Roglicquote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Tom wordt vierde helaas.
Hopen op Fabian, maar ik vrees met grote vrezen voor een kleurloze winnaar.
Primoz vind je kansrijker dan de Faab?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopen op Roglic als het Tom niet wordt inderdaad. Anders natuurlijk Spartacus, maar dat zie ik niet gebeuren
Als Tom het niet redt mag Der Panzerwagen van mij ook winnen, zelden zo'n mooie stijl op de fiets gezienquote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopen op Roglic als het Tom niet wordt inderdaad. Anders natuurlijk Spartacus, maar dat zie ik niet gebeuren
Verwacht haar ook niet, op het vlakke dit jaar al een paar keer ingemaakt door van Dijk (die ik op basis van zondag wel hoger inschat op dit parcours). Zou voor mij een geweldige verrassing zijn als ze op het podium komt.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:10 schreef Columbiafan het volgende:
Parcours is wel enorm in het nadeel van Brennauer.
Klopt, hetzelfde geldt voor Tony Martin. Beetje jammer voor de Duitsers, maar goed.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:18 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Verwacht haar ook niet, op het vlakke dit jaar al een paar keer ingemaakt door van Dijk (die ik op basis van zondag wel hoger inschat op dit parcours). Zou voor mij een geweldige verrassing zijn als ze op het podium komt.
met motortje is t ook makkelijkerquote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:12 schreef komrad het volgende:
[..]
Als Tom het niet redt mag Der Panzerwagen van mij ook winnen, zelden zo'n mooie stijl op de fiets gezien
Spartacus lijkt wel goed in vorm te zijn.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kans op dubbel goud is volgens de bookies 1 op 5. Dus het is niet te verwachten.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:26 schreef Columbiafan het volgende:
Is minder dan dubbel goud een teleurstelling? Of kunnen we ook leven met 1 maal goud, 1 maal zilver en 1 maal brons?
Ik reken maar op 1 medaille vandaag bij het fietsen, voor 1 van de dames alleenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:26 schreef Columbiafan het volgende:
Is minder dan dubbel goud een teleurstelling? Of kunnen we ook leven met 1 maal goud, 1 maal zilver en 1 maal brons?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |