het sneeuwt niet hequote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Roglic gaat de tijdrit winnen.
Dumoulin heeft wel een goede bochtentechniek. Normaal pakt hij daar tijd op Dennis, Froome en Martin. Nu is het idd afwachten.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:51 schreef Jovatov het volgende:
Ik geef Dumoulin weinig kans in de regen met die bochten met zn pols
Vrouwen he.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Anderhalve minuut goedmaken in 3 km
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dan moet je toch wel zijn gevallen?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tijdswaarneming bij een tijdrit is altijd zo'n enorme ellende ik snap niet dat ze in 2016 dat nog niet fatsoenlijk in beeld kunnen brengen/quote:
Ja, voor de laatste , Froomequote:
Wellicht, fietswissel oidquote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:54 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dan moet je toch wel zijn gevallen?
Volgens mij is dat geen verplichting, heb dat in ieder geval volgens mij nog nooit gezien dat het verplicht is. Wel natuurlijk bij goede omstandigheden in de basis het snelste.quote:
Men moet dat toch in 3D kunnen weergeven, net als bij het zeilen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:54 schreef Remzz het volgende:
[..]
Tijdswaarneming bij een tijdrit is altijd zo'n enorme ellende ik snap niet dat ze in 2016 dat nog niet fatsoenlijk in beeld kunnen brengen/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |