SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FAQ
POK / Pokémon Go FAQ
Ik niet.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ander onderwerp, wie gaat er zo'm POGO gadget kopen van Nintendo?
Pre-order gecancelled. Voor het begin was het leuk, maar nu heeft het geen waarde meer voor me..quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, zonde van het geld...quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
En dit ^^quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:12 schreef GreyEyes het volgende:
Heeft dat ding dan een toegevoegde waarde? Behalve vibreren om je pols.
Denk dat heel veel mensen zo denken. Het komt te laat, de grootste hype is in september voorbij (denk ik).quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:14 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Pre-order gecancelled. Voor het begin was het leuk, maar nu heeft het geen waarde meer voor me..
Ipv het vibo eitje, een vibo pokeballetje ;pquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, zonde van het geld...
[..]
En dit ^^.
Jep. Ik verwacht dat het snel over is als werk/school begint. Logisch ook wel.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Denk dat heel veel mensen zo denken. Het komt te laat, de grootste hype is in september voorbij (denk ik).
Een gat in de markt, dan wordt het opeens heel leuk om samen met je vriendin pokemon te gaan vangenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:16 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ipv het vibo eitje, een vibo pokeballetje ;p
Goedkoop is duurkoop, als ze meer risico hadden genomen door flink te investeren dan was het inderdaad beter gegaan. Met een licentie als Pokémon kon je ervan uitgaan dat je het makkelijk terug ging verdienen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:34 schreef Azpilicueta het volgende:
Als ze het direct hadden uitgebracht inclusief een goed werkend systeem dan hadden ze er wel meer knaken aan over kunnen haken. Er haken nu zoveel mensen af die anders wellicht te verleiden waren tot het aanschaffen van een dergelijk product of producten binnen de store. Er zal ongetwijfeld een grote core overblijft wereldwijd gezien, maar ik heb niet het idee dat ze het onderste van de kan eruit hebben gehaald.
Wie het onderste uit de kan wil, krijgt het lid op de neus.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:34 schreef Azpilicueta het volgende:
Als ze het direct hadden uitgebracht inclusief een goed werkend systeem dan hadden ze er wel meer knaken aan over kunnen haken. Er haken nu zoveel mensen af die anders wellicht te verleiden waren tot het aanschaffen van een dergelijk product of producten binnen de store. Er zal ongetwijfeld een grote core overblijft wereldwijd gezien, maar ik heb niet het idee dat ze het onderste van de kan eruit hebben gehaald.
dan had je een softbanquote:Op woensdag 10 augustus 2016 17:06 schreef E-Dubble het volgende:
Gister als bijrijder pokemons proberen te vangen maar ik denk toch wel 15 renden weg en niks gevangen. Ga ik dan te snel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |