SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FAQ
POK / Pokémon Go FAQ
Ik niet.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ander onderwerp, wie gaat er zo'm POGO gadget kopen van Nintendo?
Pre-order gecancelled. Voor het begin was het leuk, maar nu heeft het geen waarde meer voor me..quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, zonde van het geld...quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
En dit ^^quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:12 schreef GreyEyes het volgende:
Heeft dat ding dan een toegevoegde waarde? Behalve vibreren om je pols.
Denk dat heel veel mensen zo denken. Het komt te laat, de grootste hype is in september voorbij (denk ik).quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:14 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Pre-order gecancelled. Voor het begin was het leuk, maar nu heeft het geen waarde meer voor me..
Ipv het vibo eitje, een vibo pokeballetje ;pquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, zonde van het geld...
[..]
En dit ^^.
Jep. Ik verwacht dat het snel over is als werk/school begint. Logisch ook wel.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Denk dat heel veel mensen zo denken. Het komt te laat, de grootste hype is in september voorbij (denk ik).
Een gat in de markt, dan wordt het opeens heel leuk om samen met je vriendin pokemon te gaan vangenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:16 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ipv het vibo eitje, een vibo pokeballetje ;p
Goedkoop is duurkoop, als ze meer risico hadden genomen door flink te investeren dan was het inderdaad beter gegaan. Met een licentie als Pokémon kon je ervan uitgaan dat je het makkelijk terug ging verdienen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:34 schreef Azpilicueta het volgende:
Als ze het direct hadden uitgebracht inclusief een goed werkend systeem dan hadden ze er wel meer knaken aan over kunnen haken. Er haken nu zoveel mensen af die anders wellicht te verleiden waren tot het aanschaffen van een dergelijk product of producten binnen de store. Er zal ongetwijfeld een grote core overblijft wereldwijd gezien, maar ik heb niet het idee dat ze het onderste van de kan eruit hebben gehaald.
Wie het onderste uit de kan wil, krijgt het lid op de neus.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 15:34 schreef Azpilicueta het volgende:
Als ze het direct hadden uitgebracht inclusief een goed werkend systeem dan hadden ze er wel meer knaken aan over kunnen haken. Er haken nu zoveel mensen af die anders wellicht te verleiden waren tot het aanschaffen van een dergelijk product of producten binnen de store. Er zal ongetwijfeld een grote core overblijft wereldwijd gezien, maar ik heb niet het idee dat ze het onderste van de kan eruit hebben gehaald.
dan had je een softbanquote:Op woensdag 10 augustus 2016 17:06 schreef E-Dubble het volgende:
Gister als bijrijder pokemons proberen te vangen maar ik denk toch wel 15 renden weg en niks gevangen. Ga ik dan te snel?
Hmm ok. Niks aan dusquote:Op woensdag 10 augustus 2016 17:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lure zijn echt nutteloos voor het soort maar goed voor de aantallen.
Niet iedereen heeft dat toch? Althans ik zie enkel grassprieten. Ik kan ook niet de Pokemon selecteren.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:02 schreef DJKoster het volgende:
Chansey uit een ei.![]()
Sightings werkt goed, alles binnen enkele minuten kunnen vinden (op de fiets).
Die grassprieten zijn de sightings... maar met een beetje rondlopen en goed kijken wanneer iets verschijnt en verdwijnt schijn je nu makkelijker de Pokemon te kunnen vindenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:10 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft dat toch? Althans ik zie enkel grassprieten. Ik kan ook niet de Pokemon selecteren.
Dat inderdaad. Alles in Sightings is te vinden binnen 200 meter.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die grassprieten zijn de sightings... maar met een beetje rondlopen en goed kijken wanneer iets verschijnt en verdwijnt schijn je nu makkelijker de Pokemon te kunnen vinden.
Gisteren werd ik lvl 15. Zut erbij gekregen, ik zat al op 351/350 en ging doodleuk naar 376/350quote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:09 schreef DaMart het volgende:
Wederom een Geodude uit mijn 2 km-ei... nog eentje erbij en ik kan er eentje evolueren.
En die rugzak in het spel is wel realistisch, met een beetje proppen kan er meer in dan je denkt. Pas als je al 351 items erin hebt zitten, krijg je er niks meer bij bij de stops
.
Ik net mijn 6e geodude uit 8 2km eierenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:09 schreef DaMart het volgende:
Wederom een Geodude uit mijn 2 km-ei... nog eentje erbij en ik kan er eentje evolueren.
En die rugzak in het spel is wel realistisch, met een beetje proppen kan er meer in dan je denkt. Pas als je al 351 items erin hebt zitten, krijg je er niks meer bij bij de stops
.
Niet gecheat maar had wel net gevlogen dus misschien dacht het systeem dat ik aan het spoofen wasquote:
Werk je toevallig in een treinquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Spel roept dat ik te snel ga
Telefoon staat aan op mijn bureau
Gelukkig nietquote:
Heb ik ook steeds. Vaak rent het poppetje dan wel over het scherm omdat het spel weer eens niet kan omgaan met de GPSquote:Op woensdag 10 augustus 2016 19:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Spel roept dat ik te snel ga
Telefoon staat aan op mijn bureau
Ik ben niet fanatiek genoeg.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:06 schreef CPS2000 het volgende:
Nou ik zou voor een Ninetales echt wel naar buiten lopen hoor.
Net voor de zesde keer naar de Rhyhorn spawn op de hoek gelopen, nog zeven keer en ik heb een Rhydon
In het vorige topic stond een heel mooie uitleg.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:08 schreef BobW het volgende:
Zijn er nog tips om een Pokemon te vinden die op de radar staat of is het gewoon lopen en hopen dat je de goeie kant op loopt?
Als je de eerste pokemon met een lagere cp pokemon verslaat ben je al klaar, dus zoeken naar type advantage.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Weet iemand hoe lang je ongeveer bezig bent om een Gym zo'n 500 extra punten te geven? Gym in de straat staat op 15483 / 16000 en daar kan ik met gemak twee Pokemon van verslaan om er zelf eentje tussen te zetten.
Genoeg mensen hier doen al een moord voor een Vulpix dus ja, denk dat je niet verslaafd genoeg aan dit spel bentquote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben niet fanatiek genoeg.
Er zit een Slowbro, das water? Dus met een 920 Jolteon zou ik al klaar zijn? Nice, dan trek ik mn schoenen zo aan.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Als je de eerste pokemon met een lagere cp pokemon verslaat ben je al klaar, dus zoeken naar type advantage.
Versla je de zittende pokemon met een hogere cp pokemon dan kan je geloof ik rekenen op ongeveer 100 prestige per overwinning.
Dank je! Ik ga even zoeken.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In het vorige topic stond een heel mooie uitleg.
Ligt aan de CP van die slowbro en of je hem daadwerkelijk verslaat natuurlijkquote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er zit een Slowbro, das water? Dus met een 920 Jolteon zou ik al klaar zijn? Nice, dan trek ik mn schoenen zo aan.
1080 ongeveerquote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ligt aan de CP van die slowbro en of je hem daadwerkelijk verslaat natuurlijk
Dat klopt wel. Ben ook pas level 13, net geworden. Daarnaast voel ik me ook niet helemaal top vandaag.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:12 schreef CPS2000 het volgende:
[..]
Genoeg mensen hier doen al een moord voor een Vulpix dus ja, denk dat je niet verslaafd genoeg aan dit spel bent
Kwartiertje.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Weet iemand hoe lang je ongeveer bezig bent om een Gym zo'n 500 extra punten te geven? Gym in de straat staat op 15483 / 16000 en daar kan ik met gemak twee Pokemon van verslaan om er zelf eentje tussen te zetten.
Waarom?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:02 schreef Rabieluh het volgende:
Maar de NS heeft dus echt alle pokestops van hun stations laten verwijderen.
15 seconden. Maximaal.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die Wc's op de stations, die zijn pas een gevaar voor de gezondheid. IS hoeft geen bommen te maken. 10 wattenstaafjes en wat waterballonnen met WC water en je hebt genoeg om half Nederland om te leggen.quote:
Ik zal gelijk een tweetje uitsturen met een request om alle ingress portals te verwijderen richting de NS. Equality for all.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:12 schreef Rabieluh het volgende:
Als ze de ingressportals maar laten staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor veel mensen niet echt boeiend denk ik zo maar ik ben er blij mee.
Your beauty never ever scared me.
Niet te vergeten dat je opstoppingen veroorzaakt wat uiteindelijk zeer irritant is voor 80% die geen Pokémon spelen ... vind het zo erg nog niet!quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:19 schreef Amarantha het volgende:
Dit zijn nu mijn sterkste.Zet je ze dan ook in gyms?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor veel mensen niet echt boeiend denk ik zo maar ik ben er blij mee.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag uit een 10km ei, ik ben tevreden als level 15![]()
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:32 schreef LompeHork het volgende:
Goed eitje iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag uit een 10km ei, ik ben tevreden als level 15And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Dit zijn nu mijn sterkste.Wiggly en Hitmonlee vind ik wel boeiend. Tentacruel heb ik ook nog niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor veel mensen niet echt boeiend denk ik zo maar ik ben er blij mee.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Dat heb ik nog niet mogen meemaken, ik speel echter als een pro en ga zelf niet midden in een gangpad stilstaan als een halve tamme.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:28 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
Niet te vergeten dat je opstoppingen veroorzaakt wat uiteindelijk zeer irritant is voor 80% die geen Pokémon spelen ... vind het zo erg nog niet!
Heb 'm wel een kleine boost gegeven overigens, toen hij uit kwam zat 'ie rond de 880 CP (ook niet verkeerd natuurlijk).quote:
Ik ga altijd netjes ergens staan waar niemand er last van heeft. Althans probeer ik wel heel vaak.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:36 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niet mogen meemaken, ik speel echter als een pro en ga zelf niet midden in een gangpad stilstaan als een halve tamme.
Beetje gezond verstand en goede opvoeding, bij een behoorlijke groep mensen mist dat helaas.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga altijd netjes ergens staan waar niemand er last van heeft. Althans probeer ik wel heel vaak.
Idem. Ik ga ook niet als een zombie naar m'n telefoonscherm staren terwijl ik loop, het liefst gewoon mobiel in de hand en ik merk het wel aan de trilfunctie als ik wat tegen komquote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga altijd netjes ergens staan waar niemand er last van heeft. Althans probeer ik wel heel vaak.
Tot nu toe vind ik het echt gaaf. Dit concept gaat denk ik nog erg groot worden.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:40 schreef Rabieluh het volgende:
Ik heb dan ook al anderhalf jaar ervaring met augmented reality spellen...
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:32 schreef LompeHork het volgende:
Zoveel schade brengt ie niet toe toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag uit een 10km ei, ik ben tevreden als level 15I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
Valt mee, maar voldoende om drie lokale gyms hier over te nemen, dus mij hoor je niet klagen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zoveel schade brengt ie niet toe toch?
Denk het ook wel, als ze geregeld wat features toevoegen om het interessant te houden.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
Tot nu toe vind ik het echt gaaf. Dit concept gaat denk ik nog erg groot worden.
Nice.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Valt mee, maar voldoende om drie lokale gyms hier over te nemen, dus mij hoor je niet klagen.
Kop van Noord-Holland, vrij klein stadje. Wel veel Pokéstops en gyms, dat dan weer wel. Gezien Ingress hier redelijk serieus werd gespeeld in het verleden (hier ben ik verder volledig onschuldig in hoor *kuch*quote:
Hoe erg kop van nh? Als in den helder? Wieringen?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kop van Noord-Holland, vrij klein stadje. Wel veel Pokéstops en gyms, dat dan weer wel. Gezien Ingress hier redelijk serieus werd gespeeld in het verleden (hier ben ik verder volledig onschuldig in hoor *kuch*)
West-Friesland, Hoorn.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:47 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hoe erg kop van nh? Als in den helder? Wieringen?
Breezand, westerland, hippo, den oever, wieringerwerfquote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
West-Friesland, Hoorn.(Enkhuizen heeft ook veel pokéstops en gyms trouwens).
In Breezand zit dan weer vrij weinig
Ziet er redelijk groen uit daar, goeie zaakquote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
West-Friesland, Hoorn.(Enkhuizen heeft ook veel pokéstops en gyms trouwens).
In Breezand zit dan weer vrij weinig
Dit zijn nu mijn sterkste.NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor veel mensen niet echt boeiend denk ik zo maar ik ben er blij mee.
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:50 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Breezand, westerland, hippo, den oever, wieringerwerfhet is janken hier.
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:50 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ziet er redelijk groen uit daar, goeie zaak.
Helderse vallei. Zitten 5 stops. Gewoon rondjes blijven lopen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]ken het ja (schoonfamilie komt uit die hoek, dus ik ben daar ook wel eens op visite), drama daarzo, Den Helder is volgens mij het enige wat een beetje redelijk wat stops en gyms heeft?
Karige zooi.
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:52 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Helderse vallei. Zitten 5 stops. Gewoon rondjes blijven lopen.
Ja ik kwam er pas achter toen ik bijna naar huis ging.quote:
Het is absoluut niet om te janken. Ik woon zelf in Hoorn, mijn vriendin in Den Oever. Als we in Den Oever zijn, rijden wij naar stroe toe en zetten 2 lures bij het Jan lont museum, waar ik in 3 bezoekjes dit heb gevangen:quote:Op woensdag 10 augustus 2016 21:50 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Breezand, westerland, hippo, den oever, wieringerwerfhet is janken hier.
Moet je niet te kermis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |