quote:Marianne Vos mag komende zomer proberen om voor de derde keer olympisch kampioen te worden. Ze is door bondscoach Johan Lammerts geselecteerd voor de wegwedstrijd. Op die discipline werd ze in 2012 in Londen olympisch kampioen. In 2008 (Peking) veroverde Vos goud op de puntenkoers bij het baanwielrennen.
Het was lang onzeker of Vos op tijd fit zou zijn voor de Spelen van komende zomer, omdat ze een jaar lang uitgeschakeld was door blessures en vermoeidheid. In maart maakte ze haar rentree op de weg. In april reed Vos voor het eerst weer mee in een WorldTour-wedstrijd, ze werd negende in de Waalse Pijl.
Ook Anna van der Breggen, Annemiek van Vleuten en Ellen van Dijk zijn door bondscoach Johan Lammerts geselecteerd voor de Olympische Spelen. Sportkoepel NOC*NSF moet de voordracht van de KNWU nog wel goedkeuren, maar dat is een formaliteit.
vd Breggen, Arminstead, Stevens, Villumsen, Brennauer en van Dijkquote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:48 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben te lui om alles terug te lezen..
Wie zijn de grootste kanshebbers bij de dames zometeen?
En misschien dat die ouwe Armstrong nog wat kanquote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:50 schreef komrad het volgende:
[..]
vd Breggen, Arminstead, Stevens, Villumsen, Brennauer en van Dijk
Dank!quote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:50 schreef komrad het volgende:
[..]
Armitstead?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:50 schreef komrad het volgende:
[..]
Ditquote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:48 schreef Ereinion het volgende:
Stiekem zou ik het wel heel gaaf vinden als Cancellara goud pakt vandaag. Zou een fantastisch einde van zijn carrière zijn.
Jammer voor ze dat Van Gelder al naar huis is, die had ze wel wakker gemaakt.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:59 schreef komrad het volgende:
Hoop dat de dames allemaal wakker zijn, wat een belachelijk vroege starttijd![]()
Op zich wel, maar dan wint Tom nietquote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:04 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Jammer voor ze dat Van Gelder al naar huis is, die had ze wel wakker gemaakt.
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:04 schreef komrad het volgende:
[..]
Op zich wel, maar dan wint Tom niet
Tom, Fabian, Vasil dan voor het ideale podium?
Dan maar zelfde tijd, tot op de honderdste.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:04 schreef komrad het volgende:
[..]
Op zich wel, maar dan wint Tom niet
Inderdaad, als ze dit nu gewoon op een normale tijd in Rio hadden gepland, was het hier op primetime op tv, win-winquote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:59 schreef komrad het volgende:
Hoop dat de dames allemaal wakker zijn, wat een belachelijk vroege starttijd![]()
daar doen we het voorquote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:06 schreef Wombcat het volgende:
[..]
[..]
Dan maar zelfde tijd, tot op de honderdste.
Eens moet de eerste keer zijn.
twitter:marcopinotti twitterde op woensdag 10-08-2016 om 11:47:47Wet morning in #Rio2016, which could make the individual time trial even more challenging. reageer retweet
De Belg dan.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:32 schreef Thezeurminator het volgende:
Wielrennen waarschijnlijk weer dramatisch in beeld gebracht. Valt tegelijk met roeien waar 4-5 nederlandse boten strijden voor finales/medailles
De Nederlandse kanshebbers bij het wielrennen starten pas als laatste, dus zelfs zonder het roeien was die kans erg groot geweest.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:32 schreef Thezeurminator het volgende:
Wielrennen waarschijnlijk weer dramatisch in beeld gebracht. Valt tegelijk met roeien waar 4-5 nederlandse boten strijden voor finales/medailles
Ook daar doen we het voorquote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:31 schreef Columbiafan het volgende:
Ik ga voor Dumoulin, Cancellara en Froome (maar verwacht stiekem ook iets van Oliveira). Van Dijk en van der Breggen voor een historische dubbel.
Bij de bookmakers is hij nog wel licht favoriet.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:38 schreef Max23 het volgende:
Aangezien Dumoulin eergisteren niet eens kon knijpen heb ik er een hard hoofd in.
Lammerts is positief, en als Mr. Top 8 - Top 10 al positief is...quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:38 schreef Max23 het volgende:
Aangezien Dumoulin eergisteren niet eens kon knijpen heb ik er een hard hoofd in.
quote:'Dagen Dumoulin verlopen prima'
4 uur geleden
Tom Dumoulin kende een goede laatste training voor de tijdrit. De Limburger verkende gisteren nog eens het 54 kilometer lange traject met start en finish in Pontal. "De laatste dagen verlopen prima”, aldus bondscoach Johan Lammerts. "Wij gaan er van uit dat Tom optimaal kan presteren.”
Uit voorzorg stapte Dumoulin zaterdag al na 13 kilometer uit de wegrit om zijn gebroken linkerpols niet te forceren. Volgens de medische staf zal hij in de tijdrit nauwelijks last hebben van deze blessure. Zelf kende Dumoulin nog de nodige twijfels.
Voorzichtig
"Hoe houdt de pols zich onder de extreme omstandigheden tijdens een tijdrit? Ik heb de laatste week in al mijn trainingen die pols vooral ontzien. Het is duidelijk dat mijn voorbereiding behoorlijk in de war is geschopt”, bleef de Maastrichtenaar voorzichtig. Ook de voorspelde regen kan in zijn nadeel zijn.
Extreem goed, wat een onzin. Deed wat goed kopwerk ver voor de finale. Niets wijst er op dat Fabian gaat presteren vandaag.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:41 schreef Koffieplanter het volgende:
Cancellara was extreem goed in de wegrit, ik hoop van harte dat hij op het podium staat straks.
Waarom vlak je Froome uit? Dit parcours is ideaal voor skygodquote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:43 schreef marcodej het volgende:
Ik ga uit van een tweestrijd Cance - Dumoulin. Met Kyrienka als outsider.
Froome gaat choken.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:44 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Waarom vlak je Froome uit? Dit parcours is ideaal voor skygod
Hoe minder je remt hoe beterquote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:38 schreef Max23 het volgende:
niks.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:45 schreef Columbiafan het volgende:
Wat verwachten jullie van de Spanjaarden?
Denk dat Froome daar nog wel iets over te zeggen heeft.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:43 schreef marcodej het volgende:
Ik ga uit van een tweestrijd Cance - Dumoulin. Met Kyrienka als outsider.
Verlies van minstens 1.30 per 10 kilometer.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:47 schreef Thezeurminator het volgende:
Wat verwachten jullie van de Turk?
''Wat goed kopwerk''. Hij ging mee tot op ~25 kilometer van de streep - dat is dus niet ver voor de finale -, toen een hele rits aan goede klimmers het tempo al niet meer konden bijbenen. Cancellara reed een prima wegrit.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:42 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Extreem goed, wat een onzin. Deed wat goed kopwerk ver voor de finale. Niets wijst er op dat Fabian gaat presteren vandaag.
Jawel hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dit is wel grappig bedachtquote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:50 schreef Columbiafan het volgende:
Gezellig op de hotseat straks.
[ afbeelding ]
Klopt hij deed zijn werk goed. iets anders dan extreem goed. Er is geen enkele aanleiding om te denken dat Cancellara het goed gaat doen vandaag.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
''Wat goed kopwerk''. Hij ging mee tot op ~25 kilometer van de streep - dat is dus niet ver voor de finale -, toen een hele rits aan goede klimmers het tempo al niet meer konden bijbenen. Cancellara reed een prima wegrit.
Van welke kant komt de wind? Anders zit je een paar uur heerlijk nat te regenen daarquote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:50 schreef Columbiafan het volgende:
Gezellig op de hotseat straks.
[ afbeelding ]
Tom hoeft daar maar 5 minuten te zittenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:53 schreef noodgang het volgende:
[..]
Van welke kant komt de wind? Anders zit je een paar uur heerlijk nat te regenen daar
Regent het nu al dan?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:58 schreef TheArt het volgende:
Weersomstandigheden zijn wel gunstig voor Dumoulin. Met natte wegen moet iedereen voorzichtig dalen en niet alleen hij.
Dan heb jij cancellara de afgelopen tijd niet gevolgd.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:52 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Klopt hij deed zijn werk goed. iets anders dan extreem goed. Er is geen enkele aanleiding om te denken dat Cancellara het goed gaat doen vandaag.
Mooooi.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:00 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het parcours ligt hartstikke nat. Heeft afgelopen nacht geregend.
Van zodra het een beetje opdroogt gaan er wel renners zijn die meer risico gaan nemen. Valt wel wat tijd te pakken. Maar goed, ik denk dat Tom zand in de ogen gestrooid heeft. Hij gaat er staan.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:00 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het parcours ligt hartstikke nat. Heeft afgelopen nacht geregend.
Aparte logica.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:58 schreef TheArt het volgende:
Weersomstandigheden zijn wel gunstig voor Dumoulin. Met natte wegen moet iedereen voorzichtig dalen en niet alleen hij.
Olivearaquote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Tom wordt vierde helaas.
Hopen op Fabian, maar ik vrees met grote vrezen voor een kleurloze winnaar.
Toch wel vrij duidelijk een nadeel.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:04 schreef truedestiny het volgende:
De ene zegt dat het een voordeel is voor Tom en de ander een nadeel. Wat is het nou?
Roglicquote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Tom wordt vierde helaas.
Hopen op Fabian, maar ik vrees met grote vrezen voor een kleurloze winnaar.
Primoz vind je kansrijker dan de Faab?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopen op Roglic als het Tom niet wordt inderdaad. Anders natuurlijk Spartacus, maar dat zie ik niet gebeuren
Als Tom het niet redt mag Der Panzerwagen van mij ook winnen, zelden zo'n mooie stijl op de fiets gezienquote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopen op Roglic als het Tom niet wordt inderdaad. Anders natuurlijk Spartacus, maar dat zie ik niet gebeuren
Verwacht haar ook niet, op het vlakke dit jaar al een paar keer ingemaakt door van Dijk (die ik op basis van zondag wel hoger inschat op dit parcours). Zou voor mij een geweldige verrassing zijn als ze op het podium komt.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:10 schreef Columbiafan het volgende:
Parcours is wel enorm in het nadeel van Brennauer.
Klopt, hetzelfde geldt voor Tony Martin. Beetje jammer voor de Duitsers, maar goed.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:18 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Verwacht haar ook niet, op het vlakke dit jaar al een paar keer ingemaakt door van Dijk (die ik op basis van zondag wel hoger inschat op dit parcours). Zou voor mij een geweldige verrassing zijn als ze op het podium komt.
met motortje is t ook makkelijkerquote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:12 schreef komrad het volgende:
[..]
Als Tom het niet redt mag Der Panzerwagen van mij ook winnen, zelden zo'n mooie stijl op de fiets gezien
Spartacus lijkt wel goed in vorm te zijn.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kans op dubbel goud is volgens de bookies 1 op 5. Dus het is niet te verwachten.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:26 schreef Columbiafan het volgende:
Is minder dan dubbel goud een teleurstelling? Of kunnen we ook leven met 1 maal goud, 1 maal zilver en 1 maal brons?
Ik reken maar op 1 medaille vandaag bij het fietsen, voor 1 van de dames alleenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:26 schreef Columbiafan het volgende:
Is minder dan dubbel goud een teleurstelling? Of kunnen we ook leven met 1 maal goud, 1 maal zilver en 1 maal brons?
Die jongen is van alle markten thuis.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:29 schreef showtimer het volgende:
Sjoerd over wielrennen, het wordt steeds gekker
Idd. En geen valpartijen van belangrijke renners.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
hopelijk geen sterk veranderlijk weer
Denk dat het geen teleurstelling zou zijn. Vooral ook vanwege Tom's blessure.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:26 schreef Columbiafan het volgende:
ronde van de Ain? Is serieuze koers volgens Dukroot.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:30 schreef Koffieplanter het volgende:
De echte sensatie speelt zich vandaag natuurlijk af in de Ain, waar Carapaz alles op een hoop gaat fietsen.
Omdat ze maar 1 rondje rijden i.p.v. 2.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:33 schreef RonnieJamesDio het volgende:
Waarom is het parcours voor vrouwen bijna tweemaal zo klein?
Vrouwen zijn 2x zo zwak.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:33 schreef RonnieJamesDio het volgende:
Waarom is het parcours voor vrouwen bijna tweemaal zo klein?
Het is een vlakke rit, dus dat lijkt me heel sterk.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:30 schreef Koffieplanter het volgende:
De echte sensatie speelt zich vandaag natuurlijk af in de Ain, waar Carapaz alles op een hoop gaat fietsen.
dat was het andere parcoursquote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:33 schreef byah het volgende:
Mag toch hopen dat de afdalingen niet zo gevaarlijk zijn als afgelopen weekend
O, ja logischquote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Omdat ze maar 1 rondje rijden i.p.v. 2.
Hij zal uiteindelijk ook wel moeten knechten voor die lul met die lelijke knopjes in z'n oor.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is een vlakke rit, dus dat lijkt me heel sterk.
Hij doet het beter dan ik dacht.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:30 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Die jongen is van alle markten thuis.
Die Soler lijkt me dus echt een enorme sukkel. Totaal niet vergelijkbaar met zijn Colombiaanse naamgenoot.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:37 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hij zal uiteindelijk ook wel moeten knechten voor die lul met die lelijke knopjes in z'n oor.
Deze Soler kan wel sturen?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die Soler lijkt me dus echt een enorme sukkel. Totaal niet vergelijkbaar met zijn Colombiaanse naamgenoot.
El Lancero.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die Soler lijkt me dus echt een enorme sukkel. Totaal niet vergelijkbaar met zijn Colombiaanse naamgenoot.
Wat een held.quote:
Terwijl het wel een Colombiaan is.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat een held.
Alleen een beetje jammer dat hij nog slechter kon sturen van Wielco.
Ben jij dé EA hatende pino?quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:42 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
Ben jij dé EA hatende pino?![]()
Want? Heeft hij ook meteen een excuus om geen Vuelta te doen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:42 schreef TLC het volgende:
Met die omstandigheden zal ook Froome niet al te veel risico nemen denk ik
Ik pak de Martén-bingokaart erbij.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:45 schreef Pino112 het volgende:
Dat podiumGaan er vast nog wel een paar vanaf.
zolang het maar geen nederlanders zijnquote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:45 schreef Pino112 het volgende:
Dat podiumGaan er vast nog wel een paar vanaf vallen.
Hoe dik is Anna?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:46 schreef TheArt het volgende:
Duidelijk dat bij de vrouwen de lichtgewichten flink in het nadeel zijn.
En als ze vallen laat het dan de concurrenten zijnquote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
zolang het maar geen nederlanders zijn
Misschien moeten we daarom eerder op Van Dijk rekenen dan op Van der Breggen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:46 schreef TheArt het volgende:
Dan hadden we Tom vast af kunnen schrijven dus ik vind t wel primaquote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:46 schreef Sked het volgende:
Jammer eigenlijk dat ze niet over de stenen hoeven.
Dus stijgen de kansen van Cancellara en Phinney.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:46 schreef TheArt het volgende:
Dan had Froome demonstratief in zijn bed blijven liggen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:46 schreef Sked het volgende:
Jammer eigenlijk dat ze niet over de stenen hoeven.
Valt mee. De echte lichtgewichten als Pooley en Stevens zijn meer in het nadeel.quote:
Hou je even op met je Phinney?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:47 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Dus stijgen de kansen van Cancellara en Phinney.
Google zegt me 56kg.......quote:
#viesdikquote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:47 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
Google zegt me 56kg.......
Dan ben je in het dameswielrennen #viesdikquote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:47 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
Google zegt me 56kg.......
Wat is dit.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon lanceren met een katapult.
Dit dacht ik dus ookquote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:48 schreef Montov het volgende:
Wie gaat nu met dichte wielen rijden?
Zeg maar dat ik hem niet bepaald mis.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had contact met je blindedarm.
Even aangepastquote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:48 schreef byah het volgende:
Wat een hondenweer, lijkt wel een augustusdag in Nederland
Dat gaat niemand in een afdaling nu.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:49 schreef TLC het volgende:
Ik zie Tom daar echt niet vol gaan, die is al gekneusd genoeg
Bijna NK omstandigheden.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:49 schreef Remzz het volgende:
Wat een extreem treurig startpodium zeg
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hou je even op met je Phinney?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 11 juni 2019 22:17 schreef MC-Morgan het volgende:
Leuk om te zien dat @ZwevendToetsenbord een betere speler aan het worden is.
Wat een mongool.quote:
Taylor en ik delen een passie voor Boy Meets World.quote:
Lotte Kopecky is 20 secondes langzamer.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:50 schreef Nober het volgende:
Meetpunt 1:
18:36.95 Anna Plichta (Polska)
Niemand gaat voluit in zulke afdaling hoorquote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:51 schreef Jovatov het volgende:
Ik geef Dumoulin weinig kans in de regen met die bochten met zn pols
Die haalt meetpunt 1 niet eens.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:51 schreef Jovatov het volgende:
Leontien twijfelde ook gigantisch in Athene na de val op de wegrit voor de tijdrit. Resultaat: goud en dik ook.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:51 schreef TLC het volgende:
Als Tom zegt dat ie twijfelt kan er een kruis doorheen
Het is daar ook winterquote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:48 schreef byah het volgende:
Wat een hondenweer, lijkt wel een novemberdag in Nederland
Nee, Froome is daar de absolute god in natuurlijk.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:51 schreef Jovatov het volgende:
Zou hij fan zijn van Fernando?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:52 schreef Koffieplanter het volgende:
Renaat gaat ook het baanwielrennen doen, feest.
AvVquote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niemand gaat voluit in zulke afdaling hoor
Zal wel verplicht zijn?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:52 schreef Dennism het volgende:
Wel opvallend inderdaad dat ze volgens mij allemaal dicht wiel kiezen
Tom zegt toch altijd dat hij twijfelt? Maar de omstandigheden zijn iig niet ideaal.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:51 schreef TLC het volgende:
Als Tom zegt dat ie twijfelt kan er een kruis doorheen
Hij start toch wel zeker?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Tom zegt toch altijd dat hij twijfelt? Maar de omstandigheden zijn iig niet ideaal.
het sneeuwt niet hequote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Roglic gaat de tijdrit winnen.
Dumoulin heeft wel een goede bochtentechniek. Normaal pakt hij daar tijd op Dennis, Froome en Martin. Nu is het idd afwachten.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:51 schreef Jovatov het volgende:
Vrouwen he.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Anderhalve minuut goedmaken in 3 km
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dan moet je toch wel zijn gevallen?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tijdswaarneming bij een tijdrit is altijd zo'n enorme ellende ik snap niet dat ze in 2016 dat nog niet fatsoenlijk in beeld kunnen brengen/quote:
Ja, voor de laatste , Froomequote:
Wellicht, fietswissel oidquote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:54 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dan moet je toch wel zijn gevallen?
Volgens mij is dat geen verplichting, heb dat in ieder geval volgens mij nog nooit gezien dat het verplicht is. Wel natuurlijk bij goede omstandigheden in de basis het snelste.quote:
Men moet dat toch in 3D kunnen weergeven, net als bij het zeilen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:54 schreef Remzz het volgende:
[..]
Tijdswaarneming bij een tijdrit is altijd zo'n enorme ellende ik snap niet dat ze in 2016 dat nog niet fatsoenlijk in beeld kunnen brengen/
Het ultieme afscheid.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:54 schreef Koffieplanter het volgende:
Cancellara lijkt mij ook het meest in het voordeel in deze omstandigheden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |