkste Pokemon (Lapras) heeft 78% iv zie ik. Ondanks dat het geen 80+ is kan ik daar prima de gym mee in. Ben ik uiterst tevreden meequote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:59 schreef Aure het volgende:
[..]
Heb daar ook veel stardust aan over gehouden, iedere dag 8-10 gym claimen dan gaat het best hardquote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:41 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
not bad, not bad at all!
80% is goed hoor, het is niet alsof de rest allemaal 100% IV pokemon hebben. Lapras is al zeldzaam, laat staan een 100% Laprasquote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:07 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Mijn sterkste Pokemon (Lapras) heeft 78% iv zie ik. Ondanks dat het geen 80+ is kan ik daar prima de gym mee in. Ben ik uiterst tevreden mee
Mn 2e sterkste (Vaporeon) heeft 94% iv, dat is natuurlijk wel lekker ^^
Ik heb het gisteren nog gedaan (heb al een Vaporeon, Jolteon en Flareon gemaakt via de namentruc) en toen werd Rainer wel weer een Vaporeon, kan zijn dat het random was.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:57 schreef Aure het volgende:
[..]
1556
Werkt bij jullie die namentruc nog met Eevee? Ik had laatst een Eevee Rainer genoemd en mijn oude Rainer hernoemd naar Vaporeon. En toen werd nieuwe Rainer een Flareonzou het nu echt maar 1 keer werken of heb ik iets fout gedaan?
Volgens mij is het zo dat als je ze alledrie achter elkaar hebt gedaan, dan kun je weer opnieuw alledrie uitvoeren. Maar 2x Vaporeon achter elkaar kan niet.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:34 schreef Miffy1 het volgende:
[..]
Ik heb het gisteren nog gedaan (heb al een Vaporeon, Jolteon en Flareon gemaakt via de namentruc) en toen werd Rainer wel weer een Vaporeon, kan zijn dat het random was.
Mijn ervaringen spreken dat tegen. Na de eerste drie is het volgens mij gewoon willekeur.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:42 schreef White__Tiger het volgende:
[..]
Volgens mij is het zo dat als je ze alledrie achter elkaar hebt gedaan, dan kun je weer opnieuw alledrie uitvoeren. Maar 2x Vaporeon achter elkaar kan niet.
Ik denk ik probeer het gewoon weer... Mijn 100% Eevee werd weer een Flareon met heat wavequote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:34 schreef Miffy1 het volgende:
[..]
Ik heb het gisteren nog gedaan (heb al een Vaporeon, Jolteon en Flareon gemaakt via de namentruc) en toen werd Rainer wel weer een Vaporeon, kan zijn dat het random was.
Ik snap nog steeds niet helemaal hoe die berekeningen gaan, worden de moves van een Pokemon ook meegewogen in het totaal? Ik heb bijvoorbeeld een Golduck van slechts 40% maar hij heeft wel de ideal moveset Water Gun en Hydropump. Ben nog geen betere tegengekomen qua % die ook Water Gun en Hydro Pump heeft dus ik hou mijn 40% duckie nog maar even vast.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
Serieus golduck......
[ afbeelding ]
Yeaaaah! Leukquote:Op donderdag 11 augustus 2016 09:06 schreef Murmeli het volgende:
Vanmorgen een 487 cp eevee gevangen
Aanval set staat los van IVquote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:46 schreef Miffy1 het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet helemaal hoe die berekeningen gaan, worden de moves van een Pokemon ook meegewogen in het totaal? Ik heb bijvoorbeeld een Golduck van slechts 40% maar hij heeft wel de ideal moveset Water Gun en Hydropump. Ben nog geen betere tegengekomen qua % die ook Water Gun en Hydro Pump heeft dus ik hou mijn 40% duckie nog maar even vast.
Ik heb een psychic 55 en water gun 6.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:46 schreef Miffy1 het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet helemaal hoe die berekeningen gaan, worden de moves van een Pokemon ook meegewogen in het totaal? Ik heb bijvoorbeeld een Golduck van slechts 40% maar hij heeft wel de ideal moveset Water Gun en Hydropump. Ben nog geen betere tegengekomen qua % die ook Water Gun en Hydro Pump heeft dus ik hou mijn 40% duckie nog maar even vast.
Die heb ikquote:Op donderdag 11 augustus 2016 11:21 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
80% is goed hoor, het is niet alsof de rest allemaal 100% IV pokemon hebben. Lapras is al zeldzaam, laat staan een 100% Lapras
Ja, nu ff uitzoeken hoe t met de namen zat. Ik heb 2 flareons. Welke moet ik nu hebben en welke koosnaam hoort erbij?quote:
Sparky - jolteonquote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja, nu ff uitzoeken hoe t met de namen zat. Ik heb 2 flareons. Welke moet ik nu hebben en welke koosnaam hoort erbij?
Ik heb hem Rainer genoemd. Vapo ziet er lief uit.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Sparky - jolteon
Pyro - flareon
Rainer - vaporeon
En is ook nog eens verreweg de sterkste van de 3. Dus goede keuze!quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik heb hem Rainer genoemd. Vapo ziet er lief uit.
Klopt, per pokestop die je bezoekt pak je 50XP meequote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:55 schreef GwaiLow het volgende:
Ik heb 190 Pokeballs, 70 Greatballs en 43 Ultra Balls. Mn tas zit uiteraard steeds vol als ik bij Pokestops aan kom. Toch neemt hij je XP mee ook al zit je tas vol toch?
Al die watermeuk overalquote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:56 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
En is ook nog eens verreweg de sterkste van de 3. Dus goede keuze!
Oja side note: Lief is hij allerminst! ^^
Begrijpelijk, vind het ook jammer dat de vuur pokemon zo in de minderheid zitten. Met een Flareon kan je alleen niet echt de gyms in. Water is natuurlijk erg effectief tegen vuur.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:10 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Al die watermeuk overaljammer dat de vuurpokemon echt in de minderheid zitten. Moet m'n eerste eevee nog laten evolueren, maar dat gaat sowieso een flareon worden
Had ik er maar eentjequote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
gvd electabuzz nr 3 uit een 10k ei.
Ja precies, net zoals normaal als je tas niet vol zit dusquote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Klopt, per pokestop die je bezoekt pak je 50XP mee
Serieus? Die kwamen toch alleen in Australie of Amerika oid voor?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:19 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik heb een Taurus (181) uit een 10km ei gekregen![]()
Ameriaka geloof ik ja, Kanga is Australie.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:20 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Serieus? Die kwamen toch alleen in Australie of Amerika oid voor?
Das tof want dat is een continental.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:19 schreef Ivo1986 het volgende:
Euhm. Niet in europa dus...quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:19 schreef Ivo1986 het volgende:
Wel, eieren kan alles inzitten.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Euhm. Niet in europa dus...
Ik zie geen Farfetch'd in die sheet?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:32 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Wel, eieren kan alles inzitten.
[ afbeelding ]
Tuurlijk kan hij uit een eitje komen. Maar dat eitje is alsnog regio gebonden.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:32 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:The Silph Road, which is an area of Reddit devoted to researching the internal workings of Pokémon GO, have found that it’s actually impossible to hatch a foreign region exclusive Pokémon from an egg. They surveyed hundreds of players, and found that from over 40,000 hatched eggs, exactly 0 contained a foreign region exclusive Pokémon.
Waar is het bewijs hiervan? Ik hoor deze bewering al weken maar ik heb dat echt nog nooit meegemaakt. 10km Pokemon zitten in 10km en daar komen bij mij nooit andere uit. Hetzelfde met 5. En ik ben 244 eieren verder.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:32 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eeveequote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik wil een fucking Lapras uit een 10k ei.nog 500 meter.
Place your bets.
Scyther.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Place your bets.
Ik denk dat het een Dratini wordtquote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Place your bets.
Onix !!quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Place your bets.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk dat het een Dratini wordt.
Ik hoop het.quote:
Waarom Lapras als je Dratini of Snorlax kan krijgen?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop het.
Maar ik denk dat het een eevee gaat worden.
Hop. Niet FOK!ken, doorlopen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop het.
Skyther moet je niet hopen, heb je weinig aan. Wel leuk als je hem nog niet hebt, maar zie ze zoveel in het wild dat ik het vreselijk vind als er een Skyther uit mn ei komt ^^quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop het.
Ik heb hem pas 1 keer in het wild gezien...quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:40 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Skyther moet je niet hopen, heb je weinig aan. Wel leuk als je hem nog niet hebt, maar zie ze zoveel in het wild dat ik het vreselijk vind als er een Skyther uit mn ei komt ^^
Snorlax heb ik al en ik heb al 121 Dratini candy.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:39 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Waarom Lapras als je Dratini of Snorlax kan krijgen?
Ik zie nooit een Scyther dus daarom zou ik hem graag willen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:40 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Skyther moet je niet hopen, heb je weinig aan. Wel leuk als je hem nog niet hebt, maar zie ze zoveel in het wild dat ik het vreselijk vind als er een Skyther uit mn ei komt ^^
Lapras is 1 van de grootste bazen in het spelquote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:39 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Waarom Lapras als je Dratini of Snorlax kan krijgen?
Lief stoer ook niet?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:56 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
En is ook nog eens verreweg de sterkste van de 3. Dus goede keuze!
Oja side note: Lief is hij allerminst! ^^
Nice.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Magmar is het geworden boys. Niemand heeft hem goed
Laat staan alle Pokéballs die je ver.... mis gooit!quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:54 schreef MrBanaan1 het volgende:
Het kutte is dat hier in de buurt weinig pokemon en stops zijn, dus een rondje lopen is dan ook niet aantrekkelijk
Mooi is dat héquote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Culemborg. Gelijk gekkenhuis daar. 4-5 auto's en groepjes fietsers ondanks regen.
Nice! En wat ie ergens op een groot plein? Of in de bosjes verscholen?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Culemborg. Gelijk gekkenhuis daar. 4-5 auto's en groepjes fietsers ondanks regen.
In een hoek van een wijk. In de bocht van de ene weg naar de andere.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:06 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nice! En wat ie ergens op een groot plein? Of in de bosjes verscholen?
quote:
Fingers crossed voor hydro pump. Succes.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 10:07 schreef White__Tiger het volgende:
Ik probeer nu maar flink Magicarps te vangen, een 100% IV Magicarp met 150 cp uit mijn 2 km ei. Nu hopelijk straks ook iets fatsoenlijks uit mijn twee 10 km eieren.
Ga voor Jolteon. Flareon wordt afgeslacht door al die waterpokemon. Mijn Jolteon van 1500 krijgt een gyarados van 1800 nog net dood.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:10 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Al die watermeuk overaljammer dat de vuurpokemon echt in de minderheid zitten. Moet m'n eerste eevee nog laten evolueren, maar dat gaat sowieso een flareon worden
Dat soort dingen hoef je je geen zorgen om te maken. Je data is gekoppeld aan je account, niet aan de app zelf.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 14:13 schreef VerdachtParkietje het volgende:
Ik durf niet als eerste een update te donwloaden, ben bang dat ik ineens alles kwijt ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |